Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1000. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28.969
Cevap
174
Favori
1.787.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 998999100010011002
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam benim bildiğim stop start akü ile bağlantılı bir sistem. Uzun süre dur kalk yaptığınızda motor aküyü dolduracak kadar enerji uretemiyor. Bu nedenle sistem devreye girmiyor. Mesela araç ışıkta durdugunda kalorifer veya kılmaya yuklendiginizde motor tekrar çalışıyor bu nedenle sistemde bir sıkıntı yok. Bazı servisler sistemi tam bilmediklerini net cevap veremiyorlar ben bu şekilde biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tec

    bende yazayım herkes belirtmiş startstop bazen çalışmıyor araç diye bende de 2 kere oldu 1. sinde servise sormuştum servis olabilir, sistem devreye girmemiştir aküden yada başkabişeyden kaynaklanıyor olabilir. aracın hata kayıtlarında görünmüyor dediler bende sorun etmedim 2. sinde de. çok şehir içinde dur kalk yapıp sonra uzun durunca oldu 2. si , ilki de köprü yolunda deli trafik vardı kaza olmuş köprüde sanırım o zaman çok durkalk yapmıştım o zamana denk geldi... sonuç olarak yazılımsal bir hata gibi duruyor ama ne citroen bunun farkında ne biz sorun ediyoruz herkes mutlu :) 17" jant değiştirip 16 ya geçicem demiş bir arkadaş cidden ya 17" jantın güzelliğini bırakıp 16 ya nasıl geçeceksin :) ne kadar kar ederki yakıtta? değmez gibi geliyor banada. ve şu chip tuning hikayesi yaptıranlar dan dinlediğim kadarıyla direk garanti dışı araç ama çok güçleniyor abi sende yaptır 150 bg oluyor senin araç felan gibisinden gazladılar ama garanti var yaptırmam ben :) garantiyi uzatıcam zaten bitmesine yakın... servis bakımlı olması başka sanayide bakılması başka ya genede benim düşüncem tabiki... gerçi bunda servislerinde suçu büyük çok bilgili değiller araçlar konusunda, her serviste bir araç uzmanı olmalı bence apple ların genius ları gibi. ne sorsan cevap verebilmeli yada sağlam fikir yürütebilmeli. c4 ten civic e geçen arkadaşa da hayırlı olsun güzel günlerde kazasız belasız sürüşler dilerim, umarım beklediğini alırsın araçtan...

    Evet 17" jant çok güzel görünüyor onda şüphem yok, ayrıca Citroen'de 225 45 R 17 lastikle ( Üstelik Michelin ) kullanmış, buraya kadar çok iyi. Ancak Citroen forumunda başka bir C4 Exclusive kullanıcısının yorumu aslında beni bu düşünceye itti, aynen kopyalıyorum;

    quote:

    çukurda ve bozuk yollarda oldukça kötü. Oldukça komforsuz olduğunu düşünüyorsunuz. Lastiklerinizi araç ağırlığına göre eşikte yazan şekilde ayarlayın. O zaman komfor biraz daha iyileşir. Benim araç exclusive sitede olan arkadaşın konfort plus aracını sürdüm. 16 inç 55 yanak yapısından dolayı çok çok daha konforluydu. Bozuk yollarda exclusive tamamen rezalet  lastikleri değiştirdiğimde 50yanak lastik tercih edeceğim."


    "comfort araçlar aslında gayet komforlu. Eğer lastik havalarıda normal seviyede ise.. Siz exclusive'i test etseniz çukurlarda aracı satmak isteyeceğinizden eminim  arada o kadar dağlar kadar fark var yani.."


    Bende bu C4'ü almadan önce Comfort Plus kullanmıştım ve daha konforlu gelmişti diye hatırlıyorum. Tabi şimdilik lastik ve jant değişimi işinden vazgeçtim, belki gene ilerde düşünürüm...




