Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (933. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.790.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 931932933934935
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt


    quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    arkadaşlar düz vitesli araçlarda ışıklarda durulduğunda boşa atılıp devriyajdan ayak çekilir.çekilmezse devriyaj balataları zamanla aşınır.

    bizim araçlarda mekanizma aynıdır.ancak start-stop devreye girince motor duruyor.bu durumda boşa atmazsak balata zarar görür mü

    Zarar görmez, neticede dönme hareketi yok ancak vites boşa da alınmıyor, sadece debriyaj basılı balata ayrılmış vaziyette ama dönmeden bekler vaziyette oluyor. Ben boşa almayı tercih ediyorum ama balata için değil, yok yere baskı açık bekletilmesin robotize sistem basınç altında beklemesin diye boşa alıyorum, yoksa balatada sorun olmaz.

    peki yok yere baskı açık bekletilmesin robotize sistem basınç altında beklemesin demişsiniz.bu araca zarar veri mi.

    Sanmıyorum ordaki mekanizmanın gergin olduğunu düşününce hem içim hem araba rahatlasın diye boşa almayı tercih ediyorum sadece. Yoksa zararı varla yok arasındadır muhtemelen. Belki de hiç yoktur.

    Alıntıları Göster
    Bugün H1 ve H7 osramları aldım. Haftasonu hava güzel ve fırsatım olursa değiştirecem




  • ognemir kullanıcısına yanıt
    hocam ne kadara ve nereden aldınız acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gxsafa

    hocam ne kadara ve nereden aldınız acaba

    Fiyat biraz uygun oldu ben yedekparça işinde çalıştığım için tanıdık bir tedarikçimden aldım,kdv ödemedim ve hatır iskontosu da oldu o nedenle fiyatı yazmasam daha iyi.
  • Merhaba;

    Aracimda 2500 doln sonra gaza yuklendigimde gelen zirilti olayini cozduk cok sukur.

    Bu olayi cozmeleri icin once ankara citroen otosay a gittim 1 ay once ses normal diyip yolladilar.
    Ardindan santiyeme yakin oldugu icin citroen zonguldak kdz. Eregli yetkili servisine gittim . Ses normal diyip yolladilar.
    Bir hafta once ankara bayraktar citroene gittim. Normal diyip yolladilar.
    Tekrar ankara citroen otosaya gittim. Bu sefer evet anormal bir ses var nereden oldugunu bulmak icin aracinizi birakmaniz lazim dediler yogundum birakmakta istemedim acikcasi.

    Baktim olacak gibi degil cektim arkadasin tamirhaneye actim tum alet edevati soktum motorda hava filtresidir aku sigorta kutusudur hepsini sikilastirdim sesin kaynagi hava filtresinin motora carpmasi ile olustugunu anladim ve hava filtresinin arasina lastik sikistirdim ta tam ses gitti.

    Kendi isimi kendim yaptim her zaman ki gibi.

    İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gxsafa

    hocam ne kadara ve nereden aldınız acaba
    Site ismi vermeyeyim, google'da aratınca çıkıyor.
    H1 ve H7 Osram nightbreaker plus ampullerin çifti 35-40 TL arasına satılıyor.
    Plus olmasına dikkat edin çünkü plus'lar yeni versiyon ve iki kat daha uzun ömürlü deniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    quote:

    Orijinalden alıntı: gxsafa

    hocam ne kadara ve nereden aldınız acaba
    Site ismi vermeyeyim, google'da aratınca çıkıyor.
    H1 ve H7 Osram nightbreaker plus ampullerin çifti 35-40 TL arasına satılıyor.
    Plus olmasına dikkat edin çünkü plus'lar yeni versiyon ve iki kat daha uzun ömürlü deniyor.

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar,geçen gün soğuk bir havada yaklaşık 10 km yol yaptıktan sonra eve geldim,motoru stop ettim,fakat arabanın önündeki fanın(sanırım motor soğutma fanı) çalıştığını gördüm,bu normalmidir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    Merhaba arkadaşlar,geçen gün soğuk bir havada yaklaşık 10 km yol yaptıktan sonra eve geldim,motoru stop ettim,fakat arabanın önündeki fanın(sanırım motor soğutma fanı) çalıştığını gördüm,bu normalmidir?

    Muhtemelen radyatörün önündeki soğutma fanı değildir o çalışan. Yine ön taraftan duyulan ama biraz daha alttan gelen ayrı bir fan sesi o, bizzat sesten dolayı özellikle fana bakmıştım o anda. tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama dpf rejenerasyon sistemine ait bir fan olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    Merhaba arkadaşlar,geçen gün soğuk bir havada yaklaşık 10 km yol yaptıktan sonra eve geldim,motoru stop ettim,fakat arabanın önündeki fanın(sanırım motor soğutma fanı) çalıştığını gördüm,bu normalmidir?

