Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (336. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (4 Mobil) - 2 Masaüstü4 Mobil
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.722.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 334335336337338
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seksanddirt

    quote:

    Orjinalden alıntı: yukobir


    mcv 1976 siz aslında logan mcv nin fiziki yani dış görünüşü ve genişliğine tutuldunuz, fiyatı değermi, ikinci el zarar edermiyim, motor gücü aracın cüssesine göre motor yeterlimi ve dışardan insanların moral bozma kaygıları dolayısıyla kararsızlığınız hat safhada. Buradaki arkadaşlar bir noktaya kadar size destek olabilirler, daha fazlası bizleri aşar. Eğer içinizde şüphe ve kaygı varsa üstte yorum yazan arkadaşın görüşü fena değil. Bu paraya ikinci el megan ve benzeri segmentte temiz araçlar rahatlıkla bulabilirsiniz, bankalar ikinci el yüksek model arabalarada kredi veriyorlar. Artık bir karar verin ve arkadaşları daha fazla zor duruma sokmamanız gerekiyor. Sonuçta karlı veya zararlı çıkacak sizsiniz. Bazen risk almak gerekir. Bir an karar verin ve satıcıya gidin, mcv mi olur, megan mı olur bitsin bu işkence. Yoksa sağlığınız bozulacak bu stresten.
    Not: Kıbrıstan bir tanıdığımın arkadaşı geldi. Doğma büyüme kıbrıslı genç. Çarşıya gezmeye çıktık bir giysi beğendi fiyatı 35 ytl (tişört) biz dışarda kaldık, hemen girip
    aldı kısa sürede kaça aldın dedik 35 ytl dedi, pazarlık yapmadınmı yoo dedi, o ne demek, neyse dedik, yanımdaki arkadaş bir süre sonra bir başka mağazada ayni tişörtü gördü farklı renk olarak fiyatıda üzerinde yazıyor 25ytl kıbrıslı arkadaşa gösterdi. Onun tepkisi sert oldu. Bu tişört olayı kapanmıştır diye. Ne bir ah ne bir vah hiç tepki yok. Sonra konuyu açtık söyledi. Biz bir şeyi beğenip almışssak bir daha geriye hiç bakmayız, aldığımız şey bizi mutlu ve tatmin ediyorsa hiç bir zaman o ürünle ilgili bir şey düşünmeyiz ve kafamıza takmayız. İşte dedim uzun yaşamak ve mutluluk bu.


    .

    Bu yorumdan sonra da diyecek birşey bulamıyorum...

    Alıntıları Göster
    herkese slm ederek başlayayım.
    bende bir logancıyım. 2008 1.4 klima var.

    yaşadığım olay yada sorun şu.patates tarlası diye tabir edilen çukurlarla dolu bir zemine yaklaşıyorum.
    arabam 2. viteste ayağımı gazdan çekiyorum.hız azalsın 1. vitese alacam,ama araba nedense hiç hız kesmiyor ve
    normal seyrinde gidiyor.gaz pedalına paspas vs. mi sıkıştı diye bakıyorum, hiçbir şey görünmüyor.bu arada çukurları saymazsak dümdüz bir yoldayız.

    yorumlarınıza ve önerilerinize ihtiyacım var. teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iskorpiti

    herkese slm ederek başlayayım.
    bende bir logancıyım. 2008 1.4 klima var.

    yaşadığım olay yada sorun şu.patates tarlası diye tabir edilen çukurlarla dolu bir zemine yaklaşıyorum.
    arabam 2. viteste ayağımı gazdan çekiyorum.hız azalsın 1. vitese alacam,ama araba nedense hiç hız kesmiyor ve
    normal seyrinde gidiyor.gaz pedalına paspas vs. mi sıkıştı diye bakıyorum, hiçbir şey görünmüyor.bu arada çukurları saymazsak dümdüz bir yoldayız.

    yorumlarınıza ve önerilerinize ihtiyacım var. teşekkürler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: iskorpiti

    herkese slm ederek başlayayım.
    bende bir logancıyım. 2008 1.4 klima var.

