Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2023 (6342. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: destannn , destannn Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 56 Misafir (1 Mobil) - 56 Masaüstü2 Mobil
5 sn
288.804
Cevap
4.623
Favori
46.998.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1050 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
92. Sırada  bugün en iyi #3
Sayfa: önceki 63406341634263436344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eşim bir kaza yaptığında kasko bize 2 haftalığına Peugeot 301 1.2 benzinli araç vermişti. O güne kadar hiç PSA aracı uzun süre deneyimleme fırsatım olmamıştı. Aracın süspansiyonu, iç mekân kalitesi falan pek hoşuma gitmemişti, her yerinden ses geliyordu fakat motoru gerçekten sınırlarını zorladığında bile 1.2 motora göre tatminkârdı. Aracı aldığım gün 150 TL'lik benzin aldım iki hafta boyunca eşim kullanacak diye. Neyse eşim 10 gün şehir içinde 250 km falan kullandı, baktım hâlâ menzil 300 km görünüyor. Yuh bu araba hiç yakmamış dedim. Arabayı teslim etmeye iki gün kala 90 km'lik bir yere gidip gelmemiz gerekiyordu, bu araçla gidelim madem daha aldığımız benzin de duruyormuş dedik. Gidip geldiğimizde yaklaşık 200 km yol yapmıştık ve hâlâ 150 km menzil görünüyordu. Sakin kullandım aracı, çok sıkıştırmadım. Sakin kullanınca yol bilgisayarı 4 litre yaktığını gösteriyordu. Bu anlamda gerçekten dizel arabalar kadar az yakması beni etkilemişti. Aracı teslim ettiğimizde 550 km yol yapmıştık hâlâ 90 km menzil görünüyordu.





  • TurKoEren kullanıcısına yanıt

    Ayrıca Puretech gibi yağın içinde kayış koymamış adam yana ayrıca izole ederek zincir koymuş psa ders alsın renodan biraz.zamanında askeriye oyakla reno için boşa anlaşmadı resmen bir katırdır reno kasa delinir eder o motor gene gitmeye devam eder ,askeri şartlar ağırdır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geberit -- 14 Mayıs 2021; 17:32:52 >
  • geberit kullanıcısına yanıt
    PSA'nın sadece 1.2 motorunda yağlı triger var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mitokondri Kristası kullanıcısına yanıt

    Benzinli tüm motorlar yağın içinde çalışan kayış ,motor yağ doldurmayı aç bak içerde kaıyşiı görürsün hatta üsütüne cart sarı DAYCO yazar.

  • Fabia Premium 1.0 TSI 95 PS DSG + metalik renk 195.500 (50.000 12 ay 0 faiz)

    Octavia Premium 1.0 TSi + MatrixLed far + metalik renk 354.000 (150.000 18 ay 0.99)

    Superb Elite 1,5 TSI ACT 150 PS DSG + cam tavan + metalik renk 376.500 (150.000 18 ay 0.99)

    Superb Premium 1,5 TSI ACT 150 PS DSG + metalik renk 401.000 (150.000 18 ay 0.99)

    Superb Prestige 1,5 TSI ACT 150 PS DSG + cam tavan + metalik renk 432.250 (150.000 18 ay 0.99)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kıngsmannnnn K kullanıcısına yanıt

    Corolla ne yazık ki her yeni kasasında malzeme kalitesini giderek düşürdü. Corolla'nın 1997'den beri her kasasını uzun yıllar kullandım, 2007 model İngiltere üretimi sol paket corolla hb araç vardı babamda, iç mekânında kullanılan plastikler, ön konsol, kapıları vs. o kadar kaliteliydi ki şimdiki corollaların içinden geçer o kasalar. O arabalara binince, bunları 20 yıl da kullansan bir şey olmaz hissi uyandırırdı. Ne yazık ki bugün yerli üretim corollalara binince o his uyanmıyor, kapıları bile daha hafif, dokunduğunuz plastikler daha basit, koltuk döşemeleri bile 200 TL'lik hazır döşemeler gibi. Motoru ve şanzımanı sorunsuz olduğu için hâlâ orta sınıfın vazgeçilmezi ve dünyanın en çok satılan otomobili ama bence iç mekânını daha premium yapabilir. Mesela civic'in de iç mekânı çok kaliteli değil fakat daha premium duruyor ve bazı kısımları gerçekten corolla'dan daha kaliteli. Evin ikinci arabası corolla şu anda, model yükseltip yeni corollaların hb modellerini almak için iki kez gidip bayiyi gezdik. Sırf bu kalite düşüklüğü yüzünden vazgeçtik.





