Şimdi Ara

Piranha Tablet ve Servis Kalitesizliği Okuyun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
65
Cevap
2
Favori
16.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar piranha business tab 7 tablet 25 aralıkta satın almıştım daha 1 ayını doldurmadan bataryada sorun çıktı
    şarj tamamen bitmiş güç yok yani açma tuşuna basıyorum açmıyor doğal olarak
    sorun ne derseniz şarj olmuyor. ne kendi adaptöründen prize takarak şarj oluyor ne de bilgisayara bağlayıp
    birkaç gün denemedim olmadı
    piranha servisini aradım resmen bizi uyutuyorlar
    2 defa bekleyen kişi sayısı 1 telesekreter söyledi bekledim ve ne çıktı sizce?
    bizim mesai saatlerimiz şu şu saatler başka bir ses kaydı halbuki ben haftaiçi 9 dan sonra aradım resmen uyutuluyoruz
    tüm müşteri yetkililerimiz diğer müşterilerimize yardımcı oluyor sözüne kesinlikle inanmıyorum
    o bekleyen kişilerin önündeki kişilerde "bizim mesai saatlerimiz haftaiçi şu şu saatler haftasonu şu şu saatler arasındadır tekrar dinlemek için şu tuşa ana menüye dönmek için şu tuşa basın" şeklinde mesajı dinlemek için sıradalar çok ciddi söylüyorum
    1 tane muhatap bulamadım önümde sıra olmadığı halde 1 tane muhatap bulamadım hep telesekreter
    kısacası piranha nın bir daha hiç bir ürününü almak istemiyorum
    piranha servis serüvenlerini okudum. 150 tl istiyorlarmış garantisi olduğu halde
    ben tabletimi ne yere düşürdüm ne yazılımsal zarar verdik hiç biri olmadı
    şarj edip youtube ve internette gezme haricinde pek kullanmıyoruz ama batarya şarj olmuyor daha 1 ayını doldurmadan bu problem çıktı karşımıza
    kargo ile gönderdim servise şikayeti yazdım bakalım neler olacak







  • Ben almadan aramıştım ve senden kısa bir zaman önce konu açtım. telesekreter 15 dk bekletti bir bayan açtı şimdi döneceğim dedi gene bekledim bayağı ondan sonra da kapandı. İyi ki almamışım onlardan bir şey Böylelikle düşüncelerimde doğru olduğum da ortaya çıkıyor. Ucuz etin yahnisi işte hocam. Geçmiş olsun.
  • ürünleri satarken sorun yok ürünlerde sorun çıkınca servislere ulaşamama problemlerini bu kadar kolayca görmemezlik gelemeyiz
    sattıkları ürünün arkalarında durmak zorundalar.

    ürün piranhaya teslim edildi. kesinlikle benim tableti kullamaktan yana bir kusurum olmadı.
    kullanıcı hatası desinler 150 tl istesinler bakalım tüketici mahkemesine nasıl dayanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adnan032 -- 21 Ocak 2013; 15:52:29 >
  • aynen hocam hakkinizi arayin. arayin ki bir daha boyle magdur etmesinler kimseyi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 21 ocak 2013 pazartesi günü tabletimi piranha teslim aldı kargo bilgilerinden görüyorum bunu
    31 ocak 2013 oldu 8 iş günü geçmiş halen servis kaydı açılmadı
    28 ocakta piranha desteğe 2 tane resim gönderdim kargo faturası ve teslim aldıklarına dair resim ve neden servis kaydının açılmadığını sordum
    31 ocak oldu halen onada cevap gelmedi.
  • Bir ay dolmadan arıza yaptığı için tamirat olmadan değişim alma hakkınız var. Bunu engellemek için zaman kazanıyor olabilirler.
    Bence olumsuzluk devam ederse belgeleri toparlayıp ilçe hakem heyetine dilekçe verin.
  • arkadaşım 1 ayı geçti malesef 25 aralıkta gelmişti sanırım o cihaz bana
    1 ayı geçti zaten ürünü geç servise aldılar. tam ayın 25 inde yani 1 ayı doldurunca. çok uyanıklar

    az önce piranha destek hattına açtığım ticketa cevap geldi servis kaydımı oluşturmuşlar ne oldu sizce aynen yapıştıryorum

