Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (932. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28.970
Cevap
173
Favori
1.789.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 930931932933934
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jans21

    Merhaba arkadaşlar.... 2011 model C 4 1.6 THP exclusieve araç var..35.000 km'de..Almayı planladığım alternatif araçlardan biri bu....Araç hakkında,yani yakıt tüketimi,performansı,konforu,yalıtımı vs..gibi konularda bilgi olarak yardımcı olursanız çok sevinirim..Karar aşamasındayım..

    yakıt tüketimi ve performans konusunda bir şey diyemem genelde dizel kullanılıyor forumda.

    konfor konusunda süspansiyonlar sesli çalışır, sert ve kısa darbelerde küt sesi duyarsınız. onun dışında konforludur. yalıtım konusunda sınıfının en iyilerindendir, kötü asfaltta her c sınıfı araç kadar ses alır.

    işçilik iyidir, bir iki yerinden ses gelebilir genelde serviste çözülür basit sorunlardır. ciddi sorun yaşayan kişi sayısı çok azdır. toplamda 2 kişi sanırım. salıncak burçlarına bir baktırın kronik denebilinecek tek sorun o.

    130 km hızda iken gazı bırakınca direksiyon titriyor mu ona bakmanız lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 11 Aralık 2013; 22:38:11 >




  • arkadaşlar cuma günü servise gidiyorum, fardakşi ampulleri ostram ile değiştireceğim sormak istediğiniz bir şey var ise sorayım. son yağmurlarda ve gecelerde yetersiz kalmaya başladı ampuller.

    birde son bakımda hava hortumuna yaptıkları yalıtımı sökmüşler onu tekrar yaptıracağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 11 Aralık 2013; 19:22:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    arkadaşlar cuma günü servise gidiyorum, fardakşi ampulleri ostram ile değiştireceğim sormak istediğiniz bir şey var ise sorayım. son yağmurlarda ve gecelerde yetersiz kalmaya başladı ampuller.

    birde son bakımda hava hortumuna yaptıkları yalıtımı sökmüşler onu tekrar yaptıracağım.

    Merhaba bu hava hortumundaki yalıtımı ne ıcın yaptırmıştınız. Benım aracın göğsünden düşük devirde titreşimlerde havalandırmaların altından ses geliyor. Gecen bakımda soyledım çözemediler. Bahsettiginiz yalıtım bı tip bir sorun icinmi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kml-Zng


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    arkadaşlar cuma günü servise gidiyorum, fardakşi ampulleri ostram ile değiştireceğim sormak istediğiniz bir şey var ise sorayım. son yağmurlarda ve gecelerde yetersiz kalmaya başladı ampuller.

    birde son bakımda hava hortumuna yaptıkları yalıtımı sökmüşler onu tekrar yaptıracağım.

    Merhaba bu hava hortumundaki yalıtımı ne ıcın yaptırmıştınız. Benım aracın göğsünden düşük devirde titreşimlerde havalandırmaların altından ses geliyor. Gecen bakımda soyledım çözemediler. Bahsettiginiz yalıtım bı tip bir sorun icinmi.

    aynen o ses, havalandırma kanallarına giden hortuma yalıtım bandı sarıyorlar 5 dakikalık bir iş, sonra kesiliyor. amma servismiş sizinkide yalnız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kml-Zng


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    arkadaşlar cuma günü servise gidiyorum, fardakşi ampulleri ostram ile değiştireceğim sormak istediğiniz bir şey var ise sorayım. son yağmurlarda ve gecelerde yetersiz kalmaya başladı ampuller.

    birde son bakımda hava hortumuna yaptıkları yalıtımı sökmüşler onu tekrar yaptıracağım.

    Merhaba bu hava hortumundaki yalıtımı ne ıcın yaptırmıştınız. Benım aracın göğsünden düşük devirde titreşimlerde havalandırmaların altından ses geliyor. Gecen bakımda soyledım çözemediler. Bahsettiginiz yalıtım bı tip bir sorun icinmi.

    aynen o ses, havalandırma kanallarına giden hortuma yalıtım bandı sarıyorlar 5 dakikalık bir iş, sonra kesiliyor. amma servismiş sizinkide yalnız.