    Muhtemelen radyatörün önündeki soğutma fanı değildir o çalışan. Yine ön taraftan duyulan ama biraz daha alttan gelen ayrı bir fan sesi o, bizzat sesten dolayı özellikle fana bakmıştım o anda. tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama dpf rejenerasyon sistemine ait bir fan olabilir.


    @ekofzt hocam aracın ön tarafına baktığımda 2 tane fan gördüm (önlü arkalı) çalışan fan arka tarafta olan fandı,sizin bu dediğiniz dpf rejenerasyon sistemina ait fanın araba stop ettikten sonra çalışması normalmidir ve de bu fanın görevi nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    Merhaba arkadaşlar,geçen gün soğuk bir havada yaklaşık 10 km yol yaptıktan sonra eve geldim,motoru stop ettim,fakat arabanın önündeki fanın(sanırım motor soğutma fanı) çalıştığını gördüm,bu normalmidir?

    Muhtemelen radyatörün önündeki soğutma fanı değildir o çalışan. Yine ön taraftan duyulan ama biraz daha alttan gelen ayrı bir fan sesi o, bizzat sesten dolayı özellikle fana bakmıştım o anda. tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama dpf rejenerasyon sistemine ait bir fan olabilir.


    @ekofzt hocam aracın ön tarafına baktığımda 2 tane fan gördüm (önlü arkalı) çalışan fan arka tarafta olan fandı,sizin bu dediğiniz dpf rejenerasyon sistemina ait fanın araba stop ettikten sonra çalışması normalmidir ve de bu fanın görevi nedir?

    Motor stop edince benim aracin fanıda çalışıyor. Hemde 3-4 dk. kadar suruyor durmadi. baştan banada garip geldi Şahin ler boyle yapardı
    Bu arada dpf rejenerasyon nedi ilk ddfa duydum varligindan bihaberdim bugune kadar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008


    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    Merhaba arkadaşlar,geçen gün soğuk bir havada yaklaşık 10 km yol yaptıktan sonra eve geldim,motoru stop ettim,fakat arabanın önündeki fanın(sanırım motor soğutma fanı) çalıştığını gördüm,bu normalmidir?

    Muhtemelen radyatörün önündeki soğutma fanı değildir o çalışan. Yine ön taraftan duyulan ama biraz daha alttan gelen ayrı bir fan sesi o, bizzat sesten dolayı özellikle fana bakmıştım o anda. tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama dpf rejenerasyon sistemine ait bir fan olabilir.


    @ekofzt hocam aracın ön tarafına baktığımda 2 tane fan gördüm (önlü arkalı) çalışan fan arka tarafta olan fandı,sizin bu dediğiniz dpf rejenerasyon sistemina ait fanın araba stop ettikten sonra çalışması normalmidir ve de bu fanın görevi nedir?

    Motor stop edince benim aracin fanıda çalışıyor. Hemde 3-4 dk. kadar suruyor durmadi. baştan banada garip geldi Şahin ler boyle yapardı
    Bu arada dpf rejenerasyon nedi ilk ddfa duydum varligindan bihaberdim bugune kadar :)


    Benim araç benzinli bende de durum aynı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008


    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    Merhaba arkadaşlar,geçen gün soğuk bir havada yaklaşık 10 km yol yaptıktan sonra eve geldim,motoru stop ettim,fakat arabanın önündeki fanın(sanırım motor soğutma fanı) çalıştığını gördüm,bu normalmidir?

    Muhtemelen radyatörün önündeki soğutma fanı değildir o çalışan. Yine ön taraftan duyulan ama biraz daha alttan gelen ayrı bir fan sesi o, bizzat sesten dolayı özellikle fana bakmıştım o anda. tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama dpf rejenerasyon sistemine ait bir fan olabilir.


    @ekofzt hocam aracın ön tarafına baktığımda 2 tane fan gördüm (önlü arkalı) çalışan fan arka tarafta olan fandı,sizin bu dediğiniz dpf rejenerasyon sistemina ait fanın araba stop ettikten sonra çalışması normalmidir ve de bu fanın görevi nedir?

