Şimdi Ara

Sinemia Özel Sinema Kulübü | Ana Konu | Güncel Bilgiler Burada | (374. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
8.943
Cevap
112
Favori
282.127
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 372373374375376
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kingsman İmax e gelince palyaço kalkarmı imax dan??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kalkıyor hatta cinemaximum sitesinde ön siparişe açık ben aldım biletimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightmare_90

    27.08.2017 tarihinde üyelik aldım bir yıllık. İlk başta sistemde oluşan hata yüzünden çekim yapılamadı, daha sonra ise tek çekim yaptılar. Konuştum ama moron, beyni olmayan veya mongol insan numarasına yatan kişiler iptal edememekteyiz dediler. Hadi öyle olsun dedim. Forumda dolaşırken denk gelip öğrendiğim "IMAX ayda bir kere" olayından sonra mail attım. Saçma ve yarım yamalak cevaplar ışığında yeni konu ve anlamadığım şeyleri söylediler. Attıkları mail'in bir kısmını aynen yazıyorum:
    "Sinemia Premium ile günde 1 film olmak üzere gün sınırı olmadan üyeliğiniz boyunca hergün sinemaya gidebilirsiniz.
    Sinemia Premium üyeliğinizde, paket seçiminizi gün limitli olarak yaptı iseniz üyelik süreniz boyunca haftaiçi veya haftasonu farketmeksizin paket limitiniz kadar gün sayısında sinema bileti alabilirsiniz."

    Ben herhangi bir paket seçmedim. Direkt yıllık paket seçtim. Neden günde 1 defa gidebiliyorum ? Bunun yanında 2. paragrafta ne demek istediler hiç anlamadım bile. Bunu da biri açıklarsa güzel olur. Bunun yanında sormak istediğim durumu şu: Mesela IMAX'ten bir bilet aldım, aynı ay içinde diğer teknolojilerden(4dx, mpx vs.) de bilet alabiliyor muyum, yoksa sadece bir teknolojiden mi bahsediyorlar ? Aldığım paketin detayını nasıl görebilirim ? Üyelik işlemlerinde böyle bir yer göremedim. Bunun yanında bazı sayfalarda şöyle bir şey belirtmişsiniz, bileti aldıktan sonra fotoğrafını çekip atmak gerekiyor. Benim anladığım şu, yanlışımı düzeltirseniz sevinirim: Sinemaya gidiyoruz, bilet almadan check-in yapıyoruz. Sonra bilet ve gözlüğü uygulamada çıkan (nasıl çıkıyor bilmiyorum) PNR koduyla gişeden alıyoruz. İleri tarihli biletlerde de filmi ve zamanını seçtikten sonra gözlüğü de hemen alıyoruz. Bir de 30 dakika süreden bahsetmiş bazı kişiler. Bu ne oluyor tam olarak ? Yanlışlarımı düzeltirseniz, ve bilmem gereken başka bir şeyler varsa söyler misiniz ? Bu salak müşteri hizmetleri ile konuşmadan biri bunları cevaplarsa çok memnun kalacağım.

    ALMAMIŞ OLANLARA SESLENİYORUM!!!!

    Sakın ama sakın almayın. Müşteri hizmetleri yok. Yani görselde 7/24 var ama verdiği cevaplardan sonra arayıp bulup dövmek istedim. Telefonları zaten yok. Birisine sesli bir şekilde derdini anlatamıyorsun. Bunun yanında ayda bir IMAX rezilliğin ötesi. Madem kaldıramıyorsun bu sistemi iptal et. Aşırı aşırı pişmanım. Ama mecbur olarak da kullanacağım. Hatta her gün üşenmeden bilet alacağım. Öyle ib**liğe böyle davranış.



    Biraz okuyun. Çok değil. Sistem başından beri günde bir filme izin veriyor zaten. Her yerde de yazıyor günde bir film diye. İmax olayı da geleli aylar oluyor. O da yazıyor. İşine gelmiyorsa kullanmazsin. Eski üye olsan, üyeliğin sırasında imax kuralı değişse haklısın derim de zaten sen yeni üye olmuşsun. Mevcut koşulları öğrenmen gerekirdi.



