Şimdi Ara

SİZCE TABLO NASIL? BAŞARILI MI YOKSA NORMAL Mİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
2.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç malum imzamda bahsi geçen 1.5 tonluk G.Scenic...mevcut şartlar; yol edirne otoban, araçta 4 kişi var, valizler ile birlikte 2 ton civarıyız...hava hafif rüzgarlı zaten o yuzden otobanda 116 ya sabitledim...vites 6..zati 5 olmazdı ya neyse:)...yolun özellikle düz olduğu bölümde çektim fotoyu...yokuş yukarı-aşağı değil...bu arada belki belirtmekte fayda var hız sabitleyici devrede...renaultda regülatör diye geçiyor...

    bana baya iyi geldi...rüzgar direnci vs yük durumu göz önüne alındığında.....

    ne dersiniz?

     SİZCE TABLO NASIL? BAŞARILI MI YOKSA NORMAL Mİ?







  • Hocam asıl tabloyu ancak gidiş dönüş yaptığınızda ortaya çıkan tüketime göre yorumlayabiliriz anlık tüketim benim benzinli aracımda bile 3 litreleri görüyor ama ortalama 6 buçuk litrenin altına mümkün değil düşmüyor.
  • düz gibi görülen yolda bile meğil olabiliyor siz anlayamayabiliyorsunuz yani size 4 tonluk masterin düz yol diye belirttiğim yolda 3-4 litrelik anlık tüketiminin resmini koyabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    Hocam asıl tabloyu ancak gidiş dönüş yaptığınızda ortaya çıkan tüketime göre yorumlayabiliriz anlık tüketim benim benzinli aracımda bile 3 litreleri görüyor ama ortalama 6 buçuk litrenin altına mümkün değil düşmüyor.

    iyide ben size ortalamam nasıl diye sormuyorum....üstelik 1.2 motorlu b sinifi bir araç kıyaslamasıda dogru değil...

    ben diyorum ki; belirttiğim şartlarda cc, 1.5 motorlu 2 tonluk aracı nasıl götürüyor fena değil değilmi? diyorum....

    ortalama hakkında fikir sormuyorum zira benim aracımın ort ması belli şehir dışı 4,6-5,5 arası değişiyor, şehir içi 6,5-7,7 arası değişiyor...bunlar gayet iyi değerler....

    ben yukarıda belirttiğim şartlarda nasıl diyorum? ruzgarlı diyorum, araç yuklu diyorum....çok net bir soru....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    düz gibi görülen yolda bile meğil olabiliyor siz anlayamayabiliyorsunuz yani size 4 tonluk masterin düz yol diye belirttiğim yolda 3-4 litrelik anlık tüketiminin resmini koyabilirim

    :) aynısı sizin içide geçerli....ben size şartların doğruluğunu yanlışlığını sapmaları sormuyorum....

    diyorumki; nasıl cc, 1.5 motorlu 2 tonluk aracı ruzgara vs ragmen iyi götürüyor değilmi diyorum?

    normal zeka düzeyinde insanlar için yol düz dendiğinde kişiden kişiye algılama farklılıkları en fazla tüketimde 0,5 farklılık yaratır...1lt oynamaz...oynuyorsa yola düz diyen arkadaş yolu algılayamıyor demektir...

    dolayısı ile 4 tonluk master ı da geçelim 14 tonluk dorseli tır da aşağı eğimde 1 lt gösterebilir...hatta 0 da gösterir...

    şartları sorgulamayınız.....direk nasıl götürüyor cc aracı onu yorumlayın.....ilk defa cc kullanmıyorum...13 senedir araç kullanıyorum son 5 aracım cc li ve yol bilgisayarlıydı...

    aslında konu birazda renault regülatör ü nasıl başarılımı değilmi gibi sanki....optimum değerleri yakalayabiliyormu yakalayamıyormu ...sanki konu özünde bu gibi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox

    quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    Hocam asıl tabloyu ancak gidiş dönüş yaptığınızda ortaya çıkan tüketime göre yorumlayabiliriz anlık tüketim benim benzinli aracımda bile 3 litreleri görüyor ama ortalama 6 buçuk litrenin altına mümkün değil düşmüyor.

