Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ DİKKAT ÖTV ORANLARI GÜNCELLENDİ- FİYAT PERFORMANS - ÖNERİ - SOHBET KONUSU 2025 (19693. sayfa)

5 sn
394.046
Cevap
6.488
Favori
68.555.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1285 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
2. Sırada  bugün en iyi #1
Giriş
Mesaj
  • Kia Sportage Prestige için 3 milyon fiyat aldım Eskişehir'den. Başka fiyat alan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    "Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun." dedi. Öleceğini bildiği halde yaşadığını unutmuştu.

    "Türkçem benim ses bayrağım."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thecrowly

    2380'den sanrufsuz a3 için akın ettiler bitirdiler ee ne olacaktı tabi zam gelecek. Doğuş oto talebe göre şerbet verir

    bu boş a3 2-3 aydir bu fiyata veriliyor zaten, son donemde populer oldu,

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Hem bu vatanın ekmeğini yiyip hem de ihanet edenler, birgün o ekmeği yedikleri yerden kurşunu da yerler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    O zaman bilgilendireyim. Son 4 aracı hev, mhev, bev ve phev olarak yeteri kadar tecrübeye sahip olduğumu düşünüyorum. Varsa böyle tecrübeniz yazın biz de bilelim, telefon veya bilgisayar başından olmuyor.


    Öncelikle phev dediğiniz zaten şarjı yokken hev gibi çalışır yani bir nevi onu da kapsar. Şarj ederseniz bev olarak kullanırsız, şarj etmezseniz hev olarak kullanırsınız. Tabi ki toyota ve honda hibritler kadar verimli değiller zira bu araçlarda termal verimliliği yüksek atmosferik motorlar var. Şanzıman garabeti de yok. Yine de onlara en yakın tasarrufu phev'lerden alırsınız, bu tabi ki şarj olmadığı senaryoda geçerli.


    Psa ve fca'nın mhev'leri diğerlerine göre gelişmiş sistemler. Stellantis olarak yazmadım çünkü bu gruplar birleşmeden önce birbirlerinden bağımsız olarak bu sistemleri geliştirdiler. Mantık aynı olsa da kullandıkları motor ve şanzımanlar tamamen farklı. Aynı grubun benzinli versiyonlarına göre şehir içinde kesinlikle daha tasarruflu sistemler. Start&stop tadındaki mhevler ile karıştırılmasın.


    Phev araçlar aslında birer elektrikli araç, yani elektrikli araçların tüm özelliklerini taşıyor. Tek fark daha küçük bataryaya sahip olması. Rejenarasyonu elektrikli araç kadar yapabiliyorlar ve bunu saklayabileceği batarya kapasitesi var. Mhev'ler rejenarasyonu phev'ler kadar yapamıyor ve batarya kapasitesi çok küçük olduğu için boşa gittiği çok oluyor. Ve elektrik motoru da küçük olduğu için batarya dolu olduğu halde elektrik modunu kullanamadığınız zamanlar olabiliyor. Verdiğiniz 300kg örneği bunların yanında devede kulak kalıyor. Aynı segment araçlar arasında bile 200kg fark olabiliyor


    Yakıt olarak değerlendirirsek;


    şehir içinde hev<phev<mhev<benzinli

    şehir dışında hız limitlerinde (+-10) phev<hev<mhev<benzinli

    Şunu çok net söyleyebilirim şarj etmediğiniz senaryoda boş pille 1.6 PHEV 3008, 1.2'den çok daha fazla yakar İstanbul'da şehir içinde. Şarj etmezseniz HEV gibi kullanabilmeniz için motor sürekli bataryayı destekliyor bu da yakıt sarfiyatının artmasına sebep oluyor. Ağırlık farkını neden konuya dahil etmemekte ısrarcısınız anlayamıyorum. Şarj ederseniz başka, o konuda hem fikiriz zaten.


    Tecrübe konusuna gelirsek ben kimseyle sidik yarıştırmak derdinde değilim. Önce bilgisiz olduğumu iddia ettiniz, sonra da tecrübeleri konuşturalım diyorsunuz, sadece gülüp geçiyorum  

    _____________________________
    Car Lover




  • thecrowly T kullanıcısına yanıt

    Bu şartlarda rekabetle kıyaslayınca A3 SB için 2387 bedava. Ve donanımlarda da Sunroof'u ve anahtarsız girişi saymazsanız eksiği yok neredeyse. 1 Serisi'ni alabilirseniz bu fiyata o zaman A3'e pahalı deriz.

    _____________________________
    Car Lover
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmshn

    A3 SB Advanced Beyaz içi Siyah alındı Doğuş Oto Kartal 2387

    Perşembe aldığımız aracı Pazartesi teslim ettiler. Uzun zamandır bu kadar hızlı bir teslimat olmamıştı.


    2020 Temmuz'da Dynamic + Prestige paket A3 SB almıştım 237 bin TL idi.


    5 senede 10 katına çıkmış, ah benim güzel ülkem.

