Şimdi Ara

(silinsin) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
2.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey


    TTNET ten kurtulmuşsun da nereye düşmüşsün farkında değilsin, bir abonelik iptal başvurusu yapmayı dene istersen müşteri hizmetlerini ara bakalım ne kadar zamanda sana geri dönecekler,
    esas problem orada başlayacak, Smile müşteri hizmetlerinde ve abonelik iptalinde hayatta gördüğüm en kötü firma.



    Arkadaşım, Aldığım Himzetten Memnunsam Ne Diye Abonelik İptal Başvurusu Yapayım??


    test etmek için yani nasıl olsa kesin onayı arama sırasında vermeniz gerekiyor, er ya da geç yaşayacaksınız nasıl olsa bu müşteri hizmetleri ızdırabını,

    Arkadaşım TTNET İle Bir Akrabalığınız Olduğunu Düşünmeye Başladım Şu Anda ?


    Müşteri Hizmetleri Izdırabı Durumu YAŞAMIYORUM ve YAŞAMAYACAĞIM.

    Belirttiğim Gibi BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİM VAR.

    Çağrı Merkezi Aramıyorum, BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİMİ ARAYIP 1 DAKİKA İÇİNDE GÖRÜŞMEYE BAŞLIYORUM.

    :)


    İhtiyacım da Olmadı Dediğim Gibi, 4 Aydır Tek Sorunum Olmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey


    TTNET ten kurtulmuşsun da nereye düşmüşsün farkında değilsin, bir abonelik iptal başvurusu yapmayı dene istersen müşteri hizmetlerini ara bakalım ne kadar zamanda sana geri dönecekler,
    esas problem orada başlayacak, Smile müşteri hizmetlerinde ve abonelik iptalinde hayatta gördüğüm en kötü firma.



    Arkadaşım, Aldığım Himzetten Memnunsam Ne Diye Abonelik İptal Başvurusu Yapayım??


    test etmek için yani nasıl olsa kesin onayı arama sırasında vermeniz gerekiyor, er ya da geç yaşayacaksınız nasıl olsa bu müşteri hizmetleri ızdırabını,

    Arkadaşım TTNET İle Bir Akrabalığınız Olduğunu Düşünmeye Başladım Şu Anda ?


    Müşteri Hizmetleri Izdırabı Durumu YAŞAMIYORUM ve YAŞAMAYACAĞIM.

    Belirttiğim Gibi BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİM VAR.

    Çağrı Merkezi Aramıyorum, BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİMİ ARAYIP 1 DAKİKA İÇİNDE GÖRÜŞMEYE BAŞLIYORUM.

    :)


    İhtiyacım da Olmadı Dediğim Gibi, 4 Aydır Tek Sorunum Olmadı.

    TTNETi önermedim dikkat ederseniz, ben de şu an SMILE abonesiyim ve kurtulmaya çalışıyorum, siz memnunsanız sorun yok, yanlış anlamayın, başkaları benim gibi sorun yaşamasın diye smile neler yapıyor onu burada açıklama ihtiyacı hissettim o kadar. Smile müşteri hizmetlerinin ne kadar feci oldugunu anlatmaya çalıştım lafım size değil, ben az önce tekrar denedim 27 dakika sürdü müşteri hizmetlerine ulaşmak, 212 4780000 numarayı arayarak ulaşmaya çalışıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey


    TTNET ten kurtulmuşsun da nereye düşmüşsün farkında değilsin, bir abonelik iptal başvurusu yapmayı dene istersen müşteri hizmetlerini ara bakalım ne kadar zamanda sana geri dönecekler,
    esas problem orada başlayacak, Smile müşteri hizmetlerinde ve abonelik iptalinde hayatta gördüğüm en kötü firma.



    Arkadaşım, Aldığım Himzetten Memnunsam Ne Diye Abonelik İptal Başvurusu Yapayım??


    test etmek için yani nasıl olsa kesin onayı arama sırasında vermeniz gerekiyor, er ya da geç yaşayacaksınız nasıl olsa bu müşteri hizmetleri ızdırabını,

    Arkadaşım TTNET İle Bir Akrabalığınız Olduğunu Düşünmeye Başladım Şu Anda ?


    Müşteri Hizmetleri Izdırabı Durumu YAŞAMIYORUM ve YAŞAMAYACAĞIM.

    Belirttiğim Gibi BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİM VAR.

    Çağrı Merkezi Aramıyorum, BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİMİ ARAYIP 1 DAKİKA İÇİNDE GÖRÜŞMEYE BAŞLIYORUM.

    :)


    İhtiyacım da Olmadı Dediğim Gibi, 4 Aydır Tek Sorunum Olmadı.

    TTNETi önermedim dikkat ederseniz, ben de şu an SMILE abonesiyim ve kurtulmaya çalışıyorum, siz memnunsanız sorun yok, yanlış anlamayın, başkaları benim gibi sorun yaşamasın diye smile neler yapıyor onu burada açıklama ihtiyacı hissettim o kadar. Smile müşteri hizmetlerinin ne kadar feci oldugunu anlatmaya çalıştım lafım size değil, ben az önce tekrar denedim 27 dakika sürdü müşteri hizmetlerine ulaşmak, 212 4780000 numarayı arayarak ulaşmaya çalışıyorum

    Benim Aradığım Numara Cep Numarası, D-Smart Çağrı Merkezindeki Bireysel Müşteri Temsilcimin Şirket Tarafından Adına Atanmış Özel Numarası.. Başlıkta Bir Başka Arkadaşta Benimle Aynı Şekilde Cep Numarası İle Bireysel Müşteri Temsilcisine Ulaşıp 1-2 Dakika İçinde Görüşüp Sorununu Çözüyor.


    Geçiş Yapmak İsteyen Arkadaşlara Bireysel Müşteri Temsilcisi Edinmeleri İçin Kendi Temsilcimin İletişim Bilgilerini Verebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnpluggedRevolution.TR -- 7 Mart 2012; 0:39:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey


    TTNET ten kurtulmuşsun da nereye düşmüşsün farkında değilsin, bir abonelik iptal başvurusu yapmayı dene istersen müşteri hizmetlerini ara bakalım ne kadar zamanda sana geri dönecekler,
    esas problem orada başlayacak, Smile müşteri hizmetlerinde ve abonelik iptalinde hayatta gördüğüm en kötü firma.



    Arkadaşım, Aldığım Himzetten Memnunsam Ne Diye Abonelik İptal Başvurusu Yapayım??


    test etmek için yani nasıl olsa kesin onayı arama sırasında vermeniz gerekiyor, er ya da geç yaşayacaksınız nasıl olsa bu müşteri hizmetleri ızdırabını,

    Arkadaşım TTNET İle Bir Akrabalığınız Olduğunu Düşünmeye Başladım Şu Anda ?


    Müşteri Hizmetleri Izdırabı Durumu YAŞAMIYORUM ve YAŞAMAYACAĞIM.

    Belirttiğim Gibi BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİM VAR.

    Çağrı Merkezi Aramıyorum, BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİMİ ARAYIP 1 DAKİKA İÇİNDE GÖRÜŞMEYE BAŞLIYORUM.

    :)


    İhtiyacım da Olmadı Dediğim Gibi, 4 Aydır Tek Sorunum Olmadı.