    Benim için imax ayda bir dahi olsa gayet ekonomik ve mantıklı sinemia kullanmak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • plus007 kullanıcısına yanıt
    sürümden kazanıyor zaten 19.99'la bedava yapsınlar istersen
  • benim bir sorum var. Şu anda Sinemia Premium Ayda 3 Sinema günü üyeliğini kullanıyorum. Diyelimki aylık süresi bittiğinde kartımda para yok, çekemedi ücreti. bu durumda üyeliğim iptal olur mu yoksa parayı kartımdan çekince sinemia devam edebilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tany3450

    benim bir sorum var. Şu anda Sinemia Premium Ayda 3 Sinema günü üyeliğini kullanıyorum. Diyelimki aylık süresi bittiğinde kartımda para yok, çekemedi ücreti. bu durumda üyeliğim iptal olur mu yoksa parayı kartımdan çekince sinemia devam edebilir miyim?

    Büyük ihtimalle Sinemia sana işine gelen üyeliği verip kartından onun parasını çekecektir. Aylık süren bitmeden önce kartını sildir, devam etmek istersen o zaman tekrar görüşüp kart numarası eklersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tany3450

    benim bir sorum var. Şu anda Sinemia Premium Ayda 3 Sinema günü üyeliğini kullanıyorum. Diyelimki aylık süresi bittiğinde kartımda para yok, çekemedi ücreti. bu durumda üyeliğim iptal olur mu yoksa parayı kartımdan çekince sinemia devam edebilir miyim?

    Bir kaç gün kartından çekmeye devam ediyor . Sonra üyeliğin pasif oluyor ama iptal olmuyor . Yine 19,99₺ den başlatabiliyorsun 15 20 gün sonra bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o zaman sıkıntı yok teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cakalll

    arkadaslar dün ileri tarihli bilet almak istedim kart yetersiz dedi rezil olmamak için kartımla ödedim sonra müşteri hizmetlerine dönüş yaptım pişkin gibi banka altyapımızda sorun var 1 hafta uzatma verdik telafi olarak dedi.anlayacagınız 27 lira kaçtı akbank internet bankacığıyla falan bu bakiye yatıyormu yatmıyormu görebileceğimiz yer varmı

    up
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cakalll


    quote:

    Orijinalden alıntı: cakalll

    arkadaslar dün ileri tarihli bilet almak istedim kart yetersiz dedi rezil olmamak için kartımla ödedim sonra müşteri hizmetlerine dönüş yaptım pişkin gibi banka altyapımızda sorun var 1 hafta uzatma verdik telafi olarak dedi.anlayacagınız 27 lira kaçtı akbank internet bankacığıyla falan bu bakiye yatıyormu yatmıyormu görebileceğimiz yer varmı

    up

    yatırmazlar onu. adamlara ödetecek hiçbir dayanağınız yok her şekilde sıyrılır giderler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QRX


    quote:

    Orijinalden alıntı: nightmare_90

    27.08.2017 tarihinde üyelik aldım bir yıllık. İlk başta sistemde oluşan hata yüzünden çekim yapılamadı, daha sonra ise tek çekim yaptılar. Konuştum ama moron, beyni olmayan veya mongol insan numarasına yatan kişiler iptal edememekteyiz dediler. Hadi öyle olsun dedim. Forumda dolaşırken denk gelip öğrendiğim "IMAX ayda bir kere" olayından sonra mail attım. Saçma ve yarım yamalak cevaplar ışığında yeni konu ve anlamadığım şeyleri söylediler. Attıkları mail'in bir kısmını aynen yazıyorum:
    "Sinemia Premium ile günde 1 film olmak üzere gün sınırı olmadan üyeliğiniz boyunca hergün sinemaya gidebilirsiniz.
    Sinemia Premium üyeliğinizde, paket seçiminizi gün limitli olarak yaptı iseniz üyelik süreniz boyunca haftaiçi veya haftasonu farketmeksizin paket limitiniz kadar gün sayısında sinema bileti alabilirsiniz."