    Motor stop edince benim aracin fanıda çalışıyor. Hemde 3-4 dk. kadar suruyor durmadi. baştan banada garip geldi Şahin ler boyle yapardı
    Bu arada dpf rejenerasyon nedi ilk ddfa duydum varligindan bihaberdim bugune kadar :)


    Benim araç benzinli bende de durum aynı

    Alıntıları Göster
    Vala rejenerasyon konusu çok emin olduğum bir konu olmadığından yanlış bilgi vermek istemem, sadece benim aracımda hiç fan dönmediği halde alttan kuvvetli bir fan sesi geliyor ama bu araç rölantide çalışırken oluyor, stop ettikten sonra duymadım açıkcası. benzinli araç ısınabilir ama dizel araç 10 kmde fan açmaya yaklaşamıyor maalesef. Ama dönen fanı gördüyseniz o radyatörlere ait fandır, klima a/c açıktıysa belki o devreye sokmuş olabilir. yanıltmayayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008


    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    Merhaba arkadaşlar,geçen gün soğuk bir havada yaklaşık 10 km yol yaptıktan sonra eve geldim,motoru stop ettim,fakat arabanın önündeki fanın(sanırım motor soğutma fanı) çalıştığını gördüm,bu normalmidir?

    Muhtemelen radyatörün önündeki soğutma fanı değildir o çalışan. Yine ön taraftan duyulan ama biraz daha alttan gelen ayrı bir fan sesi o, bizzat sesten dolayı özellikle fana bakmıştım o anda. tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama dpf rejenerasyon sistemine ait bir fan olabilir.


    @ekofzt hocam aracın ön tarafına baktığımda 2 tane fan gördüm (önlü arkalı) çalışan fan arka tarafta olan fandı,sizin bu dediğiniz dpf rejenerasyon sistemina ait fanın araba stop ettikten sonra çalışması normalmidir ve de bu fanın görevi nedir?

    Motor stop edince benim aracin fanıda çalışıyor. Hemde 3-4 dk. kadar suruyor durmadi. baştan banada garip geldi Şahin ler boyle yapardı
    Bu arada dpf rejenerasyon nedi ilk ddfa duydum varligindan bihaberdim bugune kadar :)


    http://www.passatturkiye.com/soru-sorunlar/5209-dpf-rejenerasyonu-hangi-siklikta-oluyor.html

    bu sayfada 3üncü mesajda bir arkadaş güzel açıklamış bakabilirsiniz ne olduğuna.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    Vala rejenerasyon konusu çok emin olduğum bir konu olmadığından yanlış bilgi vermek istemem, sadece benim aracımda hiç fan dönmediği halde alttan kuvvetli bir fan sesi geliyor ama bu araç rölantide çalışırken oluyor, stop ettikten sonra duymadım açıkcası. benzinli araç ısınabilir ama dizel araç 10 kmde fan açmaya yaklaşamıyor maalesef. Ama dönen fanı gördüyseniz o radyatörlere ait fandır, klima a/c açıktıysa belki o devreye sokmuş olabilir. yanıltmayayım.

    Alıntıları Göster
    Aracı stop ederken klima a/c kapalıydı,fakat havalandırma(ısıtma) açıktı ve de yolda gelirken daha motor tam ısınmadan ana yola çıkarken ani hızlanmam gerekti fakat bu yüzden yapacağına ihtimal vermiyorum?en iyisi servise gidip duruma anlatmak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    Aracı stop ederken klima a/c kapalıydı,fakat havalandırma(ısıtma) açıktı ve de yolda gelirken daha motor tam ısınmadan ana yola çıkarken ani hızlanmam gerekti fakat bu yüzden yapacağına ihtimal vermiyorum?en iyisi servise gidip duruma anlatmak.

    klima a/c modunda açık değildiyse fana etkisi olmaz ama dediğiniz ani hızlanma sebep olmuş olabilir, motor tam ısınmadan yüklendiğinizde daha fazla partikül atıp zaten bir miktar tıkalı olan filtre eşik değerini aşmış, dolayısıyla da rejenerasyon başlamış olabilir, kontağı kapattığınızda henüz rejenerasyon bitmemiş olabilir. ancak kontak kapalıyken de devam ediyor mu fan, ediyorsa ne kadar ediyor bilemiyorum. belki hızlı döndüğü için durması zaman almış olabilir. bence servisegitmenize gerek yok, sürekli yaparsa o zaman gidersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008


    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    Merhaba arkadaşlar,geçen gün soğuk bir havada yaklaşık 10 km yol yaptıktan sonra eve geldim,motoru stop ettim,fakat arabanın önündeki fanın(sanırım motor soğutma fanı) çalıştığını gördüm,bu normalmidir?

