Şimdi Ara

sıralı sistem lpg ile ilgili tüm sorularınız cevap bulacak (88. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.390
Cevap
17
Favori
325.803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberty_15

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    merhba
    konya alemdar otogaz tel 0 332 235 55 25
    antalya uludağ oto gaz tel:0 242 721 11 32
    sivas güven otogaz tel: 0 346 226 45 19
    ısparta şua otogaz tel:0 246 218 82 60
    saygılarımla.




    teşekkürler ac öncel bey...

    Alıntıları Göster
    bugün tekrar lpg servisine gittim laptop ile yeniden ayar yaptıttırdım geçiş sıcaklığını 35 den 45 dereceye aldılar arıza ışığını söndürdüler yaklaşık 30 40 km yaptım şimdilik motor arıza ışığı yanmadı allaha şükür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadoz5775

    bugün tekrar lpg servisine gittim laptop ile yeniden ayar yaptıttırdım geçiş sıcaklığını 35 den 45 dereceye aldılar arıza ışığını söndürdüler yaklaşık 30 40 km yaptım şimdilik motor arıza ışığı yanmadı allaha şükür

    Alıntıları Göster
    sorununuzun çözülmesine sevindim.anlaşılan oki bir önceki yazımızda belirttiğimiz gibi araç düşük sıcaklıkta gaza geçtiğinde gaz tam olarak buharlaşamadığından dolayı yaktın zengin karışım olmasından ötürü arıza lambanız yanmış.zaten bunu aracı arıza tesbit cihazına bağladıklarında görmüş olmalılar.
    iyi günlerde kullanmanız dileği ile.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: sadoz5775

    bugün tekrar lpg servisine gittim laptop ile yeniden ayar yaptıttırdım geçiş sıcaklığını 35 den 45 dereceye aldılar arıza ışığını söndürdüler yaklaşık 30 40 km yaptım şimdilik motor arıza ışığı yanmadı allaha şükür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    sorununuzun çözülmesine sevindim.anlaşılan oki bir önceki yazımızda belirttiğimiz gibi araç düşük sıcaklıkta gaza geçtiğinde gaz tam olarak buharlaşamadığından dolayı yaktın zengin karışım olmasından ötürü arıza lambanız yanmış.zaten bunu aracı arıza tesbit cihazına bağladıklarında görmüş olmalılar.
    iyi günlerde kullanmanız dileği ile.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: sadoz5775

    bugün tekrar lpg servisine gittim laptop ile yeniden ayar yaptıttırdım geçiş sıcaklığını 35 den 45 dereceye aldılar arıza ışığını söndürdüler yaklaşık 30 40 km yaptım şimdilik motor arıza ışığı yanmadı allaha şükür


    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim ac öncel . yaklaşık 100 km yaptım sorun yok maşallah bakalım kaç tl yakacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadoz5775

    bugün tekrar lpg servisine gittim laptop ile yeniden ayar yaptıttırdım geçiş sıcaklığını 35 den 45 dereceye aldılar arıza ışığını söndürdüler yaklaşık 30 40 km yaptım şimdilik motor arıza ışığı yanmadı allaha şükür

    Alıntıları Göster
    ac öncel teşekkürler bende bobinden aldırmadım değişttirtim yerini........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    sorununuzu daha detaylı anlatırsanız yardımcı olabilirim.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: add2000

    Sn gocking,
    Benimde sizinkine benzer bir sorunum vardı. Regülatördeki diyaframı değiştirince çözüldü.Ancak, iki ay sonra tekrar başladı. Şimdi problem nedir bilemitorum.Siz çözebildiniz mi acaba?
    quote:

    Orjinalden alıntı: gokcinkg

    Sayın Öncel
    Cevabınız için teşekürler gösterdiğiniz yolları deneyip sorunumu gidermeye çalışacağım buna karşın bir çözüm bulamazsam tekrar sizlerle konuşup bir çözüm yoluna gideceğim artık bi şekilde ya aracı size yada sizin tavsiye edeceğiniz biryere götüreceğim şimdilik sizlere kolay gelsin.
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.




    Alıntıları Göster
    Sn ac öncel,
    Aracım 2004 model Megane II. Kitim Voltran.Nisan 2008 tarihinden beri yaşadığım geç çalışma sorununu, uzun araştırmalardan ve sıkıntıdan sonra aralık 2008 de çözdük, ya da öyle zannettik. Sorun şuydu: Araç özellikle uzun süreli (LPG de iken) stoplardan sonra çalıştırıldığında hemen çalışmayıp, zorlanarak çalışıyordu. Aracı benzine alıp kullandığımda kesinlikle böyle bir sorun olmuyordu. İkinci çalıştırmadan sonra sorun düzeliyordu.Ancak LPG ye geçip stop edip, birkaç saat sonra tekrar denediğimde sorun başlıyordu.Boğuluyormuş gibi oluyor, stop etmeden çalışıyordu.Aküden olabilr deyip 4 senelik aküyü yeniledim. 4 adet enjektör ve 1 adet ECU, arızalanan 3 adet bobini değiştirdim. Dört ayrı zamanda 250' şer km benzinde kullanıp yeni ayarlar yaptırdım.Maalesef sorunu çözemedik.(Bu arada benzin seviyesini hiç bir zaman çeyrek deponun altına düşürmedim.) Ta ki aralık ayında regülatördeki diyaframı değiştirdik sorun çözüldü. Amaaaa, bir ay sonra yine başladı. 5 gün önce benzin deposunu fulledim.İlk iki gün çalışma normale döndü.Üçüncü gün tekrar başladı. Ve devam ediyor. Ayrıca diğer bir sıkıntım da; LPG de stop ettiğimde aracın kartını yuvasından çıkarmayı geciktirirsem (2-3 sn) (araçtan inme konumunda) sistem kendini benzine geçiriyor. Tekrar çalıştırınca elle LPG ye geçiriyorum. Bu sorunu düzeltmek için ECU yu değiştirdik ancak düzelmedi.Ne oluyor anlamıyorum. Ben bu işin içinden galiba çıkamayacağım.Saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    sorununuzu daha detaylı anlatırsanız yardımcı olabilirim.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: add2000