    Işini duzgun yapan servis yokkı.gecen test sürüsüne çıktık usta ile bir o sesi soyledım birde gaza bastığımda yüksek devirde ıslık sesi gıbı bir ses geliyordu onu dinleteyim dedım. Bu ses dıyorum sesmi var hangı ses sızın kulaklar baya hassas denesinmi. Zor tuttum kendımı. Sonra bı ara duydu turbo sesi bu dedı. Ne alaka dedım. Ses arkadan geliyor. Ikısınede çözüm bulunamadı yanı. Teslim alırken sordum noldu sesler dıye turboda hafıf boşluk vardı onu giderdik. Dıger gogusteki ses dedım ondada boruları sabitledik dedı. Ama değişen bısey olmadı tabı. Sallamsyon her isleri. Siz nerde yaptırdınız bu işlemi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kml-Zng -- 11 Aralık 2013; 22:36:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kml-Zng

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kml-Zng


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    arkadaşlar cuma günü servise gidiyorum, fardakşi ampulleri ostram ile değiştireceğim sormak istediğiniz bir şey var ise sorayım. son yağmurlarda ve gecelerde yetersiz kalmaya başladı ampuller.

    birde son bakımda hava hortumuna yaptıkları yalıtımı sökmüşler onu tekrar yaptıracağım.

    Merhaba bu hava hortumundaki yalıtımı ne ıcın yaptırmıştınız. Benım aracın göğsünden düşük devirde titreşimlerde havalandırmaların altından ses geliyor. Gecen bakımda soyledım çözemediler. Bahsettiginiz yalıtım bı tip bir sorun icinmi.

    aynen o ses, havalandırma kanallarına giden hortuma yalıtım bandı sarıyorlar 5 dakikalık bir iş, sonra kesiliyor. amma servismiş sizinkide yalnız.

    Işini duzgun yapan servis yokkı.gecen test sürüsüne çıktık usta ile bir o sesi soyledım birde gaza bastığımda yüksek devirde ıslık sesi gıbı bir ses geliyordu onu dinleteyim dedım. Bu ses dıyorum sesmi var hangı ses sızın kulaklar baya hassas denesinmi. Zor tuttum kendımı. Sonra bı ara duydu turbo sesi bu dedı. Ne alaka dedım. Ses arkadan geliyor. Ikısınede çözüm bulunamadı yanı. Teslim alırken sordum noldu sesler dıye turboda hafıf boşluk vardı onu giderdik. Dıger gogusteki ses dedım ondada boruları sabitledik dedı. Ama değişen bısey olmadı tabı. Sallamsyon her isleri. Siz nerde yaptırdınız bu işlemi.

    antalya günlas orada da ikisi usta anlıyor gerisi hepten sallıyor. adamı doğru bulursan sorun yok, diğerlerinin hiçbir şeyden haberi yok. bu işlem çok basit bir şey olmadı kendiniz alığ bantı yapın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kml-Zng

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kml-Zng


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    arkadaşlar cuma günü servise gidiyorum, fardakşi ampulleri ostram ile değiştireceğim sormak istediğiniz bir şey var ise sorayım. son yağmurlarda ve gecelerde yetersiz kalmaya başladı ampuller.

    birde son bakımda hava hortumuna yaptıkları yalıtımı sökmüşler onu tekrar yaptıracağım.

    Merhaba bu hava hortumundaki yalıtımı ne ıcın yaptırmıştınız. Benım aracın göğsünden düşük devirde titreşimlerde havalandırmaların altından ses geliyor. Gecen bakımda soyledım çözemediler. Bahsettiginiz yalıtım bı tip bir sorun icinmi.

    aynen o ses, havalandırma kanallarına giden hortuma yalıtım bandı sarıyorlar 5 dakikalık bir iş, sonra kesiliyor. amma servismiş sizinkide yalnız.