    Muhtemelen radyatörün önündeki soğutma fanı değildir o çalışan. Yine ön taraftan duyulan ama biraz daha alttan gelen ayrı bir fan sesi o, bizzat sesten dolayı özellikle fana bakmıştım o anda. tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama dpf rejenerasyon sistemine ait bir fan olabilir.


    @ekofzt hocam aracın ön tarafına baktığımda 2 tane fan gördüm (önlü arkalı) çalışan fan arka tarafta olan fandı,sizin bu dediğiniz dpf rejenerasyon sistemina ait fanın araba stop ettikten sonra çalışması normalmidir ve de bu fanın görevi nedir?

    Motor stop edince benim aracin fanıda çalışıyor. Hemde 3-4 dk. kadar suruyor durmadi. baştan banada garip geldi Şahin ler boyle yapardı
    Bu arada dpf rejenerasyon nedi ilk ddfa duydum varligindan bihaberdim bugune kadar :)


    http://www.passatturkiye.com/soru-sorunlar/5209-dpf-rejenerasyonu-hangi-siklikta-oluyor.html

    bu sayfada 3üncü mesajda bir arkadaş güzel açıklamış bakabilirsiniz ne olduğuna.

    Bunuda ogrendik bende kisa mesafe kullandığım halde stop edince neden bu kadar uzun sure fan calisiyor diye merak ediyordum. Peki bu dpf dolunca kendini temizliyor ya bizim birsey yapmamiza yada belli zamanlarda bu filtrenin degismesine gerek varmi. Yani temizkenemez hale geliyor mu bu dpf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008


    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    Merhaba arkadaşlar,geçen gün soğuk bir havada yaklaşık 10 km yol yaptıktan sonra eve geldim,motoru stop ettim,fakat arabanın önündeki fanın(sanırım motor soğutma fanı) çalıştığını gördüm,bu normalmidir?

    Muhtemelen radyatörün önündeki soğutma fanı değildir o çalışan. Yine ön taraftan duyulan ama biraz daha alttan gelen ayrı bir fan sesi o, bizzat sesten dolayı özellikle fana bakmıştım o anda. tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama dpf rejenerasyon sistemine ait bir fan olabilir.


    @ekofzt hocam aracın ön tarafına baktığımda 2 tane fan gördüm (önlü arkalı) çalışan fan arka tarafta olan fandı,sizin bu dediğiniz dpf rejenerasyon sistemina ait fanın araba stop ettikten sonra çalışması normalmidir ve de bu fanın görevi nedir?

    Motor stop edince benim aracin fanıda çalışıyor. Hemde 3-4 dk. kadar suruyor durmadi. baştan banada garip geldi Şahin ler boyle yapardı
    Bu arada dpf rejenerasyon nedi ilk ddfa duydum varligindan bihaberdim bugune kadar :)


    http://www.passatturkiye.com/soru-sorunlar/5209-dpf-rejenerasyonu-hangi-siklikta-oluyor.html

    bu sayfada 3üncü mesajda bir arkadaş güzel açıklamış bakabilirsiniz ne olduğuna.

    Bunuda ogrendik bende kisa mesafe kullandığım halde stop edince neden bu kadar uzun sure fan calisiyor diye merak ediyordum. Peki bu dpf dolunca kendini temizliyor ya bizim birsey yapmamiza yada belli zamanlarda bu filtrenin degismesine gerek varmi. Yani temizkenemez hale geliyor mu bu dpf

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar benim araç 2012 c4 far aydınlatması yetersiz geliyor bana acaba ne önerirsiniz bide bizim araçlarda uzunlarla kısalar aynı ampulden mi yanıyor yoksa ayrımı




  • Arkadaşlar bu aralar bu araçlardaki ses yalitimlarini araştırıyorum. Evet zaten sınıfında hatrı sayılır bir sessizliği var ama dahada sessiz olabilir mi diye araştırmak istedim. Gördüm ki bayaa bi ilgilenen kişi var. Ziebart araç altına uyguladığı bir işlem ile araç tipine gore seste % 60a varan azalma iddia ediyor. Bedeli 500 tl. Bunun dışında ev yapımı yalıtımlar da var. Bitümlü bant, araç halısı altına uygulanan bu nakliye firmalarının eşyalar cizilmesin diye kullandigi battaniyelere benzeyen bi malzeme falan kullanmislar. Acaba iyi bir ustanın elinde yalıtım konusunda araçlarda fayda alabilirmiyiz. Yada bu ziebart benzeri uygulamalar ne kadar etkili bir fikrinuz var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    Aracı stop ederken klima a/c kapalıydı,fakat havalandırma(ısıtma) açıktı ve de yolda gelirken daha motor tam ısınmadan ana yola çıkarken ani hızlanmam gerekti fakat bu yüzden yapacağına ihtimal vermiyorum?en iyisi servise gidip duruma anlatmak.