    Ben herhangi bir paket seçmedim. Direkt yıllık paket seçtim. Neden günde 1 defa gidebiliyorum ? Bunun yanında 2. paragrafta ne demek istediler hiç anlamadım bile. Bunu da biri açıklarsa güzel olur. Bunun yanında sormak istediğim durumu şu: Mesela IMAX'ten bir bilet aldım, aynı ay içinde diğer teknolojilerden(4dx, mpx vs.) de bilet alabiliyor muyum, yoksa sadece bir teknolojiden mi bahsediyorlar ? Aldığım paketin detayını nasıl görebilirim ? Üyelik işlemlerinde böyle bir yer göremedim. Bunun yanında bazı sayfalarda şöyle bir şey belirtmişsiniz, bileti aldıktan sonra fotoğrafını çekip atmak gerekiyor. Benim anladığım şu, yanlışımı düzeltirseniz sevinirim: Sinemaya gidiyoruz, bilet almadan check-in yapıyoruz. Sonra bilet ve gözlüğü uygulamada çıkan (nasıl çıkıyor bilmiyorum) PNR koduyla gişeden alıyoruz. İleri tarihli biletlerde de filmi ve zamanını seçtikten sonra gözlüğü de hemen alıyoruz. Bir de 30 dakika süreden bahsetmiş bazı kişiler. Bu ne oluyor tam olarak ? Yanlışlarımı düzeltirseniz, ve bilmem gereken başka bir şeyler varsa söyler misiniz ? Bu salak müşteri hizmetleri ile konuşmadan biri bunları cevaplarsa çok memnun kalacağım.

    ALMAMIŞ OLANLARA SESLENİYORUM!!!!

    Sakın ama sakın almayın. Müşteri hizmetleri yok. Yani görselde 7/24 var ama verdiği cevaplardan sonra arayıp bulup dövmek istedim. Telefonları zaten yok. Birisine sesli bir şekilde derdini anlatamıyorsun. Bunun yanında ayda bir IMAX rezilliğin ötesi. Madem kaldıramıyorsun bu sistemi iptal et. Aşırı aşırı pişmanım. Ama mecbur olarak da kullanacağım. Hatta her gün üşenmeden bilet alacağım. Öyle ib**liğe böyle davranış.



    Biraz okuyun. Çok değil. Sistem başından beri günde bir filme izin veriyor zaten. Her yerde de yazıyor günde bir film diye. İmax olayı da geleli aylar oluyor. O da yazıyor. İşine gelmiyorsa kullanmazsin. Eski üye olsan, üyeliğin sırasında imax kuralı değişse haklısın derim de zaten sen yeni üye olmuşsun. Mevcut koşulları öğrenmen gerekirdi.



    Benim için imax ayda bir dahi olsa gayet ekonomik ve mantıklı sinemia kullanmak.

    Sinemia ilk çıktığında sitesinden kaydolmuştum. Sadece alamamıştım o zamanlar. Bu kadar büyük bir yatırımın yavaş yavaş olayları değiştirmesini beklemediğim için hala aynıdır diye direkt üyeliği aldım. Anlamadığım şey sinemia çalışanı falan mısın ? Bu kadar rezil bir şeyin savunmasını nasıl yapabilirsin ? Müşteri hizmetlerinin telefonu yok, online yazışmalarda da öyle cevaplar veriyorlar ki sanki duvara konuştum. Sistem başından beri günde 1 film demiyordu. İlk başta bana cazip gelen kısmı da buydu. Haftasonumu kapatıp sinema yaparım diye düşünüyordum. Neyse zaten toplu parayı çektiler. Çalışan olarak size kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightmare_90


    quote:

    Orijinalden alıntı: QRX


    quote:

    Orijinalden alıntı: nightmare_90

    27.08.2017 tarihinde üyelik aldım bir yıllık. İlk başta sistemde oluşan hata yüzünden çekim yapılamadı, daha sonra ise tek çekim yaptılar. Konuştum ama moron, beyni olmayan veya mongol insan numarasına yatan kişiler iptal edememekteyiz dediler. Hadi öyle olsun dedim. Forumda dolaşırken denk gelip öğrendiğim "IMAX ayda bir kere" olayından sonra mail attım. Saçma ve yarım yamalak cevaplar ışığında yeni konu ve anlamadığım şeyleri söylediler. Attıkları mail'in bir kısmını aynen yazıyorum:
    "Sinemia Premium ile günde 1 film olmak üzere gün sınırı olmadan üyeliğiniz boyunca hergün sinemaya gidebilirsiniz.
    Sinemia Premium üyeliğinizde, paket seçiminizi gün limitli olarak yaptı iseniz üyelik süreniz boyunca haftaiçi veya haftasonu farketmeksizin paket limitiniz kadar gün sayısında sinema bileti alabilirsiniz."