    TTNETi önermedim dikkat ederseniz, ben de şu an SMILE abonesiyim ve kurtulmaya çalışıyorum, siz memnunsanız sorun yok, yanlış anlamayın, başkaları benim gibi sorun yaşamasın diye smile neler yapıyor onu burada açıklama ihtiyacı hissettim o kadar. Smile müşteri hizmetlerinin ne kadar feci oldugunu anlatmaya çalıştım lafım size değil, ben az önce tekrar denedim 27 dakika sürdü müşteri hizmetlerine ulaşmak, 212 4780000 numarayı arayarak ulaşmaya çalışıyorum

    Benim Aradığım Numara Cep Numarası, D-Smart Çağrı Merkezindeki Bireysel Müşteri Temsilcimin Şirket Tarafından Adına Atanmış Özel Numarası.. Başlıkta Bir Başka Arkadaşta Benimle Aynı Şekilde Cep Numarası İle Bireysel Müşteri Temsilcisine Ulaşıp 1-2 Dakika İçinde Görüşüp Sorununu Çözüyor.


    Geçiş Yapmak İsteyen Arkadaşlara Bireysel Müşteri Temsilcisi Edinmeleri İçin Kendi Temsilcimin İletişim Bilgilerini Verebilirim.

    Ben alabilirmiyim şu numarayı mümkünse eşim dosttum için yararlı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey


    TTNET ten kurtulmuşsun da nereye düşmüşsün farkında değilsin, bir abonelik iptal başvurusu yapmayı dene istersen müşteri hizmetlerini ara bakalım ne kadar zamanda sana geri dönecekler,
    esas problem orada başlayacak, Smile müşteri hizmetlerinde ve abonelik iptalinde hayatta gördüğüm en kötü firma.



    Arkadaşım, Aldığım Himzetten Memnunsam Ne Diye Abonelik İptal Başvurusu Yapayım??


    test etmek için yani nasıl olsa kesin onayı arama sırasında vermeniz gerekiyor, er ya da geç yaşayacaksınız nasıl olsa bu müşteri hizmetleri ızdırabını,

    Arkadaşım TTNET İle Bir Akrabalığınız Olduğunu Düşünmeye Başladım Şu Anda ?


    Müşteri Hizmetleri Izdırabı Durumu YAŞAMIYORUM ve YAŞAMAYACAĞIM.

    Belirttiğim Gibi BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİM VAR.

    Çağrı Merkezi Aramıyorum, BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİMİ ARAYIP 1 DAKİKA İÇİNDE GÖRÜŞMEYE BAŞLIYORUM.

    :)


    İhtiyacım da Olmadı Dediğim Gibi, 4 Aydır Tek Sorunum Olmadı.

    TTNETi önermedim dikkat ederseniz, ben de şu an SMILE abonesiyim ve kurtulmaya çalışıyorum, siz memnunsanız sorun yok, yanlış anlamayın, başkaları benim gibi sorun yaşamasın diye smile neler yapıyor onu burada açıklama ihtiyacı hissettim o kadar. Smile müşteri hizmetlerinin ne kadar feci oldugunu anlatmaya çalıştım lafım size değil, ben az önce tekrar denedim 27 dakika sürdü müşteri hizmetlerine ulaşmak, 212 4780000 numarayı arayarak ulaşmaya çalışıyorum

    Benim Aradığım Numara Cep Numarası, D-Smart Çağrı Merkezindeki Bireysel Müşteri Temsilcimin Şirket Tarafından Adına Atanmış Özel Numarası.. Başlıkta Bir Başka Arkadaşta Benimle Aynı Şekilde Cep Numarası İle Bireysel Müşteri Temsilcisine Ulaşıp 1-2 Dakika İçinde Görüşüp Sorununu Çözüyor.


    Geçiş Yapmak İsteyen Arkadaşlara Bireysel Müşteri Temsilcisi Edinmeleri İçin Kendi Temsilcimin İletişim Bilgilerini Verebilirim.

    mümkünse ben de alayım şu bireysel müşteri temsilcisi numarasını!
    Benim iptal işlemimi gerçekleştirebilir mi? Yetkili midir kendisi? Yoksa diğerleri gibi sizi 72 saat içinde arayacaklar deyip bir hafta ileri atan tiplerden mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey


    TTNET ten kurtulmuşsun da nereye düşmüşsün farkında değilsin, bir abonelik iptal başvurusu yapmayı dene istersen müşteri hizmetlerini ara bakalım ne kadar zamanda sana geri dönecekler,
    esas problem orada başlayacak, Smile müşteri hizmetlerinde ve abonelik iptalinde hayatta gördüğüm en kötü firma.



    Arkadaşım, Aldığım Himzetten Memnunsam Ne Diye Abonelik İptal Başvurusu Yapayım??


    test etmek için yani nasıl olsa kesin onayı arama sırasında vermeniz gerekiyor, er ya da geç yaşayacaksınız nasıl olsa bu müşteri hizmetleri ızdırabını,

    Arkadaşım TTNET İle Bir Akrabalığınız Olduğunu Düşünmeye Başladım Şu Anda ?


    Müşteri Hizmetleri Izdırabı Durumu YAŞAMIYORUM ve YAŞAMAYACAĞIM.

    Belirttiğim Gibi BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİM VAR.

    Çağrı Merkezi Aramıyorum, BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİMİ ARAYIP 1 DAKİKA İÇİNDE GÖRÜŞMEYE BAŞLIYORUM.

    :)


    İhtiyacım da Olmadı Dediğim Gibi, 4 Aydır Tek Sorunum Olmadı.

    TTNETi önermedim dikkat ederseniz, ben de şu an SMILE abonesiyim ve kurtulmaya çalışıyorum, siz memnunsanız sorun yok, yanlış anlamayın, başkaları benim gibi sorun yaşamasın diye smile neler yapıyor onu burada açıklama ihtiyacı hissettim o kadar. Smile müşteri hizmetlerinin ne kadar feci oldugunu anlatmaya çalıştım lafım size değil, ben az önce tekrar denedim 27 dakika sürdü müşteri hizmetlerine ulaşmak, 212 4780000 numarayı arayarak ulaşmaya çalışıyorum

    Benim Aradığım Numara Cep Numarası, D-Smart Çağrı Merkezindeki Bireysel Müşteri Temsilcimin Şirket Tarafından Adına Atanmış Özel Numarası.. Başlıkta Bir Başka Arkadaşta Benimle Aynı Şekilde Cep Numarası İle Bireysel Müşteri Temsilcisine Ulaşıp 1-2 Dakika İçinde Görüşüp Sorununu Çözüyor.


    Geçiş Yapmak İsteyen Arkadaşlara Bireysel Müşteri Temsilcisi Edinmeleri İçin Kendi Temsilcimin İletişim Bilgilerini Verebilirim.

    mümkünse ben de alayım şu bireysel müşteri temsilcisi numarasını!
    Benim iptal işlemimi gerçekleştirebilir mi? Yetkili midir kendisi? Yoksa diğerleri gibi sizi 72 saat içinde arayacaklar deyip bir hafta ileri atan tiplerden mi?

    Bireysel Müşteri Temsilcisi Adından da Anlaşılacağı Üzere Kendisi ÜZerinden Abonelik/Geçiş İşlemi Yapılan Kişilere Hizmet Verir, İlk Günden İtibaren İnternetiniz İle İlgili Olan Her Şeyi Kendi Sisteminde Adınıza Açtığı Dosyada Kayıt Altına Alır. Dolayısıyla Ne Yazık ki Kendi Müşterileri Hariç Kişiler İle Yasal İşlem Noktasında İlgilenmez.