    Sn gocking,
    Benimde sizinkine benzer bir sorunum vardı. Regülatördeki diyaframı değiştirince çözüldü.Ancak, iki ay sonra tekrar başladı. Şimdi problem nedir bilemitorum.Siz çözebildiniz mi acaba?
    quote:

    Orjinalden alıntı: gokcinkg

    Sayın Öncel
    Cevabınız için teşekürler gösterdiğiniz yolları deneyip sorunumu gidermeye çalışacağım buna karşın bir çözüm bulamazsam tekrar sizlerle konuşup bir çözüm yoluna gideceğim artık bi şekilde ya aracı size yada sizin tavsiye edeceğiniz biryere götüreceğim şimdilik sizlere kolay gelsin.
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: add2000

    Sn ac öncel,
    Aracım 2004 model Megane II. Kitim Voltran.Nisan 2008 tarihinden beri yaşadığım geç çalışma sorununu, uzun araştırmalardan ve sıkıntıdan sonra aralık 2008 de çözdük, ya da öyle zannettik. Sorun şuydu: Araç özellikle uzun süreli (LPG de iken) stoplardan sonra çalıştırıldığında hemen çalışmayıp, zorlanarak çalışıyordu. Aracı benzine alıp kullandığımda kesinlikle böyle bir sorun olmuyordu. İkinci çalıştırmadan sonra sorun düzeliyordu.Ancak LPG ye geçip stop edip, birkaç saat sonra tekrar denediğimde sorun başlıyordu.Boğuluyormuş gibi oluyor, stop etmeden çalışıyordu.Aküden olabilr deyip 4 senelik aküyü yeniledim. 4 adet enjektör ve 1 adet ECU, arızalanan 3 adet bobini değiştirdim. Dört ayrı zamanda 250' şer km benzinde kullanıp yeni ayarlar yaptırdım.Maalesef sorunu çözemedik.(Bu arada benzin seviyesini hiç bir zaman çeyrek deponun altına düşürmedim.) Ta ki aralık ayında regülatördeki diyaframı değiştirdik sorun çözüldü. Amaaaa, bir ay sonra yine başladı. 5 gün önce benzin deposunu fulledim.İlk iki gün çalışma normale döndü.Üçüncü gün tekrar başladı. Ve devam ediyor. Ayrıca diğer bir sıkıntım da; LPG de stop ettiğimde aracın kartını yuvasından çıkarmayı geciktirirsem (2-3 sn) (araçtan inme konumunda) sistem kendini benzine geçiriyor. Tekrar çalıştırınca elle LPG ye geçiriyorum. Bu sorunu düzeltmek için ECU yu değiştirdik ancak düzelmedi.Ne oluyor anlamıyorum. Ben bu işin içinden galiba çıkamayacağım.Saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    sorununuzu daha detaylı anlatırsanız yardımcı olabilirim.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: add2000

    Sn gocking,
    Benimde sizinkine benzer bir sorunum vardı. Regülatördeki diyaframı değiştirince çözüldü.Ancak, iki ay sonra tekrar başladı. Şimdi problem nedir bilemitorum.Siz çözebildiniz mi acaba?
    quote:

    Orjinalden alıntı: gokcinkg

    Sayın Öncel
    Cevabınız için teşekürler gösterdiğiniz yolları deneyip sorunumu gidermeye çalışacağım buna karşın bir çözüm bulamazsam tekrar sizlerle konuşup bir çözüm yoluna gideceğim artık bi şekilde ya aracı size yada sizin tavsiye edeceğiniz biryere götüreceğim şimdilik sizlere kolay gelsin.
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.






    Alıntıları Göster
    merhaba
    işin açıkcası arazınızdaki kit voltran ise çokta bir şey söyleyemeyeceğim çünki voltran la ilgili bir çok sıkıntılar oldu ve halada devam ediyor bu yüzden bir yorumda bulunmak inanın çok zor.montajcı firmanızdan başka bir marka ile değiştirilip aracınızı birde öyle denenmesi dah uygun .saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: add2000

    Sn ac öncel,
    Aracım 2004 model Megane II. Kitim Voltran.Nisan 2008 tarihinden beri yaşadığım geç çalışma sorununu, uzun araştırmalardan ve sıkıntıdan sonra aralık 2008 de çözdük, ya da öyle zannettik. Sorun şuydu: Araç özellikle uzun süreli (LPG de iken) stoplardan sonra çalıştırıldığında hemen çalışmayıp, zorlanarak çalışıyordu. Aracı benzine alıp kullandığımda kesinlikle böyle bir sorun olmuyordu. İkinci çalıştırmadan sonra sorun düzeliyordu.Ancak LPG ye geçip stop edip, birkaç saat sonra tekrar denediğimde sorun başlıyordu.Boğuluyormuş gibi oluyor, stop etmeden çalışıyordu.Aküden olabilr deyip 4 senelik aküyü yeniledim. 4 adet enjektör ve 1 adet ECU, arızalanan 3 adet bobini değiştirdim. Dört ayrı zamanda 250' şer km benzinde kullanıp yeni ayarlar yaptırdım.Maalesef sorunu çözemedik.(Bu arada benzin seviyesini hiç bir zaman çeyrek deponun altına düşürmedim.) Ta ki aralık ayında regülatördeki diyaframı değiştirdik sorun çözüldü. Amaaaa, bir ay sonra yine başladı. 5 gün önce benzin deposunu fulledim.İlk iki gün çalışma normale döndü.Üçüncü gün tekrar başladı. Ve devam ediyor. Ayrıca diğer bir sıkıntım da; LPG de stop ettiğimde aracın kartını yuvasından çıkarmayı geciktirirsem (2-3 sn) (araçtan inme konumunda) sistem kendini benzine geçiriyor. Tekrar çalıştırınca elle LPG ye geçiriyorum. Bu sorunu düzeltmek için ECU yu değiştirdik ancak düzelmedi.Ne oluyor anlamıyorum. Ben bu işin içinden galiba çıkamayacağım.Saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    sorununuzu daha detaylı anlatırsanız yardımcı olabilirim.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: add2000

