Şimdi Ara

Amazon.com Alışveriş tecrübesi (45. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
2.899
Cevap
131
Favori
403.173
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canolum

    Tavsiyem direkt asagidaki adresten alin. Ingiltereden max 1 hafta icinde elinizde olur. Posta dahil 39 pound ediyor. Siz 4gb olana link vermissiniz ama 8gb'likla arada 1-2 pound varken degmez. Turkiye'ye gonderi de yapiliyor. Ufak hatirlatma amazon.co.uk'de (Dispatched from and sold by Amazon) yazisini gorurseniz KDV'yi de indiriyorlar, avantajli oluyor. Bilginize...

    http://www.amazon.co.uk/SanDisk-Sansa-Player-Expandable-MicroSD/dp/B002NX0ME6/

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technology41

    arkadaşlar mesela benhttp://www.amazon.com/SanDisk-Sansa-Clip-Player-Black/dp/B002MAPT7U/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1388598145&sr=8-1&keywords=sansa+clip+plus bu linkten mp3 player alıcam fakat gönderim ülkeleri yerini bulamadım ona sadece alırkenmi bakılıyor açıklamada shipping:This item is also available for shipping to select countries outside the U.S. ne demek oluyor şimdiden teşekkürler.



    öncelikle soruma verdiğiniz değerden ve emekten dolayı çok teşekkür ederim:) şarz aletinide almak gerekiyor 7 pound da ekleyelim ama yinede daha hesaplı şarz aleti almasak mesela usb kablolarla şarz edilirmi 2. olarak dahamı uzun sürer şarz olması şimdiden teşekkürler.




  • leodeeyoutube
    SanDisk Sansa Clip+ unboxing video
    http://www.youtube.com/watch?v=X-LgBQsmR9c


    Buradaki paket acma videosuna gore icinden usb sarj/senkronizasyon kablosu cikiyor zaten. Ek bir uniteye gerek yok. Direkt olarak pc'den sarj edebilirsiniz. Ama elektrik prizinden sarj etmek istiyorsaniz ve elinizde herhangi bir usb takilabilen akilli telefon adaptor ucu yoksa alabilirsiniz, keyif sizin. Ancak artik cogu elektrikcide bu tur seyler var 1-2 liraya.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technology41

    quote:

    Orijinalden alıntı: canolum

    Tavsiyem direkt asagidaki adresten alin. Ingiltereden max 1 hafta icinde elinizde olur. Posta dahil 39 pound ediyor. Siz 4gb olana link vermissiniz ama 8gb'likla arada 1-2 pound varken degmez. Turkiye'ye gonderi de yapiliyor. Ufak hatirlatma amazon.co.uk'de (Dispatched from and sold by Amazon) yazisini gorurseniz KDV'yi de indiriyorlar, avantajli oluyor. Bilginize...

    http://www.amazon.co.uk/SanDisk-Sansa-Player-Expandable-MicroSD/dp/B002NX0ME6/

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technology41

    arkadaşlar mesela benhttp://www.amazon.com/SanDisk-Sansa-Clip-Player-Black/dp/B002MAPT7U/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1388598145&sr=8-1&keywords=sansa+clip+plus bu linkten mp3 player alıcam fakat gönderim ülkeleri yerini bulamadım ona sadece alırkenmi bakılıyor açıklamada shipping:This item is also available for shipping to select countries outside the U.S. ne demek oluyor şimdiden teşekkürler.



