Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1010. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28.970
Cevap
173
Favori
1.789.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10081009101010111012
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NioX N kullanıcısına yanıt
    Düşündüğüm araçlar megane 3 icon 1.5 dci en dolusu. Golf 7 comfortline 1.2 tsi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düzlükte test yapıyorlar 90 km/h hızla giden araç üzerine rüzgar direncine bağlı olarak 30~35 kg lik kuvvet etki eder. Buna ve aktarma organlarina etki eden sürtünme direncini yenmek için harcayacagin enerji de eklersen 5.5 litre normal olabilir ama 1500 kiloyu 30 derecelik bir yokuştan çıkartmak için 750 kg kuvvet uygularsiniz. Dur kalkan örnek verelim. 0 dan 36 km/h te 3 saniyede çıksın ortalama ivme 3.3m/s2 çıkar. kütle 1500kg ise f=ma dan f=1500x3.3=4950N yani yaklaşık 490 kg lık kuvvet uygularsın. Nerde şehir içi nerde 90 km\h sabit hız. Küçük motorda bu kuvveti oluşturmak için büyük motorla benzeri enerjileri harcamak, benzeri yakıtları kullanmak zorunda. Bu doğanın kanunu. Fabrika değeri doğrudur ama düzlüklerde. Şehirleri otoban gibi olduğu için o değere bakıp araba alınmaz ))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 15 Haziran 2014; 0:07:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Düşündüğüm araçlar megane 3 icon 1.5 dci en dolusu. Golf 7 comfortline 1.2 tsi.

    Golf alabiliyosanız meganea uğramayın derim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Düzlükte test yapıyorlar 90 km/h hızla giden araç üzerine rüzgar direncine bağlı olarak 30~35 kg lik kuvvet etki eder. Buna ve aktarma organlarina etki eden sürtünme direncini yenmek için harcayacagin enerji de eklersen 5.5 litre normal olabilir ama 1500 kiloyu 30 derecelik bir yokuştan çıkartmak için 750 kg kuvvet uygularsiniz. Dur kalkan örnek verelim. 0 dan 36 km/h te 3 saniyede çıksın ortalama ivme 3.3m/s2 çıkar. kütle 1500kg ise f=ma dan f=1500x3.3=4950N yani yaklaşık 490 kg lık kuvvet uygularsın. Nerde şehir içi nerde 90 km\h sabit hız. Küçük motorda bu kuvveti oluşturmak için büyük motorla benzeri enerjileri harcamak, benzeri yakıtları kullanmak zorunda. Bu doğanın kanunu. Fabrika değeri doğrudur ama düzlüklerde. Şehirleri otoban gibi olduğu için o değere bakıp araba alınmaz ))

    Hep kuvvet etki çarpan alakasını merak etmişimdir ama bilgiler lisede kaldı. Dediğiniz şartlardan tüm araçların etkilendiğini düşünürsek aslında test değerlerinin araçlar arası kıyaslarda kullanılabileceğini düşünüyorum.




  • basarank kullanıcısına yanıt
    vites kutusu sorununu bende yaşamıştım. 1 sene önce. Yazılım yüklendi ve aracı stop etmeden Nye alıp öyle kontak kapatmam söylendi. Ayrıca sebep olarak kemer tokasından şüpelenildi. Ben alaka kuramadım ilk başlarda ama toka başka sorunlar da açınca inandım gibi.
    İlk çalıştırmada motoru bence zorlamamanız lazım araç ısınmadan otomatik konumda vites geçiş devirlerini yüksek tutuyo araç. Aracın verdiği hataları arıza olarak değil de bir tür korumaya alma olarak yorumlayayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün ilk defa aracımla İstanbul sapanca ,yaptım çok memnun kaldım ,konfor gidiş harika ,görüş açısı çok güzel ,hızlanma gayet iyi ,2,3 viteslerde toplaması harika ,

    ses 150 km üzerinde biraz artıyor onun haricinde ,pek sıkıntılı bir durum yok ,klimadan çok memnun kaldım.

    direksiyon ağır kısmına katılıyorum ,benim c3 te ve sportage de çok daha hafif ..

    yakıt ortalamam klima açık 5,5 litre idi ancak oldukça hızlı kullandım 120-160 civarı gittim..

    bagaj olarakda harika ,oldukça geniş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    Hep kuvvet etki çarpan alakasını merak etmişimdir ama bilgiler lisede kaldı. Dediğiniz şartlardan tüm araçların etkilendiğini düşünürsek aslında test değerlerinin araçlar arası kıyaslarda kullanılabileceğini düşünüyorum.


