Şimdi Ara

Citroen C5 1.6 dizel alınırmı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
59.041
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yanlış anlamayın herkesi tenzih ediyorum ama benım anlamadığım bişey var.forumda bir arkadaş bir konuda bilgi istiyor örnek 308 nasıldır diyor yada c5 dizel soruyor konuya yazan arkadaşlar hemen araç tavsiye ediyor 308 olur mu jetta iyi yok auris daha güzel c5 dizel için yardım istemiş sormuş hemen passat al yok 508 daha güzel vb. bence konu ne ise onunla ilgili yardım etsek(bilenler) daha iyi olmaz mı?zaten adam hangi araç diye sormamış ki.
  • Ben bu arabaya bindim. Test sürüşüydü, gerçi ben arka koltuktaydım fakat;

    Performans olarak nasıl olur bir fikrim yok. 0-100'ü 12.2 saniye.

    0-100'ü bundan biraz daha fazla olan Focus 1.6 Dizel 90 Ps, fena gitmiyor. Gerçi 1. vites oranı çok kısa, yokuşta çeksin diye , birde eğer yokuşa düşük devirle girdiyseniz, dibine kadar gaza abansanız araba Turbo devreye girene kadar zor kalkıyor.

    Otomatik viteste durum ne olur bilemem, ama yarı otomatik alırken kesinlikle deneyin.

    Yakıt tüketimi epey iyi, ayrıca 2.0 gibi kol gibi mtv yok. Birde yeni bir özellik eklenmiş, ışıklarda araba stop ediyor.
  • babam elini iş kazasında kaybettiginden engelli sınıfı araba alacagız vergi dairesini arstırdık tamam dediler 1.6 yıllık vergisi ödemeyecegiz artı arabayı sıfrı alacagımızdan ötv vergisi düşecek triptonik veya otomatik vites mecburi yoksa passat 1. 6 dizel i cok bekledik otomatigi cıksın diye passat alacaktık vergisi 985 tl ide C5 2.0 ın oda satısta cok etkili oldu yakıttı demiyorum zaten 10lt ortalama yakıyordu araba

    herkeze ayrı ayrı teşekkür ederim yorumlarınız ve yardımlarını için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonork

    ne sanıyorsunuz siz citreoni

    Citreon vw çırağı bile olamaz



    Yaşınız kaç sizin? Kaç defa citroen sahibi oldunuz? Otomotiv endüstrisinde en fazla patens sahibi firma Citroen'dir. C5'in direksiyonuna oturmadan yorum yapma.

    Alıntı:

    İşte otomotiv tarihin Citroën tarafından konan temel taşları:

    1919

    4 Haziran 1919’da Citroën markalı ilk otomobil satıldı: 10 HP A Type Torpedo. Citroën, Avrupa’nın ilk seri üretim otomobili A Type’ı otomotiv tarihine kazandırmıştı…

    1924

    Daha sonra, A Type ile kazanılan deneyim sayesinde B serisinin üretimine geçildi. Seri içinde dünyanın ilk çelik karoserli otomobili BlO yer aldı.

    1933

    Citroën 8CV, 93 km/s ortalama hız ve 300.000 km yol ile “uzun mesafede dünya rekoru”nu kırdı.

    1934

    Citroën “dünyada ilk önden çekişli otomobilin seri üretimi”ne başladı.

    1938

    C serisiyle birlikte bir ilke daha imza atan Citroën, model gamını genişletmeye ve sektöründe öncü olmaya devam etti. 1938 yılında Citroën dünyanın ilk “hydropnömatik süspansiyonlu” otomobili La 15 Six’i icat etti.

    1955

    1955 yılında Citroën dünyanın fren disklerini standart olarak sunan ilk otomobili DS’i icat etti. Yüzyılın otomobili olarak övgülere doymayan DS, “gerçekleşen bir düş, bir mucize” olarak tanımlanmıştı. Tanrıça anlamına gelen “déesse” kelimesinin okunuşu olan DS, otomotiv dünyasına bir mit olarak girdi ve hep öyle kaldı.