    öncelikle soruma verdiğiniz değerden ve emekten dolayı çok teşekkür ederim:) şarz aletinide almak gerekiyor 7 pound da ekleyelim ama yinede daha hesaplı şarz aleti almasak mesela usb kablolarla şarz edilirmi 2. olarak dahamı uzun sürer şarz olması şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canolum

    http://www.youtube.com/watch?v=X-LgBQsmR9c

    Buradaki paket acma videosuna gore icinden usb sarj/senkronizasyon kablosu cikiyor zaten. Ek bir uniteye gerek yok. Direkt olarak pc'den sarj edebilirsiniz. Ama elektrik prizinden sarj etmek istiyorsaniz ve elinizde herhangi bir usb takilabilen akilli telefon adaptor ucu yoksa alabilirsiniz, keyif sizin. Ancak artik cogu elektrikcide bu tur seyler var 1-2 liraya.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technology41

    quote:

    Orijinalden alıntı: canolum

    Tavsiyem direkt asagidaki adresten alin. Ingiltereden max 1 hafta icinde elinizde olur. Posta dahil 39 pound ediyor. Siz 4gb olana link vermissiniz ama 8gb'likla arada 1-2 pound varken degmez. Turkiye'ye gonderi de yapiliyor. Ufak hatirlatma amazon.co.uk'de (Dispatched from and sold by Amazon) yazisini gorurseniz KDV'yi de indiriyorlar, avantajli oluyor. Bilginize...

    http://www.amazon.co.uk/SanDisk-Sansa-Player-Expandable-MicroSD/dp/B002NX0ME6/

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technology41

    arkadaşlar mesela benhttp://www.amazon.com/SanDisk-Sansa-Clip-Player-Black/dp/B002MAPT7U/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1388598145&sr=8-1&keywords=sansa+clip+plus bu linkten mp3 player alıcam fakat gönderim ülkeleri yerini bulamadım ona sadece alırkenmi bakılıyor açıklamada shipping:This item is also available for shipping to select countries outside the U.S. ne demek oluyor şimdiden teşekkürler.



    öncelikle soruma verdiğiniz değerden ve emekten dolayı çok teşekkür ederim:) şarz aletinide almak gerekiyor 7 pound da ekleyelim ama yinede daha hesaplı şarz aleti almasak mesela usb kablolarla şarz edilirmi 2. olarak dahamı uzun sürer şarz olması şimdiden teşekkürler.



    aydınlattığınız için teşekkürler:) android telefon için olan usb kablosu ve şarj aleti var girişleri aynı.Tekrar teşekkürler:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyHill

    quote:

    Orijinalden alıntı: canolum

    http://www.youtube.com/watch?v=X-LgBQsmR9c

    Buradaki paket acma videosuna gore icinden usb sarj/senkronizasyon kablosu cikiyor zaten. Ek bir uniteye gerek yok. Direkt olarak pc'den sarj edebilirsiniz. Ama elektrik prizinden sarj etmek istiyorsaniz ve elinizde herhangi bir usb takilabilen akilli telefon adaptor ucu yoksa alabilirsiniz, keyif sizin. Ancak artik cogu elektrikcide bu tur seyler var 1-2 liraya.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technology41

    quote:

    Orijinalden alıntı: canolum

    Tavsiyem direkt asagidaki adresten alin. Ingiltereden max 1 hafta icinde elinizde olur. Posta dahil 39 pound ediyor. Siz 4gb olana link vermissiniz ama 8gb'likla arada 1-2 pound varken degmez. Turkiye'ye gonderi de yapiliyor. Ufak hatirlatma amazon.co.uk'de (Dispatched from and sold by Amazon) yazisini gorurseniz KDV'yi de indiriyorlar, avantajli oluyor. Bilginize...

    http://www.amazon.co.uk/SanDisk-Sansa-Player-Expandable-MicroSD/dp/B002NX0ME6/

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technology41

    arkadaşlar mesela benhttp://www.amazon.com/SanDisk-Sansa-Clip-Player-Black/dp/B002MAPT7U/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1388598145&sr=8-1&keywords=sansa+clip+plus bu linkten mp3 player alıcam fakat gönderim ülkeleri yerini bulamadım ona sadece alırkenmi bakılıyor açıklamada shipping:This item is also available for shipping to select countries outside the U.S. ne demek oluyor şimdiden teşekkürler.



