Şimdi Ara

BenQ W1070 ve BenQ W1070+ kullananlar kulübü... (142. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3.238
Cevap
48
Favori
149.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kut

    arkadaşlar selamlar, eski evimizde gri duvar boyası ile gayet verimli görüntü izliyordum. şimdiki evde eski kiracıdan kalan beyaz perde var ve özellikle siyahlar gözüme çok tatmin edici gelmiyor. beyaz perde için bir ayar tavsiye edebilir misiniz?



    arkadaşlar beyaz perde için genel renk görüntü ayarı verebilirseniz çok sevinirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar,
    benq w1070 sahibiyim. İkinci el olarak aldım. 350 saat oldu kullanmaya başlayalı. Çok kullandığımdan çabuk geldim bu saate.
    Problemim var ama. Aleti açtıktan sonra yaklaşık 3-4 dk sonra bana sormadan kapanıyor. Ve
    POWER ile TEMP kırmızı ışıkta sabit kalıyor.
    Kılavuza baktığımda fan sorunu ve ısınma sorunu anlamına gelmekteymiş.
    Anlamadığım bu kadar yeni bir alette ısınma sorunu nasıl olur. Herhangi bir tozlanma yok.Ust kapağını açıp baktım gene bişi
    göremedim. Bu minvalde önerilere açığım ne yapmam lazım.
    Oturduğum yerde bilgisayar tamircisine vermeyede korkuyorum. Aleti mundar ederler diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jubeii -- 26 Haziran 2016; 22:16:54 >
  • jubeii kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen fanı bozulmuştur, soğutamadığından kendini koruma amaçlı kapatıyordur.
    Pahalı bir tamir ücreti çıkmaz eğer fan ise, burayla bir görüşün isterseniz normal bir tamirciye vermeyin projektör uzmanlığı olan bir yere verin.
    Ayrıca muhtemelen benq servisinde de ücretli yaptırabilirsiniz.
    http://www.asperaprojeksiyon.com/
  • casparza C kullanıcısına yanıt
    en son denememde benq diye bir servis olmadığını farkettim. bu kadar satılan urun nereye gidiyor çözemedim.
    Pj ü almadan öncede forumda bi tamirci bulmuştum hatta telefondanda konuşmuştum. Ama şimdi numarasını bulamıyorum.
  • jubeii kullanıcısına yanıt
    benq nun destek hat numarası var bende bir orayı deneyin 4443058, bir de sanırım servisleri Tecpro orayı da deneyebilirsiniz.
  • beyler w2000 kullanmaya basladim .

    contras grey perde icin cihazda duvar rengi menüsündeki rengi hangi moda getirmeliyiz? gri diye bir secenek yok. açık sarı ,pembe ,açık yesil ve mavi secenekleri var .Acık yesil daha güzel gösteriyor gibi geldi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yavuzazgin kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun öncelikle,
    kontrast gri için duvar rengi seçmenize gerek yok, en iyi performansı Rec.709 modunda alırsınız diye tahmin ediyorum.
    Gerçi kontrast gri perdelerin tonları çok farklı ama yinede duvar rengi girmemenizi öneririm.
  • casparza C kullanıcısına yanıt
    Sağolun.

    REC 709 modundada olsa duvar rengi seçilebiliyor . Şimdilik açık yesil olarak kullanıyorum.
  • Arkadaşlar merhaba 1,5 yıl önce w1070 almıştım halen keyifle kullanıyorum, yakın zamanda evi taşıyacağım. Bu bakımdan sizden fiyat performans bir askı aparatı rica edebilirmiyim ? Tavan'da olur farklı bir alternatif de olur.
    Birde perde kullanmıyorum,evi boya yapacağım projeksiyonun duvarını farklı renk boyayabilirim siz hangi rengi önerirsiniz ?

    saygılar
  • panama P kullanıcısına yanıt
    Duvar için şu boyadan kullanın.