    1978
    “Dünyanın ilk en hızlı turbosuz otomobili” La CX 2500 Diesel’i icat etti. Aynı yıl yine “dünyanın ilk tam elektronik ateşleme sistemine sahip otomobili” La LNA’yı satışa sundu.

    1989
    1989 yılına gelindiğinde Citroën, herkesi yine şaşırttı: Dünyanın ilk hidroaktif süspansiyonlu otomobili XM sahnedeydi.

    1991
    “Avrupanın ilk arka koltuk eğimi ayarlanabilen otomobili” ZX’i icat etti.

    1994
    Citroën AX Eco 2,7lt/100 km ile “yakıt ekonomisinde dünya rekoru”nu kırdı.

    1996
    Saxo’nun lansmanı yapıldı. 27 000 ziyaretçi aracın üretildiği yere; Aulnay’a geldi.

    1997
    1 581 378 adet satılan ZX’in üretimi sona erdi ve Xsara lanse edildi.

    2000
    Kasım ayında, Citroën, Otomobil endüstrisinde bir ilk olan ISO 9001 (versiyon 2000)’i aldı.
    C mirası yeniden gündeme geldi. Tarih yeniden canlandırıldı; nostalji teknolojiyle buluştu. C serisindeki otomobiller, bulundukları segmente, kullanım amacına, donanımına göre numaralandırılıyor ve adlandırılıyor. En küçük model C1 ve en büyüğü C8 gibi…

    2002
    Citroën yeni bir satış rekoru kırdı: 1 312 000 araç .

    2004
    İspanyol basını C2’yi, Brezilya basını da C5 ve Xsara Picasso’yu yılın en iyi aracı seçti. Yine aynı yıl içinde C4 modelinin hatchback ve coupé versiyonlarının tanıtımı Mondial’de gerçekleştirildi.

    2005
    C serisinin prestij aracı olarak kabul edilen C6 modeli Frankfurt Fuarı’nda ilk defa sergilendi.

    Küçük ya da büyük, tüm Citroën’ler tarih yazmaya devam ediyor…

    Kaynak:

    http://www.citroen.com.tr




  • Bence mantıksız bir iş olmuş. 2009 model bildiğin arabanı satacaksın, ondan sonra gidip bir de 1.6 dizeliyle uğraşacaksın, garip.
  • d segmentinde 1.6 dizel+otomatikte citroen c5 ve peugeot 508 dışında seçeneğiniz yok sanıyorum...c segmentinde tdi+dsg'li kombinasyonlar,citroen c4 vs düşünülebilir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Details



    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonork

    ne sanıyorsunuz siz citreoni

    Citreon vw çırağı bile olamaz



    Yaşınız kaç sizin? Kaç defa citroen sahibi oldunuz? Otomotiv endüstrisinde en fazla patens sahibi firma Citroen'dir. C5'in direksiyonuna oturmadan yorum yapma.

    Alıntı:

    İşte otomotiv tarihin Citroën tarafından konan temel taşları:

    1919

    4 Haziran 1919’da Citroën markalı ilk otomobil satıldı: 10 HP A Type Torpedo. Citroën, Avrupa’nın ilk seri üretim otomobili A Type’ı otomotiv tarihine kazandırmıştı…

    1924

    Daha sonra, A Type ile kazanılan deneyim sayesinde B serisinin üretimine geçildi. Seri içinde dünyanın ilk çelik karoserli otomobili BlO yer aldı.

    1933

    Citroën 8CV, 93 km/s ortalama hız ve 300.000 km yol ile “uzun mesafede dünya rekoru”nu kırdı.

    1934

    Citroën “dünyada ilk önden çekişli otomobilin seri üretimi”ne başladı.

    1938

    C serisiyle birlikte bir ilke daha imza atan Citroën, model gamını genişletmeye ve sektöründe öncü olmaya devam etti. 1938 yılında Citroën dünyanın ilk “hydropnömatik süspansiyonlu” otomobili La 15 Six’i icat etti.

    1955

    1955 yılında Citroën dünyanın fren disklerini standart olarak sunan ilk otomobili DS’i icat etti. Yüzyılın otomobili olarak övgülere doymayan DS, “gerçekleşen bir düş, bir mucize” olarak tanımlanmıştı. Tanrıça anlamına gelen “déesse” kelimesinin okunuşu olan DS, otomotiv dünyasına bir mit olarak girdi ve hep öyle kaldı.