    Ben herhangi bir paket seçmedim. Direkt yıllık paket seçtim. Neden günde 1 defa gidebiliyorum ? Bunun yanında 2. paragrafta ne demek istediler hiç anlamadım bile. Bunu da biri açıklarsa güzel olur. Bunun yanında sormak istediğim durumu şu: Mesela IMAX'ten bir bilet aldım, aynı ay içinde diğer teknolojilerden(4dx, mpx vs.) de bilet alabiliyor muyum, yoksa sadece bir teknolojiden mi bahsediyorlar ? Aldığım paketin detayını nasıl görebilirim ? Üyelik işlemlerinde böyle bir yer göremedim. Bunun yanında bazı sayfalarda şöyle bir şey belirtmişsiniz, bileti aldıktan sonra fotoğrafını çekip atmak gerekiyor. Benim anladığım şu, yanlışımı düzeltirseniz sevinirim: Sinemaya gidiyoruz, bilet almadan check-in yapıyoruz. Sonra bilet ve gözlüğü uygulamada çıkan (nasıl çıkıyor bilmiyorum) PNR koduyla gişeden alıyoruz. İleri tarihli biletlerde de filmi ve zamanını seçtikten sonra gözlüğü de hemen alıyoruz. Bir de 30 dakika süreden bahsetmiş bazı kişiler. Bu ne oluyor tam olarak ? Yanlışlarımı düzeltirseniz, ve bilmem gereken başka bir şeyler varsa söyler misiniz ? Bu salak müşteri hizmetleri ile konuşmadan biri bunları cevaplarsa çok memnun kalacağım.

    ALMAMIŞ OLANLARA SESLENİYORUM!!!!

    Sakın ama sakın almayın. Müşteri hizmetleri yok. Yani görselde 7/24 var ama verdiği cevaplardan sonra arayıp bulup dövmek istedim. Telefonları zaten yok. Birisine sesli bir şekilde derdini anlatamıyorsun. Bunun yanında ayda bir IMAX rezilliğin ötesi. Madem kaldıramıyorsun bu sistemi iptal et. Aşırı aşırı pişmanım. Ama mecbur olarak da kullanacağım. Hatta her gün üşenmeden bilet alacağım. Öyle ib**liğe böyle davranış.



    Biraz okuyun. Çok değil. Sistem başından beri günde bir filme izin veriyor zaten. Her yerde de yazıyor günde bir film diye. İmax olayı da geleli aylar oluyor. O da yazıyor. İşine gelmiyorsa kullanmazsin. Eski üye olsan, üyeliğin sırasında imax kuralı değişse haklısın derim de zaten sen yeni üye olmuşsun. Mevcut koşulları öğrenmen gerekirdi.



    Benim için imax ayda bir dahi olsa gayet ekonomik ve mantıklı sinemia kullanmak.

    Sinemia ilk çıktığında sitesinden kaydolmuştum. Sadece alamamıştım o zamanlar. Bu kadar büyük bir yatırımın yavaş yavaş olayları değiştirmesini beklemediğim için hala aynıdır diye direkt üyeliği aldım. Anlamadığım şey sinemia çalışanı falan mısın ? Bu kadar rezil bir şeyin savunmasını nasıl yapabilirsin ? Müşteri hizmetlerinin telefonu yok, online yazışmalarda da öyle cevaplar veriyorlar ki sanki duvara konuştum. Sistem başından beri günde 1 film demiyordu. İlk başta bana cazip gelen kısmı da buydu. Haftasonumu kapatıp sinema yaparım diye düşünüyordum. Neyse zaten toplu parayı çektiler. Çalışan olarak size kolay gelsin.