    _____________________________
    Car Lover
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmshn

    Şunu çok net söyleyebilirim şarj etmediğiniz senaryoda boş pille 1.6 PHEV 3008, 1.2'den çok daha fazla yakar İstanbul'da şehir içinde. Şarj etmezseniz HEV gibi kullanabilmeniz için motor sürekli bataryayı destekliyor bu da yakıt sarfiyatının artmasına sebep oluyor. Ağırlık farkını neden konuya dahil etmemekte ısrarcısınız anlayamıyorum. Şarj ederseniz başka, o konuda hem fikiriz zaten.


    Tecrübe konusuna gelirsek ben kimseyle sidik yarıştırmak derdinde değilim. Önce bilgisiz olduğumu iddia ettiniz, sonra da tecrübeleri konuşturalım diyorsunuz, sadece gülüp geçiyorum  



    Alıntıları Göster
    phev konusunda bende sizin gibi dusunuyordum taa ki phev aracimi sarj etmeden kullanmaya baslayali, klasik turbo benzinli bir aractan fazla yakmiyor her senaryoda denedim, sehir icin sehir disi sarj etmedigim zaman mhev aractan bir farki yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Hem bu vatanın ekmeğini yiyip hem de ihanet edenler, birgün o ekmeği yedikleri yerden kurşunu da yerler.




  • karti K kullanıcısına yanıt

    Bakın klasik bir turbo benzinli araç kadar yakabilir zaten ona kimse itiraz etmiyor. Standart bir C-SUV için İstanbul içinde en az 8-9 litrelerden bahsediyoruz herhangi bir elektrik desteği olmayanlar için konuşursak yoğun trafikli gerçek İstanbul kullanımında. Benim yaptığım kıyas 1.2 Hybrid ile 1.6 PHEV 3008 özelinde. Aynı aracın iki farklı motor seçeneğinin ağırlık farkı tüketimi etkilemez denildiği noktada orada bir durun derim. Şarj edebilecek olana çok mantıklı PHEV versiyon ama şarj etmem derseniz şehiriçinde 1.2 Hybrid daha avantajlı olacaktır. 300 kg demek iki farklı segment demek neredeyse.

    _____________________________
    Car Lover
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmshn

    Bakın klasik bir turbo benzinli araç kadar yakabilir zaten ona kimse itiraz etmiyor. Standart bir C-SUV için İstanbul içinde en az 8-9 litrelerden bahsediyoruz herhangi bir elektrik desteği olmayanlar için konuşursak yoğun trafikli gerçek İstanbul kullanımında. Benim yaptığım kıyas 1.2 Hybrid ile 1.6 PHEV 3008 özelinde. Aynı aracın iki farklı motor seçeneğinin ağırlık farkı tüketimi etkilemez denildiği noktada orada bir durun derim. Şarj edebilecek olana çok mantıklı PHEV versiyon ama şarj etmem derseniz şehiriçinde 1.2 Hybrid daha avantajlı olacaktır. 300 kg demek iki farklı segment demek neredeyse.

    olmuyor iste onu demeye calisiyorum, 230e ve 218i trafikte ayni yakiyor, 3008 ozelinde belki durum farkli olabilir. psa ile bmw kalitesi bir degil sonucta.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Hem bu vatanın ekmeğini yiyip hem de ihanet edenler, birgün o ekmeği yedikleri yerden kurşunu da yerler.




  • karti K kullanıcısına yanıt

    218i elektrikle yol alamıyor, 3008 özelinde durum farklı.

    _____________________________
    Car Lover
  • cmshn kullanıcısına yanıt
    Hocam her iki aracı da kiralayıp istediğiniz şekilde bomboş batarya ile şehir içinde saatlerce ya da günlerce kullanın, aynı kullanım tarzı ve aynı güzergahta olduğu sürece hiç bir şekilde phev modele mhev modelden daha fazla yakıt yaktıramazsınız. Şehir içi kullanımdaki tüm senaryolarda phev modelin mhev modelden daha az yaktığını gözlerinizle göreceksiniz.

    Sizin dediğiniz gibi motor boş bataryayı şarj etmek için gereksiz yere çalışıp yakıt tüketimini arttırmayacak ve optimum yakıt tasarrufu yapmaya devam edecektir.

    Zaten boş dediğiniz batarya da en düşük %10-15 seviyelerine kadar boşalabilir ki o durumda bile tam hibrit bir otomobilin bataryasından daha fazla enerjisi kalmış oluyor. Sistem bataryayı korumak için daha fazla deşarj olmasına izin vermiyor.

    Benzer şekilde sırf batarya dolsun diye de boş boş motoru çalıştırıp gereksiz yakıt tüketimine sebep olmuyor.

    Dediğim gibi denemesi çok kolay, her iki aracı da kiralayın, istediğiniz şekilde rahat rahat test edin, sonuçta gerçek tüketim verilerinin sizin öngördüğünüz şekilde olmadığını göreceksiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • cmshn kullanıcısına yanıt
    Phev her türlü 1.2’den az yakar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • uraltay85 U kullanıcısına yanıt
    Çin ile global sürüm farklı. Avrupa sürümü daha farklı olabiliyor.