  • gencturk33 kullanıcısına yanıt

    Hiç bir araç eskini karşılamıyor ki zaten ,hangi bayiye gidersen git hepsinde bariz kalite düşüşü var ,yeni corrollanın en büyük handikapı fena klostrofobik olması ,yahu zaten değiştirmek zorunda değilsiniz de memnunsan eksiklerini tamamla sonsuza gider o araç zaten ,insanlara dayatıyorlar değiştirmek lazım diye yok öyle bir şey aslında.

  • Marmaratic M kullanıcısına yanıt
    Hocam bu fiyatlar 2021 sanırım doğrumuyum?
    Yoksa elde hala 2020 araçları varmı.
  • SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2023

    Çatılara çıkan çok civic cı görebiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÜmitATMACA

    Hocam bu fiyatlar 2021 sanırım doğrumuyum?
    Yoksa elde hala 2020 araçları varmı.

    Doğrudur hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 25 yıldir araç kullanırım. Hepsinde atmosferik motor kullandım. Kısa bir süre kardeşimin 1.6 dizel i30' nu kullandim. Ama turbo benzin kesinlikle başka birşey.

    Atmosferik motora gidiyor falan demeyin abi sade şehir dışı değil şehir içinde bile yokuşlar kabus oluyor. Ya Merzifon eşeği gibi bagirtacaksin ya da sanki acelen yokmuş geze geze gidiyormuş rolüne bürünüp geçenlerin plakalarını sayacaksin

    Öyle kapışma, makas falan gibi araç kullanan biri değilim ama yokuşlar adamı bezdiriyor sürüş keyfinin içine ediyor. Yeni araba alacaksan turbo benzin olmalı kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • miratila M kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum yokuş gördüğüm zaman bir efkar basıyor benide :)) sadece yokuşu adam gibi tırmanan aracım olsun düz yolda gitmesin ben razıyım.

  • gencturk33 kullanıcısına yanıt
    Hocam, megane touch oto
    Honda civic eco elegance oto
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gencturk33

    Corolla ne yazık ki her yeni kasasında malzeme kalitesini giderek düşürdü. Corolla'nın 1997'den beri her kasasını uzun yıllar kullandım, 2007 model İngiltere üretimi sol paket corolla hb araç vardı babamda, iç mekânında kullanılan plastikler, ön konsol, kapıları vs. o kadar kaliteliydi ki şimdiki corollaların içinden geçer o kasalar. O arabalara binince, bunları 20 yıl da kullansan bir şey olmaz hissi uyandırırdı. Ne yazık ki bugün yerli üretim corollalara binince o his uyanmıyor, kapıları bile daha hafif, dokunduğunuz plastikler daha basit, koltuk döşemeleri bile 200 TL'lik hazır döşemeler gibi. Motoru ve şanzımanı sorunsuz olduğu için hâlâ orta sınıfın vazgeçilmezi ve dünyanın en çok satılan otomobili ama bence iç mekânını daha premium yapabilir. Mesela civic'in de iç mekânı çok kaliteli değil fakat daha premium duruyor ve bazı kısımları gerçekten corolla'dan daha kaliteli. Evin ikinci arabası corolla şu anda, model yükseltip yeni corollaların hb modellerini almak için iki kez gidip bayiyi gezdik. Sırf bu kalite düşüklüğü yüzünden vazgeçtik.

    Dogru ama. Bu sadece Toyota ya ozgu degil hocam. Tum arabalarda gozle gorulur bir kalite dususu var. Artik maliyetten mi kaciyorlar nedir bilemem


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dizel otomatik mantığı ile o segmentte en mantıklı araç clio 4. yalıtımı, malzeme kalitesi iyi değil. bunu bilerek alan için sorun yok.


    egea dizel otomatik varsa o da mantıklı olacaktır. tabi kii donanım ve fiyat önemli.

  • Otomobil fiyatları artarken cevap bekleyen sorular var. Araba fiyatlarında iki-üç ayda bir otomatiğe bağlanan zamların perde arkasında neler var? 2'nci el oto fiyatları nasıl artırılıyor?


    Avrupa’da yıllık bir defa ve 1.000 euro civarında zam geliyor. Türkiye’de hemen her ay yüzde 5 civarında zam yapılıyor. Nisan başında FIAT, “EGEA” modellerine %25 civarında zam yaptı.

    Diğer markalarda yüzde 5-10 arasında zam yaptı.


    Ancak yurt dışı satış fiyatı aynı, döviz kurları aynı, petrol fiyatları aynı, vergi, fon, Özel Tüketim Vergisi (ÖTV), Katma Değer Vergisi (KDV) artışı yok.