    klima a/c modunda açık değildiyse fana etkisi olmaz ama dediğiniz ani hızlanma sebep olmuş olabilir, motor tam ısınmadan yüklendiğinizde daha fazla partikül atıp zaten bir miktar tıkalı olan filtre eşik değerini aşmış, dolayısıyla da rejenerasyon başlamış olabilir, kontağı kapattığınızda henüz rejenerasyon bitmemiş olabilir. ancak kontak kapalıyken de devam ediyor mu fan, ediyorsa ne kadar ediyor bilemiyorum. belki hızlı döndüğü için durması zaman almış olabilir. bence servisegitmenize gerek yok, sürekli yaparsa o zaman gidersiniz.

    Alıntıları Göster
    hocam çok teşekkür ederim,bilgilendirme için,bizim araçlarda bu dpf çalıştığı anda yanan bir ikaz uyarı lambası yok sanırım.otobana çıkıp yüksek hızla gidince de temizlenir diye ümit ediyorum. @ekofzt




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    hocam çok teşekkür ederim,bilgilendirme için,bizim araçlarda bu dpf çalıştığı anda yanan bir ikaz uyarı lambası yok sanırım.otobana çıkıp yüksek hızla gidince de temizlenir diye ümit ediyorum. @ekofzt

    Rica ederim. Yok bu rejenerasyon rutin olan arada bir gerçekleştirilen rejenerasyon olduğundan ışık yanmıyor, dpf içinden çıkılmaz şekilde tıkanırsa o zaman uyarı veriyor ve yüksek devirde bir müddet sürmenizi istiyor. bizim araçlarda pek uyarı vermez gibi geliyor, dpf sıvısı katalizör görevini iyi görüyor, o yüzden kısa sürede açıyor araç filtreyi. arkadaşın astra dizelinde böyle değil mesela, o sıkça alıyor dpf uyarısını, siz rahat olun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008


    quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008


    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: elnino_1905

    Merhaba arkadaşlar,geçen gün soğuk bir havada yaklaşık 10 km yol yaptıktan sonra eve geldim,motoru stop ettim,fakat arabanın önündeki fanın(sanırım motor soğutma fanı) çalıştığını gördüm,bu normalmidir?

    Muhtemelen radyatörün önündeki soğutma fanı değildir o çalışan. Yine ön taraftan duyulan ama biraz daha alttan gelen ayrı bir fan sesi o, bizzat sesten dolayı özellikle fana bakmıştım o anda. tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama dpf rejenerasyon sistemine ait bir fan olabilir.


    @ekofzt hocam aracın ön tarafına baktığımda 2 tane fan gördüm (önlü arkalı) çalışan fan arka tarafta olan fandı,sizin bu dediğiniz dpf rejenerasyon sistemina ait fanın araba stop ettikten sonra çalışması normalmidir ve de bu fanın görevi nedir?

    Motor stop edince benim aracin fanıda çalışıyor. Hemde 3-4 dk. kadar suruyor durmadi. baştan banada garip geldi Şahin ler boyle yapardı
    Bu arada dpf rejenerasyon nedi ilk ddfa duydum varligindan bihaberdim bugune kadar :)


    http://www.passatturkiye.com/soru-sorunlar/5209-dpf-rejenerasyonu-hangi-siklikta-oluyor.html

    bu sayfada 3üncü mesajda bir arkadaş güzel açıklamış bakabilirsiniz ne olduğuna.

    Bunuda ogrendik bende kisa mesafe kullandığım halde stop edince neden bu kadar uzun sure fan calisiyor diye merak ediyordum. Peki bu dpf dolunca kendini temizliyor ya bizim birsey yapmamiza yada belli zamanlarda bu filtrenin degismesine gerek varmi. Yani temizkenemez hale geliyor mu bu dpf

    Birşey yapmasanız da sorun olmaz, en fazla yakıt artar performans düşer ama imkanınız varsa en azından motor sıcaklığı yeterli seviyeye geldiğinde düz bir yerde 10 dk kadar 2000-2500 d/d bandında sürebilirseniz araç rahatlar güzel olur. temizlenemez hale zamanla geliyor tabi ama bu çok uzun süre sonra, emin değilim ama 180000 km'de filtre değişiyor sanırım. oldukça da maliyetli bir parçadır kendisi.




  • 
Sayfa: önceki 931932933934935
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.