    Filli boya bayisine gidin. Caparol grau 20 kod lu boyadan alın..

    Askı aparatı olarakta şu linkteki işinizi görür..
    http://www.boyutdijital.com/Codegen-COD-H30-Teleskopik-TavanDuvar-Projeksiyon-Aski-Aparati-30-60-cm-Projektor-Aski-Aparati,PR-1264854.html

    Siz yinede firmayı arayıp aparatın cihazınızla ilgili uyum durumunu öğrenin..

    Saygılar
  • Hocam teşekkür ederim, google'dan baktım bu gri gibi bir renk herhalde . Aparat hoşuma gitti , internet harici alabileceğim biryer varsa ( koçtaş,mediamarkt ) ona bir bakayım .

    Bir yardım talebi olursa sizi rahatsız ederim

    saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    Duvar için şu boyadan kullanın.

    Filli boya bayisine gidin. Caparol grau 20 kod lu boyadan alın..

    Askı aparatı olarakta şu linkteki işinizi görür..
    http://www.boyutdijital.com/Codegen-COD-H30-Teleskopik-TavanDuvar-Projeksiyon-Aski-Aparati-30-60-cm-Projektor-Aski-Aparati,PR-1264854.html

    Siz yinede firmayı arayıp aparatın cihazınızla ilgili uyum durumunu öğrenin..

    Saygılar

    Üstadım internetten arattım ama bu Türkiye Filli boya'da yok gibi, alternatif öneriniz var mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: panama

    quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    Duvar için şu boyadan kullanın.

    Filli boya bayisine gidin. Caparol grau 20 kod lu boyadan alın..

    Askı aparatı olarakta şu linkteki işinizi görür..
    http://www.boyutdijital.com/Codegen-COD-H30-Teleskopik-TavanDuvar-Projeksiyon-Aski-Aparati-30-60-cm-Projektor-Aski-Aparati,PR-1264854.html

    Siz yinede firmayı arayıp aparatın cihazınızla ilgili uyum durumunu öğrenin..

    Saygılar

    Üstadım internetten arattım ama bu Türkiye Filli boya'da yok gibi, alternatif öneriniz var mı ?

    internetten bulamayabilirsinizz. filli boya bayisine gidin. renk kodlarının olduğu küçük yelpaze tipli kitapçıktan görebilirsiniz




  • Teşekkürler hocam
  • iyi akşamlar arkadaşlar. dün akşam projeksiyonumdan (w1070) çuffs bi ses geldi ekran gitti lamp ışığı yandı. 2016 eylüle kadar garantisi var. 2 yıl ampul garantisi var sanırsam benq nun. servis nereye göndereceğim bileniniz varmı ? teşekkürler.


    kendim cevaplayayım
    Daha önce astel di, şimdi Tecpro almış benq servisini arkadaşlar.

    yurtiçi kargo direk gönderim kodu:
    342047352

    adres:
    Telsizler Mh. Galata Deresi Cad. No:12
    Kağıthane - İSTANBUL
    Tel: (212) 268 40 00 Faks: (212) 268 40 01

    web:
    http://www.tecpro.com.tr/Contacts.aspx#axzz4FCqpIUsn

    tecpro@tecpro.com.tr

    ilginiz için teşekkürler @charizma_w1070 ve aktivizyon sinan bey bu gün kargoluyorum cihazı gelince tekrar yazarım.

    herkese iyi günler , iyi seyirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unplogyourself -- 23 Temmuz 2016; 9:54:06 >




  • unplogyourself kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun . sonucu da buradan paylaşırsanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unplogyourself

    iyi akşamlar arkadaşlar. dün akşam projeksiyonumdan (w1070) çuffs bi ses geldi ekran gitti lamp ışığı yandı. 2016 eylüle kadar garantisi var. 2 yıl ampul garantisi var sanırsam benq nun. servis nereye göndereceğim bileniniz varmı ? teşekkürler.


    kendim cevaplayayım
    Daha önce astel di, şimdi Tecpro almış benq servisini arkadaşlar.

