Şimdi Ara

| Gearbest Türkiye | (2335. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
14 Misafir - 14 Masaüstü
5 sn
52.782
Cevap
803
Favori
4.101.260
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
158 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23332334233523362337
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gurkanse kullanıcısına yanıt
    Zaten pazarlıklar doğrultusunda anlaşmalar sağlanıyor.

    Aksi halde bu kadar ucuza Çin'den buraya kargo gönderilmesi -fiyatlar sebebiyle- pek mümkün olmayacaktır.

    Ben teşekkür ederim.
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Gearbest sipariş sayfasında 3 ocakta İstanbul'a girmiş gözüküyor ama ptt den hala sorgulanmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Günaydın,

    Gün içerisinde dönüş sağlayacağım, merak etmeyin.
    4. Gün ve kredi kartıma aide yapılmadı? Bankada sorun gözükmüyor.

    Rica etsem kontrol edermisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coolman7 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Siparişinizde işlem yapabilmemiz için support.gearbest.com adresinden bilet oluşturmanız gerekmektedir.

    Sonrasında 24 saat içerisinde dönüş sağlayacağız.
  • Merhaba,

    28 Ocak tarihine kadar bekleyin lütfen, teslimatı sağlanmazsa support.gearbest.com adresinden müşteri destek ile iletişime geçebilirsiniz.
  • avcı18 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Süreç hakkında şu an bilgi veremiyorum, çünkü -şu an için- tarafımıza aktarılan bir bilgi / gelişme henüz yok.
  • Merhaba,

    Kart iadeleri 7-14 gün sürmektedir.
  • davidoff26 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    İşleme alınmamış olabilir.

    Çünkü birçok kargo bu şekilde PTT'de / gümrükte bekletiliyor.
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Az önce PTT den sms geldi LBEX GROUP PTT'ye kargoyu vermiş yani kargolama yurtiçinde yapıldığı için öncesi takip edilemiyor ptt den. Diğer kargolar gibi yurtdışı geliş kaydınını ve nereye sevk edildiği göremiyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi davidoff26 -- 8 Ocak 2019; 14:12:39 >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Kayıt açmıştim. Yoğunluk var vs gibi cevap vermişlerdi. Yeni kayıt mı açayım yoksa eski kaydın numarasını versem olur mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • coolman7 C kullanıcısına yanıt
    Mevcut bilet üzerinden tekrardan yazabilirsiniz.
  • davidoff26 kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler.

    Güzel günlerde kullanın.
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler
  • GearBest'in web sitesi ve destek ekibi sınıfta kalmıştır. Yaşadığım 2-3 örneği sizlerle paylaşayım:

    1- Haziran 2018'de drone satın almak için üye oldum, indirimli bir fiyat vardı ve ödeme sayfasına gelince kargoyu kontrol etmek için geri gittim, sonuç olarak indirimli fiyatı bir daha göstermedi site. Destek bileti açtım, söylenilen şey daha da komikti. Bir üye ürünü sepete eklediyse o fiyat sadece o zaman geçerlidir, tekrar sepete eklerse indirimden yararlanamaz, ben : WTF ? Sonrasında yeni bir e-mail adresiyle, evet şaka gibi ama yeni bir mail adresiyle üye olup satın almak zorunda kaldım. İndirim kodumu direk üyeliğimle birleştirip kullanamazsınız dediler.

    2- Drone'a yorum yazdım, yorumda cümle bozukluklarım vardı, puan seçimini de farketmeden gönderdim, düzelteyim dedim izin verilmedi, yorumum yayınlanmadı ve iptal ya da düzenleme imkanı da verilmedi. Destek ekibine defalarca yazdım, saçmasapan cevaplar aldım bir düzeltme yapılmadı

    3- Bugün 585 GB puanımla ürün almak istedim, ürünü ödeme ekranına geldim kullanmak istediğim puanların miktarını yazdım, sonra ödemeyi yapmadan önce geri gidip kargo seçeneklerine bakmak isteyince puanlarım bir anda 0 oldu evet yanlış duymadınız SIFIR. Puanı kullanıp ürün almadım, ve GB puanlarımı bir güzel sistem yedi.