    öncelikle soruma verdiğiniz değerden ve emekten dolayı çok teşekkür ederim:) şarz aletinide almak gerekiyor 7 pound da ekleyelim ama yinede daha hesaplı şarz aleti almasak mesela usb kablolarla şarz edilirmi 2. olarak dahamı uzun sürer şarz olması şimdiden teşekkürler.



    aydınlattığınız için teşekkürler:) android telefon için olan usb kablosu ve şarj aleti var girişleri aynı.Tekrar teşekkürler:)

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bugün 24 gün oldu siparişimi vereli. 4 ürün vermiştim , her biri de farklı satıcıdanmış.Sadece 1 ürün elime ulaştı. Kalan 3 üründen de sadece ! üründe kargo takip bilgisi var ve o da 16 aralık'tan beridir Chicago'da duruyor gözüküyor.

    Diğer 2 üründe de 'No Tracking Information' yazıyor. Acaba hala mı Christmas tatili ve yoğunluğu var , sizlerde de böyle mi durum acaba ? (Geçen sene de sipariş verdiğimde tam 11 gün içinde evime gelmişti.)


     Amazon.com Alışveriş tecrübesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Finn Balor -- 2 Ocak 2014; 0:31:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Finn Balor

    Arkadaşlar bugün 24 gün oldu siparişimi vereli. 4 ürün vermiştim , her biri de farklı satıcıdanmış.Sadece 1 ürün elime ulaştı. Kalan 3 üründen de sadece ! üründe kargo takip bilgisi var ve o da 16 aralık'tan beridir Chicago'da duruyor gözüküyor.

    Diğer 2 üründe de 'No Tracking Information' yazıyor. Acaba hala mı Christmas tatili ve yoğunluğu var , sizlerde de böyle mi durum acaba ? (Geçen sene de sipariş verdiğimde tam 11 gün içinde evime gelmişti.)


     Amazon.com Alışveriş tecrübesi


    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 'bize Ulaşın'yerinden mail atmıştım Amazon'a siparişlerin nerede kaldığı ile ilgili. Az önce bana döndüler ancak bir türlü anlayamadım maili , rica etsem anlayan biri çevireblir mi ?


    I'm sorry to hear you dint receive your Order #102-1694698-2254643, #102-1084849-7786646 and #102-6695850-7523457. I understand that it’s been a lot of inconvenience for you and will certainly help you with this concern.

    Since "Sellers" fulfilled your order, they should be able to give you more information about the "Shipment", or initiate a "Refund" if that's necessary. I've sent your inquiry regarding Orders to the seller "Sellers", on your behalf. You'll receive a copy of this e-mail shortly. You can also view the e-mail that was sent to "Sellers" in Your Account at the following link:

    https://www.amazon.com/gp/communication-manager/outbox.html

    In my experience, sellers reply to customer e-mails within "2 Business Days" of receiving the message. We hold them to the same high customer service standards we set for ourselves. Before I take any action on the order, I want to give seller a chance to resolve this.

    As a reminder, Amazon.com provides oversight of Marketplace transactions. We also stand behind seller transactions made on our website by offering customers the A-to-z Guarantee (http://www.amazon.com/a-to-z-guarantee). If the seller "Doesn't Respond" to you within "2 Business Days" of your message or "Resolve the Concern" to your satisfaction, you may qualify to submit an A-to-z Guarantee Claim.

    I hope you understand that I've done my best research and put in my best effort to address this issue, but if you still have any other queries regarding this issue, please write back to us, we'll be happy to help you. If you do need to contact us in the future, here's a link to our Contact Us page:

    http://www.amazon.com/gp/help/contact-us/general-questions.html

    Your patience and understanding is highly appreciated! We look forward to seeing you again soon.




