Şimdi Ara

Monster servis deneyimim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen yıl bu zamanlar zorlu, gecikmeli bir süreçten sonra laptoplarımız elimize geçmişti. O zamana kadar da Fokus bilgisayarın bende bıraktığı intiba hiçte iyi değildi.
    Aradan 1 yıl geçti herkesin başına gelebilecek bir arıza sonucu bilgisayarımın SSD'sinin bozulduğunu anladım. Durumu Fokus teknik servisle görüştüm ve yalnızca SSD'yi kargoyla göndermemin yeterli olduğunu söylediler. Yanında arızayı özetleyen bir notla beraber söyledikleri kargo şirketiyle ücretsiz gönderdim. Servis kargo eline geçtiği gün yenisiyle değiştirip geri göndermiş.
    72 gün gecikmeli ürün alan biri olarak bu hıza şaştım kaldım, çünkü bildiğimiz o ünlü markalarda HDD veya SSD'ye kullanıcının müdahale etme yetkisi olmadığından bilgisayarınız temelli rehin kalıyor, üstelik günlerce... Monster/Fokus bilgisayar bu hızından dolayı takdiri hak ediyor...



    _____________________________




  • Eskiden o tarz gecikmeler oluyormuş ama artık 1- 2 gun icinde ele ulasiyor dizustuler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ekranda sorun vardı. Pazartesi yolladim cumaya ürün elime gecti. Cok memnunum gercekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Mustafa Kemal Atatürk
  • Bende çok memnun kalmıştım gerçekten özellikle ömür bey çok alakadar
    _____________________________
    Intel® Core™ i7-4800MQ 4-Cores; 6MB L3; 2.70GHz > 3.70GHz; 47W; 22nm || Intel® HM87 Express Chipset || 4GB GDDR5 nVIDIA® Quadro® K3100M 256-Bit DX11 || 17.3" Full HD 1920x1080 Mat LED Ekran || 32GB (4x8GB) DDR3L 1600MHz SODIMM || 3 X 60GB Kingston® SMS200S3/60G mSATA SSD Disk SATA-III 6GB/sn (Okuma : 550 MB/s - Yazma : 520 MB/s) || 2 X 1TB Hitachi Travelstar 7K1000 32MB 7200RPM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kcellat

    Geçen yıl bu zamanlar zorlu, gecikmeli bir süreçten sonra laptoplarımız elimize geçmişti. O zamana kadar da Fokus bilgisayarın bende bıraktığı intiba hiçte iyi değildi.
    Aradan 1 yıl geçti herkesin başına gelebilecek bir arıza sonucu bilgisayarımın SSD'sinin bozulduğunu anladım. Durumu Fokus teknik servisle görüştüm ve yalnızca SSD'yi kargoyla göndermemin yeterli olduğunu söylediler. Yanında arızayı özetleyen bir notla beraber söyledikleri kargo şirketiyle ücretsiz gönderdim. Servis kargo eline geçtiği gün yenisiyle değiştirip geri göndermiş.
    72 gün gecikmeli ürün alan biri olarak bu hıza şaştım kaldım, çünkü bildiğimiz o ünlü markalarda HDD veya SSD'ye kullanıcının müdahale etme yetkisi olmadığından bilgisayarınız temelli rehin kalıyor, üstelik günlerce... Monster/Fokus bilgisayar bu hızından dolayı takdiri hak ediyor...

    Sn. kcellat ve Değerli Arkadaşlar;

    Öncelikle pozitif yorum ve değerlendirmeleriniz için çok teşekkür ediyoruz. Önsipariş sistemi ile satış süreci içinde yaşanan sıkıntılar 2013 yılı itibariyle tamamen ortadan kaldırıldı. 2013 yılı yaz dönemi itibariyle sadece HEMEN TESLİM & AYNI GÜN KARGO ile satış sistemi ile çalışma kararı alınmış ve geçici bir dönem yaşanan teslimat problemleri tamamen ortadan kaldırılmıştır.

    Süreç içinde gecikme ve sıkıntı yaşamış tüm arkadaşlarımızdan tekrar özür diliyor, anlayışları için teşekkür ediyoruz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
    _____________________________
    Dünyanın en güçlü, en hızlı ve en performanslı notebook 'unu arıyorsanız, kişiye özel üretilen MONSTER 'ı mutlaka inceleyin.
    YOUTUBE kanalımıza abone olarak ve videolarımızı paylaşarak bize destek verebilir ve INSTAGRAM 'da bizi takip edebilirsiniz.
    Mesajlarınız, soru, öneri ve şikayetleriniz için FACEBOOK ve TWITTER sayfamızı ziyaret edebilir veya BİZE ULAŞIN sayfamız üzerinden mesajınızı anında bize iletebilirsiniz.
    Tüm mesajlarınıza aynı İŞ GÜNÜ içerisinde yanıt verilmeye çalışılmaktadır.
    MONSTER Müşteri Destek Hattı : 444 26 04 - Çalışma saatlerimiz : Hafta içi ve Cumartesi 09:00-18:00




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Monster Servis Yetersizliği
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.