    Komşumun Bir Problemi Vardı Modem Ayarı Noktasında, Bununla İlgili Bilgi Vererek Sorunu Çözmemize de Yardımcı Oldu Sağolsun, Ama Hat İptali Gibi Yasal Konularda Kendi Müşterisi Dışında İlgileneceğini Sanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    Arkadaşlar Merhaba,


    Forumda Gördüğüm Kadarıyla Benim Gibi TTNET'ten Bıkıp Değişik Firmalara Geçiş Yapmış Arkadaşlar Var, Fakat Geçiş Yapan Arkadaşların Çoğu da Hala Düzgün İnternet Hizmeti Alamamaktan ya da Müşteri Temsilcisine Bile Ulaşamamaktan Yakınıyor.

    Ben de Kendim Nasıl Bıraktım TTNET'i Anlatayım, Düşünen Arkadaşlar Umarım Dikkate Alırlar Yazdıklarımı Yapmaları Gerekenleri..


    128 ADSL Zamanından Beri Türk Telekom'un (ttnet) İnternet Hizmetini Kullanıyorum (Öncesi tabi e-kolay ya da superonline dakikalık paketler falan da var)


    4 Ay Önce Bir Kumar Oynadım, "Kötü Olsa Bile TTNET'ten Daha Ne Kadar Kötü Olabilir ki?" Diyerek Başka Bir Operatöre Geçmeye Karar Verdim,



    Önce Superonline Fiber Geçmeyi İstedim Fakat Bölgemde Henüz Hizmet Verilmiyor Diye Geçemedim..

    Ardından Dopingiydi Smileıydı Uydunetiydi Hepsini Biraz Biraz Araştırdım, Smile ADSL'in 24 Ay Boyunca Ücretsiz D-Smart Maxi Paket Hediyeli Kampanyası Aklıma Yattı, ve Smile ADSL Müşteri Hizmetlerini Aradım..

    Müşteri Hizmetlerini Ararken Herkesin Yaptığı O Klasik Hatayı Yaparak Direk 444 3 375 i Aradım, Yani Bildiğimiz Gibi Bu Bir Paravan Numara, Siz Bu Numarayı Çevirdiğinizde Smile ADSL Adına Hizmet Veren Çağrı Merkezlerinden Birisine Yönlendiriliyorsunuz, Bağlandığınız Numara İse Başka Bir Numara..

    Sadece Smile Değil 444 lü Çağrı Merkezlerinin Hemen Hemen Hepsi Aynı Bu Sistemde Çalışıyor Bildiğimiz Gibi..



    Direk 444 3 375 i Günlerce Arayıp Muhatap Olacak Birisine Ulaşamayan Arkadaşları Gördükten Sonra Şanslı Olduğumu Anlayacağım Olay Başıma Geldi.. 444 3 375 i Aradığımda Düşebileceğim En İyi Çağrı Merkezlerinden Birine, Belki de Düşebileceğim En İyi Niyetli Müşteri Hizmetleri Görevlisine Düşmüştüm.. 2 Dakika Sürmeden Bağlandım Müşteri Temsilcime..

    Kampanyalarından Faydalanmak İstediğimi Hattımı Taşımak İstediğimi Ama Sorularım/Çekincelerim Olduğunu Belirttim,

    "Yardımcı Olayım" Dedi.. Ben De Başladım Sormaya..

    Sorularım Şunlardı :

    1- TTNET ile Sanırım 6 Sefer Sözleşme Yeniledim 24 ay 24 ay Bugüne Geldik.. En Son Sözleşme Yenilediğim Süreden Sonra 13 Ay Geçti, Yani 11 Ay Daha Devam Eden Sözleşmem Var, Olası Bir Hat Taşıma Durumunda Bana Cezai Bi Ücret Yansıtılacak mıydı TTNET tarafından?

    2- Komşumdan Duyduğum, İnternette Gördüğüm, Şikayetvar İsimli Sitede Okuduklarıma Bakarsak Müşteri Hizmetleri Kalitesinin 0 ın Altında Seyrettiğini, İnternetlerinde PRoblemler Yaşayıp Muhatap Olacak İnsan Bulamadıklarını Görüyordum Smile Abonelerinin

    3- İnterneti Kalitesiz miydi? TTNETin Verdiğini Bile Veremeyecek miydi? TTNET'te 25GB Kota Olayını Aşsam Bile Modemi Kapatıp Açmadığım Sürece Kolay Kolay 1mbit e Düşmezdi Hızım (Gerçi Düşmese de 3mbit Alıyordum TTNET ten )



    Sorularıma Şu Cevapları Verdi..

    1- TTNET ile Sözleşmemi Fesh Edip Smile ADSL e Geçiş Yaptığım Takdirde Herhangi Bir Ara Fark - Cezai Ücret Ödemeyeceğimi Bunu Kendilerinin Halledeceğini Söyledi.

    2- Bu Konuda Kendisinin Bana Bireysel Müşteri Temsilcisi Olacağını, Vereceği Telefon Numarasından Kendisine Ulaşabileceğimi Böyle Bir Problem Yaşamayacağımı Belirtti ve Şakayla Karışık Sadece Sorun Olduğunda Değil İstersem Canım Sıkıldığında Sohbet Etmek İçin Bile Arayabileceğimi Söyledi


    3. Soruma Verdiği Cevabı Tırnak İçinde Onun Ağzından Yazıyorum, Görün Ne Kadar Şanslıyım Düştüğüm Müşteri Temsilcisine Bakın

    3- " Şimdi ItsThaKingHomie Bey, Kimse 'Bizim İnternetimiz Kötü' Demez, Hatta Hangi Firma Olursa Olsun -buna bizim firmamız da dahil- Çağrı Merkezinde Görüşmeye Başladığınızda Abartır da Abartırlar Size Daha Kaliteli Hizmet Veriyoruz Diyerek.. Ama Bildiğiniz Gibi Herkes Aynı Alt Yapıdan Veriyor Bu Hizmeti TTNET ile Aynı Hat. Hat Aynı Ama Hizmet Aldığınız Porta Göre Hat Değerleriniz Daha İyi - Daha Kötü Olabilir. Ben Sizin İçin Elimden Geleni Yaparım Bu Konuda, Yoksa 'İnternetim Yavaş' Diye 2 Günde Bir Beni Ararsınız, Ben de Çalışamam Sürekli Sizinle Konuşmaktan




    Sonra Geçiş İşlemleri İçin Bilgilerimi Verdim vs Klasik İşlemler Yapıldı, 2 Gün Sonra Kablosuz Modem Getirdiler + D Smart Kurulumu Yapıldı Evde..

    Tivibu İle Beraber 59 Lira ÖDüyordum TTNET'e, Bir Şey Değişmedi Fiyat Konusunda Benim İçin, TTNET ten Maksimum 3 Mbit Bağlantı İçin Ödediğim Aynı Fiyata Şu An 7 Mbit Sabit Bağlantı Alıyorum, İlk Ay Hariç Sonraki 3 Ayda 25 GB ı Hayli Hayli AŞtım Torrent Sağolsun, Hızımda Düşüş Falan Olmadı Hiç.


    Çağrı Merkezindeki Bireysel Müşteri Temsilcim Bağlantım Yapıldıktan 1 Gün Sonra ve 1. Haftanın Sonlarında Arayarak Herhangi Bir Problemim Olup Olmadığını, Memnun Olup Olmadığımı Sordu, Çok Memnun Olduğumu Belirttim, En Ufak Sorun Yaşadığımda 444 3 375 i Değil, Kendisinin Çalışmakta Olduğu Çağrı Merkezinin Numarasını Arayarak Kendisine Ulaşabileceğimi Hatırlattı, Bu 2 Araması Bana Aşırı Güven Verdi..

