Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (3914. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
85.042
Cevap
1.065
Favori
5.623.972
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
79 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 39123913391439153916
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • connectpeople kullanıcısına yanıt
    ozaman sadece lazım olduğu zamanlar aktarsam yeterli olur. teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Nisan ve Mayıs aylarında her ay 5000 TL harca 55 TL puan kazan teklifi geldi. Çok kötü bir teklif ama yinede değerlendirebilmek açısından soruyorum, eskiden çeşitli opsiyonlar vardı ancak şimdilerde hala geçerli seçenekler var mıdır, ya da en ekonomik şekilde fiziki alışveriş yapmadan nasıl bu tutara ulaşabilirim?.. Şimdiden cevap için teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aras -- 13 Nisan 2018; 14:28:26 >
  • Arkadaşlar bu yemek sepeti üye işyeri mıdır?



    Playla cuzdana yüklesek puan kazanabilirmiyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler selam. Malum adios tatil kampanyasında bize kazık attığı için otel araştırıyorum ucuza nasıl alırız diye. Bu hotwire sitesindeki hotrate oteller biraz olsun acente fiyatlarına göre uygun çıkıyor. Sorum şu ki buradan aldığımız otel sıkıntı çıkarır mı ? Daha önce yurtdışı için aldım bir kaç kere ama Türkiye için hiç almadım. Bir diğer sorum da, daha önce sondakka.com sitesini kullanan oldu mu ? Buradaki fiyatlar hotwire'dan bile daha iyi çıkıyor. Normal fiyatın yarısına yakın indirimli oluyor ama siteye güvenemedim. İnternetten herhangi bir kötü haber göremedim ama kullanan da bulamadim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Işığı kapatıp boşaltınn burayı kalan sahaları koruyun

    Kartın içine etmeden nçbindiğim dalaşı kesmeden sağdan sağdan yürüyün

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapılan otel kampanyası ile ilgili thh ne başvuran var mı acaba. Varsa bir gelişme yaşadı mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • [escobar] kullanıcısına yanıt
    İnternet bankacılığında bu seçenek var. Kredi kartı bilgilerinde sanırım.
  • s.volkan kullanıcısına yanıt
    geçerli olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 13.04.2018 tarihinde Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu e-şikayet sitesi aracılığıyla Bankamıza ulaşan başvurunuza ve Bankamız Kayıt Takip Sisteminde yer alan 8511399 - 8516383 referans numaralı başvurularınıza istinaden bilgi vermek isteriz.

    Siz değerli müşterilerimizin geri bildirimleri hizmet kalitemizin geliştirilmesine yönelik çalışmalarımızda son derece önemli yer tutmaktadır.

    Adios, Adios Premium ve Crystal kart internet sitelerinde 2 Nisan 2018 tarihinde başladığını duyurduğumuz otel kampanyasının, kontenjanlarla sınırlı olduğu ve belirlenen kontenjan adedine ulaşıldığında kampanyanın sona ereceği belirtilmiştir. Kampanyamız yoğun talep görmüş ve belirlenen kontenjan adedine kısa sürede ulaşılmıştır.

    Bu nedenle kampanyadan yararlanamayacağınızı üzülerek belirtmek ister, kampanyamıza gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.
  • bu nasıl birşey böyle ben bddk şikayet ediyorum onlar bankaya yönlendiriyor banka aynı cevabı veriyor peki bddk ne işe yarıyor sadece yönlendirici mi ben onlara müşteri temsilcilerinin saat kaç itibariyle kayıt almaya başladığını bana saat kaç itibariyle kayıt aldıklarının bilgisini istedim bu şekilde cevap gönderiyorlar
  • kivanc277 K kullanıcısına yanıt
    bddk usül yönünden inceliyor esastan inceleme yapamaz zaten banka 240 kontenjan belirtmiş bence banka baskı altına alınmalı kontenjan artırımı için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vatansever Müslüman Türk

    bddk usül yönünden inceliyor esastan inceleme yapamaz zaten banka 240 kontenjan belirtmiş bence banka baskı altına alınmalı kontenjan artırımı için
    bu saatten sonra bankadan ek kontenjan arttırmasını beklemek çok iyimser hatta hayalperest bir yaklaşım olur. bu otel işi bitti artık. banka da zaten standart dönüşler yapıyor gördüğüm kadarıyla. bddk ve thh'dan da bir sonuç çıkmayacağını yukarıda avukat bir arkadaş yasa maddeleri ile açıklamıştı zaten