    yaşadığım olay yada sorun şu.patates tarlası diye tabir edilen çukurlarla dolu bir zemine yaklaşıyorum.
    arabam 2. viteste ayağımı gazdan çekiyorum.hız azalsın 1. vitese alacam,ama araba nedense hiç hız kesmiyor ve
    normal seyrinde gidiyor.gaz pedalına paspas vs. mi sıkıştı diye bakıyorum, hiçbir şey görünmüyor.bu arada çukurları saymazsak dümdüz bir yoldayız.

    yorumlarınıza ve önerilerinize ihtiyacım var. teşekkürler



    Belki daha önce burda yazmış olabilirim; aynı sorun benim de sık sık başıma geliyor. Ayağımı gaz pedalından çekmeme rağmen pedal geri gelmiyor, adeta oraya yapışıp kalıyor. Ben gaz pedalından şüphelenmiştim. Birkaç kere servise gittiğimizde bunu dile getirdim; "Giydiğiniz sandalet/terlikten kaynaklanıyordur" dediler(o zaman mevsim yazdı). Aynı şey ayakkabıyla kullanırken de oldu, bu sefer: "Paspas kayıp sıkışmıştır" dediler.
    Ehliyet alırken öğretilen şeyler vardır; arabaya biner binmez koltuğunuzu ayarlarsınız, sonra aynaları, dikiz aynasını ayarlarsınız, sonra emniyet kemerinizi takarsınız vs. vs...Servis elemanlarından aldığım bu cevaplar sonucu bunlara bir de paspas düzeltmeyi ekledim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seksanddirt

    quote:

    Orjinalden alıntı: iskorpiti

    herkese slm ederek başlayayım.
    bende bir logancıyım. 2008 1.4 klima var.

    yaşadığım olay yada sorun şu.patates tarlası diye tabir edilen çukurlarla dolu bir zemine yaklaşıyorum.
    arabam 2. viteste ayağımı gazdan çekiyorum.hız azalsın 1. vitese alacam,ama araba nedense hiç hız kesmiyor ve
    normal seyrinde gidiyor.gaz pedalına paspas vs. mi sıkıştı diye bakıyorum, hiçbir şey görünmüyor.bu arada çukurları saymazsak dümdüz bir yoldayız.

    yorumlarınıza ve önerilerinize ihtiyacım var. teşekkürler



    Belki daha önce burda yazmış olabilirim; aynı sorun benim de sık sık başıma geliyor. Ayağımı gaz pedalından çekmeme rağmen pedal geri gelmiyor, adeta oraya yapışıp kalıyor. Ben gaz pedalından şüphelenmiştim. Birkaç kere servise gittiğimizde bunu dile getirdim; "Giydiğiniz sandalet/terlikten kaynaklanıyordur" dediler(o zaman mevsim yazdı). Aynı şey ayakkabıyla kullanırken de oldu, bu sefer: "Paspas kayıp sıkışmıştır" dediler.
    Ehliyet alırken öğretilen şeyler vardır; arabaya biner binmez koltuğunuzu ayarlarsınız, sonra aynaları, dikiz aynasını ayarlarsınız, sonra emniyet kemerinizi takarsınız vs. vs...Servis elemanlarından aldığım bu cevaplar sonucu bunlara bir de paspas düzeltmeyi ekledim...

    Alıntıları Göster
    renault parçaları kullanıyor olsada güvenlik konusunda yetersiz

     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iceman2005

    renault parçaları kullanıyor olsada güvenlik konusunda yetersiz

     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: iceman2005

    renault parçaları kullanıyor olsada güvenlik konusunda yetersiz

     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....



    Hatırlattığınız iyi olmuş, bu fotoğrafları da görmemiştik daha önce...teşekkürler paylaşım için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iceman2005

    renault parçaları kullanıyor olsada güvenlik konusunda yetersiz

     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


    Alıntıları Göster
    yani? sen yenimi öğrendin ?