    Işini duzgun yapan servis yokkı.gecen test sürüsüne çıktık usta ile bir o sesi soyledım birde gaza bastığımda yüksek devirde ıslık sesi gıbı bir ses geliyordu onu dinleteyim dedım. Bu ses dıyorum sesmi var hangı ses sızın kulaklar baya hassas denesinmi. Zor tuttum kendımı. Sonra bı ara duydu turbo sesi bu dedı. Ne alaka dedım. Ses arkadan geliyor. Ikısınede çözüm bulunamadı yanı. Teslim alırken sordum noldu sesler dıye turboda hafıf boşluk vardı onu giderdik. Dıger gogusteki ses dedım ondada boruları sabitledik dedı. Ama değişen bısey olmadı tabı. Sallamsyon her isleri. Siz nerde yaptırdınız bu işlemi.

    antalya günlas orada da ikisi usta anlıyor gerisi hepten sallıyor. adamı doğru bulursan sorun yok, diğerlerinin hiçbir şeyden haberi yok. bu işlem çok basit bir şey olmadı kendiniz alığ bantı yapın.

    En son kendim yapacagım galıba. Adamların ısı bu ama dünyadan haberleri yok. Bızım kadar onlarda araştırsa servislerde sorun kalmaz. Sorunu söyleyen bız çözümü bulan bız. Hıcbısey yapmasınlar su forumu okusunlar hiçbir serviste sorun kalmaz kimseninde sorunu çözümsüz kalmaz. Ama mıllet olarak araştırmacı değiliz maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: jans21

    Merhaba arkadaşlar.... 2011 model C 4 1.6 THP exclusieve araç var..35.000 km'de..Almayı planladığım alternatif araçlardan biri bu....Araç hakkında,yani yakıt tüketimi,performansı,konforu,yalıtımı vs..gibi konularda bilgi olarak yardımcı olursanız çok sevinirim..Karar aşamasındayım..

    yakıt tüketimi ve performans konusunda bir şey diyemem genelde dizel kullanılıyor forumda.

    konfor konusunda süspansiyonlar sesli çalışır, sert ve kısa darbelerde küt sesi duyarsınız. onun dışında konforludur. yalıtım konusunda sınıfının en iyilerindendir, kötü asfaltta her c sınıfı araç kadar ses alır.

    işçilik iyidir, bir iki yerinden ses gelebilir genelde serviste çözülür basit sorunlardır. ciddi sorun yaşayan kişi sayısı çok azdır. toplamda 2 kişi sanırım. salıncak burçlarına bir baktırın kronik denebilinecek tek sorun o.

    130 km hızda iken gazı bırakınca direksiyon titriyor mu ona bakmanız lazım.

    Teşekkür ederim cevabınız için Sn amadeus99...




  • arkadaşlar düz vitesli araçlarda ışıklarda durulduğunda boşa atılıp devriyajdan ayak çekilir.çekilmezse devriyaj balataları zamanla aşınır.

    bizim araçlarda mekanizma aynıdır.ancak start-stop devreye girince motor duruyor.bu durumda boşa atmazsak balata zarar görür mü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    arkadaşlar düz vitesli araçlarda ışıklarda durulduğunda boşa atılıp devriyajdan ayak çekilir.çekilmezse devriyaj balataları zamanla aşınır.

    bizim araçlarda mekanizma aynıdır.ancak start-stop devreye girince motor duruyor.bu durumda boşa atmazsak balata zarar görür mü

    hayır görmez elleşmeyin

    onu düşünmüş adamlar zaten boştasınız aslında ayağınızı frenden çekene kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boudoff

    Selamlar.. Bi sorum olacak. İlk kalkısta frenden ayagı cektıgınızde gaz cermeden titreme oluyormu.

    Yakınlarda salıncak burcu değişimi yaptırdınız mı garantiden?

    Eğre değiştiysehttp://www.trcitroen.com/forum/showthread.php?t=5659 bu konuda biz iki kişi hallettik sorunu. problem yeni takılan burçlarda.

    Değişmediyse yorum yapamıyorum ancak bende bu titreme yok şuan,yakıtla ilgili olabilir, ben shell kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: boudoff

    Selamlar.. Bi sorum olacak. İlk kalkısta frenden ayagı cektıgınızde gaz cermeden titreme oluyormu.