    1978
    “Dünyanın ilk en hızlı turbosuz otomobili” La CX 2500 Diesel’i icat etti. Aynı yıl yine “dünyanın ilk tam elektronik ateşleme sistemine sahip otomobili” La LNA’yı satışa sundu.

    1989
    1989 yılına gelindiğinde Citroën, herkesi yine şaşırttı: Dünyanın ilk hidroaktif süspansiyonlu otomobili XM sahnedeydi.

    1991
    “Avrupanın ilk arka koltuk eğimi ayarlanabilen otomobili” ZX’i icat etti.

    1994
    Citroën AX Eco 2,7lt/100 km ile “yakıt ekonomisinde dünya rekoru”nu kırdı.

    1996
    Saxo’nun lansmanı yapıldı. 27 000 ziyaretçi aracın üretildiği yere; Aulnay’a geldi.

    1997
    1 581 378 adet satılan ZX’in üretimi sona erdi ve Xsara lanse edildi.

    2000
    Kasım ayında, Citroën, Otomobil endüstrisinde bir ilk olan ISO 9001 (versiyon 2000)’i aldı.
    C mirası yeniden gündeme geldi. Tarih yeniden canlandırıldı; nostalji teknolojiyle buluştu. C serisindeki otomobiller, bulundukları segmente, kullanım amacına, donanımına göre numaralandırılıyor ve adlandırılıyor. En küçük model C1 ve en büyüğü C8 gibi…

    2002
    Citroën yeni bir satış rekoru kırdı: 1 312 000 araç .

    2004
    İspanyol basını C2’yi, Brezilya basını da C5 ve Xsara Picasso’yu yılın en iyi aracı seçti. Yine aynı yıl içinde C4 modelinin hatchback ve coupé versiyonlarının tanıtımı Mondial’de gerçekleştirildi.

    2005
    C serisinin prestij aracı olarak kabul edilen C6 modeli Frankfurt Fuarı’nda ilk defa sergilendi.

    Küçük ya da büyük, tüm Citroën’ler tarih yazmaya devam ediyor…

    Kaynak:

    http://www.citroen.com.tr


    Üstadım neden kendini yoruyorsun? Salla... Kime anlatacaksın lafını..?

    Bu forumdaki herkes otomobil tarihini bilmeyi bırak yaşamış insanlar, aaa... Ayıp ediyorsun

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Bence mantıksız bir iş olmuş. 2009 model bildiğin arabanı satacaksın, ondan sonra gidip bir de 1.6 dizeliyle uğraşacaksın, garip.


    babam engelli durumuna geldigi için zaten önce passat 1.9 dizel 2001 model arabamızı sattık otomatik olmadıgından dolayı 2.0 C5 2009 model 2. el araba aldık aldıgmız fiyata sattık ozamanlar 1. 6 dizel otomatigi yoktu C5 in aldıktan sonra C5 1.6 dizeli cıktı ve vergiden muhafiyet için ve aracın cok yakmasından dolayı 1.6 dizel otomatik vitesi gecişe karar verdik 1.6 dizel arabamız hiç olmadıgından performansını forumdaki yardımcı olacak kişilere sormak istedim peki neden mantıksız oldugunu bana acıklarsanız sevinirim siz hiç 1.6 dizel kullandınız mı otomatigini ben kullanmamıs biri olarak size soruyorum
  • 1.6 nın otomatiği tam otomatik vites değil o yüzden fazla yığılma yapıyormuş

    http://www.arabam.com/Test/Citroen-C5-16-e-HDi-Dynamique-MCP/Detay-293051

    bende 2 elde ya mondeo lpg yada C5 1.6 dizel düşünüyorum arada 7-8 bin oynuyor ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglayangs1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Bence mantıksız bir iş olmuş. 2009 model bildiğin arabanı satacaksın, ondan sonra gidip bir de 1.6 dizeliyle uğraşacaksın, garip.