    Sn gocking,
    Benimde sizinkine benzer bir sorunum vardı. Regülatördeki diyaframı değiştirince çözüldü.Ancak, iki ay sonra tekrar başladı. Şimdi problem nedir bilemitorum.Siz çözebildiniz mi acaba?
    quote:

    Orjinalden alıntı: gokcinkg

    Sayın Öncel
    Cevabınız için teşekürler gösterdiğiniz yolları deneyip sorunumu gidermeye çalışacağım buna karşın bir çözüm bulamazsam tekrar sizlerle konuşup bir çözüm yoluna gideceğim artık bi şekilde ya aracı size yada sizin tavsiye edeceğiniz biryere götüreceğim şimdilik sizlere kolay gelsin.
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.










  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberty_15

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    merhba
    konya alemdar otogaz tel 0 332 235 55 25
    antalya uludağ oto gaz tel:0 242 721 11 32
    sivas güven otogaz tel: 0 346 226 45 19
    ısparta şua otogaz tel:0 246 218 82 60
    saygılarımla.




    teşekkürler ac öncel bey...

    Alıntıları Göster
    20 Aralık 2008; 2:21:31


    --------------------------------------------------------------------------------

    merhabalar.2006 model megane 2 aracıma lavato sıralı sistem lpg taktırdım..lakin ogunden beri aracım yazın klima acıkken,kışınsa normal seyırdeyken aracı boşa aldıgım zaman stop edıyor..bu sorunun bırcok kişide oldugunu ögrendım..defalarca lpg montajı yapılan yere gıdıyorum bılgısayaa baglayıp ayar yapıyorlaridüzeldı denılıyor,fakat arac daha servısten cıkar cımaz tekrar stop edıyor..ne olur bu sorunla ilgileniniz..ankarada oturuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quarem

    20 Aralık 2008; 2:21:31


    --------------------------------------------------------------------------------

    merhabalar.2006 model megane 2 aracıma lavato sıralı sistem lpg taktırdım..lakin ogunden beri aracım yazın klima acıkken,kışınsa normal seyırdeyken aracı boşa aldıgım zaman stop edıyor..bu sorunun bırcok kişide oldugunu ögrendım..defalarca lpg montajı yapılan yere gıdıyorum bılgısayaa baglayıp ayar yapıyorlaridüzeldı denılıyor,fakat arac daha servısten cıkar cımaz tekrar stop edıyor..ne olur bu sorunla ilgileniniz..ankarada oturuyorum

    Alıntıları Göster
    Aynı sorun bendede var.Megane 2 ve lovato sıralı sistem.Ayar yapıldı en son 1 ay önce klimada top etmeyi kesti.Sonra tekrar etmye başladı.Galiba çözümü yok bu işin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: quarem

    20 Aralık 2008; 2:21:31


    --------------------------------------------------------------------------------

    merhabalar.2006 model megane 2 aracıma lavato sıralı sistem lpg taktırdım..lakin ogunden beri aracım yazın klima acıkken,kışınsa normal seyırdeyken aracı boşa aldıgım zaman stop edıyor..bu sorunun bırcok kişide oldugunu ögrendım..defalarca lpg montajı yapılan yere gıdıyorum bılgısayaa baglayıp ayar yapıyorlaridüzeldı denılıyor,fakat arac daha servısten cıkar cımaz tekrar stop edıyor..ne olur bu sorunla ilgileniniz..ankarada oturuyorum





  • quote:

    Orijinalden alıntı: öz66

    Aynı sorun bendede var.Megane 2 ve lovato sıralı sistem.Ayar yapıldı en son 1 ay önce klimada top etmeyi kesti.Sonra tekrar etmye başladı.Galiba çözümü yok bu işin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: quarem

    20 Aralık 2008; 2:21:31


    --------------------------------------------------------------------------------

    merhabalar.2006 model megane 2 aracıma lavato sıralı sistem lpg taktırdım..lakin ogunden beri aracım yazın klima acıkken,kışınsa normal seyırdeyken aracı boşa aldıgım zaman stop edıyor..bu sorunun bırcok kişide oldugunu ögrendım..defalarca lpg montajı yapılan yere gıdıyorum bılgısayaa baglayıp ayar yapıyorlaridüzeldı denılıyor,fakat arac daha servısten cıkar cımaz tekrar stop edıyor..ne olur bu sorunla ilgileniniz..ankarada oturuyorum



    Alıntıları Göster
    merhaba.
    her iki kulalnıcının sıkıntısı ve montajını yaptırdığı lpg kitinin markası aynı.bu nedenle bu markanın yetkilileri ile irtibata geçmenizi önereceğim.size şimdilik aktarabileceğim tek şey ise meganların lpg dönüşümü ile ilgili böyle bir problem ortaya çıkmamaktadır.sanırım montajcı firmanızın gözden kaçırdığı bir durum söz konusu.
    saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: öz66

    Aynı sorun bendede var.Megane 2 ve lovato sıralı sistem.Ayar yapıldı en son 1 ay önce klimada top etmeyi kesti.Sonra tekrar etmye başladı.Galiba çözümü yok bu işin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: quarem

    20 Aralık 2008; 2:21:31


    --------------------------------------------------------------------------------

    merhabalar.2006 model megane 2 aracıma lavato sıralı sistem lpg taktırdım..lakin ogunden beri aracım yazın klima acıkken,kışınsa normal seyırdeyken aracı boşa aldıgım zaman stop edıyor..bu sorunun bırcok kişide oldugunu ögrendım..defalarca lpg montajı yapılan yere gıdıyorum bılgısayaa baglayıp ayar yapıyorlaridüzeldı denılıyor,fakat arac daha servısten cıkar cımaz tekrar stop edıyor..ne olur bu sorunla ilgileniniz..ankarada oturuyorum