    3 yıldız aldı logan honda civicte 4 yıldız hatta o herkezin gözünde devleştirdiği nissan navara 1.5 yıldız aldı

    birde şu var bir aracın güvenli olmasıdan cok sürüçüsünün sürüş şekli ve bilgisi önemli bmw ler mercedesler görüyoruz var 10 havayastığı inanılmaz güvenlik önlemleri pasif ve aktif olarak coğuda paramparca oluyor niye sence ?

    dikkat edersen bu testleri yapan euroncap 68km hızla gercekleştiriyor dünyadaki hiçbir otomobil üretiçisi bu hızın üstündeki carpışmalarda güvenlik garantisi vermez birşeyler yazarken önce bilgi edinmek gerek bilmek gerek dimi ....

    zaten bu resimleri bilerek buraya koymandaki amacını az cok tahmin edebiliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NİTROUS666 -- 7 Mart 2008; 19:12:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    yani? sen yenimi öğrendin ?

    3 yıldız aldı logan honda civicte 4 yıldız hatta o herkezin gözünde devleştirdiği nissan navara 1.5 yıldız aldı

    birde şu var bir aracın güvenli olmasıdan cok sürüçüsünün sürüş şekli ve bilgisi önemli bmw ler mercedesler görüyoruz var 10 havayastığı inanılmaz güvenlik önlemleri pasif ve aktif olarak coğuda paramparca oluyor niye sence ?

    dikkat edersen bu testleri yapan euroncap 68km hızla gercekleştiriyor dünyadaki hiçbir otomobil üretiçisi bu hızın üstündeki carpışmalarda güvenlik garantisi vermez birşeyler yazarken önce bilgi edinmek gerek bilmek gerek dimi ....

    zaten bu resimleri bilerek buraya koymandaki amacını az cok tahmin edebiliyorum

    Alıntıları Göster
    O çarpışma testlerinde o güvendiğiniz beğendiğiniz araçlar ne yıldızlar aldığını görseniz, loganın fiyat-ürün politikasının ne kadar doğru olduğnu görürsünüz. Teneke trampet hatta çarpışma testlerine girmesi tehlikeli bulunan 1999 dogan,şahinlere hala
    8-10 bin ytl veriyor bizim insanımız. Arkadaşlar 5 yıldız alan araçlar bugün 40 000 ytlden aşağı değil. Onlar da mercedes, bmv, ve diğer araçların üst segmentleri. Kısaca Ne ka ekmek o ka köfte (göçmen sözü) Yukarıda ki çarpışma testi fena değil yinede. Çarpışma testinde, ön kısım, motor, ön takımın arka kapıya geldiği bir sürü araç var 30 000 ytl üzeri. Biraz insaflı olmak lazım. Bazı insanların bu logana karşı kasıtlı antipatisini anlayamadım bir türlü. Bu insanlar birazda ülkemizde kullanılan teneke araçların ortadan kaldırılması için caba gösterselerde kazalardaki ölümler azalsa. Tofaş ağanın paralı askerlerimidir nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iskorpiti

    herkese slm ederek başlayayım.
    bende bir logancıyım. 2008 1.4 klima var.

    yaşadığım olay yada sorun şu.patates tarlası diye tabir edilen çukurlarla dolu bir zemine yaklaşıyorum.
    arabam 2. viteste ayağımı gazdan çekiyorum.hız azalsın 1. vitese alacam,ama araba nedense hiç hız kesmiyor ve
    normal seyrinde gidiyor.gaz pedalına paspas vs. mi sıkıştı diye bakıyorum, hiçbir şey görünmüyor.bu arada çukurları saymazsak dümdüz bir yoldayız.

    yorumlarınıza ve önerilerinize ihtiyacım var. teşekkürler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: iskorpiti

    herkese slm ederek başlayayım.
    bende bir logancıyım. 2008 1.4 klima var.