    babam engelli durumuna geldigi için zaten önce passat 1.9 dizel 2001 model arabamızı sattık otomatik olmadıgından dolayı 2.0 C5 2009 model 2. el araba aldık aldıgmız fiyata sattık ozamanlar 1. 6 dizel otomatigi yoktu C5 in aldıktan sonra C5 1.6 dizeli cıktı ve vergiden muhafiyet için ve aracın cok yakmasından dolayı 1.6 dizel otomatik vitesi gecişe karar verdik 1.6 dizel arabamız hiç olmadıgından performansını forumdaki yardımcı olacak kişilere sormak istedim peki neden mantıksız oldugunu bana acıklarsanız sevinirim siz hiç 1.6 dizel kullandınız mı otomatigini ben kullanmamıs biri olarak size soruyorum


    İlk mesajda bu kadar detaylı yazmıyordu.

    Şahsen kendi aramın 2.0 motorunu alsaydım -ki denk gelse alırdım- ondan sonra çok yakıyor veya vergi diye 1.6 motorlusunu almazdım. Çünkü aracım değer kaybına uğruyacak. Bu kayıpla herhalde birkaç vergi ödenirdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Details



    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonork

    ne sanıyorsunuz siz citreoni

    Citreon vw çırağı bile olamaz



    Yaşınız kaç sizin? Kaç defa citroen sahibi oldunuz? Otomotiv endüstrisinde en fazla patens sahibi firma Citroen'dir. C5'in direksiyonuna oturmadan yorum yapma.

    Alıntı:

    İşte otomotiv tarihin Citroën tarafından konan temel taşları:

    1919

    4 Haziran 1919’da Citroën markalı ilk otomobil satıldı: 10 HP A Type Torpedo. Citroën, Avrupa’nın ilk seri üretim otomobili A Type’ı otomotiv tarihine kazandırmıştı…

    1924

    Daha sonra, A Type ile kazanılan deneyim sayesinde B serisinin üretimine geçildi. Seri içinde dünyanın ilk çelik karoserli otomobili BlO yer aldı.

    1933

    Citroën 8CV, 93 km/s ortalama hız ve 300.000 km yol ile “uzun mesafede dünya rekoru”nu kırdı.

    1934

    Citroën “dünyada ilk önden çekişli otomobilin seri üretimi”ne başladı.

    1938

    C serisiyle birlikte bir ilke daha imza atan Citroën, model gamını genişletmeye ve sektöründe öncü olmaya devam etti. 1938 yılında Citroën dünyanın ilk “hydropnömatik süspansiyonlu” otomobili La 15 Six’i icat etti.

    1955

    1955 yılında Citroën dünyanın fren disklerini standart olarak sunan ilk otomobili DS’i icat etti. Yüzyılın otomobili olarak övgülere doymayan DS, “gerçekleşen bir düş, bir mucize” olarak tanımlanmıştı. Tanrıça anlamına gelen “déesse” kelimesinin okunuşu olan DS, otomotiv dünyasına bir mit olarak girdi ve hep öyle kaldı.

    1978
    “Dünyanın ilk en hızlı turbosuz otomobili” La CX 2500 Diesel’i icat etti. Aynı yıl yine “dünyanın ilk tam elektronik ateşleme sistemine sahip otomobili” La LNA’yı satışa sundu.

    1989
    1989 yılına gelindiğinde Citroën, herkesi yine şaşırttı: Dünyanın ilk hidroaktif süspansiyonlu otomobili XM sahnedeydi.

    1991
    “Avrupanın ilk arka koltuk eğimi ayarlanabilen otomobili” ZX’i icat etti.

    1994
    Citroën AX Eco 2,7lt/100 km ile “yakıt ekonomisinde dünya rekoru”nu kırdı.

    1996
    Saxo’nun lansmanı yapıldı. 27 000 ziyaretçi aracın üretildiği yere; Aulnay’a geldi.

    1997
    1 581 378 adet satılan ZX’in üretimi sona erdi ve Xsara lanse edildi.