    iyide ben size ortalamam nasıl diye sormuyorum....üstelik 1.2 motorlu b sinifi bir araç kıyaslamasıda dogru değil...

    ben diyorum ki; belirttiğim şartlarda cc, 1.5 motorlu 2 tonluk aracı nasıl götürüyor fena değil değilmi? diyorum....

    ortalama hakkında fikir sormuyorum zira benim aracımın ort ması belli şehir dışı 4,6-5,5 arası değişiyor, şehir içi 6,5-7,7 arası değişiyor...bunlar gayet iyi değerler....

    ben yukarıda belirttiğim şartlarda nasıl diyorum? ruzgarlı diyorum, araç yuklu diyorum....çok net bir soru....

    Kendimden örnek vereyim. Arabamızın motoları aynı. sadece seninkinin beygir gücü yüksek. Benimki 70 beygir. Yazacağımı sorunla kıyasla.

    06 Temmuz günü. Öğlen saat 12:00. Kavurucu bir sıcak. Güzergah 730 km'lik İstanbul-Konya yolu. Motorin 3,54 TL. Yakıt Opet'ten alındı. Arabada 6 kişiyiz. Bagaj ful dolu. Üstelik tekstilkent kuleleri civarından FSM köprüsüne kadar dur-kalk gidildi. Trafik yoğundu. gece 23:00 civarında Konya'ya ulaşıldı. Tüketim 4 litrenin altında gerçekleşti.

    Bundan şunu çıkartabiliriz. Ortalam tüketim bile bu kadar düşük olabiliyorken anlık tüketimler çok düşük gerçekleşebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox

    Araç malum imzamda bahsi geçen 1.5 tonluk G.Scenic...mevcut şartlar; yol edirne otoban, araçta 4 kişi var, valizler ile birlikte 2 ton civarıyız...hava hafif rüzgarlı zaten o yuzden otobanda 116 ya sabitledim...vites 6..zati 5 olmazdı ya neyse:)...yolun özellikle düz olduğu bölümde çektim fotoyu...yokuş yukarı-aşağı değil...bu arada belki belirtmekte fayda var hız sabitleyici devrede...renaultda regülatör diye geçiyor...

    bana baya iyi geldi...rüzgar direnci vs yük durumu göz önüne alındığında.....

    ne dersiniz?

     SİZCE TABLO NASIL? BAŞARILI MI YOKSA NORMAL Mİ?


    baya iyi geldiyse sana iyidir




  • Neyse :)) iyi değer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caipirinha -- 17 Şubat 2012; 15:06:10 >
  • yahu iyi niyetle bir başlık açtım fikir alayım dedim......

    psikolojik sorunlular toplanmış cvplara bak....sana iyi geldiyse iyidir.....yok efenim bizi kekleme....neyse iyi olsun......

    yazmak zorundamısınız yahu?

    ben merak ettim bu ağırlıktaki tüm araçlar bu şartlarda bu tüketimle mi yol alır diye....cvp lara bak......

    yazmayın yahu....gidin opel vw kapıştıranlara yorum yazın sewersiniz oyle işleri....

    topaz bu arada senin yazdığından anladığım ki tonaj ve rüzgar direnci farklı olsada, bu hızlarda düşük tüketimler normal diyorsun...ok...saol...shell e geç...opet e göre menzili %10 daha fazla...bizzat test etmişiğim vardır...
  • Arkadaş ne kadar abartmışsın. Uzun yoldz kullanılan jetta dizel dsg nin ortalaması 5.4 litre. Araç arada şehire de giriyor otoyola da çıkıyor. Demek ki anlık olarak defalarca 5 den çok daha düşük değerler yakaladı.

    Ne dememizi bekliyorsun çok kıskandık bir tane de biz istiyoruz dememizi mi? Çok basit bir hesap var burada: dizel araba+hız sabitleyicisi+uygun yol.

    Gelip millet seni tebrik etmeyince (ne demelerini bekliyorsan) atar yapma burada.
  • eğer düz yolda bu tempyla devam ediyorsanız belirttiğiniz şartlar ve araç için gayet iyi veriler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    Arkadaş ne kadar abartmışsın. Uzun yoldz kullanılan jetta dizel dsg nin ortalaması 5.4 litre. Araç arada şehire de giriyor otoyola da çıkıyor. Demek ki anlık olarak defalarca 5 den çok daha düşük değerler yakaladı.