    Tespit Edilen Arızalar
    HATALI KULLANIM. CİHAZ GARANTİ DIŞI
    Yapılanlar
    S102: CİHAZDA KULLANICI KAYNAKLI SORUNLAR TESPİT EDİLMİŞ ANCAK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ADINA CİHAZA ÜCRETSİZ SERVİS HİZMETİ VERİLMİŞ VE SORUN GİDERİLMİŞTİR. SISTEM YENIDEN KURMA

    cihazım artık garanti dışı :) 20 gün kadar kullandım şarj ettim kullandım ne yaptıysam garanti dışı oldu artık
    sorun giderildi yazmışlar ama bu artık ürün tekrar arıza verdiğinde ki bu büyük ihtimalle olacak batarya sistemi çok adi malzemeden yapıldığına eminim. ilerde servis ücreti bile isteyebileceklerini düşünüyorum.

    tekrar cevap yazdım ne gibi kullanıcı hatası yaptığımı bana yazmalarını istedim. şu 20 günde tabletin içinimi açtım tuşlarının yerinimi oynadım acaba :)
    220 tl verdim bu tablete ve pişmanım keşke 500 tl lik netbook alsaydım kaliteli bir firmadan biraz daha fazla para verirdim ama servisleri sağlam olduğundan içim rahat olurdu

    ARKADAŞLAR PIRAHNA PİŞMANLIKTIR. BEN HATA YAPTIM SİZ YAPMAYIN
    KALİTELİ GİBİ GÖRÜNEBİLİR FİYATI MAKUL OLABİLİR AMA SERVİSLERİ ÇOK DANDİK.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kardeş, batarya problemi kullanıcı hatasına nasıl sokulur anlamak mümkün değil.
    Bence tüm verileri toparlayıp başvurunuzu yapın hatta değişim değil, iade isteyin. Tamam, belki bir gününüzü alabilir ama sürekli bu haksızlığı düşünmekten iyidir.
    İnsanların üşenip, lanet olsun deyip, bu yola başvurmayacağını düşünüyolar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KütahyanınPınarları

    Kardeş, batarya problemi kullanıcı hatasına nasıl sokulur anlamak mümkün değil.
    Bence tüm verileri toparlayıp başvurunuzu yapın hatta değişim değil, iade isteyin. Tamam, belki bir gününüzü alabilir ama sürekli bu haksızlığı düşünmekten iyidir.
    İnsanların üşenip, lanet olsun deyip, bu yola başvurmayacağını düşünüyolar.

    garanti belgesinden 2 resim gönderiyorum. 8 ve 9. cu maddeleri oku
    pil aksaması yani pilde bataryada sorun çıkması garanti dışında birşey
    cihaza virüs bulaşırsa soruna yol açarsa garanti dışında. donanımsal bir arızaya neden olursa garanti dışıdır diyor.

    kısacası akıllarınca bu 2 sebepten garanti dışına aldılar cihazı.

    piranha garantisinde diğer birkaç sayfa daha var onlarda garanti dışında olan bazı sebepleri yazıyor.
    garanti dışına almak için birçok sebepleri var

     Piranha Tablet ve Servis Kalitesizliği Okuyun


    bu da 2. sayfası
     Piranha Tablet ve Servis Kalitesizliği Okuyun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adnan032 -- 31 Ocak 2013; 14:53:12 >




  • Hakem heyeti için bu maddeler bağlayıcı olmaz. Garanti belgesi böyle uydur kaydır madde içeremez, standart maddeler olur. 1 ayda akan pil mi olurmuş. 1 ay değil 2 senede bile akmaz lityum pil, akan lityum pil duymadım, görmedim.
    Cihaz rootlandığında savunmasız kalacağı için root un garanti dışı bırakmasını anlarım ama root işlemi dışında her şeyi yüklerim, buna karışamazlar.
    Hız aşırtma, cpu , gfu frekanslarıyla oynayan proğramlar dışında hiç bir proğram donanımsal arızaya sebep olmaz. Bunlarda zaten root ister.
  • donanım haberdeki piranha desteğe pm attım konu içinede yazdım
    piranda destek sitesindede ticketa cevap yazdım
    net bir şekilde sorunun bana söylenmesini istedim öyle kullanıcı hatası diyip sıyrılmak kolay bakalım makul cevaplar verebileceklermi

    cihazı yeniden kurmuşlar düzelmiş ama garantiyide iptal ettim diyorlar
    yahu o garanti ürünü düzeltin diye var zaten sağlam ürün için garantiyi ne yapalım
    ama şuna inanınki garantiyi iptal etmek için her türlü kılıf ayarlanmış
    tüketiciyi mağdur eden zihniyete devam
  • Ürünleri düzgün mü ki servisi kaliteli olsun?
  • Enterasan,