  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba.
    her iki kulalnıcının sıkıntısı ve montajını yaptırdığı lpg kitinin markası aynı.bu nedenle bu markanın yetkilileri ile irtibata geçmenizi önereceğim.size şimdilik aktarabileceğim tek şey ise meganların lpg dönüşümü ile ilgili böyle bir problem ortaya çıkmamaktadır.sanırım montajcı firmanızın gözden kaçırdığı bir durum söz konusu.
    saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: öz66

    Aynı sorun bendede var.Megane 2 ve lovato sıralı sistem.Ayar yapıldı en son 1 ay önce klimada top etmeyi kesti.Sonra tekrar etmye başladı.Galiba çözümü yok bu işin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: quarem

    20 Aralık 2008; 2:21:31


    --------------------------------------------------------------------------------

    merhabalar.2006 model megane 2 aracıma lavato sıralı sistem lpg taktırdım..lakin ogunden beri aracım yazın klima acıkken,kışınsa normal seyırdeyken aracı boşa aldıgım zaman stop edıyor..bu sorunun bırcok kişide oldugunu ögrendım..defalarca lpg montajı yapılan yere gıdıyorum bılgısayaa baglayıp ayar yapıyorlaridüzeldı denılıyor,fakat arac daha servısten cıkar cımaz tekrar stop edıyor..ne olur bu sorunla ilgileniniz..ankarada oturuyorum





    Alıntıları Göster
    arkadaşlar mrb. arabam 98model full enj. tipo
    4 enjeksiyon olmasına rağmen tek noktadan püskürtmeli lovato marka tüp takılı... rampa yukarı aşırı çekiş kaybı var, yakıt çok fazla...
    bunların sebebi, sıralı sistem değilde, tek noktalı sistem takılı olduğu içinmidir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tandem_78

    arkadaşlar mrb. arabam 98model full enj. tipo
    4 enjeksiyon olmasına rağmen tek noktadan püskürtmeli lovato marka tüp takılı... rampa yukarı aşırı çekiş kaybı var, yakıt çok fazla...
    bunların sebebi, sıralı sistem değilde, tek noktalı sistem takılı olduğu içinmidir?

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,
    Benim otomobilim 2004 model toyota corolla, 1.5 yıl önce Romano marka sıralı otogaz kiti taktırdım. 10.000 km bakımı için Konya Romano servisine gittiğimde ara.bama gaz filtresi takılmadığını söylediler .(filtre takmayanlar da kendileri). Yaklaşık 10000 km. gaz filtresiz arabayı kullanmışım. Otomobilime ve otogaz sistemine bir arıza olurmu? Yardımcı olursanız sevinirim. Ayrıca Konya da arabama Romano otogaz sistemi takan Emniyet Man firmasını kınıyorum. Ayrıca Romano türkiye distribütörü Kahvecioğlu otomotiv şirketinide kınıyorum. Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tandem_78

    arkadaşlar mrb. arabam 98model full enj. tipo
    4 enjeksiyon olmasına rağmen tek noktadan püskürtmeli lovato marka tüp takılı... rampa yukarı aşırı çekiş kaybı var, yakıt çok fazla...
    bunların sebebi, sıralı sistem değilde, tek noktalı sistem takılı olduğu içinmidir?

    Alıntıları Göster
    merhaba.
    evet aracınıza normalde sıralı sistem lpg takılması gerekmektedir.aksi halde çeşitli sıkıtlarla karşılaşmanız kaçınılmaz olur.ancak bildiğiniz gibi sıralı sistem çıkmadan önce bu tarz araçlara emilatörlü kitlerde takılıyordu.bazı sorunlar olsada yinede çekişte bahsettiğiniz kadar bir sorun olamaması gerekir.
    aracınızla ilgili veya lpg tesisatı ile bir sorundan kaynaklanıyordur.gerekli kontrolleri yaptırıp bütçenizin uygun olduğu zamanda da sıralı sisteme geçmenizi önerirrim.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: jagler_78

    arkadaşlar mrb. arabam 98model full enj. tipo
    4 enjeksiyon olmasına rağmen tek noktadan püskürtmeli lovato marka tüp takılı... rampa yukarı aşırı çekiş kaybı var, yakıt çok fazla...
    bunların sebebi, sıralı sistem değilde, tek noktalı sistem takılı olduğu içinmidir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boduk

    Merhabalar,
    Benim otomobilim 2004 model toyota corolla, 1.5 yıl önce Romano marka sıralı otogaz kiti taktırdım. 10.000 km bakımı için Konya Romano servisine gittiğimde ara.bama gaz filtresi takılmadığını söylediler .(filtre takmayanlar da kendileri). Yaklaşık 10000 km. gaz filtresiz arabayı kullanmışım. Otomobilime ve otogaz sistemine bir arıza olurmu? Yardımcı olursanız sevinirim. Ayrıca Konya da arabama Romano otogaz sistemi takan Emniyet Man firmasını kınıyorum. Ayrıca Romano türkiye distribütörü Kahvecioğlu otomotiv şirketinide kınıyorum. Selamlar

    Alıntıları Göster
    merhabalar.
    aracı gaz filtresi olmadan kullanmanız sadece lpg enjektörleri açısından zarar verici olabilir.regülatörden çıkan gazın içersindeki atık maddeler enjektörün hem ömrünü kısalta bileceği gibi hemde arızalanmasına neden olabilir.ancakböyl bir durum olmadığı için endişe edilecek te fazlada bir şey yok.benim söz konusu marka ile ilgili bir yorumda bulunma m etik olmaz.bazen montaj hatalarından ötürü en kaliteli markalarla ile ilgili bile memnuniyetsizlikler yaşanıp bir kusur gibi ortaya çıkabiliyor.
    saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: boduk