    Ne dememizi bekliyorsun çok kıskandık bir tane de biz istiyoruz dememizi mi? Çok basit bir hesap var burada: dizel araba+hız sabitleyicisi+uygun yol.

    Gelip millet seni tebrik etmeyince (ne demelerini bekliyorsan) atar yapma burada.

    konuyu vw ye çıkarttın ya bay kuş tebrikler.. önceki aracım focus da çok rahat bu değerleri görüryordu elbet..ben sadece yüksek ve ağır bir aracı merak ettim...jetta gibi donanım özürlü plastik fukarası bir aracı değil...

    çok şükür sanal tebriklerle avunacak kadar zavallı değilim....de sana silah zoru ile mi yazdırdılar anlayamadım bay kuş..!

    forum daha çok beğenmediğini tersleme beğendiğini de şakşaklama yeri olmuş....hoş kışlık lastik gereksizdir diyen bir topluluktan da ne beklenirki...

    yahu hakikaten bay kuş..yazman için zorlayan falan oldumu? merak ettim...

    ayrıca nerede nasıl davranacağıma karar verecek senmisin sewgili bay kuş...? sorması ayıptır sen kimsin bay kuş..? tanıtsana kendini....

    neyse bay kuş....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    Arkadaş ne kadar abartmışsın. Uzun yoldz kullanılan jetta dizel dsg nin ortalaması 5.4 litre. Araç arada şehire de giriyor otoyola da çıkıyor. Demek ki anlık olarak defalarca 5 den çok daha düşük değerler yakaladı.

    Ne dememizi bekliyorsun çok kıskandık bir tane de biz istiyoruz dememizi mi? Çok basit bir hesap var burada: dizel araba+hız sabitleyicisi+uygun yol.

    Gelip millet seni tebrik etmeyince (ne demelerini bekliyorsan) atar yapma burada.

    konuyu vw ye çıkarttın ya bay kuş tebrikler.. önceki aracım focus da çok rahat bu değerleri görüryordu elbet..ben sadece yüksek ve ağır bir aracı merak ettim...jetta gibi donanım özürlü plastik fukarası bir aracı değil...

    çok şükür sanal tebriklerle avunacak kadar zavallı değilim....de sana silah zoru ile mi yazdırdılar anlayamadım bay kuş..!

    forum daha çok beğenmediğini tersleme beğendiğini de şakşaklama yeri olmuş....hoş kışlık lastik gereksizdir diyen bir topluluktan da ne beklenirki...

    yahu hakikaten bay kuş..yazman için zorlayan falan oldumu? merak ettim...

    ayrıca nerede nasıl davranacağıma karar verecek senmisin sewgili bay kuş...? sorması ayıptır sen kimsin bay kuş..? tanıtsana kendini....

    neyse bay kuş....



    Vallaha hocam klasik vw olayı çıkarmaya çalışmıssın ama malesef yanlış kişiye dedin bunu jetta hakkında dediklerine katılıyorum ama dediklerin umurumda da değil çünkü jetta şirket aracı, araba şirketten, yakıt şirketten beleş beleş gidiyoruz. Anlayacağın vw hakkında dediğin hiç bir şey bana dokunmaz çünkü ailecek bile vw e bir tl bile yatırım yapmadık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    Arkadaş ne kadar abartmışsın. Uzun yoldz kullanılan jetta dizel dsg nin ortalaması 5.4 litre. Araç arada şehire de giriyor otoyola da çıkıyor. Demek ki anlık olarak defalarca 5 den çok daha düşük değerler yakaladı.

    Ne dememizi bekliyorsun çok kıskandık bir tane de biz istiyoruz dememizi mi? Çok basit bir hesap var burada: dizel araba+hız sabitleyicisi+uygun yol.

    Gelip millet seni tebrik etmeyince (ne demelerini bekliyorsan) atar yapma burada.

    konuyu vw ye çıkarttın ya bay kuş tebrikler.. önceki aracım focus da çok rahat bu değerleri görüryordu elbet..ben sadece yüksek ve ağır bir aracı merak ettim...jetta gibi donanım özürlü plastik fukarası bir aracı değil...