    yaşadığım olay yada sorun şu.patates tarlası diye tabir edilen çukurlarla dolu bir zemine yaklaşıyorum.KE
    arabam 2. viteste ayağımı gazdan çekiyorum.hız azalsın 1. vitese alacam,ama araba nedense hiç hız kesmiyor ve
    normal seyrinde gidiyor.gaz pedalına paspas vs. mi sıkıştı diye bakıyorum, hiçbir şey görünmüyor.bu arada çukurları saymazsak dümdüz bir yoldayız.

    yorumlarınıza ve önerilerinize ihtiyacım var. teşekkürler


    Bu durum bir çok sürücünün başına gelebilen önemli bir sorun. Genellikle gaz pedalının takılması çoğunlukla PAS PAS dan kaynaklanan durumdur. Normal şartlarda pas pas gaz pedalının gerisinde dursada pedalın altındaki eğik kısım paspasın kıyısına sürtürek bazen geri gelmeyebilir. Birde aracı sürerken topuğunuz paspası ileriye doğru kuvvetli baskıyla ittirir ve gaz pedalının altındaki eğik metal kısmının dolayısıyla gaz pedalının geriye gelmesini engeller. Araç stop halindeyden aydınlık bir yerde paspasla gaz pedalının alt eğik metal kısmının sürtünüp sürtünmediğini kontrol edebilirsiniz gaz pedalını elinizle bastırarak. Hatta siz paspasın gaz pedalı bölümüne gelen kısmı uygun şekilde KESİN. İkinci olarak da gaz pedalının altındaki taban döşemesi siyah kaplama bazen kalkıklık yaparak gaz pedalının altındaki eğik metale sürtebilir o yüzdende geri gelmeyebilir. Kontrol etmekte yarar var.
    Bir başka konu çoğu kez paspasın gaz pedalının altına girmesi vaya taban döşemesi kalkarak gaz pedalının basma limitini 3/1 oranında engelleyerek aracın performansının düştüğü endişesine kapılır sürücüler, servisler genellikle durumu anlatır, bazı iyiniyetli olmayan tamirciler ise gereksiz masraf çıkarırlar sürücünün iyi niyetli duygularından yararlanarak.
    En iyisi benim gibi yapın rahat edin. Önce paspasın gaz pedalı kısmına gelen
    ve debriyaj bölüme gelen kısmı uygun şekilde kestim. Paspasın koltuk tarafındaki askı deliklerinden birer soyulmamış elektirik kablosuyla koltuğu kendinize göre ayarlayıp paspası geriye çektirerek koltuk altı uygun deliklerden geçirip bağlayın, HAYATA BAĞLANIN.
    Herkese sağlık dolu, güzel günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yukobir -- 7 Mart 2008; 22:10:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    O çarpışma testlerinde o güvendiğiniz beğendiğiniz araçlar ne yıldızlar aldığını görseniz, loganın fiyat-ürün politikasının ne kadar doğru olduğnu görürsünüz. Teneke trampet hatta çarpışma testlerine girmesi tehlikeli bulunan 1999 dogan,şahinlere hala
    8-10 bin ytl veriyor bizim insanımız. Arkadaşlar 5 yıldız alan araçlar bugün 40 000 ytlden aşağı değil. Onlar da mercedes, bmv, ve diğer araçların üst segmentleri. Kısaca Ne ka ekmek o ka köfte (göçmen sözü) Yukarıda ki çarpışma testi fena değil yinede. Çarpışma testinde, ön kısım, motor, ön takımın arka kapıya geldiği bir sürü araç var 30 000 ytl üzeri. Biraz insaflı olmak lazım. Bazı insanların bu logana karşı kasıtlı antipatisini anlayamadım bir türlü. Bu insanlar birazda ülkemizde kullanılan teneke araçların ortadan kaldırılması için caba gösterselerde kazalardaki ölümler azalsa. Tofaş ağanın paralı askerlerimidir nedir?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yukobir