    Merhabalar,
    Benim otomobilim 2004 model toyota corolla, 1.5 yıl önce Romano marka sıralı otogaz kiti taktırdım. 10.000 km bakımı için Konya Romano servisine gittiğimde ara.bama gaz filtresi takılmadığını söylediler .(filtre takmayanlar da kendileri). Yaklaşık 10000 km. gaz filtresiz arabayı kullanmışım. Otomobilime ve otogaz sistemine bir arıza olurmu? Yardımcı olursanız sevinirim. Ayrıca Konya da arabama Romano otogaz sistemi takan Emniyet Man firmasını kınıyorum. Ayrıca Romano türkiye distribütörü Kahvecioğlu otomotiv şirketinide kınıyorum. Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadoz5775

    bugün tekrar lpg servisine gittim laptop ile yeniden ayar yaptıttırdım geçiş sıcaklığını 35 den 45 dereceye aldılar arıza ışığını söndürdüler yaklaşık 30 40 km yaptım şimdilik motor arıza ışığı yanmadı allaha şükür

    Alıntıları Göster
    aracım megan 1 2004 brc sıralı sistem takılı araç devamlı tekleme yapıyodu değiştirdim bobinleri ......araç bir iki saat sonra bekledikten sonra çalıştırdığımda 5dk sonra kendine geliyo bende tüpü kapattım 300 km yol yaptım çalıştırdığımda bu sorun kalktı sadece az rolanti problemi kaldı şimdi yine lpg geçsem aynısı olacak nası düzeltecez bilemiyorum:(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: masallah

    aracım megan 1 2004 brc sıralı sistem takılı araç devamlı tekleme yapıyodu değiştirdim bobinleri ......araç bir iki saat sonra bekledikten sonra çalıştırdığımda 5dk sonra kendine geliyo bende tüpü kapattım 300 km yol yaptım çalıştırdığımda bu sorun kalktı sadece az rolanti problemi kaldı şimdi yine lpg geçsem aynısı olacak nası düzeltecez bilemiyorum:(

    Alıntıları Göster
    aracınızı iyi bir mekanik servise götürün benzinde kusursuz çalışmasını sağlayın.
    daha sonra yetkili brc servisine.
    üzülme çok kolay düzelir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: masallah

    aracım megan 1 2004 brc sıralı sistem takılı araç devamlı tekleme yapıyodu değiştirdim bobinleri ......araç bir iki saat sonra bekledikten sonra çalıştırdığımda 5dk sonra kendine geliyo bende tüpü kapattım 300 km yol yaptım çalıştırdığımda bu sorun kalktı sadece az rolanti problemi kaldı şimdi yine lpg geçsem aynısı olacak nası düzeltecez bilemiyorum:(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafacec

    aracınızı iyi bir mekanik servise götürün benzinde kusursuz çalışmasını sağlayın.
    daha sonra yetkili brc servisine.
    üzülme çok kolay düzelir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: masallah

    aracım megan 1 2004 brc sıralı sistem takılı araç devamlı tekleme yapıyodu değiştirdim bobinleri ......araç bir iki saat sonra bekledikten sonra çalıştırdığımda 5dk sonra kendine geliyo bende tüpü kapattım 300 km yol yaptım çalıştırdığımda bu sorun kalktı sadece az rolanti problemi kaldı şimdi yine lpg geçsem aynısı olacak nası düzeltecez bilemiyorum:(


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar herkese selamlar benim büyük bi sorunum var vallahi nasıl başlayacağımı bile bilmiyorum ve hemen giriyorum konuya. 10 ay önce kme sıoralı sistem taktırdım performans ve yakıt tüketimi çok güzeldi fakat araba rölantide titreme yapıyordu.kışın hava soğuğuyunca stop etmeye kadar vardı .yalnız bu sorum monte edildiği günden beri vardı neyse git gel git gel ustada baş edemedi abi arabada sorun var biz bununla uğraşamayız dedi ve kiti söktü :) eyvallah dedim paramıda verdi.gittim atiker taktırmaya ustayla peşin peşin konuştum bak dedim böyle iken böyle oldu usta dediki abi kme bu araçlara pek uyum sağlamıyor vs vs bu arada aracım 1999 model 1600 cc 8 v clio.abi atikerde bu olmaz dedi .onada eyvallah dedim. atiker taktık.atikerci usta montajı yaparken bir iki tane hata olduğunu söyledi.benzin enjektörüne yanlış bağlantı yapmışlar buyüzden aynı zamanda araç benzinde yakar dedi.enjektörleri manifolta bi parça uzaktan takmışlar map sensörünün bağlantısını manifoltta gene olmaması gerekn bir yerden almışlar gibi bir iki tane eski montajda sorunlar olduğunu söylediler bende tabiki tahmin edersinizki aslında çok sevindim negüzael dedim adamlar arızayı buldu artık çok güzel olucak lpg sistemi dedim .neyse montaj bitti araca gaz aldık geldi dükkana ayar yapılacak.arkadaşlar bilgisayar kesinlikle ayar yapmıyor ayarı yarıda kesiyor.enjektörde galiba hata uyarısı veriyor bende tam olarak anlamadığım için ustanın yanıondaki kalfasıyla yaptıkları konuşmalardan bişeyler çıkarmaya çalışıyorum.neyse bilgisayar otomatik olarak ayar yapamadı usta dediki abi ben menuel olarak ayarladım dedi :) bide dediki abi sen bunu servise götür enjektör beyninde bir iki hata vardır onları sildir dedi ve ustanın kendisiyle beraber reno servisine gittik aracı bilgisayara bağlattık dediği gibi bir iki tane renodaki ustanın dediğine göre önemsiz hayta çıktı ve onları sildi abi tamam aracta bişey yok dedi biz tekrar dükkana geldik tekrar denediler ve bilgisayar gene otomatik olarak ayar yapmadı.araç benzinde saat gibi çalışırken gaza geçtiği anda başlıyor sallanmaya :)abi böyle bişey olabilirmi bide abi senin arabada bişey var demeye başlıyorlar hemen daha önceki kme ustasıda aynı çizgiden çıkmamıştı.iyide benzinde tıkır tıkır çalışan araba nasıl oluyorda gazda emme basma tulumba gibi çalışıyor ben hala anlayamadım.servis arabada bi sorun olmadığını bilgisayar marifetiyle söylüyor acaba çok ufak bi sorun var olabilirmi araçta.arkadaşlar bu arada araca benzinle biniyorum ve bu şu an için çok yorucu maddi olarak fikrini beyan etmek isteyen arkadaşlar olursa çok sevinirim inanın çok yardımcı olur şimdiden herkese çok teşekkür ederim .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: masallah