    yurtiçi kargo direk gönderim kodu:
    342047352

    adres:
    Telsizler Mh. Galata Deresi Cad. No:12
    Kağıthane - İSTANBUL
    Tel: (212) 268 40 00 Faks: (212) 268 40 01

    web:
    http://www.tecpro.com.tr/Contacts.aspx#axzz4FCqpIUsn

    tecpro@tecpro.com.tr

    ilginiz için teşekkürler @charizma_w1070 ve aktivizyon sinan bey bu gün kargoluyorum cihazı gelince tekrar yazarım.

    herkese iyi günler , iyi seyirler.

    benq lamba garantisi 2 yıl veriyor pekı 2 yıl dolmadan patlayan lambların yenı degişiminden sonrakı garanti süresi ne oluyor 2 yıl devammı yoksa cihaz garantisi bittignde lamba garantisde bitiyormu acep :)




  • charisma_w1070 kullanıcısına yanıt
    Bu konu benide düşündürdü murat kardeşim, cihaz henüz serviste "işlemde" olarak görünüyor. işlemi bittiğinde sorayım aydınlığa kavuşalım hep beraber. Çünkü daha servis bi cevap vermedi bana. Eğer değişen lambaya da garanti verirlerse ki umalım versin :) ,hesaplarıma göre ömür boyu lamba ücreti ödemeyiz. evde tv -oyun ve film niyetine kullandığım için 3500 saat civarında patladı ve bu 20 ay sürdü. Cihaz günlük ortalama 5,5 saat çalışmış. Tabi bu kullanıcıdan kullanıcıya değişiklik gösteriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unplogyourself

    Bu konu benide düşündürdü murat kardeşim, cihaz henüz serviste "işlemde" olarak görünüyor. işlemi bittiğinde sorayım aydınlığa kavuşalım hep beraber. Çünkü daha servis bi cevap vermedi bana. Eğer değişen lambaya da garanti verirlerse ki umalım versin :) ,hesaplarıma göre ömür boyu lamba ücreti ödemeyiz. evde tv -oyun ve film niyetine kullandığım için 3500 saat civarında patladı ve bu 20 ay sürdü. Cihaz günlük ortalama 5,5 saat çalışmış. Tabi bu kullanıcıdan kullanıcıya değişiklik gösteriyor.

    valla benim cihaz neler görmediki ilk aldıgımda toz probleminden dmd chip arızası dediler chip bulamadılar cihazı degiştrdiler sonra ampul patladı bu sefer yenı ampul degişti bence bu cihaz çok stabil degildi velhasıl benq w107+ cukardı adamlar ama sevis olayları gayet tatminkar birde garanti biitginde bakmak lazım cihazın son durumuna eger dedigin gibi lamba garnti devam ederse ömur boyu garantı olur:) zor bir olasık olsada kulaga hoşgelmıyor degıl cihazı içini iyice temizlesinler cam parçacıklı göndermesınler sonra:) tozlarımız varken birde cam parçcaıklarıyla ugraşmayalım :D ha birde fan problemın varsa gıtmışken onuda söyle degiştversınler arkıdışler:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi charisma_w1070 -- 26 Temmuz 2016; 13:26:53 >




  • charisma_w1070 kullanıcısına yanıt
    Söylediklerini bir bir not edip göndermiştim kardeşim teşekkürler. Şimdi servisle görüştüm lamba ellerinde kalmamış sipariş vermişler, geri dönüş yaptıklarında buraya olanları yazacağım. Evet w1070 lerde zoom yapıldığında toz partikülleri görünmesi, zamanla fan sesi problemi oluyor, inşallah taleplerimizi karşılarlar. Ama ne olursa olsun memnumum cihazımdan eminim kullannan arkadaşların fikirleride bu yöndedir. Eğer bu memnuniyeti serviste sağlarsa değmeyin keyfimize
    Hayırlı günler diliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.