Şimdi Ara

Şehir Hatları'nda Staj Yapıyorum Soruları Alıyım [SS'li] (Vapurda) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
66
Cevap
9
Favori
10.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blizzard Days

    çalışan güvenlik önlemleri nasıl yeterli seviyede mi yoksa Allaha emanet gidiyormu

    not:Ayrıca çok güzel konuymuş tebrik ederim.

    Alıntıları Göster
    Allah selamet versin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Navigator

    Allah selamet versin

    Alıntıları Göster
    Güverteci olduğum için makine hakkında pek bir bilgim yok tek bildiğim 8-9 senelik olması ama unutmazsam sorarım.
    @AccUssEdGR

    Edit: İnternetten araştırdığım kadarıyla ''456,01 gros ton ağırlığındaki makinaların her biri 750 beygir gücünde ve 8 silindirdir.''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sivri Biber -- 24 Kasım 2014; 2:05:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sivri Biber

    Güverteci olduğum için makine hakkında pek bir bilgim yok tek bildiğim 8-9 senelik olması ama unutmazsam sorarım.
    @AccUssEdGR

    Edit: İnternetten araştırdığım kadarıyla ''456,01 gros ton ağırlığındaki makinaların her biri 750 beygir gücünde ve 8 silindirdir.''
    İstiyorsan öğretebilirim.

    @labidu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sivri Biber

    İstiyorsan öğretebilirim.

    @labidu
    Malesef Şehir Hatları'nın müzesi yok ama bazı eski vapurların Haliç Tersanesi'nde olduğunu duymuştum zaten eskilerin ahşap kısımları oldukça fazla olduğu için su üzerinde olduklarını da sanmıyorum. Kömürle çalışanlar en az 70-80 yıllıktır yani korunup bu günlere gelmesi Türkiye şartlarında çok zor.

    @frux
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sivri Biber

    Malesef Şehir Hatları'nın müzesi yok ama bazı eski vapurların Haliç Tersanesi'nde olduğunu duymuştum zaten eskilerin ahşap kısımları oldukça fazla olduğu için su üzerinde olduklarını da sanmıyorum. Kömürle çalışanlar en az 70-80 yıllıktır yani korunup bu günlere gelmesi Türkiye şartlarında çok zor.

    @frux
    Yolcular kurallara uyduğu sürece pek bir güvenlik açığı veya eksiği yok zaten personel belli bir süre denizde görev yapmış tecrübeli kişilerden seçiliyor o halat alıp veren gemicilerin çoğunun 2-3 yabancı dili var ve sorumsuzluk halinde ağır cezalara çarptırılacaklarının bilincindeler yani sıkıysa önlem almasınlar. Ama iskeleden vapura biniş ve inişlerde çok eksikler var suyun yükseldiği ve alçaldığı zamanlar çok sıkıntı çıkarıyor, sürme iskeleler çok yetersiz zaten bizim insanımız erken binip inmek için elinden geleni yapıyor daha yanaşmadan atlayanlar, iskeleyi kullanmayanlar, güvenlik için çekilen kırmızı şeritleri yerinden çıkarıp inenler hepsi ayrı bi zahmet. Yağmurlu, fırtınalı havalarda falan yaşlılar, bebek arabası taşıyanlar ve engeliler için vapurlara binip inmek eziyet ne yazık ki sadece yeni vapurlarda elektronik iskeleler var Şehir Hatları bu konuda çok yetersiz.

    @Blizzard Days




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kayslee Collins

    Allah selamet versin

    Eyvallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sivri Biber

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kayslee Collins

    Allah selamet versin

    Eyvallah

    Alıntıları Göster
    Allah kolaylık versin. Kaptan mı olacaksın ileride?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ay Karanlık

    Allah kolaylık versin. Kaptan mı olacaksın ileride?