    Ben sinemia kullanmaya baslayali 2 seneye yaklasti. Ben uye olduğumda da günde 1 film kuralı vardı. Sinemia ile bir alakam yok. İmax kurali geldiğinde bu kurala en çok karşı çıkanlardan biriydim. Bu kurala ragmen sinemia hala bana avantajli geldiği için kullanmaya devam ediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QRX


    quote:

    Orijinalden alıntı: nightmare_90


    quote:

    Orijinalden alıntı: QRX


    quote:

    Orijinalden alıntı: nightmare_90

    27.08.2017 tarihinde üyelik aldım bir yıllık. İlk başta sistemde oluşan hata yüzünden çekim yapılamadı, daha sonra ise tek çekim yaptılar. Konuştum ama moron, beyni olmayan veya mongol insan numarasına yatan kişiler iptal edememekteyiz dediler. Hadi öyle olsun dedim. Forumda dolaşırken denk gelip öğrendiğim "IMAX ayda bir kere" olayından sonra mail attım. Saçma ve yarım yamalak cevaplar ışığında yeni konu ve anlamadığım şeyleri söylediler. Attıkları mail'in bir kısmını aynen yazıyorum:
    "Sinemia Premium ile günde 1 film olmak üzere gün sınırı olmadan üyeliğiniz boyunca hergün sinemaya gidebilirsiniz.
    Sinemia Premium üyeliğinizde, paket seçiminizi gün limitli olarak yaptı iseniz üyelik süreniz boyunca haftaiçi veya haftasonu farketmeksizin paket limitiniz kadar gün sayısında sinema bileti alabilirsiniz."

    Ben herhangi bir paket seçmedim. Direkt yıllık paket seçtim. Neden günde 1 defa gidebiliyorum ? Bunun yanında 2. paragrafta ne demek istediler hiç anlamadım bile. Bunu da biri açıklarsa güzel olur. Bunun yanında sormak istediğim durumu şu: Mesela IMAX'ten bir bilet aldım, aynı ay içinde diğer teknolojilerden(4dx, mpx vs.) de bilet alabiliyor muyum, yoksa sadece bir teknolojiden mi bahsediyorlar ? Aldığım paketin detayını nasıl görebilirim ? Üyelik işlemlerinde böyle bir yer göremedim. Bunun yanında bazı sayfalarda şöyle bir şey belirtmişsiniz, bileti aldıktan sonra fotoğrafını çekip atmak gerekiyor. Benim anladığım şu, yanlışımı düzeltirseniz sevinirim: Sinemaya gidiyoruz, bilet almadan check-in yapıyoruz. Sonra bilet ve gözlüğü uygulamada çıkan (nasıl çıkıyor bilmiyorum) PNR koduyla gişeden alıyoruz. İleri tarihli biletlerde de filmi ve zamanını seçtikten sonra gözlüğü de hemen alıyoruz. Bir de 30 dakika süreden bahsetmiş bazı kişiler. Bu ne oluyor tam olarak ? Yanlışlarımı düzeltirseniz, ve bilmem gereken başka bir şeyler varsa söyler misiniz ? Bu salak müşteri hizmetleri ile konuşmadan biri bunları cevaplarsa çok memnun kalacağım.

    ALMAMIŞ OLANLARA SESLENİYORUM!!!!

    Sakın ama sakın almayın. Müşteri hizmetleri yok. Yani görselde 7/24 var ama verdiği cevaplardan sonra arayıp bulup dövmek istedim. Telefonları zaten yok. Birisine sesli bir şekilde derdini anlatamıyorsun. Bunun yanında ayda bir IMAX rezilliğin ötesi. Madem kaldıramıyorsun bu sistemi iptal et. Aşırı aşırı pişmanım. Ama mecbur olarak da kullanacağım. Hatta her gün üşenmeden bilet alacağım. Öyle ib**liğe böyle davranış.



    Biraz okuyun. Çok değil. Sistem başından beri günde bir filme izin veriyor zaten. Her yerde de yazıyor günde bir film diye. İmax olayı da geleli aylar oluyor. O da yazıyor. İşine gelmiyorsa kullanmazsin. Eski üye olsan, üyeliğin sırasında imax kuralı değişse haklısın derim de zaten sen yeni üye olmuşsun. Mevcut koşulları öğrenmen gerekirdi.



    Benim için imax ayda bir dahi olsa gayet ekonomik ve mantıklı sinemia kullanmak.