  • Kisaca ozetlemek gerekirse /outbox.html adresinde de birer kopyasi olan senin adina amazon tarafindan atilmis mailleri gorebilirmissin. Aldigin bu 3 urun amazon degil de sitedeki diger saticilar tarafindan oldugu icin onlara durumu sormuslar ve genelde 2 is gunu icinde cevaplarlarmis. 2 isgunu beklemeni rica ediolar. Bu 2 gun sonrasinda saticilardan postalama ya da ucret iadesi icin bir cevap alamazsak garantisi biziz cozucez diyorlar. Biraz sabir demisler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: terry134

    Arkadaşlar 'bize Ulaşın'yerinden mail atmıştım Amazon'a siparişlerin nerede kaldığı ile ilgili. Az önce bana döndüler ancak bir türlü anlayamadım maili , rica etsem anlayan biri çevireblir mi ?


    I'm sorry to hear you dint receive your Order #102-1694698-2254643, #102-1084849-7786646 and #102-6695850-7523457. I understand that it’s been a lot of inconvenience for you and will certainly help you with this concern.

    Since "Sellers" fulfilled your order, they should be able to give you more information about the "Shipment", or initiate a "Refund" if that's necessary. I've sent your inquiry regarding Orders to the seller "Sellers", on your behalf. You'll receive a copy of this e-mail shortly. You can also view the e-mail that was sent to "Sellers" in Your Account at the following link:

    https://www.amazon.com/gp/communication-manager/outbox.html

    In my experience, sellers reply to customer e-mails within "2 Business Days" of receiving the message. We hold them to the same high customer service standards we set for ourselves. Before I take any action on the order, I want to give seller a chance to resolve this.

    As a reminder, Amazon.com provides oversight of Marketplace transactions. We also stand behind seller transactions made on our website by offering customers the A-to-z Guarantee (http://www.amazon.com/a-to-z-guarantee). If the seller "Doesn't Respond" to you within "2 Business Days" of your message or "Resolve the Concern" to your satisfaction, you may qualify to submit an A-to-z Guarantee Claim.

    I hope you understand that I've done my best research and put in my best effort to address this issue, but if you still have any other queries regarding this issue, please write back to us, we'll be happy to help you. If you do need to contact us in the future, here's a link to our Contact Us page:

    http://www.amazon.com/gp/help/contact-us/general-questions.html

    Your patience and understanding is highly appreciated! We look forward to seeing you again soon.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: canolum

    Kisaca ozetlemek gerekirse /outbox.html adresinde de birer kopyasi olan senin adina amazon tarafindan atilmis mailleri gorebilirmissin. Aldigin bu 3 urun amazon degil de sitedeki diger saticilar tarafindan oldugu icin onlara durumu sormuslar ve genelde 2 is gunu icinde cevaplarlarmis. 2 isgunu beklemeni rica ediolar. Bu 2 gun sonrasinda saticilardan postalama ya da ucret iadesi icin bir cevap alamazsak garantisi biziz cozucez diyorlar. Biraz sabir demisler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: terry134

    Arkadaşlar 'bize Ulaşın'yerinden mail atmıştım Amazon'a siparişlerin nerede kaldığı ile ilgili. Az önce bana döndüler ancak bir türlü anlayamadım maili , rica etsem anlayan biri çevireblir mi ?


    I'm sorry to hear you dint receive your Order #102-1694698-2254643, #102-1084849-7786646 and #102-6695850-7523457. I understand that it’s been a lot of inconvenience for you and will certainly help you with this concern.

    Since "Sellers" fulfilled your order, they should be able to give you more information about the "Shipment", or initiate a "Refund" if that's necessary. I've sent your inquiry regarding Orders to the seller "Sellers", on your behalf. You'll receive a copy of this e-mail shortly. You can also view the e-mail that was sent to "Sellers" in Your Account at the following link:

    https://www.amazon.com/gp/communication-manager/outbox.html

    In my experience, sellers reply to customer e-mails within "2 Business Days" of receiving the message. We hold them to the same high customer service standards we set for ourselves. Before I take any action on the order, I want to give seller a chance to resolve this.

    As a reminder, Amazon.com provides oversight of Marketplace transactions. We also stand behind seller transactions made on our website by offering customers the A-to-z Guarantee (http://www.amazon.com/a-to-z-guarantee). If the seller "Doesn't Respond" to you within "2 Business Days" of your message or "Resolve the Concern" to your satisfaction, you may qualify to submit an A-to-z Guarantee Claim.