    çok şükür sanal tebriklerle avunacak kadar zavallı değilim....de sana silah zoru ile mi yazdırdılar anlayamadım bay kuş..!

    forum daha çok beğenmediğini tersleme beğendiğini de şakşaklama yeri olmuş....hoş kışlık lastik gereksizdir diyen bir topluluktan da ne beklenirki...

    yahu hakikaten bay kuş..yazman için zorlayan falan oldumu? merak ettim...

    ayrıca nerede nasıl davranacağıma karar verecek senmisin sewgili bay kuş...? sorması ayıptır sen kimsin bay kuş..? tanıtsana kendini....

    neyse bay kuş....



    Vallaha hocam klasik vw olayı çıkarmaya çalışmıssın ama malesef yanlış kişiye dedin bunu jetta hakkında dediklerine katılıyorum ama dediklerin umurumda da değil çünkü jetta şirket aracı, araba şirketten, yakıt şirketten beleş beleş gidiyoruz. Anlayacağın vw hakkında dediğin hiç bir şey bana dokunmaz çünkü ailecek bile vw e bir tl bile yatırım yapmadık.

    bende de 2010 jetta tdi var manuel...şirketten.... bay kuş kardeş...




  • Hem soru soruyorsun hemde geleni gideni azarlıyorsun. Sen önce amacını tekrar bir gözden geçir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    Hem soru soruyorsun hemde geleni gideni azarlıyorsun. Sen önce amacını tekrar bir gözden geçir

    sorumu eleştirenleri azarlıyorum, yanıt verenleri slm lıyorum....aradaki farkı anlatmama gerek varmı?
  • Fazlası ile hararetli bir başlık ve süreç olmuş arkadaşlar arasında,ancak anlık tüketime binayen bu hemen hemen hiç bir şey ifade etmiyor ki çok daha az tüketimler bile elde edilebilir.

    Onun haricinde bu motor üzerinden söylenecek şey ise,çok düşük tüketimi renault hemde çok kısa vites oranlarına rağmen ,yumuşak çalışma karakterini kaybetmeden ve neredeyse turbo boşluğu olmadan ,lineer bir şekilde güç üreterek elde etmiş,sınıfında en memnun olunan iki makinadan biri olarakta kullanıyor.
  • Ekranda 3.5 litre mi yazıyor ? Mobilden göremiyorum yakınlaştırma olmuyor.Eğer öyleyse geçiniz diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şöyle daha sağlıklı bir ölçüm olur diye düşünüyorum;

    uzun yolda hızınızı sabitledikten sonra yol bilgisayarını sıfırlarsınız, 30 dk sonra, 1 saat sonra, yolculuk sonunda bakarsınız... bence bu değerler daha sağlıklı olur, yine de değerler çok güzel, zaten renault'un yeni nesil dizelleri çok ekonomik, biraz da depoları büyük olmasıyla bir depoyla 1400-1500 km yol yapanlar var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Fazlası ile hararetli bir başlık ve süreç olmuş arkadaşlar arasında,ancak anlık tüketime binayen bu hemen hemen hiç bir şey ifade etmiyor ki çok daha az tüketimler bile elde edilebilir.

    Onun haricinde bu motor üzerinden söylenecek şey ise,çok düşük tüketimi renault hemde çok kısa vites oranlarına rağmen ,yumuşak çalışma karakterini kaybetmeden ve neredeyse turbo boşluğu olmadan ,lineer bir şekilde güç üreterek elde etmiş,sınıfında en memnun olunan iki makinadan biri olarakta kullanıyor.

    Sewgili froster bak sende ayni hataya dusuyosun neyseki uslubun olmasi gerektigi gibi tsk... Benim merak ettigim, konuyu acmaktaki amacim aynen soyle;

    Ben diyorumki sedanlar, hb ler vs bu degerleri zaten goruyordur. Peki yerden daha yuksek mpv ve benzeri araclar, yani yan ruzgarlardan daha cok etkilenen araclar, agir araclar hele birde yuklu iken ruzgarli bir otobanda hiz sabitleyici ile bu degerlerde seyrediyorsa bu bir basarimidir yok artik yeni nesil butun yuksek araclar bu degerleri saglayabilir mi?

    Yahu daha acik nasik yazabilirim bilmiyorum...:)

    Saka gibisiniz:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.