Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (315. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
318.499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
13 oy
Sayfa: önceki 313314315316317
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    servis sağlayıcıma defalarca arıza mesajı gönderdim artık umudum azaldı, belki siz yardım edebilirsiniz: fiber altyapı varmış taşındığım binada, tp link archer cv5 verildi ttnet tarafından, teşekkürler
  • Merhaba,


    Çok katlı ev için 3'lü mesh setlerine bakıyorum. (M5 veya M4).


    İstediğim bağlantı şekli mümkün müdür?

    3 cihazda switch arkadasında kablolu olarak bağlı olacak.


    Modem -> Switch ->

    Mesh Cihaz 1 + Cihaz 2 + Cihaz 3


    İnternet'de araştırdığımda ilk cihazın direk modeme bağlanması ve daha sonra switche bağlanmasına dair bilgiler buldum.

    Modem -> Mesh Cihaz 1 -> Switch -> Cihaz 2 ve Cihaz 3


    Fakat benim istediğim yapı ilk opsiyon. Mümkün müdür?


    Teşekkürler

    _____________________________
  • Merhabalar.


    Yakın zamanda internet yavaşlamaları ve kesilmeleri ile ilgili TT de arıza kaydı bıraktım.


    Durum ; İnternet yavaşlamaya başlıyor ve bir yere bağlanamayacak duruma gelip zaman aşımı oluştu uyarısı alıyorum. Bu esnada wifi kopmuyor simgesinden takip ediyorum. Ancak tivibu yayına devam ediyor.


    Modem değişimi yaptırdım TT personeline . 9970 vardı AC1200 taktı.


    Şimdi ise sabahtan beri 2 kez bağlantı kesildi ve en ufak yavaşlama olmadan birden gidiyor. Tivibu yayına devam ediyor. (modeme kablo ile bağlı) Laptopu lan ile bağladım internete baglanıyor ancak wifi den baglalanamıyor herhangi bir cihaz. Akşam tivibu da gitmişti kesinti olduğunda reset attıktan sonra geldi.


    Kanallar otomatik de. 5 ghz ve 2.4ghz aktif. 5ghz i destekleyen ve kullanan tek LG TV var.


    Durum wifi kaynaklı bir sorun gibi görünüyor. Tekrar arıza kaydı bıraktırdım.

    _____________________________
  • H@mdilli kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazınızın arayüzünden WPS'i kapatmanız ve kanal ayarlarını görsellerdeki şekilde sağlamanız önerilir.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    _____________________________




  • hugues H kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Archer C5v model home gateway ürünü Türk Telekom alt yapısını kullanan fiber kullanıcılarına özel olarak verilmektedir. Satış sonrası hizmetler tarafı anlaşma ve sözleşme gereği Türk TELEKOM Servisine aittir. TP-Link üretici firma olarak modeme müdahale yetkimiz bulunmamaktadır. Türk Telekom fiber modemleri Türk Telekom’un ACS sunucuları tarafından yönetilmektedir. Konuyla ilgili 444 1 444 numarasından ilgili birim ile irtibata geçerek konuyla ilgili destek alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    _____________________________
  • thinkvision T kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Yapmak istediğiniz işlem nedir ? Cihaza switch üzerinden internet aktarımı yapabilirsiniz.

    Ayrıca cihazların hepsini switche bağlamak istiyorsanız görseldeki şekilde kullanım sağlayabilirsiniz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 7 Aralık 2020; 10:23:8 >
    _____________________________
  • NvdiaAmd kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    AC1200 destekli cihazınızın model ve versiyon numarasını paylaşmanızı rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Yapmak istediğiniz işlem nedir ? Cihaza switch üzerinden internet aktarımı yapabilirsiniz.

    Ayrıca cihazların hepsini switche bağlamak istiyorsanız görseldeki şekilde kullanım sağlayabilirsiniz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye

    Evet tam olarak gosterdiginiz resimdeki gibi bir yapi istiyorum.

    Tum decolar switche bagli olacak.

    Internetde main deco cihazininin router ile switch arasinda olmasi gerektigine dair bilgiler gormustum.

    Gonderdiginiz yapi sorunsuz calisiyor degil mi?


    Bu sayede routerin wifi ozelliginide bulundugu odada kullanmak istiyorum. Decolar switch arkasinda baska odalarda olacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    AC1200 destekli cihazınızın model ve versiyon numarasını paylaşmanızı rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye

    VC220-G3u yazıyor.

    _____________________________
  • thinkvision T kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Deco cihazlarınızı Access Point (Erişim Noktası modu) modunda kurarak görseldeki şekilde yapıyı kullanabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    _____________________________
  • NvdiaAmd kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihaz arayüzünden (192.168.1.1) MRU değerini 1480 yaparak ardından modemi yeniden başlatıp bağlantı durumunuzu kontrol eder misiniz ?

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    _____________________________
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Evet gorseldekileri uyguladim fakat nafile. Modemi fabrika ayarlarina döndürdüğüm zaman sadece 5ghz görünür oluyor ( bu sırada da bağlanamadım) fakat modem kurulumu yaptığımda(kullanıcı adı şifre vs girip internet erişimi sağlandığında) 5ghz kayboluyor, nadir görünüyor ve göründüğünde de bağlantı sağlayamıyorum.


    Servise gönderdim cihazımı.


