Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (897. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.970
Cevap
173
Favori
1.789.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 895896897898899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkhakankk

    Arkadaşlar güncel yakıt verisi paylaşmak istiyorum, bu sabah istanbuldan mersine geldim. Aracım 24.000 km comfort plus.
    985 km yol 160 tl yakıtla geldim 100 km ortalaması 4.1 lt otobanda 110 km/s duble yollarda 100 km/s resimler ekte klima kapalı bu arada
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017Citroen C4 II ve DS4 2011-2017Citroen C4 II ve DS4 2011-2017Citroen C4 II ve DS4 2011-2017Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    navi markası nedir hocam seninki farklı duruyor cyclone ya da navimate değil galiba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglar57

    ford focusun 100km hızda düz duvara çarpma videosu vardı bu forumda, incelediniz mi? çarpışma testi değil, tuğla duvara çarpma videosu, izleyince şok olmuştum

    https://www.youtube.com/watch?v=LmRkPyuet_o

    bu video di mi hocam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkhakankk

    Arkadaşlar güncel yakıt verisi paylaşmak istiyorum, bu sabah istanbuldan mersine geldim. Aracım 24.000 km comfort plus.
    985 km yol 160 tl yakıtla geldim 100 km ortalaması 4.1 lt otobanda 110 km/s duble yollarda 100 km/s resimler ekte klima kapalı bu arada
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017Citroen C4 II ve DS4 2011-2017Citroen C4 II ve DS4 2011-2017Citroen C4 II ve DS4 2011-2017Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Harika.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fdc

    quote:

    Orijinalden alıntı: caglar57

    ford focusun 100km hızda düz duvara çarpma videosu vardı bu forumda, incelediniz mi? çarpışma testi değil, tuğla duvara çarpma videosu, izleyince şok olmuştum

    https://www.youtube.com/watch?v=LmRkPyuet_o

    bu video di mi hocam?

    evet bu video, 100km değilmiş:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fdc

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkhakankk

    Arkadaşlar güncel yakıt verisi paylaşmak istiyorum, bu sabah istanbuldan mersine geldim. Aracım 24.000 km comfort plus.
    985 km yol 160 tl yakıtla geldim 100 km ortalaması 4.1 lt otobanda 110 km/s duble yollarda 100 km/s resimler ekte klima kapalı bu arada
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017Citroen C4 II ve DS4 2011-2017Citroen C4 II ve DS4 2011-2017Citroen C4 II ve DS4 2011-2017Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    navi markası nedir hocam seninki farklı duruyor cyclone ya da navimate değil galiba ?

    aynen navi nedir farklı sanki :)




  • Benim aracın 2 yılı doldu.
    14000 km de.
    ilk yıl bakıma götürdüm.
    bu ikinci bakımım olacak. 2 yıl dolduğu için 30000km bakımındaki işlemlerin yapılacağını söylediler.
    servislerle görüştüm
    motor yağı, hava filtresi, yakıt filtresi, polen filtresi değişecek dediler. yakıt filtresi biraz pahalıymış.
    biri 530 tl, diğeri ise 450 tl gibi fiyat verdi.
    450 tl likten randevuyu aldım yarına

    sizce fiyat nasıl.
    ve başka nelere bakmalarını söylemeliyim.
  • yeni fiyatlara baktınız mı? Ortalama 2.000tl daha artmış liste fiyatları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomobil genelde bir üyeye confort plust mcp için 60 bin TL fiyat vermişler.
  • Arkadaşlar 2.sene kaskomu yaptırdım grupama sigortaya 1250 Tl tuttu.Trafik sigortasını pahalı yaptırmışım keşke biraz daha araştırsaydım 300 Tl tuttu Anadolu sigorta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Otomobil genelde bir üyeye confort plust mcp için 60 bin TL fiyat vermişler.

    şu anda pek satmıyor araç alacak olan varsa yıl sonunu beklesin sağlam indirim alınır.
  • Alpine. kullanıcısına yanıt
    Benim aracımın faturası 38 bin küsür (fatura 2011 marttı sanırım) o dönemki döviz kuru 2,20 - buda yuvarlak hesap 17000 €
    Şimdiki fiyat 50450 +800+2900 =54150 tl . döviz kuru 2,70 - şimdiki fiyatta 20000 € küsür bişi yapar.