  • stop startla ilgili olarak yapılan yorumlara katılıyorum. Bir çok nedeni olabilir. Şunu ekleyeyim;16 senedir emniyet kemeri kullanmayan biri olarak 2012de bu aracı aldığımda kemer tokası aldım ve 1 seneye yakın hiç çıkarmada kullandım. Aracımda ilk seneki şikayetlerim arasında ışıklarda stop edince çalışmama sorunları yaşadım. Peşinden aracımda stop start 1 hafta hiç devreye girmedi. Servise gittim . Tokadan şüphelendi. Şanzıman beynşni güncelledi. Hataları sildi falan filan. Test etti araç tamam. Bi de beni aldı yan koltuğa. Beraber test ettik sorun yok. Dedi ki beyin toka takılıyken koltuk boş olunca bocalıyabiliyormuş. Kaydediyomuş hafızaya falan filan bişeyler dedi. Neyse ben çıktım servisten köşeyi döndüm tokayı taktım5 km gittim stopstart yine çort!döndüm geri servise (ama tokayı taktım demedim:)) tekrar yüklediler şimdi sıkıntı yok 6-7 aydır. Fakat tokaları attık artık kemersiz kullanmıyorum. Yani özetle toka ve kemeri arkadan bağlayıp araçtan inmek bu ve benzeri sorunlara sebep oluyomuş gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglar57

    stop startla ilgili olarak yapılan yorumlara katılıyorum. Bir çok nedeni olabilir. Şunu ekleyeyim;16 senedir emniyet kemeri kullanmayan biri olarak 2012de bu aracı aldığımda kemer tokası aldım ve 1 seneye yakın hiç çıkarmada kullandım. Aracımda ilk seneki şikayetlerim arasında ışıklarda stop edince çalışmama sorunları yaşadım. Peşinden aracımda stop start 1 hafta hiç devreye girmedi. Servise gittim . Tokadan şüphelendi. Şanzıman beynşni güncelledi. Hataları sildi falan filan. Test etti araç tamam. Bi de beni aldı yan koltuğa. Beraber test ettik sorun yok. Dedi ki beyin toka takılıyken koltuk boş olunca bocalıyabiliyormuş. Kaydediyomuş hafızaya falan filan bişeyler dedi. Neyse ben çıktım servisten köşeyi döndüm tokayı taktım5 km gittim stopstart yine çort!döndüm geri servise (ama tokayı taktım demedim:)) tekrar yüklediler şimdi sıkıntı yok 6-7 aydır. Fakat tokaları attık artık kemersiz kullanmıyorum. Yani özetle toka ve kemeri arkadan bağlayıp araçtan inmek bu ve benzeri sorunlara sebep oluyomuş gerçekten.

    Benim başıma hiç böyle bişey gelmedi. Bence sizde aracınızı normal kemer takarak kullanın. Ben toka vs. kullanımına çok karşıyım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    C4 Confort Plus ile 3 ayda 8.500 km. İstanbul içi yol yaptım.

    Genel anlamda memnunum.

    Yakıt tüketimi ortlamam 5,1 litre ve hız ortalamam 40 km.

    Bu arada araç 1,6 dizel MCP 112 (veya 115) beygir.

    Bu hızla Temmuz sonu 15.000 bakımına girerim sanırım.



    Alıntıları Göster
    Merhabalar.

    C4 EXCLUSIVE 1.6 DİZEL OTOMATİK araç arıyorum. Forum içerisinden satan var mıdır acaba :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: melihbursa

    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: melihbursa

    Arkadaslar
    Sanayide kilitciye gosterdim gergiyi
    Yapariz dedi.
    Degismesine gerek yok dedi.
    50 lira felan tutar heralde.

    Aracın garantisi yok mu? Aynı sorunu megane'da yaşamıştım servis hiç lafını etmeden hemen garantiden değiştirdi parçayı..


    garantisi geçen sene bitti.
    2011 nisan'da aldım aracı.
    Bu sorun kronik bir sorun diyor kilitçi.
    tüm kapılarda er geç aynı sorun olacak diyor.
    Demek ki tüm c4'lerde oluşacak bu gergi sorunu.

    O genellemeyi yapamayız.. Üretim aşaması yaşayan bir süreçtir. Malzemeler sürekli güncellenir araçlarda.. Sorunlu parçalar tespit edildiğinde imalatta kullanımına devam edilmez..

