Şimdi Ara

connect hararet sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
30.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2011 ford 110 ps connectim war garantisi devam etmekte. geçenlerde birden hararet tavan yaptı suyuna baktım sıkıntı yoktu biraz dinlendirip servise götürdüm hararet su deposunu değiştirdiler adı herneyse artık tamam dediler fakat 1 gün geçmedi yine aynı sıkıntı oldu götürüp attım arabayı yapmadan vermeyin diye devir daimi değiştirdiler hortumları değiştirdiler yine düzelmedi en sonu anlayacağınız sigorta kutusuna kadar değiştirdiler bugün aracı aldım tekrar deniycem yorumlarınız neler ne düşünüyosunuz??



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford Connect Hararet Sorunu: Nedenleri ve Çözümleri

    Ford Connect'inde hararet sorunu yaşıyorsan, bu durum birkaç farklı nedenden kaynaklanıyor olabilir. En yaygın nedenlerden bazıları şunlardır:

    • Arızalı Termostat: Termostat, motorun çalışma sıcaklığını düzenleyen bir parçadır. Arızalanır veya sıkışırsa, motorun aşırı ısınmasına neden olabilir.
    • Kirli veya Tıkanmış Radyatör: Radyatör, motorun aşırı ısınmasını önlemek için ısıyı dağıtır. Kirli veya tıkanmış bir radyatör, ısıyı etkili bir şekilde dağıtamayarak hararet sorunlarına yol açabilir.
    • Arızalı Su Pompası: Su pompası, motorun soğutma sisteminde suyun dolaşımını sağlar. Arızalı bir su pompası, suyun düzgün şekilde dolaşmadığı için hararet sorunlarına neden olabilir.
    • Düşük Soğutucu Su Seviyesi: Yetersiz soğutucu su seviyesi, motorun aşırı ısınmasına neden olabilir. Soğutucu su seviyesini düzenli olarak kontrol etmeli ve gerekirse tamamlamalısın.
    • Arızalı Fan: Motorun soğutulmasına yardımcı olan fan arızalanırsa, motor aşırı ısınabilir. Fanı kontrol ettirmeli ve gerektiğinde değiştirmelisin.

    Ford Connect'inde "yüksek motor sıcaklığı uyarısı" görüyorsan, bu durumun birkaç olası nedeni olabilir:

    • Yalancı Hararet: Sistemdeki bir sensör hatası veya yanlış kablolama gibi nedenler, "yüksek motor sıcaklığı uyarısı" vermesine rağmen motorun aşırı ısınmamasına neden olabilir.
    • Gerçek Hararet: Motorun gerçekten aşırı ısınıyorsa, yukarıda bahsedilen nedenlerden birine bağlı olabilir. Aracı en kısa sürede kontrol ettirmelisin.

    Ford Connect'inde yokuşlarda hararet sorunu yaşıyorsan, bunun nedeni motorun daha fazla çalışması ve daha fazla ısı üretmesidir. Yokuşlarda hararet sorununu önlemek için şu önlemleri alabilirsin:

    • Soğutma sistemini düzenli olarak kontrol ettir.
    • Soğutucu su seviyesini kontrol et ve gerekirse tamamla.
    • Fanın düzgün çalışıp çalışmadığını kontrol et.
    • Aracı çok fazla zorlamaktan kaçın.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • arabamı yeni aldığımda aynı sorun bendede olmuştu.Daha 50.km de hararet tavan yapmıştı.bende çekici ile götürmüştüm servise.Motor devir daim müşürü adındfa bir parçayı değiştirdiler.çok şükür 3 ay oldu öyle birun ile karşılaşmadım bir daha.

    ümit ederim sizin sorunda çözülmüştür.

    saygılar .
  • aynı problem benim connect te de oldu yaw. birden hararet kırmızıya dayandı , şok oldum durunca iniyor geri ortaya ibre, yokuş yukarı hareket edince geri yükseliyor. değiştirmedik parça kalmadı serviste en son satmaya karar verdim heralde satacam başka çare kalmadı çünkü düzelmiyor
  • Motor devir daim müşürü adındaki parçaya bi baktır derim ben .

    saygıyla
  • Arkadaşlar, bende de 1.8 tdci focus var 115 hp lik motor , aynı hararet sorunu bende de vardı. ben termostatı söktürdüm , bu defa da hararet normale dayanmıyor ve devamlı soğuk motorla kullanmak zorunda kalıyordum. Servisten bi ustaya sordum cbs veya jvs die bi sensör varmış. bozulduğunda arabanın hararet tavan yapıyormuş, doğal olarak araç ta kendini korumaya almak için çekişten düşüp duruyormuş. araç rölantide iken hızlı bi şekilde de düşüyor. ben şu aralar param olmadığından değiştiremedim ama bi de bu yöntemi denemenizi tavsiye ederim. sevgiler...
  • devir daim borusu değişti sorun kalmadı büyük ihtimal üretilen devir daim borusu hatalı üretim.
  • Merhaba Aynı sorunu bende yasıyorum. Araba klima üzerinde 100 km geçince sıcaklık tırmanmaya baslıyor. Klima kapayıp Gazdan ayagınızı cekınce tekrar dusuyor. Arabada herhangi bir su kaynatma vs gözlemlemedim. Tam olarak bahsedilen devirdaim sensor nedir detaylı bilgi verme sansınızvarmı internet baktıgım zaman bu sekılde bır parca bulamadım.

    Tskler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halş

    Merhaba Aynı sorunu bende yasıyorum. Araba klima üzerinde 100 km geçince sıcaklık tırmanmaya baslıyor. Klima kapayıp Gazdan ayagınızı cekınce tekrar dusuyor. Arabada herhangi bir su kaynatma vs gözlemlemedim. Tam olarak bahsedilen devirdaim sensor nedir detaylı bilgi verme sansınızvarmı internet baktıgım zaman bu sekılde bır parca bulamadım.

    Tskler
    Sanayiye aracınızı götürüp herhangi bir ford ustasına aracın klima-su devirdaim borusuna bakarmısınız dediğiniz zaman eğer sorun hortumda ise çok çabuk çözülecektir.
  • Arkadaşlar bende 2012 ford connect ks 210 90 ps silver aracım var sorunum bir sabah hava yağmurluyken aracın kontağını açtım göstergelerin sönmesin beklerken birden ekranda yüksek motor sıcaklığı kullanma klavuzuna bakınız diye bir uyarı geldi ekrana ve birden hararet göstergesi en tepeye yükseldi bir kaç defa kontak aç kapa yapmama rağmen değişmedi bende işim acil olduğundan haraket etmek istedim kalkışı daha yapamadan araba istop etti ve tam pes etmişken tekrar deneyeyim dedim araç normale bindi ve 40 kilometre kadar gezdim araçla hararet normal bir sorun oluşmadı neden olabilir bilgisi olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var konuyu nette araştırırken kendimi burada buldum işi bilen arkadaşlardan yorum bekliyorum şimdiden teşekkürler
     connect hararet sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.