    Otomotiv şirketlerinin kendi araç kiralama şirketleri var. Kota doldurmak için “filo iskontosu”, “sadık müşteri iskontosu” ismi altında kendi şirketlerine çok az kârla veya zararına satış yapıyorlar. Keyfi zamlarla şişen fiyatlar yüzünden araba kira bedelleri artırılıyor. Resmi kurumlarda 400 bin kiralık araba var.


    Filo kiralama şirketlerinin kendi 2’nci el sitesi var. “Arabanın liste fiyatı bu, 2’nci el fiyatı bu” diyerek 2’nci el piyasasını da yükseltiyorlar. Zam kâr ve vergi olarak ekonomiye katkı sağlamalı. Ancak öyle olmuyor. Firmalar vergi vermemek ya da az vergi ödemek için kendi 2’nci el sitelerinde yüksek fiyattan satamadıkları arabaları zararına galericilere satıyor.


    Galerici çok ucuza aldığı arabaların ufak tefek bakımını yapıyor. Belki plaka değiştirilir. Sonra çok yüksek kârla satıyor. Ancak noter satışı araba kasko değerinden olunca galerici de komik tutarda vergi öder...


    Kamunun haricinde özel sektörde de en az 800 bin kiralık taşıt kullanılıyor. Aşırı pahalanan taşıt fiyatları ve kiralama bedelleri faturası vergiden düşülüyor. Yüksek taşıt kirası işletmelerin maliyetlerini doğrudan etkiliyor. Firmalar ve galeriler kendi içlerinde fiyat birliği yapıyor.


    Vatandaşın elindeki arabayı arabam.com, trink sat, vovvo, sahibinden.com gibi firmalar internet üzerinden “Araba bilgileriniz girin hemen alalım” deyip astronomik fiyat veriyorlar.


    Taşıt sahipleri girdiği fiyata alıcı bulamaz. Fiyat teklifi gelen firmayı kaçırmamak için randevu alır ve araba ekspertize gider. İlk fiyatın yüzde 20-40 arası daha düşük fiyata araba galeriye geçer. Acil nakit ihtiyacı olduğu için bu mekanizma tıkır tıkır işliyor. Keyfi zamlar sigortadan kaskoya servis bakımından yedek parçaya kadar devam eder.


    Servis ve yedek parçadaki zamlar yüzünden sigorta şirketleri özel servis ve parça teminini kendileri yapıyor. Fiyatlar şiştikçe bayilerin ellerinde araba stokları da şişiyor. “Araba satamıyoruz. Üretimi durduracağız, bayiler zor durumda.” diyerek ÖTV desteği istiyorlar.


    ÖTV desteğinin üstüne kendi yaptıkları keyfi zamdan biraz feragat edip ellerindeki stokları bir anda araç kiralama şirketlerine, karaborsacı” diye bilinen bazı galericilere satıyorlar.


    Bir süre sonra ÖTV desteği kalkıyor. Araba fiyatlarına zam üstüne zam. 2-3 yılda bir tekrarlanan aynı senaryo. Galerici ÖTV destekli indirimli aldığı arabayı yeni fiyat ve abartılı liste gösterip hemen satıyor.


    Ancak satış işlemi kasko değeri üzerinden yapıldığı için vergiden de çalınıyor. Bu saltanatın bozulmaması için belli markalar 2’nci el satışta Borusan çıkışlı BMW, Koluman çıkışlı Mercedes normal gümrükle getirilen arabalardan daha pahalıya satılıyor.


    Piyasa lideri Mercedes, BMW ve AUDI zam yapınca bunların 2’nci hatta 3’üncü markaları (Smart, Mini Cooper, Volkswagen, SEAT ve SKODA) sırasıyla zam yapıyor.


    Zamma sinirlenen müşterilerini “Bu zamlandı, ancak buna daha zam gelmedi.” diyerek bu markalara yönlendiriyorlar. Bu alt markalar zam yapınca Renault, FIAT, Ford, Toyota, Hyundai, Honda, Isuzu ve diğerleri zam yapıyor. Yılbaşında ithal ederken gösterdikleri Gümrük beyanında değişiklik yok. #dolar #2.el #oto TURHAN BOZKURT





  • gencturk33 kullanıcısına yanıt

    150 tl benzinle 640 gider diosunuz yani bn mi yanlis anladim?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mitokondri Kristası kullanıcısına yanıt
    Benim 2018 leon’da da yolcu hava yastigi izi olusmustu.
  • trexin T kullanıcısına yanıt
    Evet, aynısı seat atecelarda var hepsinde hemde...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • icemy İ kullanıcısına yanıt
    Orada bos paket Civic 21k dolar, burada 220bin tl den baslar yeni Civic en az

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 63406341634263436344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.