    I hope you understand that I've done my best research and put in my best effort to address this issue, but if you still have any other queries regarding this issue, please write back to us, we'll be happy to help you. If you do need to contact us in the future, here's a link to our Contact Us page:

    http://www.amazon.com/gp/help/contact-us/general-questions.html

    Your patience and understanding is highly appreciated! We look forward to seeing you again soon.




    Çok teşekkür ediyorum. Sizden biraz önce 2 satıcı geri döndü.Yoğunluktan bahsettiler . Teşekkür ediyorum cevabınız için , saolun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Finn Balor

    quote:

    Orijinalden alıntı: canolum

    Kisaca ozetlemek gerekirse /outbox.html adresinde de birer kopyasi olan senin adina amazon tarafindan atilmis mailleri gorebilirmissin. Aldigin bu 3 urun amazon degil de sitedeki diger saticilar tarafindan oldugu icin onlara durumu sormuslar ve genelde 2 is gunu icinde cevaplarlarmis. 2 isgunu beklemeni rica ediolar. Bu 2 gun sonrasinda saticilardan postalama ya da ucret iadesi icin bir cevap alamazsak garantisi biziz cozucez diyorlar. Biraz sabir demisler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: terry134

    Arkadaşlar 'bize Ulaşın'yerinden mail atmıştım Amazon'a siparişlerin nerede kaldığı ile ilgili. Az önce bana döndüler ancak bir türlü anlayamadım maili , rica etsem anlayan biri çevireblir mi ?


    I'm sorry to hear you dint receive your Order #102-1694698-2254643, #102-1084849-7786646 and #102-6695850-7523457. I understand that it’s been a lot of inconvenience for you and will certainly help you with this concern.

    Since "Sellers" fulfilled your order, they should be able to give you more information about the "Shipment", or initiate a "Refund" if that's necessary. I've sent your inquiry regarding Orders to the seller "Sellers", on your behalf. You'll receive a copy of this e-mail shortly. You can also view the e-mail that was sent to "Sellers" in Your Account at the following link:

    https://www.amazon.com/gp/communication-manager/outbox.html

    In my experience, sellers reply to customer e-mails within "2 Business Days" of receiving the message. We hold them to the same high customer service standards we set for ourselves. Before I take any action on the order, I want to give seller a chance to resolve this.

    As a reminder, Amazon.com provides oversight of Marketplace transactions. We also stand behind seller transactions made on our website by offering customers the A-to-z Guarantee (http://www.amazon.com/a-to-z-guarantee). If the seller "Doesn't Respond" to you within "2 Business Days" of your message or "Resolve the Concern" to your satisfaction, you may qualify to submit an A-to-z Guarantee Claim.

    I hope you understand that I've done my best research and put in my best effort to address this issue, but if you still have any other queries regarding this issue, please write back to us, we'll be happy to help you. If you do need to contact us in the future, here's a link to our Contact Us page:

    http://www.amazon.com/gp/help/contact-us/general-questions.html

    Your patience and understanding is highly appreciated! We look forward to seeing you again soon.




    Çok teşekkür ediyorum. Sizden biraz önce 2 satıcı geri döndü.Yoğunluktan bahsettiler . Teşekkür ediyorum cevabınız için , saolun.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar amazon.com dan aldığım bir ürünün değişimini yaptım ancak ürünü nasıl göndericem onlara yardımcı olabilir misiniz?