    O çarpışma testlerinde o güvendiğiniz beğendiğiniz araçlar ne yıldızlar aldığını görseniz, loganın fiyat-ürün politikasının ne kadar doğru olduğnu görürsünüz. Teneke trampet hatta çarpışma testlerine girmesi tehlikeli bulunan 1999 dogan,şahinlere hala
    8-10 bin ytl veriyor bizim insanımız. Arkadaşlar 5 yıldız alan araçlar bugün 40 000 ytlden aşağı değil. Onlar da mercedes, bmv, ve diğer araçların üst segmentleri. Kısaca Ne ka ekmek o ka köfte (göçmen sözü) Yukarıda ki çarpışma testi fena değil yinede. Çarpışma testinde, ön kısım, motor, ön takımın arka kapıya geldiği bir sürü araç var 30 000 ytl üzeri. Biraz insaflı olmak lazım. Bazı insanların bu logana karşı kasıtlı antipatisini anlayamadım bir türlü. Bu insanlar birazda ülkemizde kullanılan teneke araçların ortadan kaldırılması için caba gösterselerde kazalardaki ölümler azalsa. Tofaş ağanın paralı askerlerimidir nedir?


    Arkadaşım sana çarpışma testlerinde 5 yıldız almış bazı araba modellerini belirtiyim
    fiat 500
    grande punto
    peugeot 1007
    peugeot 207
    renault clio
    renault modus
    bu araçlar öyle pahalı araçlar değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    quote:

    Orjinalden alıntı: iskorpiti

    herkese slm ederek başlayayım.
    bende bir logancıyım. 2008 1.4 klima var.

    yaşadığım olay yada sorun şu.patates tarlası diye tabir edilen çukurlarla dolu bir zemine yaklaşıyorum.KE
    arabam 2. viteste ayağımı gazdan çekiyorum.hız azalsın 1. vitese alacam,ama araba nedense hiç hız kesmiyor ve
    normal seyrinde gidiyor.gaz pedalına paspas vs. mi sıkıştı diye bakıyorum, hiçbir şey görünmüyor.bu arada çukurları saymazsak dümdüz bir yoldayız.

    yorumlarınıza ve önerilerinize ihtiyacım var. teşekkürler


    Bu durum bir çok sürücünün başına gelebilen önemli bir sorun. Genellikle gaz pedalının takılması çoğunlukla PAS PAS dan kaynaklanan durumdur. Normal şartlarda pas pas gaz pedalının gerisinde dursada pedalın altındaki eğik kısım paspasın kıyısına sürtürek bazen geri gelmeyebilir. Birde aracı sürerken topuğunuz paspası ileriye doğru kuvvetli baskıyla ittirir ve gaz pedalının altındaki eğik metal kısmının dolayısıyla gaz pedalının geriye gelmesini engeller. Araç stop halindeyden aydınlık bir yerde paspasla gaz pedalının alt eğik metal kısmının sürtünüp sürtünmediğini kontrol edebilirsiniz gaz pedalını elinizle bastırarak. Hatta siz paspasın gaz pedalı bölümüne gelen kısmı uygun şekilde KESİN. İkinci olarak da gaz pedalının altındaki taban döşemesi siyah kaplama bazen kalkıklık yaparak gaz pedalının altındaki eğik metale sürtebilir o yüzdende geri gelmeyebilir. Kontrol etmekte yarar var.
    Bir başka konu çoğu kez paspasın gaz pedalının altına girmesi vaya taban döşemesi kalkarak gaz pedalının basma limitini 3/1 oranında engelleyerek aracın performansının düştüğü endişesine kapılır sürücüler, servisler genellikle durumu anlatır, bazı iyiniyetli olmayan tamirciler ise gereksiz masraf çıkarırlar sürücünün iyi niyetli duygularından yararlanarak.
    En iyisi benim gibi yapın rahat edin. Önce paspasın gaz pedalı kısmına gelen
    ve debriyaj bölüme gelen kısmı uygun şekilde kestim. Paspasın koltuk tarafındaki askı deliklerinden birer soyulmamış elektirik kablosuyla koltuğu kendinize göre ayarlayıp paspası geriye çektirerek koltuk altı uygun deliklerden geçirip bağlayın, HAYATA BAĞLANIN.
    Herkese sağlık dolu, güzel günler.