    aracım megan 1 2004 brc sıralı sistem takılı araç devamlı tekleme yapıyodu değiştirdim bobinleri ......araç bir iki saat sonra bekledikten sonra çalıştırdığımda 5dk sonra kendine geliyo bende tüpü kapattım 300 km yol yaptım çalıştırdığımda bu sorun kalktı sadece az rolanti problemi kaldı şimdi yine lpg geçsem aynısı olacak nası düzeltecez bilemiyorum:(

    Alıntıları Göster
    merhaba montajcı firmanıza baş vurup ateşleme bobinlerinden her hangi bir elektirik bağlantısı alınıp alınmadığını öğrenin ve eğer alınmış ise bu bağlantıların yerini değiştirin.meganlarda ateşleme bobinlerinden her hangi bir parelel bağlantı yapılması durumunda çeşitli sorunlar ile karşılaşılmaktadır.
    rolantideki problemi de yetkili servisinizde çözdürebilirsiniz zaten araç benzindeyken bu sorunla karşılaşmışsınız.
    şimdilik size aktarabileceklerim bu kadar.tekrar bir fikir almak isterseniz beklerim.çsaygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: masallah

    aracım megan 1 2004 brc sıralı sistem takılı araç devamlı tekleme yapıyodu değiştirdim bobinleri ......araç bir iki saat sonra bekledikten sonra çalıştırdığımda 5dk sonra kendine geliyo bende tüpü kapattım 300 km yol yaptım çalıştırdığımda bu sorun kalktı sadece az rolanti problemi kaldı şimdi yine lpg geçsem aynısı olacak nası düzeltecez bilemiyorum:(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nymhepa

    arkadaşlar herkese selamlar benim büyük bi sorunum var vallahi nasıl başlayacağımı bile bilmiyorum ve hemen giriyorum konuya. 10 ay önce kme sıoralı sistem taktırdım performans ve yakıt tüketimi çok güzeldi fakat araba rölantide titreme yapıyordu.kışın hava soğuğuyunca stop etmeye kadar vardı .yalnız bu sorum monte edildiği günden beri vardı neyse git gel git gel ustada baş edemedi abi arabada sorun var biz bununla uğraşamayız dedi ve kiti söktü :) eyvallah dedim paramıda verdi.gittim atiker taktırmaya ustayla peşin peşin konuştum bak dedim böyle iken böyle oldu usta dediki abi kme bu araçlara pek uyum sağlamıyor vs vs bu arada aracım 1999 model 1600 cc 8 v clio.abi atikerde bu olmaz dedi .onada eyvallah dedim. atiker taktık.atikerci usta montajı yaparken bir iki tane hata olduğunu söyledi.benzin enjektörüne yanlış bağlantı yapmışlar buyüzden aynı zamanda araç benzinde yakar dedi.enjektörleri manifolta bi parça uzaktan takmışlar map sensörünün bağlantısını manifoltta gene olmaması gerekn bir yerden almışlar gibi bir iki tane eski montajda sorunlar olduğunu söylediler bende tabiki tahmin edersinizki aslında çok sevindim negüzael dedim adamlar arızayı buldu artık çok güzel olucak lpg sistemi dedim .neyse montaj bitti araca gaz aldık geldi dükkana ayar yapılacak.arkadaşlar bilgisayar kesinlikle ayar yapmıyor ayarı yarıda kesiyor.enjektörde galiba hata uyarısı veriyor bende tam olarak anlamadığım için ustanın yanıondaki kalfasıyla yaptıkları konuşmalardan bişeyler çıkarmaya çalışıyorum.neyse bilgisayar otomatik olarak ayar yapamadı usta dediki abi ben menuel olarak ayarladım dedi :) bide dediki abi sen bunu servise götür enjektör beyninde bir iki hata vardır onları sildir dedi ve ustanın kendisiyle beraber reno servisine gittik aracı bilgisayara bağlattık dediği gibi bir iki tane renodaki ustanın dediğine göre önemsiz hayta çıktı ve onları sildi abi tamam aracta bişey yok dedi biz tekrar dükkana geldik tekrar denediler ve bilgisayar gene otomatik olarak ayar yapmadı.araç benzinde saat gibi çalışırken gaza geçtiği anda başlıyor sallanmaya :)abi böyle bişey olabilirmi bide abi senin arabada bişey var demeye başlıyorlar hemen daha önceki kme ustasıda aynı çizgiden çıkmamıştı.iyide benzinde tıkır tıkır çalışan araba nasıl oluyorda gazda emme basma tulumba gibi çalışıyor ben hala anlayamadım.servis arabada bi sorun olmadığını bilgisayar marifetiyle söylüyor acaba çok ufak bi sorun var olabilirmi araçta.arkadaşlar bu arada araca benzinle biniyorum ve bu şu an için çok yorucu maddi olarak fikrini beyan etmek isteyen arkadaşlar olursa çok sevinirim inanın çok yardımcı olur şimdiden herkese çok teşekkür ederim .