    Açtığım ticketlara, canlı sohbetlere ve messenger destek hattına dönüş yapanlar sorunlarımı çözemedi ve bu saçmasapan site hala çalışıyor. Bu siteye kredi kartlarımızı giriyoruz, bug yuvası olan bir siteye kart bilgisini girmek ne kadar sağlıklıdır onu sizlerin yorumuna bırakıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ermancati -- 8 Ocak 2019; 15:41:7 >




  • Ben teşekkür eder, iyi günler dilerim.
  • GearBest tr den QCY T1C Mini Kablosuz Müzik Kulaklığı - SIYAH sipariş vereli iki hafta oldu ürünü hala göndermediler. Ne yapmam lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    berkan xiaominin termal vakumlu termosunu sipariş etmiştim... ama bana yan ürün olan moka denen ürün geldi..orijinal değil ve kalitesiz..halbuki sipariş sayfasında resim ve açıklamalarda bu belirtilmiyor...ürünü iade etmek istiyorum..yardımcı olabilirmisin..
    ticket no.T19010869262
    gelen üründe bu..
    berkan maalesef (seninde tahmin edeceğin gibi sorunum çözülmedi..) tickete gelen cevap copy-past cevap okunmamış bile...bana ürününün sorununu bir video ile gönderin..kusurları belirtin vs deniliyor...ayrıntılı olarak tickettede belirttiğim gibi..ben 1 adet Xiaomi youpin Taşınabilir Akıllı Termal Vakumlu Su Şişesi....sipariş ettim.fakat bana xiamoninin yan ekolojik ürünü olan moka kiss fish logolu ürün geldi.bu durumu sipariş sayfasında belirtmeniz gerekirdi.çünkü daha önce aldığım bu ürün ısıyı muhafaza etmiyor...oled ekranı bozuluyor..deri kayışı hemen kopuyor vs.diye yazmıştım...gelen ürünün resminide yolladım...
    bu durumda ürünün orijinali ile değiştirilmesini...orijinal ürün yoksa farklı vacumlu termos alternatifleri teklif edilmesini istiyorum...
    bir el atsan......
    tesekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ermancati

    GearBest'in web sitesi ve destek ekibi sınıfta kalmıştır. Yaşadığım 2-3 örneği sizlerle paylaşayım:

    1- Haziran 2018'de drone satın almak için üye oldum, indirimli bir fiyat vardı ve ödeme sayfasına gelince kargoyu kontrol etmek için geri gittim, sonuç olarak indirimli fiyatı bir daha göstermedi site. Destek bileti açtım, söylenilen şey daha da komikti. Bir üye ürünü sepete eklediyse o fiyat sadece o zaman geçerlidir, tekrar sepete eklerse indirimden yararlanamaz, ben : WTF ? Sonrasında yeni bir e-mail adresiyle, evet şaka gibi ama yeni bir mail adresiyle üye olup satın almak zorunda kaldım. İndirim kodumu direk üyeliğimle birleştirip kullanamazsınız dediler.

    2- Drone'a yorum yazdım, yorumda cümle bozukluklarım vardı, puan seçimini de farketmeden gönderdim, düzelteyim dedim izin verilmedi, yorumum yayınlanmadı ve iptal ya da düzenleme imkanı da verilmedi. Destek ekibine defalarca yazdım, saçmasapan cevaplar aldım bir düzeltme yapılmadı

    3- Bugün 585 GB puanımla ürün almak istedim, ürünü ödeme ekranına geldim kullanmak istediğim puanların miktarını yazdım, sonra ödemeyi yapmadan önce geri gidip kargo seçeneklerine bakmak isteyince puanlarım bir anda 0 oldu evet yanlış duymadınız SIFIR. Puanı kullanıp ürün almadım, ve GB puanlarımı bir güzel sistem yedi.

    Açtığım ticketlara, canlı sohbetlere ve messenger destek hattına dönüş yapanlar sorunlarımı çözemedi ve bu saçmasapan site hala çalışıyor. Bu siteye kredi kartlarımızı giriyoruz, bug yuvası olan bir siteye kart bilgisini girmek ne kadar sağlıklıdır onu sizlerin yorumuna bırakıyorum.

    Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer ama siz ısrarla tam ödeme ekranındayken tekrar tekrar geri dönüyorsunuz ve buglu sitede bu tür sonuçlarla karşılaşıyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Hesabıma girmiyor gearbest hesabında teknik sorunlar var 70011 hatası veriyor ne demek bu ?
  • ganeja kullanıcısına yanıt
    Sipariş numaranızı da almam mümkün müdür?

    Hepsini birlikte bildireyim.
  • 
Sayfa: önceki 23332334233523362337
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.