  • http://www.amazon.com/returns

    Adresine gidip iade edeceginiz urunu secip gerekli basilmasi gereken dokumanlari bastirip, paketi hazirlayin ve ptt ile gonderiyi yapin. Masraflari sizin vermeniz gerekiyor.
    Iade sebebi icin yorumunuzu mutlaka ekleyin. Eger mali direkt amazon degil de amazon ustunden bir saticidan aldinizsa daha once saticidan onay (approval) almaniz lazim. Eger bu asamalar zaten gectiyse direkt kagitlari hazirlayip pakete yapistirip gonderin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: replatulub

    Arkadaşlar amazon.com dan aldığım bir ürünün değişimini yaptım ancak ürünü nasıl göndericem onlara yardımcı olabilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RhinoCO

    http://www.amazon.com/returns

    Adresine gidip iade edeceginiz urunu secip gerekli basilmasi gereken dokumanlari bastirip, paketi hazirlayin ve ptt ile gonderiyi yapin. Masraflari sizin vermeniz gerekiyor.
    Iade sebebi icin yorumunuzu mutlaka ekleyin. Eger mali direkt amazon degil de amazon ustunden bir saticidan aldinizsa daha once saticidan onay (approval) almaniz lazim. Eger bu asamalar zaten gectiyse direkt kagitlari hazirlayip pakete yapistirip gonderin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: replatulub

    Arkadaşlar amazon.com dan aldığım bir ürünün değişimini yaptım ancak ürünü nasıl göndericem onlara yardımcı olabilir misiniz?


    Alıntıları Göster
    çok teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: replatulub

    çok teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhabalar Amazondan Poster alacağım free shhipinglerde var normal kargo ödemelilerde hani çok farkediyor mu fiyat farkı birde gümrükte poster in de vergi olayı olur mu kalır mı yoksa teslim alır mıyım bilgisi olan ? şimdiden teşekkürler ilginize
  • Gumrukte sorun yasanacagini sanmiyorum. Ancak ayni urunden 3ten fazla alirsaniz ve bu farkedilirse paketiniz iade olabilir. Ornegin 4 adet Nirvana - Nevermind posteri, 5 adet Queen logosu posteri vs. Bu tip paket eger acilir ve kontrol edilirse amazona geri yollanir. Onun disinda postalama haric 75 euroyu gecmeyecek sekilde dilediginiz gibi alabilirsiniz.

    quote:

    Orijinalden alıntı: pentagram___06

    Arkadaşlar merhabalar Amazondan Poster alacağım free shhipinglerde var normal kargo ödemelilerde hani çok farkediyor mu fiyat farkı birde gümrükte poster in de vergi olayı olur mu kalır mı yoksa teslim alır mıyım bilgisi olan ? şimdiden teşekkürler ilginize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6017EB495

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Poster baskılar için
    Poster Satın AL. Poster ve kanvas tablolar için hemen ziyaret edin.
    Poster Satın AL. Poster ve kanvas tablolar için hemen ziyaret edin.
    http://postercim.net
    e bakabilirsiniz.24 saat içinde ürünler adresinize kargolanıyor.15 gün koşulsuz iade..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: poster_cim

    Poster baskılar için
    Poster Satın AL. Poster ve kanvas tablolar için hemen ziyaret edin.
    Poster Satın AL. Poster ve kanvas tablolar için hemen ziyaret edin.
    http://postercim.net
    e bakabilirsiniz.24 saat içinde ürünler adresinize kargolanıyor.15 gün koşulsuz iade..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar birşey soracağım tam ayın 1. günü ebay'dan kulaklıgı aldım eleman 5 iş günü içerisinde pazar hariç gönderim yapılır demiş "free shipping" ayın oldu 7 si hala kargo butonu yanmıyor yani kargoya verdigine dair mesajda gelmedi, sizce ne yapayım, paypal'dan kredi kartımın aracılıgıyla aldım, iptal edebiliyormuyum bilginiz varmı ?

    Eleman insafa geldi sanırım yazdıgım bu mesaj sonrasında kargoya verildigine dair mesaj geldi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paradise Lost -- 7 Ocak 2014; 9:55:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paradise Lost

    Arkadaşlar birşey soracağım tam ayın 1. günü ebay'dan kulaklıgı aldım eleman 5 iş günü içerisinde pazar hariç gönderim yapılır demiş "free shipping" ayın oldu 7 si hala kargo butonu yanmıyor yani kargoya verdigine dair mesajda gelmedi, sizce ne yapayım, paypal'dan kredi kartımın aracılıgıyla aldım, iptal edebiliyormuyum bilginiz varmı ?

