Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (99. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.790.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eyvalla hocam bizde öğrenmiş olduk arkadaşta.


  • arkadaşlar bu minibar dedikleri şey nereye konuluyor bilen varmı? orta konsolda zaten kol dayaması var onun yerinemi acaba?




    bu arada orjinal kauçuk paspas 120 tl servisde haberiniz olsun,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Besiktask34 -- 22 Ağustos 2011; 13:22:05 >
  • 3 boyutlu halı ne kadar acaba?
  • Eyvallah arkadaşım sayende öğrendik arkadaşlar sizede ilk1500 km ani hızlanma yapmayınfalan dediler mi birde dizel araçlarda devir saati kaçta olsun kaç bin devirde sürelim ve kaç bin devirde vites atalım ?
  • arkadaşlar citroene artı garanti ile ilgili göndermiş olduğum maile cevap yollanmış sizinle paylaşıyorum.


    Öncelikle, tarafımıza mesaj göndererek firmamıza gösterdiğiniz ilgi ve güven için teşekkür ederiz.

    Citroen “Artı Garanti” (uzatılmış garanti) uygulamamız uzun zaman önce sona ermiştir. Anılan uygulamanın tekrar başlamasıyla ilgili çalışmalarımız devam etmekte olup, gelişmeleri basın ve internet sitemizden takip edebilirsiniz. Mevcut kampanyalarımız hakkında detaylı bilgi için en yakın bayimizle veya 0212 359 63 63 numaralı Citroen Dialog hattımızla irtibata geçmenizi öneririz

    Yukarıda verilen bilgilerin sizin için yeterli olduğunu umar, iyi günler dileriz.

    Müşteri İlişkileri & Kalite Müdürlüğü



    Baylas Otomotiv A.Ş. ▌Citroen Dialog: 0 (212) 359 63 63 ▌Faks: 0 (212) 358 53 22 ▌E-Posta: merhaba@citroen.com.tr




  • Ortalama değerler acaba ne kadar olur 5 i geçer mi yoksa altinda mi olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    Ortalama değerler acaba ne kadar olur 5 i geçer mi yoksa altinda mi olur


    kullanıma bağlı ama dikkatli kullanan birisi ortalama 5lt yi tutturur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekstra

    Eyvallah arkadaşım sayende öğrendik arkadaşlar sizede ilk1500 km ani hızlanma yapmayınfalan dediler mi birde dizel araçlarda devir saati kaçta olsun kaç bin devirde sürelim ve kaç bin devirde vites atalım ?


    Öyle bir soru sordun ki şimdi birisi redline dan önce vites atılmaz derse napacaksın

    Şaka bir yana dizeller için 2500 devrin vites artımlarında tavsiye edildiğini duymuştum/okumuştum.
    Fakat benim MCP de 2000 i bulmadan atıyor neredeyse, performans istediğim zaman manuel e alıyorum.
    Fakat ekonomi yapacaksan 2000 devir de de yeterli tork ürettiğinden işin görür.




  • İstatistikler bu şekilde;




  • Arkadaşlar dizel partikül filtresi (dpf) olan araçlarda devamlı olarak düşük devirlerde vites yükseltmek tavsiye edilmez.

    Bu durum filtrenin daha çabuk tıkanmasına ve de aracın daha kısa periyotlarda rejenerasyon yapmasına yol açar.

    Aracınızı kullanma sıklığınıza göre haftada ya da ayda bir 2500 ve daha yüksek devirlerde vites geçirerek bu filtrenin çabuk tıkanmasını önlemeye çalışmak faydalı olacaktır.


    Bilginize.
  • RoLaN arkadaşım araçlardan birisi bu hafta sonuna kadar olacak gibi.

    Hadi hayırlısı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    RoLaN arkadaşım araçlardan birisi bu hafta sonuna kadar olacak gibi.

    Hadi hayırlısı.


    hayırlısı olsun hocam link bırakmıştım 2 tane istersen yolla özelden düşündüğünü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: INCARA


    quote:

    Orijinalden alıntı: dekstra

    Eyvallah arkadaşım sayende öğrendik arkadaşlar sizede ilk1500 km ani hızlanma yapmayınfalan dediler mi birde dizel araçlarda devir saati kaçta olsun kaç bin devirde sürelim ve kaç bin devirde vites atalım ?


    Öyle bir soru sordun ki şimdi birisi redline dan önce vites atılmaz derse napacaksın

    Şaka bir yana dizeller için 2500 devrin vites artımlarında tavsiye edildiğini duymuştum/okumuştum.
    Fakat benim MCP de 2000 i bulmadan atıyor neredeyse, performans istediğim zaman manuel e alıyorum.
    Fakat ekonomi yapacaksan 2000 devir de de yeterli tork ürettiğinden işin görür.



    O zaman ben baya yüksek devirde kullanıyorum 3 bin devirde vites atıyorum ve 2500 devirde aracı sürüyorum neyse bunun araca bir zararı olmaz sadece cebe zararı olur. Arkadaşlar birde yol bilgisayarında hem yol bilgisayarını hemde radyoyu gösteren modu nasıl açıcam ??




