Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2023 (2358. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: seyyah_gk , eydmir , ugur.k Daha Az
3 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 55 Misafir (2 Mobil) - 55 Masaüstü3 Mobil1 Android
5 sn
288.966
Cevap
4.621
Favori
47.022.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1053 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
5. Sırada  bugün en iyi #3
Sayfa: önceki 23562357235823592360
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • M Y S T kullanıcısına yanıt
    Asıl olayı kaçırıyorsunuz;
    Belirli bir zümre hiç etkilenmiyor haklısınız.
    Ama onların eskittiği arabalara ikinci elde artık tonla parayı verecek güçte alıcı bulamayınca yine tekrarlayacağım, aşağıdaki olay gerçekleşecek.

    ‘’Sıfırı sadece gücü değer kaybını karşılamaya yetenler alıyor. Araç plakası takıldığı anda %10 değer kaybediyor. Sonrada her sene için bunun üzerine ilave %10-20 (marka modele göre değişen) daha değer kaybederek gidiyor. 12 ay önce aldığınız aracınıza %20-25 değer kaybından fazla isteseniz herkes size güler, ve aracınızı asla satamazsınız’’

    Amerika da veya Avrupa da sizce niye böyle bir durum yaşanıyor olabilir? Oradakiler saf mı da ikinci el arabasını çok ucuza elden çıkarıyor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sportivo S kullanıcısına yanıt
    aylık 10 bin 15 bin 20 bin maaşı olan hiç harcamasa bile bu 160 200 k bandını alamaz devlet memuru ne yapar nasıl alır bilemem benim memurum işini bilir der kenara çekilirim
  • fotografya kullanıcısına yanıt
    kafa yapsın diye söylemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: runo-34

    opel alma skoda al bakın sıralama şu şekilde olmalı audi mercedes bmw vw skoda sıralama budur bu modellerin hangisine paran yeterse onu alın binin gerisi boş line para verilmez
    Galerici bey nick değiştirip mi giriyorsunuz artık ?

    130 bin liraya araba soran kisiye audi, mercedes, bmw al diyorsunuz ilginç gerçekten.

    Bende şunu söyleyim araba alacağım zaman dsg olan vag grubu araçlara hiç bakmıyorum bile. Başıma bela almamak için.

    Diğerleri boş ne demek, isteyen istediği markayı beğenebilir yada gücü ona yetiyordur onu alabilir. Sizin beğendiğiniz araçları beğenmek zorunda değil kimse.

    Bos felan diyerek saygısızlık ediyorsunuzda, insanlar artık yemiyor sizin gibi galerici, al satcı tayfanın yorumlarıni. Boş görüyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kullanici123456

    Asıl olayı kaçırıyorsunuz;
    Belirli bir zümre hiç etkilenmiyor haklısınız.
    Ama onların eskittiği arabalara ikinci elde artık tonla parayı verecek güçte alıcı bulamayınca yine tekrarlayacağım, aşağıdaki olay gerçekleşecek.

    ‘’Sıfırı sadece gücü değer kaybını karşılamaya yetenler alıyor. Araç plakası takıldığı anda %10 değer kaybediyor. Sonrada her sene için bunun üzerine ilave %10-20 (marka modele göre değişen) daha değer kaybederek gidiyor. 12 ay önce aldığınız aracınıza %20-25 değer kaybından fazla isteseniz herkes size güler, ve aracınızı asla satamazsınız’’

    Amerika da veya Avrupa da sizce niye böyle bir durum yaşanıyor olabilir? Oradakiler saf mı da ikinci el arabasını çok ucuza elden çıkarıyor?
    şöyle izah edeyim.. Avrupadaki araç satışlarına bakın bi müsait olduğunuzda.

    bizimle yaklaşık aynı nüfusa sahip Almanya'da satış miktarı bizim 10 katımız. 10 milyonluk Belçika'da 3 katımız. Bizdeki sıfır araç satışı nüfusu 6 milyon olan Finlandiya'yla aynı.. Eee sürekli artan nüfus, artan araç ihtiyacına bakınca ülkeye giren araç sayısı azalınca ne olur? Daha ülkeye giren araç kadar hurdaya ayrılan da vardır.Nüfusa yetişmiyor araç sayısı.

    Aradaki fark bu.




  • karalama357 K kullanıcısına yanıt
    120bine kadar %70 üstü tutarın %50. Mesela ben a180 aldım ötvsiz 147bin bu araca 97500 kredi çekilebiliyordu.
  • ktinte K kullanıcısına yanıt
    Taşıt kredisinde maksimum oran 120bin tl ye kadar %70 üstü için %50.