    Arkadaşlar.
    sorun şimdilik çözüldü.
    servisin gergi değişecek dediği parça şimdilik 20 tl'ye halledildi.
    usta en çok şoför kapısı çalıştığı için oluyor dedi.
    öndeki kapıların gergileri birbiri ile aynıymış.
    arka kapılar birbirinden farklı sağ sol olarak yani.
    Dediğiniz doğru hatalı parçalar değiştirilir ancak bu kullanıcı şikayetleri, servislerden aldıkları geri dönüşlerle olur.
    Şuana kadar forumda bu sorunu yaşayan duymadım.
    Bursa bayratarda ilk sende oldu dedi.
    demekki daha yeni bir sorun revize yapılması imkansız.
    Er geç sizin araçlarda da aynı sorun olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihbursa

    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: melihbursa

    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: melihbursa

    Arkadaslar
    Sanayide kilitciye gosterdim gergiyi
    Yapariz dedi.
    Degismesine gerek yok dedi.
    50 lira felan tutar heralde.

    Aracın garantisi yok mu? Aynı sorunu megane'da yaşamıştım servis hiç lafını etmeden hemen garantiden değiştirdi parçayı..


    garantisi geçen sene bitti.
    2011 nisan'da aldım aracı.
    Bu sorun kronik bir sorun diyor kilitçi.
    tüm kapılarda er geç aynı sorun olacak diyor.
    Demek ki tüm c4'lerde oluşacak bu gergi sorunu.

    O genellemeyi yapamayız.. Üretim aşaması yaşayan bir süreçtir. Malzemeler sürekli güncellenir araçlarda.. Sorunlu parçalar tespit edildiğinde imalatta kullanımına devam edilmez..

    Arkadaşlar.
    sorun şimdilik çözüldü.
    servisin gergi değişecek dediği parça şimdilik 20 tl'ye halledildi.
    usta en çok şoför kapısı çalıştığı için oluyor dedi.
    öndeki kapıların gergileri birbiri ile aynıymış.
    arka kapılar birbirinden farklı sağ sol olarak yani.
    Dediğiniz doğru hatalı parçalar değiştirilir ancak bu kullanıcı şikayetleri, servislerden aldıkları geri dönüşlerle olur.
    Şuana kadar forumda bu sorunu yaşayan duymadım.
    Bursa bayratarda ilk sende oldu dedi.
    demekki daha yeni bir sorun revize yapılması imkansız.
    Er geç sizin araçlarda da aynı sorun olacaktır.


    Sadece müşteri geri bildirimlerinden aracın eksikleri tespit edilmez. Test araçları vardır ve araç piyasaya çıktığı günden beri dışarda dolaşır, akşamları atölyeye döner incelenir. Model piyasadan kalkana kadar devam eder..
    Dolaşan araç haricinde emin ol o menteşeler bizim açıp kapayabileceğimizden çok daha fazla açılıp kapatılır lab ortamında.. Benzer testler sürekli yinelenir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: melihbursa

    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: melihbursa

    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: melihbursa

    Arkadaslar
    Sanayide kilitciye gosterdim gergiyi
    Yapariz dedi.
    Degismesine gerek yok dedi.
    50 lira felan tutar heralde.

    Aracın garantisi yok mu? Aynı sorunu megane'da yaşamıştım servis hiç lafını etmeden hemen garantiden değiştirdi parçayı..


    garantisi geçen sene bitti.
    2011 nisan'da aldım aracı.
    Bu sorun kronik bir sorun diyor kilitçi.
    tüm kapılarda er geç aynı sorun olacak diyor.
    Demek ki tüm c4'lerde oluşacak bu gergi sorunu.

    O genellemeyi yapamayız.. Üretim aşaması yaşayan bir süreçtir. Malzemeler sürekli güncellenir araçlarda.. Sorunlu parçalar tespit edildiğinde imalatta kullanımına devam edilmez..

