Şimdi Ara

silinebilir

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mesajımı düzeltirken internet koptu. Taslaklardan alıp gönderince sıfırdan konu açılmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben Kemal Geliyorum -- 19 Kasım 2014; 20:35:33 >



  • Direksiyona da karsimisin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzin göstergesi, devir göstergesi? Siz araç sahibi olduğunuza emin misiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seninki bundan mı ?
     silinebilir
     silinebilir




  • Bir otomobilde olması "şart" olan şeyler vardır, olması "güzel" olan şeyler vardır.
    Bu ikisini ayırmak lazım.
  • Arabanın içi el kitabındakinin aynısı. Arka cam rezistansı için tesisat var ama camı düz. Fabrikanın kumaş koltuk kullanmadığı zamanlar. LPG kullanıp benzin almayınca benzin göstergesine ihtiyaç duymuyorum. Devir saatli bir otomobil satın almak henüz nasip olmadı. Kullanırken hıza göre vites büyütünce devir ssatlik iş de olmuyor. Rölanti ayarı yapacak olsam belki ihtiyaç duyarım.

    Direksiyon, vites kolu ve debriyaj otomobil sürmenin keyfidir. Aksine otomatik arabaya karşıyım. Donanım olmayınca daha az arıza, daha az kontrol ve daha az masraf demek oluyor. Aküyü atacak bir yöntem bulamadığım için şimdilik aküye karşı değilim. Yoksa onu da atacağım.

    Ayrıca özelliksiz arabalar geçmişte büyük miktarlarda satılmıştır. Mesela Citroen 2CV modeli 1948' de prototip olarak çıkmış, 1949-1989 arasında Avrupa' da çok satmış, günümüzde de kulüpleriyle dikkat çekmektedir. Arabanın özelliği Fiat 500 gibi bir çadır tavan, ileri-geri, sırt yatırma ayarı olmayan, kolay sökülebilen ve takılabilen oturaklar, iki silindirli 9-29 beygir arası distribütörü bile olmayan motor, ön camın altında havalandırma kapağı, ön kapılarda yukarı bükülerek dışa açılan camlar. Başka da özelliği yok ve bugün bile çok hayranı var.

     silinebilir




  • Senin araçta Full+Full o zaman.
  • küllük hariç hepsi az yada çok gerekli...bütçeye bakar birazda...
  • Çevremde otomobil sahiplerinin tamamına yakını küllüklerin içine şeker jelatini atıldığını görse bile deliriyor. Masraflı bir özellik değil ama araç sahibinin sinirlerini zorlayabiliyor.

    Arabanın gençliğinde elektrikli donanımlar güzel oluyor ama yaşı biraz ilerleyip elektrikle ilgili problemler baş göstermeye başlayınca arıza bulmayı güçleştiriyor. Beyinden okuyarak bulmak her zaman doğru sonucu vermiyor. Egzoz sistemi komple değiştiği halde arızası geçmeyen Audi A8 bile olabiliyor.

    Donanımların benim için ikinci sakıncası aküyü bitirmesi. BMW' de koltuklarla oynayıp televizyon izleyince koca aküyü bitirmiştim. Oynaması güzel oluyor ama akü bitince bagaj kapağı bile açılmıyor. Bindim, yaşadım ve hevesimi aldım.

    Benim araba Citroen 2CV yanında full sayılabilir fakat 2CV sahibi olunca koltukları söküp arabanın içini hortumla bile yıkarsınız. O kadar da güzel arabadır. Elektrik sistemi basit olunca komple tesisat alıp revizyon etmeye gerek kalmıyor. Yanan kabloları değiştirince sistem düzeliyor.

    Bir de spor hissini doruklara kadar hissettiren TVR gibi üreticiler yakın zamana kadar ABS bile olmayan arabalar üretti. Bence donanım olmadan da olur.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.