    Sinemia ilk çıktığında sitesinden kaydolmuştum. Sadece alamamıştım o zamanlar. Bu kadar büyük bir yatırımın yavaş yavaş olayları değiştirmesini beklemediğim için hala aynıdır diye direkt üyeliği aldım. Anlamadığım şey sinemia çalışanı falan mısın ? Bu kadar rezil bir şeyin savunmasını nasıl yapabilirsin ? Müşteri hizmetlerinin telefonu yok, online yazışmalarda da öyle cevaplar veriyorlar ki sanki duvara konuştum. Sistem başından beri günde 1 film demiyordu. İlk başta bana cazip gelen kısmı da buydu. Haftasonumu kapatıp sinema yaparım diye düşünüyordum. Neyse zaten toplu parayı çektiler. Çalışan olarak size kolay gelsin.

    Ben sinemia kullanmaya baslayali 2 seneye yaklasti. Ben uye olduğumda da günde 1 film kuralı vardı. Sinemia ile bir alakam yok. İmax kurali geldiğinde bu kurala en çok karşı çıkanlardan biriydim. Bu kurala ragmen sinemia hala bana avantajli geldiği için kullanmaya devam ediyorum.

    Adamların sloganı "SINIRSIZ SİNEMA BİLETİ, Sinemia Premium ile Türkiye'deki tüm sinema salonlarında sınırsızca sinemaya gidebilirsiniz.". Günde bir film veya ayda bir imax (ki bu imax'i de sorduğum kadarıyla imax'e gittiğinden sonraki 30 günde gidemezsin, ocak ayı için bir subat ayı için bir değil dediler). İlla sinemaya gitmeden bilet alamamak işin ayrı bir saçmalığı. Ama dediğiniz gibi yokluğu da sevenler var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightmare_90


    quote:

    Orijinalden alıntı: QRX


    quote:

    Orijinalden alıntı: nightmare_90

    27.08.2017 tarihinde üyelik aldım bir yıllık. İlk başta sistemde oluşan hata yüzünden çekim yapılamadı, daha sonra ise tek çekim yaptılar. Konuştum ama moron, beyni olmayan veya mongol insan numarasına yatan kişiler iptal edememekteyiz dediler. Hadi öyle olsun dedim. Forumda dolaşırken denk gelip öğrendiğim "IMAX ayda bir kere" olayından sonra mail attım. Saçma ve yarım yamalak cevaplar ışığında yeni konu ve anlamadığım şeyleri söylediler. Attıkları mail'in bir kısmını aynen yazıyorum:
    "Sinemia Premium ile günde 1 film olmak üzere gün sınırı olmadan üyeliğiniz boyunca hergün sinemaya gidebilirsiniz.
    Sinemia Premium üyeliğinizde, paket seçiminizi gün limitli olarak yaptı iseniz üyelik süreniz boyunca haftaiçi veya haftasonu farketmeksizin paket limitiniz kadar gün sayısında sinema bileti alabilirsiniz."

    Ben herhangi bir paket seçmedim. Direkt yıllık paket seçtim. Neden günde 1 defa gidebiliyorum ? Bunun yanında 2. paragrafta ne demek istediler hiç anlamadım bile. Bunu da biri açıklarsa güzel olur. Bunun yanında sormak istediğim durumu şu: Mesela IMAX'ten bir bilet aldım, aynı ay içinde diğer teknolojilerden(4dx, mpx vs.) de bilet alabiliyor muyum, yoksa sadece bir teknolojiden mi bahsediyorlar ? Aldığım paketin detayını nasıl görebilirim ? Üyelik işlemlerinde böyle bir yer göremedim. Bunun yanında bazı sayfalarda şöyle bir şey belirtmişsiniz, bileti aldıktan sonra fotoğrafını çekip atmak gerekiyor. Benim anladığım şu, yanlışımı düzeltirseniz sevinirim: Sinemaya gidiyoruz, bilet almadan check-in yapıyoruz. Sonra bilet ve gözlüğü uygulamada çıkan (nasıl çıkıyor bilmiyorum) PNR koduyla gişeden alıyoruz. İleri tarihli biletlerde de filmi ve zamanını seçtikten sonra gözlüğü de hemen alıyoruz. Bir de 30 dakika süreden bahsetmiş bazı kişiler. Bu ne oluyor tam olarak ? Yanlışlarımı düzeltirseniz, ve bilmem gereken başka bir şeyler varsa söyler misiniz ? Bu salak müşteri hizmetleri ile konuşmadan biri bunları cevaplarsa çok memnun kalacağım.