    Arkadaşlar.
    sorun şimdilik çözüldü.
    servisin gergi değişecek dediği parça şimdilik 20 tl'ye halledildi.
    usta en çok şoför kapısı çalıştığı için oluyor dedi.
    öndeki kapıların gergileri birbiri ile aynıymış.
    arka kapılar birbirinden farklı sağ sol olarak yani.
    Dediğiniz doğru hatalı parçalar değiştirilir ancak bu kullanıcı şikayetleri, servislerden aldıkları geri dönüşlerle olur.
    Şuana kadar forumda bu sorunu yaşayan duymadım.
    Bursa bayratarda ilk sende oldu dedi.
    demekki daha yeni bir sorun revize yapılması imkansız.
    Er geç sizin araçlarda da aynı sorun olacaktır.


    Sadece müşteri geri bildirimlerinden aracın eksikleri tespit edilmez. Test araçları vardır ve araç piyasaya çıktığı günden beri dışarda dolaşır, akşamları atölyeye döner incelenir. Model piyasadan kalkana kadar devam eder..
    Dolaşan araç haricinde emin ol o menteşeler bizim açıp kapayabileceğimizden çok daha fazla açılıp kapatılır lab ortamında.. Benzer testler sürekli yinelenir..

    Demek ki sorun kronik değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bravaman kullanıcısına yanıt
    Tam olarak kastettiğim buydu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    C4 Confort Plus ile 3 ayda 8.500 km. İstanbul içi yol yaptım.

    Genel anlamda memnunum.

    Yakıt tüketimi ortlamam 5,1 litre ve hız ortalamam 40 km.

    Bu arada araç 1,6 dizel MCP 112 (veya 115) beygir.

    Bu hızla Temmuz sonu 15.000 bakımına girerim sanırım.



    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba c4 comfort plus aracımın lastikleri iyice eskidi 2012 model üstünde olan lastik michelin uzantısını bilmiyorum bana önereceğiniz f/p lastikleri nelerdir selametle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark_dewil

    Arkadaşlar merhaba c4 comfort plus aracımın lastikleri iyice eskidi 2012 model üstünde olan lastik michelin uzantısını bilmiyorum bana önereceğiniz f/p lastikleri nelerdir selametle.

    Alıntıları Göster
    Birde bugun lastikciye gittim Nexen N6000 195 tl fiyat vermiş liste fiyatı
    Mchelin 250 tl demiş
    Continaltel 255 tl demiş
  • dark_dewil D kullanıcısına yanıt
    hocam ben yeni değiştirdim pirelli p7 205/55/16 180 tl ye altım 4 lastiğe 100 tl değerinde yakıt çeki veriyorlar. bence çok cazip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gxsafa -- 20 Mayıs 2014; 22:22:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gxsafa

    hocam ben yeni değiştirdim pirelli p7 205/55/16 180 tl ye altım 4 lastiğe 100 tl değerinde yakıt çeki veriyorlar. bence çok cazip
    quote:

    Hız ortalaması 40 ise büyük oranda otobanda sürmüşsünüz aracı bence. İstanbul'da ortalama 40 çok zor.


    Günlük 2 saat araba kullanıyorum. Bunun 1 saati otoban (Ataşehir-Pendik) ve 1 saati ara sokaklar.

    Otobana girmeyen biri İstanbul'da '30' ortalamayı tutturur en iyi ihtimalle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    Hız ortalaması 40 ise büyük oranda otobanda sürmüşsünüz aracı bence. İstanbul'da ortalama 40 çok zor.


    Günlük 2 saat araba kullanıyorum. Bunun 1 saati otoban (Ataşehir-Pendik) ve 1 saati ara sokaklar.

    Otobana girmeyen biri İstanbul'da '30' ortalamayı tutturur en iyi ihtimalle.

    Aynen öyle benimki 28 Km/s'yi geçmiyor.
  • gxsafa G kullanıcısına yanıt
    Bilgin için saol hocam peki pirelli üstündeki lastiklerden dahamı iyidir yoksa dahamı kötüdür
  • dark_dewil D kullanıcısına yanıt
    Valla hocam araçların üzerinde michelle geliyor ve bence lastik michelle dir. ancak bizim yollarımız bence michelle e göre değil çok çabuk lastiğe hasar veriyor.