    Eleman insafa geldi sanırım yazdıgım bu mesaj sonrasında kargoya verildigine dair mesaj geldi :)

    Alıntıları Göster
    Bunu sipariş etsem nekadar ödeyeceğim kargo ücreti falan? çok karışık site ebayden sonra :S




  • Diger saticilardan amazon.co.uk olani secin ve altta "In stock. Dispatched from and sold by Amazon. Gift-wrap available." yazani sepetinize ekleyip alirsaniz kdv duser ve bu sekilde alirsaniz:
    2-4 gunde teslimat 41.29 pound
    6-11 gunde teslimat 34.29 pound

    quote:

    Orijinalden alıntı: devilucifer85

    Bunu sipariş etsem nekadar ödeyeceğim kargo ücreti falan? çok karışık site ebayden sonra :S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RhinoCO

    Diger saticilardan amazon.co.uk olani secin ve altta "In stock. Dispatched from and sold by Amazon. Gift-wrap available." yazani sepetinize ekleyip alirsaniz kdv duser ve bu sekilde alirsaniz:
    2-4 gunde teslimat 41.29 pound
    6-11 gunde teslimat 34.29 pound

    quote:

    Orijinalden alıntı: devilucifer85

    Bunu sipariş etsem nekadar ödeyeceğim kargo ücreti falan? çok karışık site ebayden sonra :S


    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu amazon.com store card nedir bilgisi olan var mı acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apespecter

    yoğunluktan dolayı ürünü çıkaramıyor olabilirler.
    Terry 134 senin gibi Amazon.co.uktan 17 aralıkta 3 kitap sipariş ettim. Ancak hala hiçbiri elime geçmedi. Hepsi ayrı kitapevlerinden 3 paket halinde gönderildi.
    . Mail attım sadece 1 kitabevi geri döndü daha erken yakında elinize geçeceğini umuyoruz diye. Bende bugün A-Z guarantee'de elime geçmediğine dair
    kağıt doldurdum. Sizce elime geçer mi? Paramı ancak Amazon.co.uk hediye kartı şeklinde gönderebilirmiş oda işime yaramaz. Tek çare beklemek ama
    yine de böyle kötü bir deneyim olan varmı Amazon.co.uktan?Kitaplarım gelirmi ve Ne yapabilirim? Gelirse ne zaman gelir benim postam?
  • oblmn O kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam.Ben de aynı şekil bekliyorum hala. Ben bekleyin derim , 10-15 gün daha.Zaten o zaman da gelmezse hiç gelmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Finn Balor

    Geçmiş olsun hocam.Ben de aynı şekil bekliyorum hala. Ben bekleyin derim , 10-15 gün daha.Zaten o zaman da gelmezse hiç gelmez.
    arkadaşlar benim iptal ettiğim siparişimin ücretleri hesabıma yatmıştı ve ürün en son amazon.com a geri döndü yaklaşık 2-3 hafta önce ama dün bir mail daha gelmiş i-parcelden aşağıdakilri diyor yani bu ürün tekrar banamı geliyor şu anda anlayamadım o kadar iptal edilmişti ama amazon geri çekmedimi ürünü şimdi

    Tracking Number: AE***************
    Destination: Sekerpinar,Cayirova,Kocaeli 41480 TR
    Last Event: Exported i-Parcel and in transit to country of destination
    Signed for by:
    Additional Info:
    Last Event Date: Jan 9 2014 4:25PM

    Tracking Details:
    Event Event Date Event Location

    Exported i-Parcel and in transit to country of destination Jan 9 2014 4:25PM Edison NJ US
    Received at i-Parcel Nov 25 2013 1:26PM Edison NJ US
    Package details received electronically from Seller Nov 23 2013 12:36AM TR




  • 
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.