    ALMAMIŞ OLANLARA SESLENİYORUM!!!!

    Sakın ama sakın almayın. Müşteri hizmetleri yok. Yani görselde 7/24 var ama verdiği cevaplardan sonra arayıp bulup dövmek istedim. Telefonları zaten yok. Birisine sesli bir şekilde derdini anlatamıyorsun. Bunun yanında ayda bir IMAX rezilliğin ötesi. Madem kaldıramıyorsun bu sistemi iptal et. Aşırı aşırı pişmanım. Ama mecbur olarak da kullanacağım. Hatta her gün üşenmeden bilet alacağım. Öyle ib**liğe böyle davranış.



    Biraz okuyun. Çok değil. Sistem başından beri günde bir filme izin veriyor zaten. Her yerde de yazıyor günde bir film diye. İmax olayı da geleli aylar oluyor. O da yazıyor. İşine gelmiyorsa kullanmazsin. Eski üye olsan, üyeliğin sırasında imax kuralı değişse haklısın derim de zaten sen yeni üye olmuşsun. Mevcut koşulları öğrenmen gerekirdi.



    Benim için imax ayda bir dahi olsa gayet ekonomik ve mantıklı sinemia kullanmak.

    Sinemia ilk çıktığında sitesinden kaydolmuştum. Sadece alamamıştım o zamanlar. Bu kadar büyük bir yatırımın yavaş yavaş olayları değiştirmesini beklemediğim için hala aynıdır diye direkt üyeliği aldım. Anlamadığım şey sinemia çalışanı falan mısın ? Bu kadar rezil bir şeyin savunmasını nasıl yapabilirsin ? Müşteri hizmetlerinin telefonu yok, online yazışmalarda da öyle cevaplar veriyorlar ki sanki duvara konuştum. Sistem başından beri günde 1 film demiyordu. İlk başta bana cazip gelen kısmı da buydu. Haftasonumu kapatıp sinema yaparım diye düşünüyordum. Neyse zaten toplu parayı çektiler. Çalışan olarak size kolay gelsin.

    sinemia dan nefret ediyorum üyelik bitince fırsat bulmama rağmen yenilemeidm. fakat günde 1 film başından beri vardı bence yanlış hatırlıyorsunuz. aslında imax olayını getirmeseler hala mevcut üye sayılarını %30 artırabilirler




  • Hizmetlerinin ne kadar kötülediğini hatırlatmak için;

    Yeni yeni piyasaya çıktıklarında müşterilerine, hangi özellik istersiniz, hangi iyileştirmeleri yapalım diye sorup anket alan firmadan, ben koydum bu böyle olacak ister iptal et, ister kullan diyen firmaya dönmüştür. İlk kullanıcılar olarak yeni gelen özelliklere ne kadar çok sevinmiştik (internetten bilet satın alma, bilet satın aldıktan sonra 24 saat beklemek yerine, gece 12 de günlük sinema hakkının yenilenmesi gibi v.s..) Şimdi ise habire tırpanlıyorlar...
  • Adamlar Amerika 'ya açılmış bile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinemia candır can . 3 film 3 gözlük 19,99₺ . Daha ne ister insan , Cinemaximum da haftasonu 17,50 ₺ film +gözlük 3,50₺



    Toplam : 21,00₺



    Tek bilette kurtarıyorsun parayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plus007

    Sinemia candır can . 3 film 3 gözlük 19,99₺ . Daha ne ister insan , Cinemaximum da haftasonu 17,50 ₺ film +gözlük 3,50₺



    Toplam : 21,00₺



    Tek bilette kurtarıyorsun parayı

    candır can diyor bide
  • Valla ben memnunum . Bizim Antalya’da IMAX salon yok . O yüzden onuda dert etmiyorum. Mis gibi ayda 3 sinema günü 19,99₺ >>> sonbahar ve kış ayları sinema ayları demek. Çok iyi filmler var vizyona girecek . Daha nolsun 😂😂😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • plus007 kullanıcısına yanıt
    hocam onun yerine çek kazan, just snap, qumpara gibi uygulamalar daha mantıklı. gerçi antalya için ne kadar kullanılabilir bilmiyorum ama bakmakta fayda var.
  • 
Sayfa: önceki 372373374375376
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.