    Örnek:

    120bin araç %70 i 84bin kredi. (%70)

    200 bin araç. 120 bine kadar %70den 84bin kalan 80binin %50si 40bin yani totalde 124 bin kredi. (%62)

    300 bin araç. 120 bine kadar %70den 84bin kalan 180binin %50si 90bin yani totalde 174 bin kredi. (%58)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForYouM

    Galerici bey nick değiştirip mi giriyorsunuz artık ?

    130 bin liraya araba soran kisiye audi, mercedes, bmw al diyorsunuz ilginç gerçekten.

    Bende şunu söyleyim araba alacağım zaman dsg olan vag grubu araçlara hiç bakmıyorum bile. Başıma bela almamak için.

    Diğerleri boş ne demek, isteyen istediği markayı beğenebilir yada gücü ona yetiyordur onu alabilir. Sizin beğendiğiniz araçları beğenmek zorunda değil kimse.

    Bos felan diyerek saygısızlık ediyorsunuzda, insanlar artık yemiyor sizin gibi galerici, al satcı tayfanın yorumlarıni. Boş görüyorlar.

    Alıntıları Göster
    Laf anlatamıyoruz ki hocam. Kuzenim kasım da sıfır km tiguan 1.5 tsi dsg aldı, bugün beni aradı şanzıman arızası verdi yolda kaldım diye. Alırken bana sordun mu dedim 😂 Bile bile alanlar kusura bakmasın ama hak ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkesin bildiklerini yazıp duruyorsunuz. Araç fiyatı paylaşmak için açılan konu ne hale geldi. Neyse dün aldığım fiyatları paylaşayım : Toyota yatu Muğla, corolla 1.6 dream otomatik 173000 haziran sonu teslim, chr 1.2t flame otomatik 206.000 ağustos teslim ikisi de yerli üretim. Ama kredi kampanyasına yönelik uygulama bize gelmedi dedi st herhalde bugün yarın gelir. Gelse de fiyatlar değişmeyecek dediler. Chr nin özellikle ön yaşam alanı çok şık ve insanı saran yapısı güzel.
    .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FDAA8C141

    Evet sıfır araç almak zordu 90larda, zira milli gelir 3000-3500 dolar aralığındaydı. İlk aracım olan Civic'i 20bin dolara almıştım 1996'da. Gümrük Birliği'ne yeni girmiştik ve o zamanlar hala yabancı araç deyince akla japonlar gelirdi.

    Yurtdışı ile aramızdaki farklardan biri de şu: Oralarda 3 yıldan önce genelde kimse arabasını değiştirmez. 5 yıl veya daha uzun kullananlar da çoktur. Bunun nedeni ikinci elde araçların hızlı değer kaybetmesidir.

    Türkiye'de zaten 4-5 bin gelirle insanları 150-200bin tl lik sıfır araç almaya cesaretlendiren şey son yıllarda artan vergi oranları ile otomobillerin ikinci ellerinin değer kazanması oldu. Özellikle passat golf gibi modelleri insanlar alırım, 1 sene biner 3-5 bin tl değer kaybıyla satarım diye yaklaştıkları için hem satışlar arttı, hem firmalar döviz kayıplarını fiyatlara yansıttı, hem de devlet daha çok vergi getirdi.

    Yani insanımız kendi kendine fiyatları sürekli yükseltirken bir yandan da satışların artmasını (gelirler artmadığı halde) sağlayacak geçici bir saadet zinciri kurdu. Bugün bu forumda şikeyetlerin yükselmesinin nedeni bu zincirin artık zorlanmaya başlaması.

    50bin tlye sıfır araç mı varki itirazınıza gelince, amerikada da en ucuz sıfır araba 18bin dolardan başlıyor (Mitsubishi Attrage), biraz düzgün alınacak araçlar 24 bin dolarlardan başlıyor. beki geliri 5-6bin doların altında olanlar ne yapıyor derseniz, onlar da sıfırı 35bin dolar aracın 3-4 yaşında 18bin dolara inmesini bekliyor, bu araca da aynı ucuzlukta finansman bulabiliyorlar. Sıfırı sadece gücü değer kaybını karşılamaya yetenler alıyor. Araç plakası takıldığı anda %10 değer kaybediyor. Sonrada her sene için bunun üzerine ilave %10-20 (marka modele göre değişen) daha değer kaybederek gidiyor. 12 ay önce aldığınız aracınıza %20-25 değer kaybından fazla isteseniz herkes size güler, ve aracınızı asla satamazsınız.