    Alıntıları Göster
    Bugün ilk yorum bendenwww.euroncap.com bir girin bakın ondan sonra konuşun herkez tutturmuş yok o dandik yok bu teneke yahu buruya yada herhangi bir markaya taş atana kadar bir girinde bakın 97 bmw 316 herkezin gözünde kaya gibi arabadır eminim ama 1.5 yıldız yine aynı model mercedes c180 2 yıldız valla logan sınıfında ilk defa euroncapa katılan araba öle biliyorum.bazı arabaları sınıfına göre değerlendirin lüks veya daha palı araçlarla değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ustaoglu.b

    Bugün ilk yorum bendenwww.euroncap.com bir girin bakın ondan sonra konuşun herkez tutturmuş yok o dandik yok bu teneke yahu buruya yada herhangi bir markaya taş atana kadar bir girinde bakın 97 bmw 316 herkezin gözünde kaya gibi arabadır eminim ama 1.5 yıldız yine aynı model mercedes c180 2 yıldız valla logan sınıfında ilk defa euroncapa katılan araba öle biliyorum.bazı arabaları sınıfına göre değerlendirin lüks veya daha palı araçlarla değil.

    Alıntıları Göster
    yaw hiç kimse umrumda diyi tek bildigim şey aracın bana hitap etmesi isteyen alır istemeyen uzar biz bu arabayı almadan hiç inceleme yapmadıkmı sanıyosunuz yaw
    hız felakettir bunu unutmayın ister mercedesle git ister fiat 124le hız felakettir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iceman2005

    quote:

    Orjinalden alıntı: yukobir

    O çarpışma testlerinde o güvendiğiniz beğendiğiniz araçlar ne yıldızlar aldığını görseniz, loganın fiyat-ürün politikasının ne kadar doğru olduğnu görürsünüz. Teneke trampet hatta çarpışma testlerine girmesi tehlikeli bulunan 1999 dogan,şahinlere hala
    8-10 bin ytl veriyor bizim insanımız. Arkadaşlar 5 yıldız alan araçlar bugün 40 000 ytlden aşağı değil. Onlar da mercedes, bmv, ve diğer araçların üst segmentleri. Kısaca Ne ka ekmek o ka köfte (göçmen sözü) Yukarıda ki çarpışma testi fena değil yinede. Çarpışma testinde, ön kısım, motor, ön takımın arka kapıya geldiği bir sürü araç var 30 000 ytl üzeri. Biraz insaflı olmak lazım. Bazı insanların bu logana karşı kasıtlı antipatisini anlayamadım bir türlü. Bu insanlar birazda ülkemizde kullanılan teneke araçların ortadan kaldırılması için caba gösterselerde kazalardaki ölümler azalsa. Tofaş ağanın paralı askerlerimidir nedir?


    Arkadaşım sana çarpışma testlerinde 5 yıldız almış bazı araba modellerini belirtiyim
    fiat 500
    grande punto
    peugeot 1007
    peugeot 207
    renault clio
    renault modus
    bu araçlar öyle pahalı araçlar değil

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: iceman2005


    quote:

    Orjinalden alıntı: yukobir

    O çarpışma testlerinde o güvendiğiniz beğendiğiniz araçlar ne yıldızlar aldığını görseniz, loganın fiyat-ürün politikasının ne kadar doğru olduğnu görürsünüz. Teneke trampet hatta çarpışma testlerine girmesi tehlikeli bulunan 1999 dogan,şahinlere hala
    8-10 bin ytl veriyor bizim insanımız. Arkadaşlar 5 yıldız alan araçlar bugün 40 000 ytlden aşağı değil. Onlar da mercedes, bmv, ve diğer araçların üst segmentleri. Kısaca Ne ka ekmek o ka köfte (göçmen sözü) Yukarıda ki çarpışma testi fena değil yinede. Çarpışma testinde, ön kısım, motor, ön takımın arka kapıya geldiği bir sürü araç var 30 000 ytl üzeri. Biraz insaflı olmak lazım. Bazı insanların bu logana karşı kasıtlı antipatisini anlayamadım bir türlü. Bu insanlar birazda ülkemizde kullanılan teneke araçların ortadan kaldırılması için caba gösterselerde kazalardaki ölümler azalsa. Tofaş ağanın paralı askerlerimidir nedir?