    İlk Ayın Sonunda Farkında Olmadan Kablo Çıkmış Modemden (sanırım yeğenimin marifeti) Kabloyu Kontrol Etmeden Verdiği Numarayı Aradım, 1.5 Dakika İçinde Telefonda Bireysel Müşteri Temsilcim İle Görüşmeye Başladım. Onun Dışında da Aramamı Gerektirecek Bir Durum Olmadı 3 Aydır..

    Mutlu Mesut Gidiyoruz Şu An Bakalım..




    Benim TTNET'ten Kurtuluş Hikayem Budur Arkadaşlar..


    Varsa Yardımcı Olabileceğim Arkadaşlar, Buraya Yazarsanız ya da PM Atarsanız Merak Ettiğiniz Sormak İstediğiniz Bir Şeyler Varsa Yardımcı Olmaya Çalışırım Foruma Girdikçe..

    ttnetten kalan tahahüt borcunuzu ödediler mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_capkan -- 7 Mart 2012; 11:21:57 >




  • superonline adsli kapattırdım bende.
    ertesi gün aradılar telefonla .bende kapattırmak istiyorum dedim.sonra modemi iade ettim.
    2gün oldu toplamda bakalım ne kadar bekleticekler.
    mişteri hizmetleri çok iyi ama superonline ın hemen bağlanıyor.
    dsmartın çok kötü 7dk bitiyo sonra tekrar bekletiyo yada biz sizi arayalım diyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey


    TTNET ten kurtulmuşsun da nereye düşmüşsün farkında değilsin, bir abonelik iptal başvurusu yapmayı dene istersen müşteri hizmetlerini ara bakalım ne kadar zamanda sana geri dönecekler,
    esas problem orada başlayacak, Smile müşteri hizmetlerinde ve abonelik iptalinde hayatta gördüğüm en kötü firma.



    Arkadaşım, Aldığım Himzetten Memnunsam Ne Diye Abonelik İptal Başvurusu Yapayım??


    test etmek için yani nasıl olsa kesin onayı arama sırasında vermeniz gerekiyor, er ya da geç yaşayacaksınız nasıl olsa bu müşteri hizmetleri ızdırabını,

    Arkadaşım TTNET İle Bir Akrabalığınız Olduğunu Düşünmeye Başladım Şu Anda ?


    Müşteri Hizmetleri Izdırabı Durumu YAŞAMIYORUM ve YAŞAMAYACAĞIM.

    Belirttiğim Gibi BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİM VAR.

    Çağrı Merkezi Aramıyorum, BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİMİ ARAYIP 1 DAKİKA İÇİNDE GÖRÜŞMEYE BAŞLIYORUM.

    :)


    İhtiyacım da Olmadı Dediğim Gibi, 4 Aydır Tek Sorunum Olmadı.

    TTNETi önermedim dikkat ederseniz, ben de şu an SMILE abonesiyim ve kurtulmaya çalışıyorum, siz memnunsanız sorun yok, yanlış anlamayın, başkaları benim gibi sorun yaşamasın diye smile neler yapıyor onu burada açıklama ihtiyacı hissettim o kadar. Smile müşteri hizmetlerinin ne kadar feci oldugunu anlatmaya çalıştım lafım size değil, ben az önce tekrar denedim 27 dakika sürdü müşteri hizmetlerine ulaşmak, 212 4780000 numarayı arayarak ulaşmaya çalışıyorum

    Benim Aradığım Numara Cep Numarası, D-Smart Çağrı Merkezindeki Bireysel Müşteri Temsilcimin Şirket Tarafından Adına Atanmış Özel Numarası.. Başlıkta Bir Başka Arkadaşta Benimle Aynı Şekilde Cep Numarası İle Bireysel Müşteri Temsilcisine Ulaşıp 1-2 Dakika İçinde Görüşüp Sorununu Çözüyor.


    Geçiş Yapmak İsteyen Arkadaşlara Bireysel Müşteri Temsilcisi Edinmeleri İçin Kendi Temsilcimin İletişim Bilgilerini Verebilirim.

    mümkünse ben de alayım şu bireysel müşteri temsilcisi numarasını!
    Benim iptal işlemimi gerçekleştirebilir mi? Yetkili midir kendisi? Yoksa diğerleri gibi sizi 72 saat içinde arayacaklar deyip bir hafta ileri atan tiplerden mi?

    Bireysel Müşteri Temsilcisi Adından da Anlaşılacağı Üzere Kendisi ÜZerinden Abonelik/Geçiş İşlemi Yapılan Kişilere Hizmet Verir, İlk Günden İtibaren İnternetiniz İle İlgili Olan Her Şeyi Kendi Sisteminde Adınıza Açtığı Dosyada Kayıt Altına Alır. Dolayısıyla Ne Yazık ki Kendi Müşterileri Hariç Kişiler İle Yasal İşlem Noktasında İlgilenmez.

    Komşumun Bir Problemi Vardı Modem Ayarı Noktasında, Bununla İlgili Bilgi Vererek Sorunu Çözmemize de Yardımcı Oldu Sağolsun, Ama Hat İptali Gibi Yasal Konularda Kendi Müşterisi Dışında İlgileneceğini Sanmıyorum.

    Zaten hat iptali gerçekleştiremeyen ve hat iptali ile ilgili birime aktaramayan ve aktarmayan ancak 72 saat içinde geri dönüş vaad eden ve bunu da yapmayan bir müşteri hizmetleri anlayışı var SMILE ve DSMARTın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    Arkadaşlar Merhaba,


    Forumda Gördüğüm Kadarıyla Benim Gibi TTNET'ten Bıkıp Değişik Firmalara Geçiş Yapmış Arkadaşlar Var, Fakat Geçiş Yapan Arkadaşların Çoğu da Hala Düzgün İnternet Hizmeti Alamamaktan ya da Müşteri Temsilcisine Bile Ulaşamamaktan Yakınıyor.

    Ben de Kendim Nasıl Bıraktım TTNET'i Anlatayım, Düşünen Arkadaşlar Umarım Dikkate Alırlar Yazdıklarımı Yapmaları Gerekenleri..


    128 ADSL Zamanından Beri Türk Telekom'un (ttnet) İnternet Hizmetini Kullanıyorum (Öncesi tabi e-kolay ya da superonline dakikalık paketler falan da var)


    4 Ay Önce Bir Kumar Oynadım, "Kötü Olsa Bile TTNET'ten Daha Ne Kadar Kötü Olabilir ki?" Diyerek Başka Bir Operatöre Geçmeye Karar Verdim,



    Önce Superonline Fiber Geçmeyi İstedim Fakat Bölgemde Henüz Hizmet Verilmiyor Diye Geçemedim..

    Ardından Dopingiydi Smileıydı Uydunetiydi Hepsini Biraz Biraz Araştırdım, Smile ADSL'in 24 Ay Boyunca Ücretsiz D-Smart Maxi Paket Hediyeli Kampanyası Aklıma Yattı, ve Smile ADSL Müşteri Hizmetlerini Aradım..

    Müşteri Hizmetlerini Ararken Herkesin Yaptığı O Klasik Hatayı Yaparak Direk 444 3 375 i Aradım, Yani Bildiğimiz Gibi Bu Bir Paravan Numara, Siz Bu Numarayı Çevirdiğinizde Smile ADSL Adına Hizmet Veren Çağrı Merkezlerinden Birisine Yönlendiriliyorsunuz, Bağlandığınız Numara İse Başka Bir Numara..