    2000
    Kasım ayında, Citroën, Otomobil endüstrisinde bir ilk olan ISO 9001 (versiyon 2000)’i aldı.
    C mirası yeniden gündeme geldi. Tarih yeniden canlandırıldı; nostalji teknolojiyle buluştu. C serisindeki otomobiller, bulundukları segmente, kullanım amacına, donanımına göre numaralandırılıyor ve adlandırılıyor. En küçük model C1 ve en büyüğü C8 gibi…

    2002
    Citroën yeni bir satış rekoru kırdı: 1 312 000 araç .

    2004
    İspanyol basını C2’yi, Brezilya basını da C5 ve Xsara Picasso’yu yılın en iyi aracı seçti. Yine aynı yıl içinde C4 modelinin hatchback ve coupé versiyonlarının tanıtımı Mondial’de gerçekleştirildi.

    2005
    C serisinin prestij aracı olarak kabul edilen C6 modeli Frankfurt Fuarı’nda ilk defa sergilendi.

    Küçük ya da büyük, tüm Citroën’ler tarih yazmaya devam ediyor…

    Kaynak:

    http://www.citroen.com.tr


    "en fazla patent citroen de var" sallama olmuş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: caglayangs1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Bence mantıksız bir iş olmuş. 2009 model bildiğin arabanı satacaksın, ondan sonra gidip bir de 1.6 dizeliyle uğraşacaksın, garip.


    babam engelli durumuna geldigi için zaten önce passat 1.9 dizel 2001 model arabamızı sattık otomatik olmadıgından dolayı 2.0 C5 2009 model 2. el araba aldık aldıgmız fiyata sattık ozamanlar 1. 6 dizel otomatigi yoktu C5 in aldıktan sonra C5 1.6 dizeli cıktı ve vergiden muhafiyet için ve aracın cok yakmasından dolayı 1.6 dizel otomatik vitesi gecişe karar verdik 1.6 dizel arabamız hiç olmadıgından performansını forumdaki yardımcı olacak kişilere sormak istedim peki neden mantıksız oldugunu bana acıklarsanız sevinirim siz hiç 1.6 dizel kullandınız mı otomatigini ben kullanmamıs biri olarak size soruyorum


    İlk mesajda bu kadar detaylı yazmıyordu.

    Şahsen kendi aramın 2.0 motorunu alsaydım -ki denk gelse alırdım- ondan sonra çok yakıyor veya vergi diye 1.6 motorlusunu almazdım. Çünkü aracım değer kaybına uğruyacak. Bu kayıpla herhalde birkaç vergi ödenirdi.


    aracı 56.500 aldık 55.000 sattık oda acil sattık yoksa 58.000 asagı satmazdım arabanın siparişini verdigimiz için acil satıs yaptık zaten bu ayda 985tl vergi ödeyecektik aldıgımız fiyata sattık gibi bişey oldu bundan sonra 5 yıl boyunca aracı satma gibi bişeyimiz olmayacak zaten uzun zaman kullanılacak arac almak istiyoruz yılda 2bin tl vergi vermeyecegiz 5 sene en az binmemiz gerekiyor 70 bin tl lik arabayıda 50 bin tl ye alacagız 5 yıl sonra 35 e satsak dahi kaybımız 5 bin tl olacak yoplamda bu da her arac için 5 yıllık sürecte normak bence




  • Bence otomatikleri benzinli de olsa Volvo S80 yada S60 bakın..Belki benzine çok ödersiniz ama 5 sene hem çok iyi bir arabaya biner hem de satarken büyük bir zarar etmezsiniz.
  • Ben yaklasik birbucuk yil c5 1.6 dizel kullandim.aracimi memnuniyetsizlik degilde yeni bir isten dolayi bir sure once sattim.bence arac dusuk vitesler ve ilk kalkista biraz agir oda o kasaya olacak o kadar.tabi burda onemli birsey var konuyu acan arkadas otomatik vites istiyor.ben simdi tekrar arac bakiyorum ve bu sefer ki aracim otomatik olsun istiyorum. Bu dogrultuda gecenlerde c5 1.6 otomatigi test ettim bu aracrta ki otomatik vites ile senin 2000motorda ki otomatik ayni degil bunu bilmeni istiyorum. Bir bucuk yil c5 kullanmis ve memnun olan biri olarak otomatik vitesi test ettikten sonra otomatik c5 i imkani yok almam.cunku vites gecisleri cok kotu.simdi bende baska arac bakiyorum yakitinin cok uzmiyceginden emin olsam 1.4 tsi dsg yeni passat alicam. Tabi sen yinede git c5otomatigi bi test et belkide beni tatmin etmiyen vites gecisleri ve kararsizligi senin icin cok da sorun olmiycaktir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    hocam motor performansının yanında sanırım otomatik vitesi de sormuşsunuz.motor gücünün yakıta etkisi bence sanılandan fazla olacaktır yani 1.6 tabiki daha az yakacaktır ama performansı tatmin etmeyecektir 2.0 a göre bu sizin için önemli degilse bence sorun yok iyi yapmışsınız.otomatik vites konusu ise c5 te de yeni c4 te kullanılan MCP yarı otomatik vites kullanılmakta.c4 ü sorunsuz taşıyan bu vites c5 in kasa ağırlığı nedeniyle daha sarsıntılı olduğunu yığılmaların daha çok hissedildiğini biliyorum yani kısaca c4 için mükemmel olan vites c5 te sorun çıkarabilir.saygılar