    Çin standartları piyasası vs başka bir dünya.

    Direkt olarak bu araç gelmeyecektir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Daima Gülümse
  • cmshn kullanıcısına yanıt
    Araya girmiş olacağım ama ben de her zaman satış rakamına bakarım

    %25 daha maliyetli plugin

    Yani 100birim maliyetli 1.2 hybrid ile 125 birim maliyetli plugin hybrid ile aynı rakama sayılıyorsa (allure paketleri o şekilde nerdeyse) plugin hybrid alınır, 1.2 hybrid değil

    Yakıtına vs bakmam ne yakıyor demem söz konusu alış rakamıdır benim için

    Heleki birisi 3 silindirli diğeri 4 silindirli, şöyle örnek verıyım vag grubunda birisi 1.0 etsi diğeri 1.5 plugin motorlu aynı araç aynı rakama satılsa.. durum bu kadar komik aslında..

    kim alır 1.0 etsi yi 1.5 plugin varken?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BirCümle -- 4 Kasım 2025; 9:20:12 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Herkese merhaba;


    Renault Clio evolution 1.0 TCe X-Tronic 90 hp

    Beyaz – Yedek Lastik

    • Bireysel: 1.395.000
    • Vergi Levhalı: 1.400.000
    • Kiralama ibareli vergi levhası: 1.370.000
    • Kiralama ibareli vergi levhası ötv + kdv : 1.360.000

    Dacia Sandero Expression 1.0 TCe X-Tronic

    Beyaz – Yedek Lastik

    • Bireysel: 1.275.000
    • Vergi Levhalı: 1.235.000
    • Kiralama ibareli vergi levhası: 1.210.000
    • Kiralama ibareli vergi levhası ötv + kdv : 1.200.000





    Renault Megane Sedan Touch 1.3 TCe EDC 140 bg Titanyum gri – yedek lastik

    • Bireysel: 1.770.000
    • Vergi Levhalı: 1.715.000
    • Kiralama ibareli vergi levhası: 1.680.000
    • Kiralama ibareli vergi levhası ötv + kdv : 1.665.000



    Renault Clio techno esprit alpine 1.0 TCe x-tronic 90hp Metalik renk

    • Bireysel: 1.550.000
    • Vergi Levhalı: 1.530.000
    • Kiralama ibareli vergi levhası: 1.500.000
    • Kiralama ibareli vergi levhası ötv + kdv : 1.490.000


    ilgilenen iletişime geçebilir en dip veren bayiiyiz suan

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IntoTheStorm

    T-Cross düşünüyordum da Citroen C4X'de fena değilmiş.

    @IntoTheStorm Şanlıurfa Canbeyli Stonic Elegance paketi ekim başında nakitte 1.600 / 12 ay 200 Bin 0 faizle 1.670 TL'den vermiş. Bu bayi ciddi ciddi kampanya yapıyor, takip etmenizde fayda var. İnstagram sayfalarında gördüm.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deadness -- 4 Kasım 2025; 9:24:34 >
    _____________________________
  • Hyundai liste fiyatları ne zaman açıklanacak acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Wv taigo ile ekim ayını iyi kapattı.
    Tesla envanteri boş geçtiği için sıfır adet,ekim envanteri kasım ayına yansıyacak.
    Cherry yine düşüşte (kasım ayı indirimi ile artışa geçecek belli ki)

    Honda defolup gitmeden önce dükkanı boşaltma derdinde:)


    SIFIR ARAÇ   DİKKAT ÖTV ORANLARI  GÜNCELLENDİ- FİYAT PERFORMANS - ÖNERİ - SOHBET KONUSU 2025



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BirCümle -- 4 Kasım 2025; 9:29:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Ekim 2025 Elektrikli Pazarı güncel rakamları. (Marka bazında hazırlanmış)

    SIFIR ARAÇ   DİKKAT ÖTV ORANLARI  GÜNCELLENDİ- FİYAT PERFORMANS - ÖNERİ - SOHBET KONUSU 2025



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLKaN067 -- 4 Kasım 2025; 9:36:6 >
    _____________________________
    2022 Hyundai Bayon 1.4 MPİ 100 PS Elite A/T - Atlas Beyaz
  • VoLKaN067 kullanıcısına yanıt
    Volvo ex30 ile listelere güzel girdi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Ekim 2025 Elektrikli Pazarı güncel rakamları. (Marka/Model bazında hazırlanmış)

    SIFIR ARAÇ   DİKKAT ÖTV ORANLARI  GÜNCELLENDİ- FİYAT PERFORMANS - ÖNERİ - SOHBET KONUSU 2025



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLKaN067 -- 4 Kasım 2025; 9:37:1 >
    _____________________________
    2022 Hyundai Bayon 1.4 MPİ 100 PS Elite A/T - Atlas Beyaz
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.