    Sadece Smile Değil 444 lü Çağrı Merkezlerinin Hemen Hemen Hepsi Aynı Bu Sistemde Çalışıyor Bildiğimiz Gibi..



    Direk 444 3 375 i Günlerce Arayıp Muhatap Olacak Birisine Ulaşamayan Arkadaşları Gördükten Sonra Şanslı Olduğumu Anlayacağım Olay Başıma Geldi.. 444 3 375 i Aradığımda Düşebileceğim En İyi Çağrı Merkezlerinden Birine, Belki de Düşebileceğim En İyi Niyetli Müşteri Hizmetleri Görevlisine Düşmüştüm.. 2 Dakika Sürmeden Bağlandım Müşteri Temsilcime..

    Kampanyalarından Faydalanmak İstediğimi Hattımı Taşımak İstediğimi Ama Sorularım/Çekincelerim Olduğunu Belirttim,

    "Yardımcı Olayım" Dedi.. Ben De Başladım Sormaya..

    Sorularım Şunlardı :

    1- TTNET ile Sanırım 6 Sefer Sözleşme Yeniledim 24 ay 24 ay Bugüne Geldik.. En Son Sözleşme Yenilediğim Süreden Sonra 13 Ay Geçti, Yani 11 Ay Daha Devam Eden Sözleşmem Var, Olası Bir Hat Taşıma Durumunda Bana Cezai Bi Ücret Yansıtılacak mıydı TTNET tarafından?

    2- Komşumdan Duyduğum, İnternette Gördüğüm, Şikayetvar İsimli Sitede Okuduklarıma Bakarsak Müşteri Hizmetleri Kalitesinin 0 ın Altında Seyrettiğini, İnternetlerinde PRoblemler Yaşayıp Muhatap Olacak İnsan Bulamadıklarını Görüyordum Smile Abonelerinin

    3- İnterneti Kalitesiz miydi? TTNETin Verdiğini Bile Veremeyecek miydi? TTNET'te 25GB Kota Olayını Aşsam Bile Modemi Kapatıp Açmadığım Sürece Kolay Kolay 1mbit e Düşmezdi Hızım (Gerçi Düşmese de 3mbit Alıyordum TTNET ten )



    Sorularıma Şu Cevapları Verdi..

    1- TTNET ile Sözleşmemi Fesh Edip Smile ADSL e Geçiş Yaptığım Takdirde Herhangi Bir Ara Fark - Cezai Ücret Ödemeyeceğimi Bunu Kendilerinin Halledeceğini Söyledi.

    2- Bu Konuda Kendisinin Bana Bireysel Müşteri Temsilcisi Olacağını, Vereceği Telefon Numarasından Kendisine Ulaşabileceğimi Böyle Bir Problem Yaşamayacağımı Belirtti ve Şakayla Karışık Sadece Sorun Olduğunda Değil İstersem Canım Sıkıldığında Sohbet Etmek İçin Bile Arayabileceğimi Söyledi


    3. Soruma Verdiği Cevabı Tırnak İçinde Onun Ağzından Yazıyorum, Görün Ne Kadar Şanslıyım Düştüğüm Müşteri Temsilcisine Bakın

    3- " Şimdi ItsThaKingHomie Bey, Kimse 'Bizim İnternetimiz Kötü' Demez, Hatta Hangi Firma Olursa Olsun -buna bizim firmamız da dahil- Çağrı Merkezinde Görüşmeye Başladığınızda Abartır da Abartırlar Size Daha Kaliteli Hizmet Veriyoruz Diyerek.. Ama Bildiğiniz Gibi Herkes Aynı Alt Yapıdan Veriyor Bu Hizmeti TTNET ile Aynı Hat. Hat Aynı Ama Hizmet Aldığınız Porta Göre Hat Değerleriniz Daha İyi - Daha Kötü Olabilir. Ben Sizin İçin Elimden Geleni Yaparım Bu Konuda, Yoksa 'İnternetim Yavaş' Diye 2 Günde Bir Beni Ararsınız, Ben de Çalışamam Sürekli Sizinle Konuşmaktan




    Sonra Geçiş İşlemleri İçin Bilgilerimi Verdim vs Klasik İşlemler Yapıldı, 2 Gün Sonra Kablosuz Modem Getirdiler + D Smart Kurulumu Yapıldı Evde..

    Tivibu İle Beraber 59 Lira ÖDüyordum TTNET'e, Bir Şey Değişmedi Fiyat Konusunda Benim İçin, TTNET ten Maksimum 3 Mbit Bağlantı İçin Ödediğim Aynı Fiyata Şu An 7 Mbit Sabit Bağlantı Alıyorum, İlk Ay Hariç Sonraki 3 Ayda 25 GB ı Hayli Hayli AŞtım Torrent Sağolsun, Hızımda Düşüş Falan Olmadı Hiç.


    Çağrı Merkezindeki Bireysel Müşteri Temsilcim Bağlantım Yapıldıktan 1 Gün Sonra ve 1. Haftanın Sonlarında Arayarak Herhangi Bir Problemim Olup Olmadığını, Memnun Olup Olmadığımı Sordu, Çok Memnun Olduğumu Belirttim, En Ufak Sorun Yaşadığımda 444 3 375 i Değil, Kendisinin Çalışmakta Olduğu Çağrı Merkezinin Numarasını Arayarak Kendisine Ulaşabileceğimi Hatırlattı, Bu 2 Araması Bana Aşırı Güven Verdi..

    İlk Ayın Sonunda Farkında Olmadan Kablo Çıkmış Modemden (sanırım yeğenimin marifeti) Kabloyu Kontrol Etmeden Verdiği Numarayı Aradım, 1.5 Dakika İçinde Telefonda Bireysel Müşteri Temsilcim İle Görüşmeye Başladım. Onun Dışında da Aramamı Gerektirecek Bir Durum Olmadı 3 Aydır..

    Mutlu Mesut Gidiyoruz Şu An Bakalım..




    Benim TTNET'ten Kurtuluş Hikayem Budur Arkadaşlar..


    Varsa Yardımcı Olabileceğim Arkadaşlar, Buraya Yazarsanız ya da PM Atarsanız Merak Ettiğiniz Sormak İstediğiniz Bir Şeyler Varsa Yardımcı Olmaya Çalışırım Foruma Girdikçe..

    ttnetten kalan tahahüt borcunuzu ödediler mi?

    Taahhüt ve Sözleşme Olayı Ayrı,


    Sözleşme Sürelerimiz 24 Aylık Oluyor, Sözleşmenin Taahhütlü Kısmı Bu 24 Aylık Süreçte İndirimden ya da Bir Kampanyadan Yararlandığımız Süreçtir.


    Mesela Aylık 54 Lira Olan 8mbite Kadar Limitsiz İçin İlk 6 Ay 34 ya da 39 lira mı ne Ödüyor Kampanyadan Yararlananlar..

    Bu 6 Aylık Süreç Sizin Taahhütlü Olduğunuz Süreçtir, Bu 6 Ay İçinde İptal Ederseniz Sözleşmenizi İndirim Tutarınız x Kalan Ay Süresi Kadar Ara Fark Ödersiniz..