    Şöyleki michelle lastiğin dışında herhangi birşey yoksa bile içten hemen tel atıyor yada kırılıyor buda lastiğin özelliğini yitirmesine neden oluyor.
  • gxsafa G kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gxsafa

    Valla hocam araçların üzerinde michelle geliyor ve bence lastik michelle dir. ancak bizim yollarımız bence michelle e göre değil çok çabuk lastiğe hasar veriyor.

    Şöyleki michelle lastiğin dışında herhangi birşey yoksa bile içten hemen tel atıyor yada kırılıyor buda lastiğin özelliğini yitirmesine neden oluyor.

    michelle ne ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark_dewil

    Bilgin için saol hocam peki pirelli üstündeki lastiklerden dahamı iyidir yoksa dahamı kötüdür

    Lastikleri sadece markası ile değerlendiremezsiniz. Örneğin Michelin Primacy serisi gerçekten üst seviye bir lastiktir ancak Energy serisi vasatın üstüne çıkamaz. Eskiden kullandığım rezalet bir P6 yüzünden Pirelli'ye çok soğuk bakıyorum ancak benzer şekilde Pirelli'de de iyi modeller olabilir, P7'yi bilmiyorum.

    Benim aracın üzerinde Michelin Primacy HP lastikler var. Kış lastiği takılı olan kısmı çıkınca yaklaşık 30 bin km yol yaptım. Bu mesafenin çoğu asfalt, arada köy yolları da var. 30 bin km sonunda lastiğin performansı hala gayet iyi. Diş derinliği kritik seviyenin hala uzağında, balon, inme, vs sorunu da hiç yaşamadım. Mart sonunda kışlıkların yerine tekrar takıldıktan sonra iki kez mazot alırken havaları kontrol ettim, iki aydır aynen duruyor.

    Önümüzdeki yaz bu lastikler ömrünü dolduracak. Yerine yine Primacy serisi alabilirim. Bir de son günlerde sık sık duyuyorum; Goodyear Efficientgrip Performance model lastik bayağı övülüyor. İncelemeye değer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    quote:

    Orijinalden alıntı: dark_dewil

    Bilgin için saol hocam peki pirelli üstündeki lastiklerden dahamı iyidir yoksa dahamı kötüdür

    Lastikleri sadece markası ile değerlendiremezsiniz. Örneğin Michelin Primacy serisi gerçekten üst seviye bir lastiktir ancak Energy serisi vasatın üstüne çıkamaz. Eskiden kullandığım rezalet bir P6 yüzünden Pirelli'ye çok soğuk bakıyorum ancak benzer şekilde Pirelli'de de iyi modeller olabilir, P7'yi bilmiyorum.

    Benim aracın üzerinde Michelin Primacy HP lastikler var. Kış lastiği takılı olan kısmı çıkınca yaklaşık 30 bin km yol yaptım. Bu mesafenin çoğu asfalt, arada köy yolları da var. 30 bin km sonunda lastiğin performansı hala gayet iyi. Diş derinliği kritik seviyenin hala uzağında, balon, inme, vs sorunu da hiç yaşamadım. Mart sonunda kışlıkların yerine tekrar takıldıktan sonra iki kez mazot alırken havaları kontrol ettim, iki aydır aynen duruyor.

    Önümüzdeki yaz bu lastikler ömrünü dolduracak. Yerine yine Primacy serisi alabilirim. Bir de son günlerde sık sık duyuyorum; Goodyear Efficientgrip Performance model lastik bayağı övülüyor. İncelemeye değer.

    Alıntıları Göster
    Dün C5 2009 aracımı sattım. Aynısının otomatiğini düşünüyordum, servisle konuştum araç ağır 1.6 araçta zorlanıyor bu yüzden 60-80 bin km dediler.
    Bende şimdi 2. el C4 otm. almak istiyorum. Hemde faklı bir araba kullanırım diye düşünüyorum.
    C4 E-Hdi Mcp 1.6 kullanıma bağlı ama ortalama baskı balata ne kadar gidiyor?




  • 
Sayfa: önceki 998999100010011002
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.