    Lise mi?? minik bir tebessüm ettim walla okuyunca ne yalan söyleyeyim. :) Size hafifleştirilmiş dozda dinamik ve akışkan mekaniği verdim fikir vermesi açısından. :)
    Onu anlatıyorum zaten tüm araçların için şehir içi verilerinin doğru şekilde kıyaslanabilmesi için:
    Aynı güzergahlarda, aynı eğimli yollarda, aynı hız değişimlerinin yapıldığı (dur-kalk vs). yollarda bu verilerin elde edilmesi gerekli. Aksi halde adamı yamultur. O yüzden be firmaların şehir içi katalog bilgilerine itibar etmem.
    Bu üreticilerin şehirlerinin içinde otoban var sanırım orada 5,5 litre tüketiyorlar, çok az fren kullanıyorlar, ortalama hızları eminim 40 km/h üzerinde. Şehir dışında benzinli 1.6 lt araçlar 90-100 ortalama ile 6.0-6.5 lt tüketiyorlar. Gerisini siz hesabedin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 16 Haziran 2014; 12:06:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    Hep kuvvet etki çarpan alakasını merak etmişimdir ama bilgiler lisede kaldı. Dediğiniz şartlardan tüm araçların etkilendiğini düşünürsek aslında test değerlerinin araçlar arası kıyaslarda kullanılabileceğini düşünüyorum.


    Lise mi?? minik bir tebessüm ettim walla okuyunca ne yalan söyleyeyim. :) Size hafifleştirilmiş dinamik ve akışkan mekaniği verdim fikir vermesi açısından. :)
    Onu anlatıyorum zaten tüm araçların için şehir içi verilerinin doğru şekilde kıyaslanabilmesi için:
    Aynı güzergahlarda, aynı eğimli yollarda, aynı hız değişimlerinin yapıldığı (dur-kalk vs). yollarda bu verilerin elde edilmesi gerekli. Aksi halde adamı yamultur. O yüzden be firmaların şehir içi katalog bilgilerine itibar etmem.
    Bu üreticilerin şehirlerinin içinde otoban var sanırım orada 5,5 litre tüketiyorlar, çok az fren kullanıyorlar, ortalama hızları eminim 40 km/h üzerinde. Şehir dışında benzinli 1.6 lt araçlar 90-100 ortalama ile 6.0-6.5 lt tüketiyorlar. Gerisini siz hesabedin.


    En son lisede üniversite konularına kadar sıçramıştım şimdi ise sadece aval aval bakıyorum unutuyorsun zamanla. O yüzden lise




  • Citroen in ikinci eli mi ölü yoksa bana mı öyle geliyor. Daha bir kişi arayıpta neyi var neyi yok sormadı ilginç.. Fiyat mı çok yüksek acaba?
    Sahibinden de
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-comfort-plus-mcp-sahibinden-168212366/detay/

    Yada Şöyle girebilirsiniz:
    İlan no: 168212366

    Fiyat mı kırmamız gerekiyor nedir öteki araçlar uçuşa geçmiş bir dünya para mı verecez üstüne? takas dersen fiyatı öldürüyorlar. İnşallah bir alıcı buluruz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 16 Haziran 2014; 12:03:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-comfort-plus-mcp-sahibinden-168212366/detay/
    Bu benim ilanım. Aşağıdaki ilanla takas teklif ettim üste 6500 tl istedi eder mi? Ben kestiremiyorum. Satıp üzerine 3-4 bin koysam gene alırım gibi geliyor bana aşağıdaki aracı. Sizin fikirleriniz nasıl sizce ne yapmalıyım?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-otonova-2.el-2012-makyajli-megane-1.5dci-icon-dizel-plusedc-sanziman-165924989/detay


    ben şahsen kesinlikle değiştirmezdim.
    Hele megane la mı aman aman.
    biraz detaylı bir tablo vereyim.
    benim şuan favorim yakıt konusunda dizel civic hb ve yeni leon
    sedanda da octavia