    Böyle Bir İndirim Taahhütünüz Yoksa, Sözleşme İptali İçin Çıkan Farkı Smile ADSL Karşılıyor, Geçiş İşleminizi Gerçekleştiriyor Size Bir Şey Yansıtılmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    Arkadaşlar Merhaba,


    Forumda Gördüğüm Kadarıyla Benim Gibi TTNET'ten Bıkıp Değişik Firmalara Geçiş Yapmış Arkadaşlar Var, Fakat Geçiş Yapan Arkadaşların Çoğu da Hala Düzgün İnternet Hizmeti Alamamaktan ya da Müşteri Temsilcisine Bile Ulaşamamaktan Yakınıyor.

    Ben de Kendim Nasıl Bıraktım TTNET'i Anlatayım, Düşünen Arkadaşlar Umarım Dikkate Alırlar Yazdıklarımı Yapmaları Gerekenleri..


    128 ADSL Zamanından Beri Türk Telekom'un (ttnet) İnternet Hizmetini Kullanıyorum (Öncesi tabi e-kolay ya da superonline dakikalık paketler falan da var)


    4 Ay Önce Bir Kumar Oynadım, "Kötü Olsa Bile TTNET'ten Daha Ne Kadar Kötü Olabilir ki?" Diyerek Başka Bir Operatöre Geçmeye Karar Verdim,



    Önce Superonline Fiber Geçmeyi İstedim Fakat Bölgemde Henüz Hizmet Verilmiyor Diye Geçemedim..

    Ardından Dopingiydi Smileıydı Uydunetiydi Hepsini Biraz Biraz Araştırdım, Smile ADSL'in 24 Ay Boyunca Ücretsiz D-Smart Maxi Paket Hediyeli Kampanyası Aklıma Yattı, ve Smile ADSL Müşteri Hizmetlerini Aradım..

    Müşteri Hizmetlerini Ararken Herkesin Yaptığı O Klasik Hatayı Yaparak Direk 444 3 375 i Aradım, Yani Bildiğimiz Gibi Bu Bir Paravan Numara, Siz Bu Numarayı Çevirdiğinizde Smile ADSL Adına Hizmet Veren Çağrı Merkezlerinden Birisine Yönlendiriliyorsunuz, Bağlandığınız Numara İse Başka Bir Numara..

    Sadece Smile Değil 444 lü Çağrı Merkezlerinin Hemen Hemen Hepsi Aynı Bu Sistemde Çalışıyor Bildiğimiz Gibi..



    Direk 444 3 375 i Günlerce Arayıp Muhatap Olacak Birisine Ulaşamayan Arkadaşları Gördükten Sonra Şanslı Olduğumu Anlayacağım Olay Başıma Geldi.. 444 3 375 i Aradığımda Düşebileceğim En İyi Çağrı Merkezlerinden Birine, Belki de Düşebileceğim En İyi Niyetli Müşteri Hizmetleri Görevlisine Düşmüştüm.. 2 Dakika Sürmeden Bağlandım Müşteri Temsilcime..

    Kampanyalarından Faydalanmak İstediğimi Hattımı Taşımak İstediğimi Ama Sorularım/Çekincelerim Olduğunu Belirttim,

    "Yardımcı Olayım" Dedi.. Ben De Başladım Sormaya..

    Sorularım Şunlardı :

    1- TTNET ile Sanırım 6 Sefer Sözleşme Yeniledim 24 ay 24 ay Bugüne Geldik.. En Son Sözleşme Yenilediğim Süreden Sonra 13 Ay Geçti, Yani 11 Ay Daha Devam Eden Sözleşmem Var, Olası Bir Hat Taşıma Durumunda Bana Cezai Bi Ücret Yansıtılacak mıydı TTNET tarafından?

    2- Komşumdan Duyduğum, İnternette Gördüğüm, Şikayetvar İsimli Sitede Okuduklarıma Bakarsak Müşteri Hizmetleri Kalitesinin 0 ın Altında Seyrettiğini, İnternetlerinde PRoblemler Yaşayıp Muhatap Olacak İnsan Bulamadıklarını Görüyordum Smile Abonelerinin

    3- İnterneti Kalitesiz miydi? TTNETin Verdiğini Bile Veremeyecek miydi? TTNET'te 25GB Kota Olayını Aşsam Bile Modemi Kapatıp Açmadığım Sürece Kolay Kolay 1mbit e Düşmezdi Hızım (Gerçi Düşmese de 3mbit Alıyordum TTNET ten )



    Sorularıma Şu Cevapları Verdi..

    1- TTNET ile Sözleşmemi Fesh Edip Smile ADSL e Geçiş Yaptığım Takdirde Herhangi Bir Ara Fark - Cezai Ücret Ödemeyeceğimi Bunu Kendilerinin Halledeceğini Söyledi.

    2- Bu Konuda Kendisinin Bana Bireysel Müşteri Temsilcisi Olacağını, Vereceği Telefon Numarasından Kendisine Ulaşabileceğimi Böyle Bir Problem Yaşamayacağımı Belirtti ve Şakayla Karışık Sadece Sorun Olduğunda Değil İstersem Canım Sıkıldığında Sohbet Etmek İçin Bile Arayabileceğimi Söyledi


    3. Soruma Verdiği Cevabı Tırnak İçinde Onun Ağzından Yazıyorum, Görün Ne Kadar Şanslıyım Düştüğüm Müşteri Temsilcisine Bakın

    3- " Şimdi ItsThaKingHomie Bey, Kimse 'Bizim İnternetimiz Kötü' Demez, Hatta Hangi Firma Olursa Olsun -buna bizim firmamız da dahil- Çağrı Merkezinde Görüşmeye Başladığınızda Abartır da Abartırlar Size Daha Kaliteli Hizmet Veriyoruz Diyerek.. Ama Bildiğiniz Gibi Herkes Aynı Alt Yapıdan Veriyor Bu Hizmeti TTNET ile Aynı Hat. Hat Aynı Ama Hizmet Aldığınız Porta Göre Hat Değerleriniz Daha İyi - Daha Kötü Olabilir. Ben Sizin İçin Elimden Geleni Yaparım Bu Konuda, Yoksa 'İnternetim Yavaş' Diye 2 Günde Bir Beni Ararsınız, Ben de Çalışamam Sürekli Sizinle Konuşmaktan




    Sonra Geçiş İşlemleri İçin Bilgilerimi Verdim vs Klasik İşlemler Yapıldı, 2 Gün Sonra Kablosuz Modem Getirdiler + D Smart Kurulumu Yapıldı Evde..

    Tivibu İle Beraber 59 Lira ÖDüyordum TTNET'e, Bir Şey Değişmedi Fiyat Konusunda Benim İçin, TTNET ten Maksimum 3 Mbit Bağlantı İçin Ödediğim Aynı Fiyata Şu An 7 Mbit Sabit Bağlantı Alıyorum, İlk Ay Hariç Sonraki 3 Ayda 25 GB ı Hayli Hayli AŞtım Torrent Sağolsun, Hızımda Düşüş Falan Olmadı Hiç.


    Çağrı Merkezindeki Bireysel Müşteri Temsilcim Bağlantım Yapıldıktan 1 Gün Sonra ve 1. Haftanın Sonlarında Arayarak Herhangi Bir Problemim Olup Olmadığını, Memnun Olup Olmadığımı Sordu, Çok Memnun Olduğumu Belirttim, En Ufak Sorun Yaşadığımda 444 3 375 i Değil, Kendisinin Çalışmakta Olduğu Çağrı Merkezinin Numarasını Arayarak Kendisine Ulaşabileceğimi Hatırlattı, Bu 2 Araması Bana Aşırı Güven Verdi..