    Yakınlarda salıncak burcu değişimi yaptırdınız mı garantiden?

    Eğre değiştiysehttp://www.trcitroen.com/forum/showthread.php?t=5659 bu konuda biz iki kişi hallettik sorunu. problem yeni takılan burçlarda.

    Değişmediyse yorum yapamıyorum ancak bende bu titreme yok şuan,yakıtla ilgili olabilir, ben shell kullanıyorum.

    15k bakımında burclar dahıl 4 parca degıstı. Tıtremeden dolayı tekrar gıttı debriyaj tamamen degişti..
    Cok sagol ekofzt. Bu arabayı aldıgım gunu sildim takvimden.d

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    arkadaşlar düz vitesli araçlarda ışıklarda durulduğunda boşa atılıp devriyajdan ayak çekilir.çekilmezse devriyaj balataları zamanla aşınır.

    bizim araçlarda mekanizma aynıdır.ancak start-stop devreye girince motor duruyor.bu durumda boşa atmazsak balata zarar görür mü

    hayır görmez elleşmeyin

    onu düşünmüş adamlar zaten boştasınız aslında ayağınızı frenden çekene kadar.

    teknik bir bilgiden mi böyle söylüyorsunuz yoksa size mantıklı geldiği için mi. kesin bir bilgidense içim rahat eder diye soruyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    arkadaşlar düz vitesli araçlarda ışıklarda durulduğunda boşa atılıp devriyajdan ayak çekilir.çekilmezse devriyaj balataları zamanla aşınır.

    bizim araçlarda mekanizma aynıdır.ancak start-stop devreye girince motor duruyor.bu durumda boşa atmazsak balata zarar görür mü

    hayır görmez elleşmeyin

    onu düşünmüş adamlar zaten boştasınız aslında ayağınızı frenden çekene kadar.

    teknik bir bilgiden mi böyle söylüyorsunuz yoksa size mantıklı geldiği için mi. kesin bir bilgidense içim rahat eder diye soruyorum.

    bende servise sormuştum zamanında:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    arkadaşlar düz vitesli araçlarda ışıklarda durulduğunda boşa atılıp devriyajdan ayak çekilir.çekilmezse devriyaj balataları zamanla aşınır.

    bizim araçlarda mekanizma aynıdır.ancak start-stop devreye girince motor duruyor.bu durumda boşa atmazsak balata zarar görür mü

    hayır görmez elleşmeyin

    onu düşünmüş adamlar zaten boştasınız aslında ayağınızı frenden çekene kadar.

    teknik bir bilgiden mi böyle söylüyorsunuz yoksa size mantıklı geldiği için mi. kesin bir bilgidense içim rahat eder diye soruyorum.

    bende servise sormuştum zamanında:)

    servisin bişi bildiği yok bi yerlerinden uyduruyorlar. servisten birisi arabayı kullanırken yokuşlarda boşa alıyormuş. oysa kitapçığında araç hareket halindeyken kesinlikle boşa alıp tekrar vitese atmayın yazıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    arkadaşlar düz vitesli araçlarda ışıklarda durulduğunda boşa atılıp devriyajdan ayak çekilir.çekilmezse devriyaj balataları zamanla aşınır.

    bizim araçlarda mekanizma aynıdır.ancak start-stop devreye girince motor duruyor.bu durumda boşa atmazsak balata zarar görür mü

    hayır görmez elleşmeyin

    onu düşünmüş adamlar zaten boştasınız aslında ayağınızı frenden çekene kadar.

    teknik bir bilgiden mi böyle söylüyorsunuz yoksa size mantıklı geldiği için mi. kesin bir bilgidense içim rahat eder diye soruyorum.

    bende servise sormuştum zamanında:)

    servisin bişi bildiği yok bi yerlerinden uyduruyorlar. servisten birisi arabayı kullanırken yokuşlarda boşa alıyormuş. oysa kitapçığında araç hareket halindeyken kesinlikle boşa alıp tekrar vitese atmayın yazıyor.

    anlayanlar var anlamayanlar var hocam bu sorduğum adam anlayanlardandı, kitapçığındada böyle bir bilgi yok. start stoplu hiçbir yarı otomatikde böyle bir şey istenmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boudoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: boudoff

    Selamlar.. Bi sorum olacak. İlk kalkısta frenden ayagı cektıgınızde gaz cermeden titreme oluyormu.