    Arkadaşım sana çarpışma testlerinde 5 yıldız almış bazı araba modellerini belirtiyim
    fiat 500
    grande punto
    peugeot 1007
    peugeot 207
    renault clio
    renault modus
    bu araçlar öyle pahalı araçlar değil


    bu örnek gösterdigin arabaların hiç biri bizim arabaların sınıfında diyi
    sen ne kullanıyosunn?? bunu çok merak ettim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_gs06

    quote:

    Orjinalden alıntı: iceman2005


    quote:

    Orjinalden alıntı: yukobir

    O çarpışma testlerinde o güvendiğiniz beğendiğiniz araçlar ne yıldızlar aldığını görseniz, loganın fiyat-ürün politikasının ne kadar doğru olduğnu görürsünüz. Teneke trampet hatta çarpışma testlerine girmesi tehlikeli bulunan 1999 dogan,şahinlere hala
    8-10 bin ytl veriyor bizim insanımız. Arkadaşlar 5 yıldız alan araçlar bugün 40 000 ytlden aşağı değil. Onlar da mercedes, bmv, ve diğer araçların üst segmentleri. Kısaca Ne ka ekmek o ka köfte (göçmen sözü) Yukarıda ki çarpışma testi fena değil yinede. Çarpışma testinde, ön kısım, motor, ön takımın arka kapıya geldiği bir sürü araç var 30 000 ytl üzeri. Biraz insaflı olmak lazım. Bazı insanların bu logana karşı kasıtlı antipatisini anlayamadım bir türlü. Bu insanlar birazda ülkemizde kullanılan teneke araçların ortadan kaldırılması için caba gösterselerde kazalardaki ölümler azalsa. Tofaş ağanın paralı askerlerimidir nedir?


    Arkadaşım sana çarpışma testlerinde 5 yıldız almış bazı araba modellerini belirtiyim
    fiat 500
    grande punto
    peugeot 1007
    peugeot 207
    renault clio
    renault modus
    bu araçlar öyle pahalı araçlar değil


    bu örnek gösterdigin arabaların hiç biri bizim arabaların sınıfında diyi
    sen ne kullanıyosunn?? bunu çok merak ettim

    Alıntıları Göster
    dacia loganımız Small Family Car kategorisinde euroncap ta.
    Chevrolet Aveo (2006) -- 2 yıldız
    Hyundai Accent (1998) -- 2 yıldız
    Kia Cerato (2006) -- 3 yıldız
    Peugeot 306 (1998) -- 3 yıldız
    Toyota Corolla (1998) -- 3 yıldız
    Alfa Romeo 147 (2001) -- 3 yıldız
    Citroen Xsara (1998) -- 3 yıldız

    64 km/h (40 mph) hız ile gerçekleştirilmiş test verileri.

    bmw 1 serisi,citroen c4,ford focus,mercedes a class,opel astra,renault megane
    5 yıldız alan araçlar.

    hariçten gazel okumaya gelen arkadaşlar:
    1-karşınızda çocuk yok,
    2-parayı sokaktan toplamıyoruz,
    3-cahil cühela değiliz,


    volvonun yaptığı en sağlam model olarakta bilinen
    850 modelinde bile insanlar ölmeyi becerebiliyor.

    ne kadar para
    o kadar ekmek bile değil.

    ekmeğin en iyisi en pahalısı bile diş kırabiliyor yada midede hazımsızlık yapabiliyor.