    İlk Ayın Sonunda Farkında Olmadan Kablo Çıkmış Modemden (sanırım yeğenimin marifeti) Kabloyu Kontrol Etmeden Verdiği Numarayı Aradım, 1.5 Dakika İçinde Telefonda Bireysel Müşteri Temsilcim İle Görüşmeye Başladım. Onun Dışında da Aramamı Gerektirecek Bir Durum Olmadı 3 Aydır..

    Mutlu Mesut Gidiyoruz Şu An Bakalım..




    Benim TTNET'ten Kurtuluş Hikayem Budur Arkadaşlar..


    Varsa Yardımcı Olabileceğim Arkadaşlar, Buraya Yazarsanız ya da PM Atarsanız Merak Ettiğiniz Sormak İstediğiniz Bir Şeyler Varsa Yardımcı Olmaya Çalışırım Foruma Girdikçe..

    ttnetten kalan tahahüt borcunuzu ödediler mi?

    Taahhüt ve Sözleşme Olayı Ayrı,


    Sözleşme Sürelerimiz 24 Aylık Oluyor, Sözleşmenin Taahhütlü Kısmı Bu 24 Aylık Süreçte İndirimden ya da Bir Kampanyadan Yararlandığımız Süreçtir.


    Mesela Aylık 54 Lira Olan 8mbite Kadar Limitsiz İçin İlk 6 Ay 34 ya da 39 lira mı ne Ödüyor Kampanyadan Yararlananlar..

    Bu 6 Aylık Süreç Sizin Taahhütlü Olduğunuz Süreçtir, Bu 6 Ay İçinde İptal Ederseniz Sözleşmenizi İndirim Tutarınız x Kalan Ay Süresi Kadar Ara Fark Ödersiniz..



    Böyle Bir İndirim Taahhütünüz Yoksa, Sözleşme İptali İçin Çıkan Farkı Smile ADSL Karşılıyor, Geçiş İşleminizi Gerçekleştiriyor Size Bir Şey Yansıtılmıyor.



    anladım.teşekkürler.
    benim ilk 6 ay 9.99 du.(59tllik tarife)
    8 aydır kullanıyorum.
    smile a geçersem, yaklaşık 300tllik indirim farkı cezası çıkıyor(so adsl kapattırırken.).onu ödemiyor yani doğrumudur?(so fiber ödüyordu sanırım)




  • bu mutlu sona bende mart 30 itibari ile ulaşacağım 1 senedir hayatım karardı hiç kullanmadığım 0 görüşmeyle telefona 25 lira her ay fatura ödedim internet faturası 59 lira 85 lira çöpe hizmet rezalet hız hergün düşüyor 8 mb bi bakmışım 3 mb olmuş ALLAH dan sözleşmem mart sonunda bitiyor vodafone vodem kontörlü data hattım var 5 gb havada kara yetiyor hız adsl den çok daha iyi 6.5 mb e kadar ulaşıyorum keşke daha önceden alsaydım şu vodemide bu ttnet belasına bulaşmasaydım yapacak bişey yok bi tarafa giren şemsiye açılmaz derler bundan sonra ömrümün sonuna kadar ttnet mi asla...:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selenga_68

    bu mutlu sona bende mart 30 itibari ile ulaşacağım 1 senedir hayatım karardı hiç kullanmadığım 0 görüşmeyle telefona 25 lira her ay fatura ödedim internet faturası 59 lira 85 lira çöpe hizmet rezalet hız hergün düşüyor 8 mb bi bakmışım 3 mb olmuş ALLAH dan sözleşmem mart sonunda bitiyor vodafone vodem kontörlü data hattım var 5 gb havada kara yetiyor hız adsl den çok daha iyi 6.5 mb e kadar ulaşıyorum keşke daha önceden alsaydım şu vodemide bu ttnet belasına bulaşmasaydım yapacak bişey yok bi tarafa giren şemsiye açılmaz derler bundan sonra ömrümün sonuna kadar ttnet mi asla...:)

    Hayırlısı ile 30 Martı yakalamanızı dilerim,
    bu arada imzanıza bayıldım cidden. çok doğru bir tesbit
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey


    TTNET ten kurtulmuşsun da nereye düşmüşsün farkında değilsin, bir abonelik iptal başvurusu yapmayı dene istersen müşteri hizmetlerini ara bakalım ne kadar zamanda sana geri dönecekler,
    esas problem orada başlayacak, Smile müşteri hizmetlerinde ve abonelik iptalinde hayatta gördüğüm en kötü firma.



    Arkadaşım, Aldığım Himzetten Memnunsam Ne Diye Abonelik İptal Başvurusu Yapayım??


    test etmek için yani nasıl olsa kesin onayı arama sırasında vermeniz gerekiyor, er ya da geç yaşayacaksınız nasıl olsa bu müşteri hizmetleri ızdırabını,

    Arkadaşım TTNET İle Bir Akrabalığınız Olduğunu Düşünmeye Başladım Şu Anda ?


    Müşteri Hizmetleri Izdırabı Durumu YAŞAMIYORUM ve YAŞAMAYACAĞIM.

    Belirttiğim Gibi BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİM VAR.

    Çağrı Merkezi Aramıyorum, BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİMİ ARAYIP 1 DAKİKA İÇİNDE GÖRÜŞMEYE BAŞLIYORUM.

    :)


    İhtiyacım da Olmadı Dediğim Gibi, 4 Aydır Tek Sorunum Olmadı.

    TTNETi önermedim dikkat ederseniz, ben de şu an SMILE abonesiyim ve kurtulmaya çalışıyorum, siz memnunsanız sorun yok, yanlış anlamayın, başkaları benim gibi sorun yaşamasın diye smile neler yapıyor onu burada açıklama ihtiyacı hissettim o kadar. Smile müşteri hizmetlerinin ne kadar feci oldugunu anlatmaya çalıştım lafım size değil, ben az önce tekrar denedim 27 dakika sürdü müşteri hizmetlerine ulaşmak, 212 4780000 numarayı arayarak ulaşmaya çalışıyorum

    Arkadaşlar yazılarınızı okudum,bende fikrimi söyleyeyim.Bir yakın arkadaşım smal adsl yi iptal ettirmek istedi.ettiremedi en son olarak tüketici haklarına baş vurdu,kullanmadığı halde boşu boşuna aylarca fatura ödedi.İptal oldu ama burnundan fitil fitil geldi.Bilginize.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: niyesüh kabre

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey


    TTNET ten kurtulmuşsun da nereye düşmüşsün farkında değilsin, bir abonelik iptal başvurusu yapmayı dene istersen müşteri hizmetlerini ara bakalım ne kadar zamanda sana geri dönecekler,
    esas problem orada başlayacak, Smile müşteri hizmetlerinde ve abonelik iptalinde hayatta gördüğüm en kötü firma.



    Arkadaşım, Aldığım Himzetten Memnunsam Ne Diye Abonelik İptal Başvurusu Yapayım??


    test etmek için yani nasıl olsa kesin onayı arama sırasında vermeniz gerekiyor, er ya da geç yaşayacaksınız nasıl olsa bu müşteri hizmetleri ızdırabını,

    Arkadaşım TTNET İle Bir Akrabalığınız Olduğunu Düşünmeye Başladım Şu Anda ?


    Müşteri Hizmetleri Izdırabı Durumu YAŞAMIYORUM ve YAŞAMAYACAĞIM.

    Belirttiğim Gibi BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİM VAR.