    Amerika'da asgari ücretle yaşayanlar ayda yaklaşık en çok 2000 dolar kazanıyorlar. Tabii bu nedenle onlar da en çok 8-10bin dolar olan ikinci araçlara biniyorlar. Yani bir çeşit geliri ve işi olan herkes muhakkak bir araba alabiliyor. Hepimiz Türkiyeden gitmiş kaçak veya öğrenci vs tanıdıkların 750 dolar-2000 dolar aralığında araçlar aldıklarını da duymuşuzdur. İkinci elde araç ucuz olunca toplumda herkes araç sahibi olabiliyor.

    Türkiye'de irrasyonel olan şeylerin başında bu ikinci el değeri koruma geliyor. Ama dediğim gibi, bu da artık insanları yordu, sürekli araç alayım, az bineyim satayım saadet zincirinin sonundayız. Üstelik sırf bu nedenle insanlar bir sonraki satışı düşünerek hiç kullanmadıkları donanımlara para ödeyerek alım fiyatlarını daha da şişirdiler, hatta daha uç örneklerde hiç istemedikleri bir marka ve model veya renk aldılar. Zira aracı en başından alabilmelerini sağlayan şey, az değer kaybıyla hızla satabilirim düşüncesiydi.
    doğru düşündüğünüz yerler de var ancak piyasaya kızıyoruz dertleniyoruz ama araçların bu fiyata gelmesi kaçınılmaz durum...galericilerin ve bayilerin çakallıkları var herkez biliyor.

    dolar 6,80 olmuş, işçilik, parça, hammaddeye, elektrikten suya herşeye zam gelmiş....


    abd den örnek vermişsiniz ancak orası ile burasını kıyas yapamazsınız...çok farklı dünyalar...

    abd de honda civic 1,5 turbo executive+ prestij donanımda araç 27,700 dolar >>> x 6,80 = 188.000 TL
    Aynı araç bizde 232,000 TL....abd de en aşağı 2000 USD alan biri hiç harcamasa 14 aylık maaşıyla bu aracı alır. sen asgari ücreti geçtim ortalama şu an iyi sayılacak maaş 5000 TL aldığını varsaysak 47 ayda bu aracı alırsın :)) yaklaşık 4 yıl diyelim.

    4 yıllık emek var ortada diğer tarafta 14 aylık emek...olaya bu yönüyle bakın..o yüzden burada enflasyon, kur, faiz gibi etkilerde çok olduğundan dolayı ikinci el piyasasını amerikadaki gibi olmasını beklemeyin hiçbir zaman.


    unuttuk tabi 1600 CC'ye kadar olan araçlarda ötv %45 idi...

    eskiye dönelim...

    ÖTV zammı ile ilgili Maliye Bakanı Naci Ağbal açıklamalarda bulundu. Ağbal, araçlara 50 bin lira zam geliyor iddiasına ilişkin, "Bunların hepsi külliyen yanlış değerlendirmelerdir. Hiçbir şekilde piyasaya ifade edilen şekilde bir artış planımız söz konusu değildir." dedi. (kaynak: otohaber)

    şimdiye dönelim...

    1600 cm³'e kadar 70.000 TL'ye kadar %45

    Polo 1.0 80 PS Manuel Trendline >>> VW in B sınıfında en ucuz aracı Net Fiyat: 80.352,77 TL ---- %50 dilimde.
    Golf 1.0 TSI 115 PS Manuel Midline Plus >>> VW in C sınıfında en ucuz aracı Net Fiyat: 106.935,54 TL ---- %50 dilimde.
    Passat 1.5 TSI ACT 150 PS DSG Impression >>> VW in D sınıfında en ucuz aracı Net Fiyat: 149.654,08 TL ---- %60 dilimde.


    yani o düzenleme olmasa bu araçların hepsi %45 e girecekti...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOMBOM41 -- 7 Haziran 2020; 16:49:32 >




  • runo-34 R kullanıcısına yanıt
    Bende eşim de 15 yıldır aynı işyerlerinde çalışıyoruz
    Benim yüksek maaş eşim normal 20 bin üstü giriyor eve
    Bu metal yığınlarına Avrupa da asgari ücretlinin maaşa dokunmasa 2-3 yılda alacağı arabaları buradaki asgari ücretliden 5 kat kazanmama rağmen pahalı geliyorsa kafa yapısını kökten değiştirmek gerek , düzen değiştiriyor
    Tek çocuk var ikinciyi yapmam
    Eğitimine 1 ev parasını gömerim , denklik aldırırım , 8 sene sonra olmadı daha erken annesiyle yurt dışına gönderirim , kimse kusura bakmasın yol bina yapan müteahhitler kadar düşünülmüyorsak bizde kendimizi düşünmeye bakarız yok öyle yağma
    Çocuk eğitimine 1 yılda 70-80 bin verenler salak falan değil aksine daha akıllıymış
    10 sene sonra 700 binlik ev belki 50 bin Euro etmeyecek , iyi eğitimli bir çocuk Almanya da çalışsa 2-3 senede alır o evi
    Matah bir şeymiş gibi ev araba pompaladılar millete
    Bırakın artık ev araba konularını
    Yazık insanlara , biz memnun değilsek asgari ücretli ne yapsın ? Onlar düşünmüyor zaten deniliyor , hayır ben sadece onlardan ötürü değil , benim çocuğumun yarın asgari ücretli olmayacağının garantisi mi var ?
    Herkes açsın gözünü , eğitim eğitim eğitim
    Gerisi faso fiso