    Allah nasip ederse.
  • güzel iş valla miss gibi
  • Soğuk sorun olmuyor mu? Geminin içi soğuk mu oluyor? Mesela ben soğuktan nefret ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fell on Black Days

    Soğuk sorun olmuyor mu? Geminin içi soğuk mu oluyor? Mesela ben soğuktan nefret ederim.
    Bizim salonumuzda, köprüüstünde, kamaralarda ve yolcu salonlarına kaloriferler var ve kışın yakıyolar içerideyken soğuk sorun olmuyor ama dışarı çıktığımızda gemi hareket halindeyse soğuk yüzünüze yüzünüze vuruyor. Sadece tersanedeyken bayağı soğuk olmuştu çünkü gemide ne elektrik ne su nede yakıt vardı.

    @Silently06
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Patavatlı

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Bende uzakyolda yapıcam stajı.Seninkinden daha zor olacaktır eminim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daxtor55

    Bende uzakyolda yapıcam stajı.Seninkinden daha zor olacaktır eminim.

    Uzakyolda bende staj yapıcam hocam rahat olun zaten geçen yaz bir uzakyol gemisinde Türkiye sınırlarındayken bir müddet kaldım ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyorum.
  • Sivri Biber kullanıcısına yanıt
    Ben sadece yakın yol staj yapıyorsun sandım.Yakınyol kaptanları ne kadar maaş alıyor bilgin var mı?
  • Bölümü tercih edermısın hangi üniversiteden mezunsun bide mezun olunca iş bulma olanakları nasıl maaşı falan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: touchme

    Bölümü tercih edermısın hangi üniversiteden mezunsun bide mezun olunca iş bulma olanakları nasıl maaşı falan
    2* Dalgıcım pek çok gece dalışı ve gündüz dalışı yapabiliyorum eleman lazımmı ?, yüksek akıntıda ne yapılacağını bilir acil durumlarda her türlü müdehale yapabilirim nereye başvuruyoruz
  • Makine dairesi, pisliği falan Şh. Aydın Güler e benziyor. Aydın güler de makine stajyerliği yapmıştım birkaç yaz önce. Bu arada uzakyol çalışan gemilerle bunlar arasında dağlar kadar fark var pek ciddiye alma bu stajı eğlen geç kim ne derse desin pek takma kafana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ka-tet

    Makine dairesi, pisliği falan Şh. Aydın Güler e benziyor. Aydın güler de makine stajyerliği yapmıştım birkaç yaz önce. Bu arada uzakyol çalışan gemilerle bunlar arasında dağlar kadar fark var pek ciddiye alma bu stajı eğlen geç kim ne derse desin pek takma kafana.
    lisedeyken zübeyde hanım gemisinde makine stajı yapmıştım (en küçük gemilerden biri). 2 hafta sonra okulu bırakıp düz liseye geçmiştim. bu işi yapabilmeniz için mesleğe karşı sevginizin olması lazım insan işi değil bence. girer girmez maaşının neden yüksek olduğunu anladım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daxtor55

    Ben sadece yakın yol staj yapıyorsun sandım.Yakınyol kaptanları ne kadar maaş alıyor bilgin var mı?

    3.500 ile 6.000 olması lazım ama tankerler ve kimyasallarda 8.000'e kadar çıkıyor. Geminin tonajı ve uzunluğuna göre de değişiyor ama aşağı yukarı bu rakamlar arası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sivri Biber

    quote:

    Orijinalden alıntı: daxtor55

    Ben sadece yakın yol staj yapıyorsun sandım.Yakınyol kaptanları ne kadar maaş alıyor bilgin var mı?

    3.500 ile 6.000 olması lazım ama tankerler ve kimyasallarda 8.000'e kadar çıkıyor. Geminin tonajı ve uzunluğuna göre de değişiyor ama aşağı yukarı bu rakamlar arası.

    Alıntıları Göster
    Ben küçükken Titanic'i izledikten sonra 7 yaşına kadar denize girmemiştim. Anılarım canlandı niyeyse.

    İşiniz zor ama zevkliye benziyor.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.