    Çağrı Merkezi Aramıyorum, BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİMİ ARAYIP 1 DAKİKA İÇİNDE GÖRÜŞMEYE BAŞLIYORUM.

    :)


    İhtiyacım da Olmadı Dediğim Gibi, 4 Aydır Tek Sorunum Olmadı.

    TTNETi önermedim dikkat ederseniz, ben de şu an SMILE abonesiyim ve kurtulmaya çalışıyorum, siz memnunsanız sorun yok, yanlış anlamayın, başkaları benim gibi sorun yaşamasın diye smile neler yapıyor onu burada açıklama ihtiyacı hissettim o kadar. Smile müşteri hizmetlerinin ne kadar feci oldugunu anlatmaya çalıştım lafım size değil, ben az önce tekrar denedim 27 dakika sürdü müşteri hizmetlerine ulaşmak, 212 4780000 numarayı arayarak ulaşmaya çalışıyorum

    Arkadaşlar yazılarınızı okudum,bende fikrimi söyleyeyim.Bir yakın arkadaşım smal adsl yi iptal ettirmek istedi.ettiremedi en son olarak tüketici haklarına baş vurdu,kullanmadığı halde boşu boşuna aylarca fatura ödedi.İptal oldu ama burnundan fitil fitil geldi.Bilginize.

    burnumuzdan fitil fitil geldiği doğru smile sayesinde, bu arada taahhütsüz internet sağlayıcı bilen var mı ? 12 ay ya da 24 ay taahhüt altına girmek çok sıkıntılı birşey, düşünün bir de smile gibi servis sağlayıcınız var kurtul kurtulabilirsen.




  • Adamın biride millet Smile'la laf sallamaya başlayınca Superman gibi 03.03 de kayıt olmuş yok şöyle mükemmel bir servis saylayıcısı yok bireysel müşteri temsilcim var benim sizde ediniziz, yok kotayı aşıyorum hızım düşmüyor başka yok varsa yoksa smile..


    Çok yardımcı olmak istiyorsan o bireysel müşteri hizmetlerinin numarasını yazarsın kıvırmazsın yok diğer konumda belirttim falan filan hikaye anlatma. Tüm forum halkı öğrenir iyi meleği.
  • Smile Biri koç net turknet vs vs yan firmalar her zaman işkencedir ADSL kullanacaksanız bu ülkede ana dağıtıcıdan kullanacaksanız.en azından sorun olduğu zaman muhattap bulabilirsiniz.suratına tükürcek insan çok yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: niyesüh kabre

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey


    TTNET ten kurtulmuşsun da nereye düşmüşsün farkında değilsin, bir abonelik iptal başvurusu yapmayı dene istersen müşteri hizmetlerini ara bakalım ne kadar zamanda sana geri dönecekler,
    esas problem orada başlayacak, Smile müşteri hizmetlerinde ve abonelik iptalinde hayatta gördüğüm en kötü firma.



    Arkadaşım, Aldığım Himzetten Memnunsam Ne Diye Abonelik İptal Başvurusu Yapayım??


    test etmek için yani nasıl olsa kesin onayı arama sırasında vermeniz gerekiyor, er ya da geç yaşayacaksınız nasıl olsa bu müşteri hizmetleri ızdırabını,

    Arkadaşım TTNET İle Bir Akrabalığınız Olduğunu Düşünmeye Başladım Şu Anda ?


    Müşteri Hizmetleri Izdırabı Durumu YAŞAMIYORUM ve YAŞAMAYACAĞIM.

    Belirttiğim Gibi BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİM VAR.

    Çağrı Merkezi Aramıyorum, BİREYSEL MÜŞTERİ TEMSİLCİMİ ARAYIP 1 DAKİKA İÇİNDE GÖRÜŞMEYE BAŞLIYORUM.

    :)


    İhtiyacım da Olmadı Dediğim Gibi, 4 Aydır Tek Sorunum Olmadı.

    TTNETi önermedim dikkat ederseniz, ben de şu an SMILE abonesiyim ve kurtulmaya çalışıyorum, siz memnunsanız sorun yok, yanlış anlamayın, başkaları benim gibi sorun yaşamasın diye smile neler yapıyor onu burada açıklama ihtiyacı hissettim o kadar. Smile müşteri hizmetlerinin ne kadar feci oldugunu anlatmaya çalıştım lafım size değil, ben az önce tekrar denedim 27 dakika sürdü müşteri hizmetlerine ulaşmak, 212 4780000 numarayı arayarak ulaşmaya çalışıyorum

    Arkadaşlar yazılarınızı okudum,bende fikrimi söyleyeyim.Bir yakın arkadaşım smal adsl yi iptal ettirmek istedi.ettiremedi en son olarak tüketici haklarına baş vurdu,kullanmadığı halde boşu boşuna aylarca fatura ödedi.İptal oldu ama burnundan fitil fitil geldi.Bilginize.

    tüketici hakları sözleşmeyle birlikte gittiğinde cayma bedeli ödetmiyor.vınn taahhütünde bulunmuştum.3g full çekmesine rağmen hız çok kötüydü kötü derken rezalet yani 1 2 mb lik bir durum değil yani akşamları hız 10 kb
    oluyordu bunalıma giriyordum defalarca aradım şikayet yazdım baz istasyonunda kaynaklanıyor e neden bu sıkıntıyı gidermiyorsunuz bu bizim elimizde değil ancak çoğunluk bir kesim bu sıkıntı hakkında bize şikayet de bulunursa ancak öyle diyor.komediye bakın müşteri şeylerinde değil madem öyle dedim gittim vınnı aldığım bayiye sözleşmeyi aldım.gittim doğru tüketici hakem heyetine( perpaya)dedim bu firma vermediği hizmetten cayma bedeli istiyor 150 lira dedim elime bir yazı tutuşturdu doğru sanayii bakanlığına 20 tl harç yatırdım ordan hem eminönü sultanahmet sefası yapdım :) hemde avuçlarını yaladılar.sonra peş peşe aramaya başladılar hattınızı iptal etmişsiniz de cartta curtta siz hattı kapamayın sizden son faturayı almayalımda bir sürü felsefe bende hadi başka kapıya deyip suratlarına kapadım bizim milletimiz hakkını aramıor zehir olsun niye verim 10 gün bile kullanmadığım internete 150 200 lira :):)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selenga_68 -- 8 Mart 2012; 12:23:52 >




  • burda ttnet savunmayında kimi savunursanız savunun, interneti yerlerde sürünüyor you toube den hd video izlemek imkansız .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey


    TTNET ten kurtulmuşsun da nereye düşmüşsün farkında değilsin, bir abonelik iptal başvurusu yapmayı dene istersen müşteri hizmetlerini ara bakalım ne kadar zamanda sana geri dönecekler,
    esas problem orada başlayacak, Smile müşteri hizmetlerinde ve abonelik iptalinde hayatta gördüğüm en kötü firma.



    Arkadaşım, Aldığım Himzetten Memnunsam Ne Diye Abonelik İptal Başvurusu Yapayım??


    Bizim iptal 1 veya 2 ayda oldu nerdeyse.. ilk sen ariyorsun sonra diyorlar biz size tekrar döneceğiz.. bekle Allah bekle.. sonra ariyorlar.. tamam diyorlar.. sonra mail attik(bundada bekle Allah Bekle) bunu cikartip onaylayip hizli kargo ile bize yollayin yolluyorsunuz ( bundada 1 hafta bekliyorsunuz )
    Smileden kurtuluyorsunuz




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.