    Teşekkürler

    _____________________________
  • Merhaba herkese,


    Tp link teknik servise evimde yaşadığım durum ile ilgili destek almak için bir soru sormak isterim.


    PA 7017 p kit ürününüzü kullanıyorum. Satınalma sebebim internet hızımı 200 mbps ye yükselttim ve evdeki av600 serisi ürünün ethernet portu 10/100 mbps hız ile sınırlı onun yüzünden 200 hız alamıyorum diye düşündüğümden almıştım fakat 7017 yi taktıktan sonra durum pek değişmedi ve 86 mbps bir hız ile sınırlı kalıyorum. Sizlere soru sormadan önce grup priz kullanılmaması ya da apartman tesisat yaşı gibi herşeyi kontrol ettim hatta tplink uygulamasında bile network üniteleri arasında şu an 308 mbps bağlantıya kadar olabileceği yazıyor. Herşeyi denedim fakat çözüm bulamıyorum. Hız kaybı yakın olsa uğraşmayacağım ama 200 ve 86 çok farklı. Bağlantım kablolu.

    ilginizden ötürü tekrar teşekkür ederim

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Cihaz arayüzünden (192.168.1.1) MRU değerini 1480 yaparak ardından modemi yeniden başlatıp bağlantı durumunuzu kontrol eder misiniz ?

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye

    Bahsettiğiniz gibi yaptığımda eski modemim tp link 9970 gibi bağlantı hızı yavaşlığı dalgalı bir şekilde yavaşlayarak herhangi bir siteye girmeye çalıştığımda bağlantı zaman aşımı uyarısı alıyorum.Tek artısı bağlantı kopmuyor ama pratikte yine internet hızmeti alamadığım için yukarıda bahsettiğim gibi bir işe yaramadı.


    Eski haline tekrar getirdim. Bahse konu model ile ile ilgili tüm şikâyetler aynı biraz araştırma yaptım. Kronik bir arızası var. Ya yazılım güncellemesi yapılacak ya da geri çağırılması lazım bu cihazların.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NvdiaAmd -- 8 Aralık 2020; 20:19:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • serdenoztay S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazlarınızı direkt olarak duvar prizlerinde kullanmanız ve çoklu priz kullanmamanız önerilir. Bu kullanım dalgalanma ve parazite neden olabilmektedir.

    Masaüstü TP-PLC yazılımı üzerinde aşağıdaki adımı cihazlar için uygulamanızı rica ederiz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    _____________________________
  • NvdiaAmd kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazınızı teknik servisimize göndermenizi rica ederiz.

    Teknik servise yönlendirmesi için 0850 724 44 88 nolu destek hattımızı arayarak ürünümü servise göndermek veya servisteki ürünüm hakkında bilgi almak istiyorum anonsunu tuşlayarak Müşteri temsilcilerimize arıza tanımınız ile birlikte bilgilerinizi ileterek sizlere iletilen tek kullanımlık kargo kodu ile ürünü servisimize yönlendirmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    _____________________________
  • H@mdilli kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Modeme 5GHz'den bağlanan cihazlarınız kaç MHz destekliyor öğrenebilme şansınız var mı ? Kanal genişliğini buna göre yapılandırarak tekrardan durumu kontrol etmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Cihazınızı teknik servisimize göndermenizi rica ederiz.

    Teknik servise yönlendirmesi için 0850 724 44 88 nolu destek hattımızı arayarak ürünümü servise göndermek veya servisteki ürünüm hakkında bilgi almak istiyorum anonsunu tuşlayarak Müşteri temsilcilerimize arıza tanımınız ile birlikte bilgilerinizi ileterek sizlere iletilen tek kullanımlık kargo kodu ile ürünü servisimize yönlendirmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye

    Türk Telekom ürünü tp link 9970 yerine değişim sonucu verdiği için arıza kaydı açtırdım, yenisiyle değişimini talep edeceğim. Cihazı alalı 4 gün oldu zaten. Sıfır sayılır.

    Yeni verilen cihazda da problem aynı olursa bölge TT ile görüşüp farklı modem talebinde bulunacağım.

    Cihazı ayrı olarak satın alsaydim dediğiniz gibi servise vermek zorunda kalırdim. Yedek modemim olmadığı için EBA eğitimlerinden de mahrum kalmak istemiyoruz.


    Sizden ricam durumu teyit edip TT ile iletişime geçmeniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  •  SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Bu modemi kullanıyorum, sürekli internetim yavaşlıyor kopmuyor ama yavaşlıyor. Modemden kaynaklandığını düşünüyorum, eski modemimde böyle bir şey yoktu. Ayrıca upload yaparken internetim kesilmiş gibi bayağı yavaşlıyor hiçbir işlem yapamıyorum.


    Ne yapmam gerekir, 16 megabit hız alabiliyorum maximum. Başka modeme geçmeli miyim

    _____________________________
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Öncelikle hızlı cevabınız için çok teşekkür ederim.

    Söylediğiniz gibi cihazım direkt olarak duvar prizine bağlıdır. Apartmanımız 2 senelik yeni bir bina elektrik tesisatına güveniyorum.

    Söylediğiniz gibi masaüstü uygulamasında gerekli işlemi yaptım hatta benim ekran görütüm biraz daha farklıydı çünkü benim ürünüm av1000 serisi. Fakat herhangi bir değişiklik olmadı hatta şu an belki anlık olarak daha bile düşük.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • 
Sayfa: önceki 313314315316317
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.