  • arkadaslar bılgılendırmenız ıcın sagolun bır tane 40 tl ye 92 hp comfort buldum 8000 km de bır de 0 45 ama 112 comfort sız olsanız hangı aracı tavsıye ederdınız saygılar
  • kataloğun üzerindeki arabanın plakasına dikkat ettinizmi ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekstra


    quote:

    Orijinalden alıntı: INCARA


    quote:

    Orijinalden alıntı: dekstra

    Eyvallah arkadaşım sayende öğrendik arkadaşlar sizede ilk1500 km ani hızlanma yapmayınfalan dediler mi birde dizel araçlarda devir saati kaçta olsun kaç bin devirde sürelim ve kaç bin devirde vites atalım ?


    Öyle bir soru sordun ki şimdi birisi redline dan önce vites atılmaz derse napacaksın

    Şaka bir yana dizeller için 2500 devrin vites artımlarında tavsiye edildiğini duymuştum/okumuştum.
    Fakat benim MCP de 2000 i bulmadan atıyor neredeyse, performans istediğim zaman manuel e alıyorum.
    Fakat ekonomi yapacaksan 2000 devir de de yeterli tork ürettiğinden işin görür.



    O zaman ben baya yüksek devirde kullanıyorum 3 bin devirde vites atıyorum ve 2500 devirde aracı sürüyorum neyse bunun araca bir zararı olmaz sadece cebe zararı olur. Arkadaşlar birde yol bilgisayarında hem yol bilgisayarını hemde radyoyu gösteren modu nasıl açıcam ??


    sağdaki kolun üzerindeki düğmeye sırayla basınca yakıt tüketim ekranları sırayla geliyor.en baştaki yol bilgisayarı ve radyo istasyon adı saat vb. bilgiler yer alıyor.kısacası sağ(silecekler için kullandığımız)kolun üstünedeki düğmeye sırayla bas




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN


    quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    Arkadaslar yorumlarinizi bekliyorum hangi motor hangi donanim


    paran varsa 112 al 92 de çok makul ama hangisini alırsan işini fazlasıyla görür


    cevap
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN


    quote:

    Orijinalden alıntı: dekstra


    quote:

    Orijinalden alıntı: INCARA


    quote:

    Orijinalden alıntı: dekstra

    Eyvallah arkadaşım sayende öğrendik arkadaşlar sizede ilk1500 km ani hızlanma yapmayınfalan dediler mi birde dizel araçlarda devir saati kaçta olsun kaç bin devirde sürelim ve kaç bin devirde vites atalım ?


    Öyle bir soru sordun ki şimdi birisi redline dan önce vites atılmaz derse napacaksın

    Şaka bir yana dizeller için 2500 devrin vites artımlarında tavsiye edildiğini duymuştum/okumuştum.
    Fakat benim MCP de 2000 i bulmadan atıyor neredeyse, performans istediğim zaman manuel e alıyorum.
    Fakat ekonomi yapacaksan 2000 devir de de yeterli tork ürettiğinden işin görür.



    O zaman ben baya yüksek devirde kullanıyorum 3 bin devirde vites atıyorum ve 2500 devirde aracı sürüyorum neyse bunun araca bir zararı olmaz sadece cebe zararı olur. Arkadaşlar birde yol bilgisayarında hem yol bilgisayarını hemde radyoyu gösteren modu nasıl açıcam ??


    sağdaki kolun üzerindeki düğmeye sırayla basınca yakıt tüketim ekranları sırayla geliyor.en baştaki yol bilgisayarı ve radyo istasyon adı saat vb. bilgiler yer alıyor.kısacası sağ(silecekler için kullandığımız)kolun üstünedeki düğmeye sırayla bas


    Dediğin gibi bastığımda sırayla hepsi oluyo sadece şu görüntüdeki gibi olmuyo , ekran ortadan 2 ye ayrılmış olan görüntüyü nasıl elde edebilirim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    arkadaslar bılgılendırmenız ıcın sagolun bır tane 40 tl ye 92 hp comfort buldum 8000 km de bır de 0 45 ama 112 comfort sız olsanız hangı aracı tavsıye ederdınız saygılar


    Sanırım 92 ile 112 arasındaki tek fark yazılımdır. Motor turbo farkı olduğunu sanmıyorum. 92 beygirlik sıfır kondisyonundaysa güzel bir fırsat sayılabilir. 39 a vermez mi acaba? Ben birinci seçenek diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamay_aytam


    quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    arkadaslar bılgılendırmenız ıcın sagolun bır tane 40 tl ye 92 hp comfort buldum 8000 km de bır de 0 45 ama 112 comfort sız olsanız hangı aracı tavsıye ederdınız saygılar


    Sanırım 92 ile 112 arasındaki tek fark yazılımdır. Motor turbo farkı olduğunu sanmıyorum. 92 beygirlik sıfır kondisyonundaysa güzel bir fırsat sayılabilir. 39 a vermez mi acaba? Ben birinci seçenek diyorum.


    42 olsa 41 olmazmı diyoruz 40 düz olmuş 39 istıyoruz




  • 
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.