    Alıntıları Göster
    merhabalar.
    çok kesşn bir yorum yapabilmek için aracı görmek en doğrusudur.ancak ben şu an yazdıklarınız ve daha önceki tecrübelerime dayanarak size şunları söyleyebilirim.
    8v 1600 cc clio ya daha önce bizde montaj yaptık ve dediğinzi gibi rolantide sorun yaşadık.ve bu sorun benzinde kendini çok ta hissettirmiyordu servisle yapaılan görüşmeler neticesinde de bilgisayara yansıyan bir sorun olmadı.dolayısı ile de müşterimiz araca ek masraf yapmak istemedi.bizde bu durumda araçtaki sorun kendini daha belirgin bir hale getirinceye kadar lpg enjektörlerine ek program girerek rolantideki bu sorunu gidermeyi denedik ve başarılı da olduk.bu arada araca landirenzo marka sıralı sistem montajı yapmıştık.
    sorunu nasıl çözdüğümüze gelince aracın rolantideyken benzin enjektörleri hızlı olduğu için lpg enjetörlerinide belli bir hızın altına düşmeyecek şekilde ayarladık.böylelikle rolantide sarsıntı gibi bir sorunda kalmamış oldu.yaklaşık olarak bu montajı bir yıl kadar önce gerçekleştirmiştik ve şu ana kadar da müşterimizden herhangi bir geri dönüş olmadı.
    sizin araçtada benzer bir durum olabilir.şimdilik size aktarabilecekelrim bu kadar.en kısa sürede çözüme kavuşturmanız dileği ile.
    saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: nymhepa

    arkadaşlar herkese selamlar benim büyük bi sorunum var vallahi nasıl başlayacağımı bile bilmiyorum ve hemen giriyorum konuya. 10 ay önce kme sıoralı sistem taktırdım performans ve yakıt tüketimi çok güzeldi fakat araba rölantide titreme yapıyordu.kışın hava soğuğuyunca stop etmeye kadar vardı .yalnız bu sorum monte edildiği günden beri vardı neyse git gel git gel ustada baş edemedi abi arabada sorun var biz bununla uğraşamayız dedi ve kiti söktü :) eyvallah dedim paramıda verdi.gittim atiker taktırmaya ustayla peşin peşin konuştum bak dedim böyle iken böyle oldu usta dediki abi kme bu araçlara pek uyum sağlamıyor vs vs bu arada aracım 1999 model 1600 cc 8 v clio.abi atikerde bu olmaz dedi .onada eyvallah dedim. atiker taktık.atikerci usta montajı yaparken bir iki tane hata olduğunu söyledi.benzin enjektörüne yanlış bağlantı yapmışlar buyüzden aynı zamanda araç benzinde yakar dedi.enjektörleri manifolta bi parça uzaktan takmışlar map sensörünün bağlantısını manifoltta gene olmaması gerekn bir yerden almışlar gibi bir iki tane eski montajda sorunlar olduğunu söylediler bende tabiki tahmin edersinizki aslında çok sevindim negüzael dedim adamlar arızayı buldu artık çok güzel olucak lpg sistemi dedim .neyse montaj bitti araca gaz aldık geldi dükkana ayar yapılacak.arkadaşlar bilgisayar kesinlikle ayar yapmıyor ayarı yarıda kesiyor.enjektörde galiba hata uyarısı veriyor bende tam olarak anlamadığım için ustanın yanıondaki kalfasıyla yaptıkları konuşmalardan bişeyler çıkarmaya çalışıyorum.neyse bilgisayar otomatik olarak ayar yapamadı usta dediki abi ben menuel olarak ayarladım dedi :) bide dediki abi sen bunu servise götür enjektör beyninde bir iki hata vardır onları sildir dedi ve ustanın kendisiyle beraber reno servisine gittik aracı bilgisayara bağlattık dediği gibi bir iki tane renodaki ustanın dediğine göre önemsiz hayta çıktı ve onları sildi abi tamam aracta bişey yok dedi biz tekrar dükkana geldik tekrar denediler ve bilgisayar gene otomatik olarak ayar yapmadı.araç benzinde saat gibi çalışırken gaza geçtiği anda başlıyor sallanmaya :)abi böyle bişey olabilirmi bide abi senin arabada bişey var demeye başlıyorlar hemen daha önceki kme ustasıda aynı çizgiden çıkmamıştı.iyide benzinde tıkır tıkır çalışan araba nasıl oluyorda gazda emme basma tulumba gibi çalışıyor ben hala anlayamadım.servis arabada bi sorun olmadığını bilgisayar marifetiyle söylüyor acaba çok ufak bi sorun var olabilirmi araçta.arkadaşlar bu arada araca benzinle biniyorum ve bu şu an için çok yorucu maddi olarak fikrini beyan etmek isteyen arkadaşlar olursa çok sevinirim inanın çok yardımcı olur şimdiden herkese çok teşekkür ederim .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhabalar.
    çok kesşn bir yorum yapabilmek için aracı görmek en doğrusudur.ancak ben şu an yazdıklarınız ve daha önceki tecrübelerime dayanarak size şunları söyleyebilirim.
    8v 1600 cc clio ya daha önce bizde montaj yaptık ve dediğinzi gibi rolantide sorun yaşadık.ve bu sorun benzinde kendini çok ta hissettirmiyordu servisle yapaılan görüşmeler neticesinde de bilgisayara yansıyan bir sorun olmadı.dolayısı ile de müşterimiz araca ek masraf yapmak istemedi.bizde bu durumda araçtaki sorun kendini daha belirgin bir hale getirinceye kadar lpg enjektörlerine ek program girerek rolantideki bu sorunu gidermeyi denedik ve başarılı da olduk.bu arada araca landirenzo marka sıralı sistem montajı yapmıştık.
    sorunu nasıl çözdüğümüze gelince aracın rolantideyken benzin enjektörleri hızlı olduğu için lpg enjetörlerinide belli bir hızın altına düşmeyecek şekilde ayarladık.böylelikle rolantide sarsıntı gibi bir sorunda kalmamış oldu.yaklaşık olarak bu montajı bir yıl kadar önce gerçekleştirmiştik ve şu ana kadar da müşterimizden herhangi bir geri dönüş olmadı.
    sizin araçtada benzer bir durum olabilir.şimdilik size aktarabilecekelrim bu kadar.en kısa sürede çözüme kavuşturmanız dileği ile.
    saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: nymhepa