    2,5 SENDE ARAÇ € CİNSİNDE ASLINDA %18 CİVARI ARTTIĞINI GÖSTERİR Kİ BU NORMAL BİR ATIŞ OLARAK DÜŞÜNÜYORUM.

    Asıl vahim olan TL cinsinden bakarsak oluyor. Döviz kurunun artmasının ne denli fark ettirdiği o zaman orataya çıkıyor . 2,5 aydaki artış %43

    Devlet sanırım ihracat rakamlarını arttırmanın başka yolunu bulamadı çareyi TL yi değersizleştirmekte buldu. Tıpkı vergi gelirini denetleyerek ertırmak yerine akaryakıta-elektriğe-alkollü içeceklere ve tütüne abanması gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ognemir -- 7 Ekim 2013; 14:24:03 >




  • Merhabalar aracim sis farini degistirecegm yeni ampulleri siparis ettm acaba daha once degistiren varmi servise gitmeye gerek varmi kendimiz degistirebilirmiyz ben baktim aracin altina biraz zor gibi geldi bilgisi olan varsa yardimci olabilirmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0 araç fiyatları şaka gibi bir değere ulaştı iyice...

    Yıl sonu yapacakları indirime hazırlık olsun diye güzel bir bindirim yapmışlar anlaşılan
  • Confort plus C4 sahibiyim.. sinyal sesleri secenegi bizdeki modelde varmi 2013

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efil

    Confort plus C4 sahibiyim.. sinyal sesleri secenegi bizdeki modelde varmi 2013

    evet var .4 tane seçenek mevcut
  • Son tüketim verilerim.

    İstanbul şehir içi genelde.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Genede Citroen'in yakıt tüketiminden hiç memnun kalmadım.

    Ben Full şehir içi dahi 5.5 litre üzerini görmem diye HAYAL ederek aldım ama HAYALMİŞ buradan bunu anlıyorum.

    Katalog verileri şehiriçi değeri için küllim yalan. Herhalde 50 km/s sabit hızla gidip almışlar o değerleri.

    Şehir içi verisi 5.7 olan Focus ile 6.6 geçmiyordu ve ortalama hız 24 km/s felandı ve araç 109 Ps idi.

    Start&Stop + 0.8 litre az olmasına rağmen ( Yani 6.6'dan daha aşağı yakmasına rağmen ), bir türlü bu değerin altına inemedik.

    Yakabildiğim en düşük değerler bu.

    Ancak şunu söyliyim şehir dışında fabrika verilerini yakalıyorsunuz. Oda bir enteresan.

    90 km/s cruise control açık gidersem 4 litre hatta 3.8 litre civarı yakarak ilerliyorum. Tabi 90'la yolda çekilmiyor, 110-120'li hızlarda gidincede 5-6'lara fırlıyor hemen.

    Ben umduğumu bulamadım araçtan. Hem arka süspansiyon sertliği hemde ne bileyim bazen ruhsuz bir gidişi var gibi geliyor.

    Ancak aracın diğer özellikleri dört dörtlük. Zaten bu kadar donanımı ve şekli olmasa elimden çıkarmanın bir yolunu bulurdum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Son tüketim verilerim.

    İstanbul şehir içi genelde.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Genede Citroen'in yakıt tüketiminden hiç memnun kalmadım.

    Ben Full şehir içi dahi 5.5 litre üzerini görmem diye HAYAL ederek aldım ama HAYALMİŞ buradan bunu anlıyorum.

    Katalog verileri şehiriçi değeri için küllim yalan. Herhalde 50 km/s sabit hızla gidip almışlar o değerleri.

    Şehir içi verisi 5.7 olan Focus ile 6.6 geçmiyordu ve ortalama hız 24 km/s felandı ve araç 109 Ps idi.

    Start&Stop + 0.8 litre az olmasına rağmen ( Yani 6.6'dan daha aşağı yakmasına rağmen ), bir türlü bu değerin altına inemedik.

    Yakabildiğim en düşük değerler bu.