    Bence bu araç hakkındaki en doğru yorum bu. Bu araç yarı otomatik vites olmasından dolayı vites geçişleri sırasında sanki bi acemi şöförün vites attırması gibi vites atıyo araç vites geçişleri çok hissediliyor. en kötü noktası vites olmuş tam otamatik versiyonu sadece 2000 motorlarda varmış almaya karar vermeden önce bi deneme sürüşü yapın.


    NOT: Yarı otomatik olmamış cıtroen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Şimdi C5 2.0 dizelinizi sattınız 1.6 dizelmi almak istiyorsunuz ?

    Emin olun aradaki yakıt farkı yok denecek kadar az. 1.6 dizelleri de normal dizelden çok yakıyor o yüzden piyasada fazla

    Sadece vergiden kar edebilirsiniz hatta uzun yolda 2.0 dizel daha az yakar diye biliyorum

    1 depo 1400 km yaptıgım aracı benden daha iyi biliyosun çok enterasan ?
  • ekonomi düşünüyorsanız DCİ 'ın üstüne yoktur. 1.DCİ 2.Multijet 3.Hdi 4.Tdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonork


    quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    şimdi elimde broşür var ve bakıyorum 1.6 ve 2.0 dizel farkına.yakıt tüketimi birisi ortalama 5.6 gösterirken diğeri 7.1 gösteriyor.evet gelelim performansa 0-100 1.6 12.2 saniyede çıkarken diğeri 11.8 de çıkıyor.anlayacağınız yok öyle bir performans farkı.100 den sonra 2.0 daha atak olur diyenler için şunu söyleyeyim 1.6 dizelde gayet iyi hızlanıyor.yani sonuçta bu araç ve diğer 1.6 dizeller ortalama bir performans ve ekonomi ön planlı araçlar.performans isteyenin işi olmamalı.yalnız kağnı arabası gibi yorumlarda komik açıkçası.piyasada ki bir çok araçtan daha iyi 0-100 değeri veriyor bu araç.ayrıca chip ile performans artışıda sağlanabilir.yalnız şunuda söylemekte fayda var bu araç sınıfında ki birçok araçtan tasarımı ve konforuyla ön plana çıkıyor.bu segmentteki araçta bana kalırsa konfor olmazsa olmaz bir kriter...


    Gayet hızlı nasıl hızlanıyor hocam

    12.2 saniyede neresi iyi

    C5 in fiyatlarına baktım hem uçmuş

    Gidin yeni jetta alın size tavsiyem

    Jetta mı
    Kardeşim sen sınıf farkı diye birşey duydun mu ?
    C5 İle JEtta arasında gidip jetta almasını mı ? söylüyorsun.




  • Merhaba 2001 mk2 ford Mondeo aracımı satıp ,. C5 almak istiyorum. Diğer alternatif Mitsubishi lanser . Aynı segment değil ama şekli güzel. 2008..2009 model C5 1.6 olanlar yaklaşık 200.000km civarı. Acaba başımı ağrıtırmı. Sanırsam iki arabanında piyasası zayıf. Yüksek km düzgün kullanılmış olanlar yüksek km alınabilir mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.