    arkadaşlar herkese selamlar benim büyük bi sorunum var vallahi nasıl başlayacağımı bile bilmiyorum ve hemen giriyorum konuya. 10 ay önce kme sıoralı sistem taktırdım performans ve yakıt tüketimi çok güzeldi fakat araba rölantide titreme yapıyordu.kışın hava soğuğuyunca stop etmeye kadar vardı .yalnız bu sorum monte edildiği günden beri vardı neyse git gel git gel ustada baş edemedi abi arabada sorun var biz bununla uğraşamayız dedi ve kiti söktü :) eyvallah dedim paramıda verdi.gittim atiker taktırmaya ustayla peşin peşin konuştum bak dedim böyle iken böyle oldu usta dediki abi kme bu araçlara pek uyum sağlamıyor vs vs bu arada aracım 1999 model 1600 cc 8 v clio.abi atikerde bu olmaz dedi .onada eyvallah dedim. atiker taktık.atikerci usta montajı yaparken bir iki tane hata olduğunu söyledi.benzin enjektörüne yanlış bağlantı yapmışlar buyüzden aynı zamanda araç benzinde yakar dedi.enjektörleri manifolta bi parça uzaktan takmışlar map sensörünün bağlantısını manifoltta gene olmaması gerekn bir yerden almışlar gibi bir iki tane eski montajda sorunlar olduğunu söylediler bende tabiki tahmin edersinizki aslında çok sevindim negüzael dedim adamlar arızayı buldu artık çok güzel olucak lpg sistemi dedim .neyse montaj bitti araca gaz aldık geldi dükkana ayar yapılacak.arkadaşlar bilgisayar kesinlikle ayar yapmıyor ayarı yarıda kesiyor.enjektörde galiba hata uyarısı veriyor bende tam olarak anlamadığım için ustanın yanıondaki kalfasıyla yaptıkları konuşmalardan bişeyler çıkarmaya çalışıyorum.neyse bilgisayar otomatik olarak ayar yapamadı usta dediki abi ben menuel olarak ayarladım dedi :) bide dediki abi sen bunu servise götür enjektör beyninde bir iki hata vardır onları sildir dedi ve ustanın kendisiyle beraber reno servisine gittik aracı bilgisayara bağlattık dediği gibi bir iki tane renodaki ustanın dediğine göre önemsiz hayta çıktı ve onları sildi abi tamam aracta bişey yok dedi biz tekrar dükkana geldik tekrar denediler ve bilgisayar gene otomatik olarak ayar yapmadı.araç benzinde saat gibi çalışırken gaza geçtiği anda başlıyor sallanmaya :)abi böyle bişey olabilirmi bide abi senin arabada bişey var demeye başlıyorlar hemen daha önceki kme ustasıda aynı çizgiden çıkmamıştı.iyide benzinde tıkır tıkır çalışan araba nasıl oluyorda gazda emme basma tulumba gibi çalışıyor ben hala anlayamadım.servis arabada bi sorun olmadığını bilgisayar marifetiyle söylüyor acaba çok ufak bi sorun var olabilirmi araçta.arkadaşlar bu arada araca benzinle biniyorum ve bu şu an için çok yorucu maddi olarak fikrini beyan etmek isteyen arkadaşlar olursa çok sevinirim inanın çok yardımcı olur şimdiden herkese çok teşekkür ederim .


    Alıntıları Göster
    Herkeze mrb bundan yaklaşık 2 ay once opel omega 2.5 v6 aracıma prins lpg taktırdım herşeyden memnunum gayet güzel çalışıyor fakat tek bir sorunum var oda şu. araba rolanti halinde boşta yani park halinde dururken gaza birden hafifte dokunduğunuzda devir saati olduğu yerde kalıyor araba boğuluyor stop etme derecesine gelip tekrar kendi gaz veriyo ve toparlıyo kendini aynı işlemi benzinde aynı gazı vererek yaptığınızda 1200 1300 rpm ye kadar cıkıyor devir saati ama gazda iken 700 lerde aşa yukarı oluyor titriyor 300 e düşüyor tekrar kendi gaz verip toparlıyor. Araç ilk çalıştıında bunu daha çok yapıyor ısındıkca biraz azalıyor hatta ilk çalıştığında bazen stop ettği bile oluyor yani mesela aracınızı kullandınız geldiniz parkettiniz aradan yarım saat geçti motor az da olsa soğuyo ama gene çalıştırdıktan hemen sonra gaz verince tüpe geçio ve eğer bi yokuşta fln manevra yapıosanız tam o sırada stop ediyor bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chba

    Herkeze mrb bundan yaklaşık 2 ay once opel omega 2.5 v6 aracıma prins lpg taktırdım herşeyden memnunum gayet güzel çalışıyor fakat tek bir sorunum var oda şu. araba rolanti halinde boşta yani park halinde dururken gaza birden hafifte dokunduğunuzda devir saati olduğu yerde kalıyor araba boğuluyor stop etme derecesine gelip tekrar kendi gaz veriyo ve toparlıyo kendini aynı işlemi benzinde aynı gazı vererek yaptığınızda 1200 1300 rpm ye kadar cıkıyor devir saati ama gazda iken 700 lerde aşa yukarı oluyor titriyor 300 e düşüyor tekrar kendi gaz verip toparlıyor. Araç ilk çalıştıında bunu daha çok yapıyor ısındıkca biraz azalıyor hatta ilk çalıştığında bazen stop ettği bile oluyor yani mesela aracınızı kullandınız geldiniz parkettiniz aradan yarım saat geçti motor az da olsa soğuyo ama gene çalıştırdıktan hemen sonra gaz verince tüpe geçio ve eğer bi yokuşta fln manevra yapıosanız tam o sırada stop ediyor bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim .

    Alıntıları Göster
    AC ÖNCEL yardımların için teşekkürler. megane 1 marka aracın bobinlerinden almışlardı sensörü değiştirdim başka yerden aldılar.... aracın katalizözü bozuktu ondan sallıyodur dedim bu gün onuda değiştirdim düzelmedi........ egzoscu arka susturucuda dağılmış dedi eee onudamı değiştiricem arka susturucudan dolayı araç sallar mı:????????




  • 
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.