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 7 Haziran 2020; 15:20:27 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • frknsysl F kullanıcısına yanıt
    Bir siz akıllısınız zaten, herkes size sormalı, sizin onaylamadığınız her şey piyasadan toplatılmalı
  • Arkadaşlar yazdıklarıma da şunu ekleyeyim ilave olarak. Bugün esnaf ya da özel sektörde çalışan, yüksek maaşla çalışan kalifiye eleman dahi olsa, eşi memur ya da Devlette çalışmıyorsa ne konut kredisine girer, ne de otomobil kredisi işine, tek istisna kenarda hatırı sayılır birikimi , zor durumda kaldığında fazladan satacak bir evi varsa o zaman kredi çekebilir.

    Bugün konut kredisini de, otomobil kredisini de ya da kredi çekerek bunları alanların oranı en az % 80'dir. Bu arkadaşların gözden kaçırdığı bir şey var yalnız, piyasa böyle giderse Devlet memurunun da iş güvencesi olmaz, yapılacak bir iki düzenleme ile kendinizi ya emekli edilmiş ya da iş sözleşmenize son verilmiş olarak bulabilirsiniz ya da başka bir şey olur.

    Gördüğüm kadarıyla gemiyi elbirliğiyle batırmaya devam ediyoruz gibi geliyor, belki atladığım, görmediğim bir şey vardır da gelecekte daha güzel günler görürüz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 7 Haziran 2020; 16:0:59 >




  • Yakın zamanda 0.9 Tce Clio joy teklif alan oldu mu ? Sanki az km araç yerine alternatif olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jam da Joker

    İlk depo ve 500 km verisini kaydetmiştim yol bilgisayarındaki veri ile pompadan aldığım litre birbirini doğruluyor. 100 km de karışık kullanımda 8.4 litre ortalaması var. Uzun yolda ise çok rahat 4 litre ortalamaya inebiliyor.
    Berna ateca düşünüyorum 1.4 TSI motor ne kadar yakar acaba ? Yada 1.6 TDI modeli ikisinden biri olacak inşallah.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç fiyatları düşmüyor ÖTV de düzenleme olmuyor tek olan krediler düşüyor sen borçlanmaya devam et diye :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ForYouM F kullanıcısına yanıt
    bir kere ben galerici değilim nick im değişmez işim gereği kullanmadığım araç kalmadı benim için öncelik bir aracın yol alırken güven vermesi yola yapışması direksiyon hissiyatı gelir motor şanzıman sonraki konu c segmentin de bu konforu octavia ve golf de bulursun polo bile bir çok c sınıfı araçtan üstün yol tutar direksiyon hissiyatı fazladır birinci tercihim en düşük bütçe ile octavia dan başlarım sonra golf veya jetta bakarım süperb passat bakarım gidip hissiz direksiyonu olan yol tutmayan buz üstünde gider gibi giden araçlara para vermem önce beni tanı sonra yoruma cevap yaz
  • Arkadaşlar dün muğla turgut opel bayisinde opel astra GS line 1.5 dizel otomatik metalik boya farkı , sunroof dahil 212 bin tl teklif aldim ellerinde araba olmadığı için tahmini 2 ay içinde aracin gelebilecegini aylık gelebilecek fiyat artislarininda fiyata teslim anında eklenecegini soylediler .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 200000-250000 arası sıfır araç tavsiyeleriniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BOMBOM41 B kullanıcısına yanıt
    ameriga da bir işçinin eline 2000 bin dolar geçer aylık bizde kaç dolar bombom41 şu kur çevirme muhabbetini bırakın artık 2000 bin dolar karşılığı 14000 bin tl o zaman bizde işçiye 14 bin tl versin bizde arabalarımızı evlerimizi rahat rahat alalım
  • 
Sayfa: önceki 23562357235823592360
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.