    Yakınlarda salıncak burcu değişimi yaptırdınız mı garantiden?

    Eğre değiştiysehttp://www.trcitroen.com/forum/showthread.php?t=5659 bu konuda biz iki kişi hallettik sorunu. problem yeni takılan burçlarda.

    Değişmediyse yorum yapamıyorum ancak bende bu titreme yok şuan,yakıtla ilgili olabilir, ben shell kullanıyorum.

    15k bakımında burclar dahıl 4 parca degıstı. Tıtremeden dolayı tekrar gıttı debriyaj tamamen degişti..
    Cok sagol ekofzt. Bu arabayı aldıgım gunu sildim takvimden.d

    Aaah ahh debriyaj yok yere kurcalanmış. İşi bilmeyen servisler her olayda araştırmadan, incelemeden suçu şanzımana yükleyip debriyaj değiştiriyor. Sorun tam olarak dediğim gibi. Paylaştığım konuyu incelediyseniz sorunun çözümünü ve sebebini paylaştık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    arkadaşlar düz vitesli araçlarda ışıklarda durulduğunda boşa atılıp devriyajdan ayak çekilir.çekilmezse devriyaj balataları zamanla aşınır.

    bizim araçlarda mekanizma aynıdır.ancak start-stop devreye girince motor duruyor.bu durumda boşa atmazsak balata zarar görür mü

    Zarar görmez, neticede dönme hareketi yok ancak vites boşa da alınmıyor, sadece debriyaj basılı balata ayrılmış vaziyette ama dönmeden bekler vaziyette oluyor. Ben boşa almayı tercih ediyorum ama balata için değil, yok yere baskı açık bekletilmesin robotize sistem basınç altında beklemesin diye boşa alıyorum, yoksa balatada sorun olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt


    quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    arkadaşlar düz vitesli araçlarda ışıklarda durulduğunda boşa atılıp devriyajdan ayak çekilir.çekilmezse devriyaj balataları zamanla aşınır.

    bizim araçlarda mekanizma aynıdır.ancak start-stop devreye girince motor duruyor.bu durumda boşa atmazsak balata zarar görür mü

    Zarar görmez, neticede dönme hareketi yok ancak vites boşa da alınmıyor, sadece debriyaj basılı balata ayrılmış vaziyette ama dönmeden bekler vaziyette oluyor. Ben boşa almayı tercih ediyorum ama balata için değil, yok yere baskı açık bekletilmesin robotize sistem basınç altında beklemesin diye boşa alıyorum, yoksa balatada sorun olmaz.

    peki yok yere baskı açık bekletilmesin robotize sistem basınç altında beklemesin demişsiniz.bu araca zarar veri mi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekofzt


    quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    arkadaşlar düz vitesli araçlarda ışıklarda durulduğunda boşa atılıp devriyajdan ayak çekilir.çekilmezse devriyaj balataları zamanla aşınır.

    bizim araçlarda mekanizma aynıdır.ancak start-stop devreye girince motor duruyor.bu durumda boşa atmazsak balata zarar görür mü

    Zarar görmez, neticede dönme hareketi yok ancak vites boşa da alınmıyor, sadece debriyaj basılı balata ayrılmış vaziyette ama dönmeden bekler vaziyette oluyor. Ben boşa almayı tercih ediyorum ama balata için değil, yok yere baskı açık bekletilmesin robotize sistem basınç altında beklemesin diye boşa alıyorum, yoksa balatada sorun olmaz.

    peki yok yere baskı açık bekletilmesin robotize sistem basınç altında beklemesin demişsiniz.bu araca zarar veri mi.

    Sanmıyorum ordaki mekanizmanın gergin olduğunu düşününce hem içim hem araba rahatlasın diye boşa almayı tercih ediyorum sadece. Yoksa zararı varla yok arasındadır muhtemelen. Belki de hiç yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 930931932933934
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.