    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melihbursa -- 16 Haziran 2014; 12:05:17 >




  • melihbursa kullanıcısına yanıt
    Yoksa siz citroen forumundaki melih misiniz şu konumu fransa olan melih?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Citroen in ikinci eli mi ölü yoksa bana mı öyle geliyor. Daha bir kişi arayıpta neyi var neyi yok sormadı ilginç.. Fiyat mı çok yüksek acaba?
    Sahibinden de
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-comfort-plus-mcp-sahibinden-168212366/detay/

    Yada Şöyle girebilirsiniz:
    İlan no: 168212366

    Fiyat mı kırmamız gerekiyor nedir öteki araçlar uçuşa geçmiş bir dünya para mı verecez üstüne? takas dersen fiyatı öldürüyorlar. İnşallah bir alıcı buluruz..


    km yüksek sayılır, renk zor, kısa zamanda 3. sahibi olayı hocam.

    satılır merak etmeyin, 2. eli zayıf ama o kesin.




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Renk neden zor peki ? Ben bu rengi alırken çok beğenerek almıştım. Farklı bir havası vardır.
    Fiyat nasıl 48500 e bırakacağım. Boyalar ne kadar düşürür sizce?
  • İstanbul Antalya etabı yakıt tüketimi:
    Araç C4 dizel MCP 112 beygir...



    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Yoksa siz citroen forumundaki melih misiniz şu konumu fransa olan melih?


    yok hayır o forum yöneticisi sanırım.
    benim konum bursa
  • egeliefe kullanıcısına yanıt
    Aracınızın km nedir? ve son süratiniz yada kaç km hızlarda seyahat ettiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Renk neden zor peki ? Ben bu rengi alırken çok beğenerek almıştım. Farklı bir havası vardır.
    Fiyat nasıl 48500 e bırakacağım. Boyalar ne kadar düşürür sizce?

    Ben de aracımı özellikle gümüş gri aldım. Bir çok kişi neden beyaz almadın. Hatta gören herkes keşke beyaz alsaydın diyor. Sizinki lacivert sanırım. Yok efendim kir göstermez falan fişman. Siyahta çok kir gösterir filan.
    Trdeki otomobil mantığı 10000 tlye doğan slx almak olduğu için. 15000e ne arabalar var oysaki.

    48500 aslında makul fiyat olduğunu düşünüyorum şuanki fiyatı 70000 olduğunu düşünürsek uygun.

    Benim önceki aracım clio Fransız 2002 hb idi. Orjinaldi. 69000 kmde idi. Aynı gün sattım. Nasip kısmet. Ben galeriden almıştım galeride 2 ay beklemişti.




  • quote:

    Aracınızın km nedir? ve son süratiniz yada kaç km hızlarda seyahat ettiniz?


    13.000 km.'deyim. Isparta'ya kadar 110 ile gittim. Isparta-Antalya arası 70 km. civarı idi hızım.

    4.30 TL mazotun fiyatı. 137 TL ile mazot masrafı ile Antalya'ya gitmiş oldum.
  • Arkadaşlar Navimate marka dvd/navigasyon cihazımın navigasyon programını güncellemek amacıyla netten i go primo 9.6.13 yazılımını indirdim ve sd kart ile cihaza taktım. Ancak, kartta yer alan klasör içerisindeki i go primo exe. dosyasını seçmeme ragmen bir türlü yazılımı çalıştıramadım. Bana bu konuda yardımcı olabilecek citröen c4 dostları arıyorum. Çözüm önerileriniz için şimdiden teşekkürü bir borç bilirim.
  • Way be o kadar renk gördüm bi ds5 teki fümeyi beğeniyordum birde benim c4 teki kırmızıyı ama bu lacivertte bir başka güzelmiş. alacak olanada satacak olanada hayırlı olsun şimdiden.
  • 
Sayfa: önceki 10081009101010111012
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.