    ben arabamı seviyorum
    insan gibi sürmeye özen gösteriyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ustaoglu.b

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Logancılar bu kadar kızacak birşey söyledim sadece güvenlik konusunda yetersiz dedim.Onun haricnde aracınız kötüleyecek birşey demedik

  • quote:

    Orijinalden alıntı: iceman2005

    Logancılar bu kadar kızacak birşey söyledim sadece güvenlik konusunda yetersiz dedim.Onun haricnde aracınız kötüleyecek birşey demedik



    Alıntıları Göster
    Ya logan prestige çok tutmadı galba forumda kimsede yok mu satılıkta bulamadım hiç

     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ustaoglu.b

    Ya logan prestige çok tutmadı galba forumda kimsede yok mu satılıkta bulamadım hiç

     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


    Alıntıları Göster
    Bence çok güzel ama 4 hava yastığı olmalıydı

     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ustaoglu.b

    Bence çok güzel ama 4 hava yastığı olmalıydı

     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


    Alıntıları Göster
    prestigenin satmamasinin nedeni yanlis fiyat politikasi diye dusunuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebituran

    prestigenin satmamasinin nedeni yanlis fiyat politikasi diye dusunuyorum

    Alıntıları Göster
    full dizel ile aynı fiyat 27.000 ytl.Ama bence bu donanımda bi 80hplik dizel canavar gibi olur diye düşünüyorum tabi fiyatı ne olur onu bilemem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ustaoglu.b

    full dizel ile aynı fiyat 27.000 ytl.Ama bence bu donanımda bi 80hplik dizel canavar gibi olur diye düşünüyorum tabi fiyatı ne olur onu bilemem

    Alıntıları Göster
    logan prestige in dış dikiz aynaları mcv ninkilere benziyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasaluyari

    logan prestige in dış dikiz aynaları mcv ninkilere benziyor.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar benim arac garantide ve bitmesine baya var ben teybi kapı kolonlarını felan değiştirsem garantide ne gibi problemler olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enjoyable79

    arkadaşlar benim arac garantide ve bitmesine baya var ben teybi kapı kolonlarını felan değiştirsem garantide ne gibi problemler olur

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Ne ka ekmek o ka köfte derken araçlardaki güvenlik donanımlarından bahsettim. 2 hava yastığı olan var, 4 var, aktif ve pasif güvenlik güvenlik sistemleri var, abs, ebd, ebs, tavan hava yastığı, yan yastıklar varda var. Bunlar hep para karşılığı ve de bunlar 4 yıldızın üstüne 5 yıldızı aldıran donanımlar. 17 KÜSÜR Milyara dev cüsseli geniş bir araç alıyoruz birde beş yıldız yok diyen insanlara hasta oluyorum. Araçlardaki çarpışma testlerindeki ezilme bükülmeler aracın şasisinde özellikle zayıflatılarak yapılıyor, çünkü çarpışma anında oluşan yüksek enerjisi şasi emip şiddeti azaltması gerek, yaşam alanının sağlam kalması gerekir, yoksa oto üreticileri çelikten tampon, taş gibi ön şase yapar diğer elektronik güvenlik sistemlerine para yatırmazdı. Böyle bir aracın kaza yaptığını düşünün sonuç facia. 5 yıldız alan araçlar sadece sağlamlıklarından değil, içindeki donanımlarından fazladan yıldız alıyorlar, güvenlimi güvenli tabi. Ama biz o kadar çok para veremeyiz, garantiden sonra yedek parçayı karşılamak ayrı bir sorun. Birazda güven sürüş ve dikkatle ilgili. Rahmetli Abdullah ÇATLI da süper mercedeste her türlü güvenlik donanımlı araçta hayatını kaybetmedimi. İngiltere prensesi leydi diana yanında sevgilisi. Demekki fizik kurallarına kimse karşı çıkamaz. Tüm logancı dostlara gönül dolusu selamlar.




  • 
Sayfa: önceki 334335336337338
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.