    müşteriler olarak burada bize düşen eğer bankaya yaptırım gücümüz olduğunu düşünüyorsak bunu şikayet ile değil bankaya ekonomik olarak yapmalıyız. daha önceki sayfalarda kurumsal ilişkilerini kesen kişileri okudum bu tarz yaklaşımlar hatta bireysel olarak da kart kullanımını sıfırlamak ve bunu 2-3 ay sürdürmek bankaya en güzel cevap olur zira banka nında aylık ve çeyrek hedefleri var, 2-3 ay sonra ne oluyor arkadaş kart kullanımı örnek %20 azalmıdığını yada toplam kart harcaması örnek %30 azaldığını görünce ve hedeflerin gerisinde kalınca aksiyon almaya başlayacaktır.

    ama ben bunları yazıyorum eminim bir elin parmaklarından daha fazla kişi bunu uygulamayacak. o otel alamadım diye esip gürleyen kişiler 2 tane kişiye özel gelince yada 4 tane 100tl markete 40tl görünce hemen başlarlar alışverişe. harcama olunca da banka bildiğini okumaya devam edecektir.




  • Şu an ne hakem heyeti ne bddk hiç vakit harcamayın. Şu an ne sosyal medyadan ne de bddk dahil şikayet yöntemlerine banka cevap vermiyor. Cevap veriyor da sadece şikayeti kapatmak için standart cevap veriliyor. Şikayetler okunmuyor bile. Yapacağınız şeyi yukarda arkadaşlar paylaştı. Özetlersem:



    1-Tüm harcamaları başka bankalara kaydırın.

    2-Tüm otomatik ödeme talimatlarını iptal edip başka bankaya taşıyın.

    3-birden fazla Yapı Kredi kartı varsa iptal edin

    4- mevduatları ilk vade tarihinde kapatıp başka bankalarda taşıyın.



    Not: 75-150 lira puan için şu sıralar alışveriş yapmayın. Birlikten güç doğar. Başka banka kampanyalarını değerlendirin.



    Twitter'dan retweet beğeni bir sekilse destekleyin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalpakci

    Şu an ne hakem heyeti ne bddk hiç vakit harcamayın. Şu an ne sosyal medyadan ne de bddk dahil şikayet yöntemlerine banka cevap vermiyor. Cevap veriyor da sadece şikayeti kapatmak için standart cevap veriliyor. Şikayetler okunmuyor bile. Yapacağınız şeyi yukarda arkadaşlar paylaştı. Özetlersem:



    1-Tüm harcamaları başka bankalara kaydırın.

    2-Tüm otomatik ödeme talimatlarını iptal edip başka bankaya taşıyın.

    3-birden fazla Yapı Kredi kartı varsa iptal edin

    4- mevduatları ilk vade tarihinde kapatıp başka bankalarda taşıyın.



    Not: 75-150 lira puan için şu sıralar alışveriş yapmayın. Birlikten güç doğar. Başka banka kampanyalarını değerlendirin.



    Twitter'dan retweet beğeni bir sekilse destekleyin..
    hocam su an sadece parafly kulla nıyorum işe yaramayan puanları başına çalsın adios




  • aras kullanıcısına yanıt
    Hocam yanlış anlamayın da ne yapacaksınız 5000 TL gibi büyük bir meblayı çevirip 55 TL kazanacaksınız da...

    Siteye yazdığınıza göre burayı okuyorsunuz da...

    Puan kazansan ne olacak? Katsayılar her gün düşüyor, hesap işletim ücreti iade edilmiyor (artık genelde), puanla otel alamıyorsun...

    5000'e 55 gibi komik bir oran geliyor; demekki sizin kart harcama oranınız yüksek... önemli bir müşterisiniz banka için. Sizde boykot edin başka kartları kullanın.

    Tabi bunlar nacizane önerim. Sürçi lisan ettiysek affola...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarın hesap işletim ücreti yansıyacak, bakalım iade edecekler mi?
  • 15 Nisan GG yada HB beklentisi olan var mı benim gibi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarveniko

    15 Nisan GG yada HB beklentisi olan var mı benim gibi)
    https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-worldpuan-kampanyasi-15-30-nisan--132314804#132314804
  • Yeni puan kampanyaları gelsin de biriktirip puanlarımızla rezil olalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astforum A kullanıcısına yanıt
    Meblağ

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 39123913391439153916
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.