    Ancak şunu söyliyim şehir dışında fabrika verilerini yakalıyorsunuz. Oda bir enteresan.

    90 km/s cruise control açık gidersem 4 litre hatta 3.8 litre civarı yakarak ilerliyorum. Tabi 90'la yolda çekilmiyor, 110-120'li hızlarda gidincede 5-6'lara fırlıyor hemen.

    Ben umduğumu bulamadım araçtan. Hem arka süspansiyon sertliği hemde ne bileyim bazen ruhsuz bir gidişi var gibi geliyor.

    Ancak aracın diğer özellikleri dört dörtlük. Zaten bu kadar donanımı ve şekli olmasa elimden çıkarmanın bir yolunu bulurdum...


    şu anda excl için bu değerler son derece normal hocam. 5.5 litreyi türkiye şartlarında hayatta yakalayamazsınız unutun gitsin. ben bir iki kez deli gibi kasarak 5.5 yaktırdım lakin şartlar değişikti ortalama hızım düşük dahi olsa en azından sürekli dur kalk yoktu.

    bugün antalya'da 10 litrenin üstünü gördüm ama ortalama hızım 7 km'ye kadar indi. yol yapım çalışmaları sağolsun. yokuş yukarı sürekli dur kalk yapıyorsun. şu anda benim araçta 7.3 gösteriyor ortalama 18 km hızda şu anda.

    yani katalog verilerini unutun, diğer araçlarla kıyaslamak zorundasınız ve emin olun yeni golf tdi dsg 0.1 litre daha az yakıyor o kadar aynı şartlarda. c sınıfında daha az yakanı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 7 Ekim 2013; 23:15:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Son tüketim verilerim.

    İstanbul şehir içi genelde.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Genede Citroen'in yakıt tüketiminden hiç memnun kalmadım.

    Ben Full şehir içi dahi 5.5 litre üzerini görmem diye HAYAL ederek aldım ama HAYALMİŞ buradan bunu anlıyorum.

    Katalog verileri şehiriçi değeri için küllim yalan. Herhalde 50 km/s sabit hızla gidip almışlar o değerleri.

    Şehir içi verisi 5.7 olan Focus ile 6.6 geçmiyordu ve ortalama hız 24 km/s felandı ve araç 109 Ps idi.

    Start&Stop + 0.8 litre az olmasına rağmen ( Yani 6.6'dan daha aşağı yakmasına rağmen ), bir türlü bu değerin altına inemedik.

    Yakabildiğim en düşük değerler bu.

    Ancak şunu söyliyim şehir dışında fabrika verilerini yakalıyorsunuz. Oda bir enteresan.

    90 km/s cruise control açık gidersem 4 litre hatta 3.8 litre civarı yakarak ilerliyorum. Tabi 90'la yolda çekilmiyor, 110-120'li hızlarda gidincede 5-6'lara fırlıyor hemen.

    Ben umduğumu bulamadım araçtan. Hem arka süspansiyon sertliği hemde ne bileyim bazen ruhsuz bir gidişi var gibi geliyor.

    Ancak aracın diğer özellikleri dört dörtlük. Zaten bu kadar donanımı ve şekli olmasa elimden çıkarmanın bir yolunu bulurdum...


    bana göre bu aracın istanbulda yakacağı min değer 6 litre..sizin %10 fazla..daha az frene basarak 6 ya düşer diye düşünüyorum




  • Arkadaşlar malum kış geldi. Kışlık lastik için marka ve fiyat konusunda yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @amadeus 99;

    Hocam benim anladığım kadarıyla bizim araçların şehir içinde böyle yakmasının sebebi Exclusive jantları ve lastikleri.

    Sonuçta Turbo dizel motorda, turbo devreye girene kadar motor güçsüz.

    Ve bu güçsüz devirlerinde 225 R17 lastikleri çevirirken bence 205 R16'lara göre ciddi manada zorluk çekiyor. Taki 1750 deviri geçene kadar.

    Bence trafikte böyle olmasının sebebi bu. Ama Cruise ile 90'a sabitleyip giderken gerçektende çok az yakıyor araç.

    Siz start&stop'u etkin kullanıyormusunuz?
  • 
Sayfa: önceki 895896897898899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.