    Kaşesiz garanti belgesi olmazsa garanti geçersizmiş.
    Allah aşkına kaçımızın elektronik eşya garanti belgelerinin kaçında kaşe var.
  • Bu ülkede herşey satana kadar, onun için olabildiğince servislik olmayacak ürün almak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KütahyanınPınarları

    Enterasan,

    Kaşesiz garanti belgesi olmazsa garanti geçersizmiş.
    Allah aşkına kaçımızın elektronik eşya garanti belgelerinin kaçında kaşe var.

    piranhanın garanti belgesinde kaşe ve imza var ama garanti dışı oldukan sonra ne fayda 20 gün kullandığım ürün için garanti dışı oluyorum
    android yeniden kurmuşlar iyi hoşta garanti dışı yapmaki mağdur olmayalım.
  • sırf bu haber yüzünden sipariş verecekdim vazgeçdim.
  • bütçeniz yetiyorsa samsung, apple yada onun ayarına yakın tabletler alın
    yada çin malı tabletde ısrarcıysanız servis kalitesini mutlaka araştırın.

    nt den piranha ürünü alan bir kullanıcının bu üründe sorunu çıkmış. piranha dan olumsuz yanıt gelmiş birebir değişim için. nt tüketici heyeti kullanıcıya birebir değişim yapmış. bu tip avantajlarda var sağlam yerlerden almakta önemli. ben resmi distrübütörden aldım ürünün arkasında durur diye piranha ya kargolama yapacaksınız dedi çıktı işin içinden. iyide ben sana göndersem sende piranhaya o ürüne daha farklı muamele olurdu belkide.
  • Nt mağazasından satın alınan piranha tabletleri 3 gün içinde koşulsuz iade edebiliyorsunuz. Ayrıca kapıdan kapıya 7 gün içinde yapılıp, teslim edilecektir. Eğer 7 gün içinde sorun çözülmezse, yenisi ile değiştirilir diye tahaddütlü garanti belgesi var.. Kardeşim business II - 9 inç tabletini jelly bean 4.1 yükletmek için servise götürmùştü, yeni yazılımı yükleyip, hemen vermişler. Bence piranha merkez servisi arayın şikayet edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frux -- 31 Ocak 2013; 21:50:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frux

    Nt mağazasından satın alınan piranha tabletleri 3 gün içinde koşulsuz iade edebiliyorsunuz. Ayrıca kapıdan kapıya 7 gün içinde yapılıp, teslim edilecektir. Eğer 7 gün içinde sorun çözülmezse, yenisi ile değiştirilir diye tahaddütlü garanti belgesi var.. Kardeşim business II - 9 inç tabletini jelly bean 4.1 yükletmek için servise götürmùştü, yeni yazılımı yükleyip, hemen vermişler. Bence piranha merkez servisi arayın şikayet edin.

    Yazılım güncellemek basit zahmetsiz bir iş.

    20 günlük cihazın bozuk bataryasını garantiye sokmamaksa akıl işi değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ombudsmen

    quote:

    Orijinalden alıntı: frux

    Nt mağazasından satın alınan piranha tabletleri 3 gün içinde koşulsuz iade edebiliyorsunuz. Ayrıca kapıdan kapıya 7 gün içinde yapılıp, teslim edilecektir. Eğer 7 gün içinde sorun çözülmezse, yenisi ile değiştirilir diye tahaddütlü garanti belgesi var.. Kardeşim business II - 9 inç tabletini jelly bean 4.1 yükletmek için servise götürmùştü, yeni yazılımı yükleyip, hemen vermişler. Bence piranha merkez servisi arayın şikayet edin.

    Yazılım güncellemek basit zahmetsiz bir iş.

    20 günlük cihazın bozuk bataryasını garantiye sokmamaksa akıl işi değil.

    hep böyle müşteri kaybediyorlar işte.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.