Şimdi Ara

PASSAT 1,6 MPI 102 BG KULLANICILARI (102. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.744
Cevap
5
Favori
316.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sdrive

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Buradayım.

    Aracımız 3 hafta erken teslim ediliyor. Bugün büroda işlemleri hallettik, Cuma günü araç bizde. Aynı araca 46.500 TL fiyat çeken Osmaniye'deki satıcıdan almadık, VW Adana Bayi AYKAN'dan aldık ve 44.000 TL fiyat ödedik. Araç 2 haftada geldi! Metalik Refleks Gümüş renkli 2011 model VOLKSWAGEN PASSAT 1.6 MPI 102 HP TRENDLINE.

    250 TL'ye Adana Gizerler VW Servisinde Park Sensörü takılacak. 1.000 km kullandıktan sonra da BRC marka sıralı LPG sistemi takılacak. Mis gibi, buzdolabından gece saat 02:00'de çıkartıp kafaya dikerek içtiğin cam şişedeki buz gibi soğuk köy sütü kadar mis...!


    Taner abi bizim araba niye bu kadar geç geliyor anlamış değilim.. Aykan bayide başka 1.6 varmı ?

    Alıntıları Göster
    Bizim aracımız 6 Eylül'de gelecek ve Arefe günü olan 8 Eylül'de sabah plaka takılıp teslim edilecekti, ancak aracı bu hafta gelecek olan başka bir müşteri Metalik Refleks Gümüş ve Sedefli Derin Siyah arasında "karar veremediği" için (!) hem kendisine 2-3 haftalık bir düşünce süresi vermek hem de bizim araç bekleme süremizi kısaltmak için onun aracı bize kaydırıldı, bizim araç da ona verildi, şayet Metalik Refleks Gümüş'te karar kılarsa tabi.

    Doğuş Otomotiv'in VW-AUDI-SEAT-SKODA araç toplama-bekleme-dağıtım terminali (deposu) SÖĞÜTGÖZÜ-GEBZE'deymiş. Tam adından ve yerinden emin değilim ama.

    Şu anda bir gemide 10.000 tane daha 1.6 MPI 102 HP PASSAT TRENDLINE olsaymış hepsi satılabilecek bir potansiyele sahipmiş, piyasada çok fazla talep var, ama araç yok, ve yetkili ithalatçının fazla araç getirmemesi de satış stratejileri ile doğrudan ilgili bir durum. Türkiye'de Grey Market ithalatı da Yetkili Distribütör ithalatı kadar gelişmiş. Adana'da satılan AUDI Q7'lerin hepsi denilebilecek kadar büyük bir bölümü Almanya'da satın alınıp gümrükten geçirilen paralel ithalat araçları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Sayın altrea,

    Yaptığınız hesap şüphesiz ki doğru parametrelere dayanmaktadır. Uzun yolda 1 depo ile 1200 km'yi 2 defa rahatlıkla yapmış birisi olarak 5 l/100 km gibi bir tüketim değerini benzinli D sınıfı bir araçta yakalamış ve bunu forumda da birkaç defa dile getirmiştim. Şehirdışında elde edilen değerler ne yazık ki şehiriçinde her zaman elde edilemiyor. Daha önce 7 litre civarındaki 2. ortalamam 1 yıldır 8.5 ve 9 litre arasında değişmektedir. Depoyu doldurduktan sonra tank göstergesinin 1 hafta içerisinde sıkışık trafikte 120 km mesafeden sonra 3 çizgi inmesi pahalı benzin fiyatının hüküm sürdüğü bir ortamda belki başkalarının değil ama benim moralimi bozmaktadır. Aracım yine uzun yolda az yakmakta, yine 1.4 TSI motordan muhteşem bir güç çıkartmakta, yine beni mutlu ve memnun etmeyi de bilmektedir, ne var ki akaryakıt istasyonunda yanaştığınız pompa cüzdanınızı doğrudan etkilemektedir. 100 TL'lik benzinle 300 km gidebilirken (2008 model 1.4 TSI, benim aracım) 100 TL'lik LPG ile 600 km gidilebiliyor (2010 model 1.6 MPI + LPG).

    Ayrıca 1.6 MPI 102 HP motorun yakıt değerleri o kadar da aşırı yüksek değildir. Şehiriçinde 10.5 litre yakması için epeyce yüksek devirde gitmek ve tasarruf yapmayan bir gaz pedalına basma anlayışına sahip olmak gerekir.
    Geçen yıl 40.500 TL'ye alınan PASSAT 1.6 MPI 102 HP Trendline bu yıl 43.500 TL'ye alınıyor, uzun süre 42.000 TL'ye satılan bu araçtan satın alıp LPG taktıran ve doya doya, gaza basarak binen herkesin azami memnun olduğuna eminim. Kaldı ki bu motor PASSAT'ta artık sunulmamaktadır. Bayilerde de 1.6 MPI 102 HP motorlu PASSAT galiba tamamen bitmiştir (depo, ambar, fiktif, scheduled ve transport listesinde hiçbir tane bulamadık). Yeni kasada sıralı sistem LPG'ye uygun olmayan 1.2 TSI 105 HP sunulacak ve fiyatı da 40-44 bin TL arasında başlamayacak.

    Önemli olan araca verilen paradan ziyade cebinizde kalan para. Şahsen 2.0 TDI 140 HP 6 Vites Manüel Comfortline bir araca verilecek para 80.000 TL'ye yaklaşırken hemen hemen aynı özellikleri taşıyan 1.6 MPI 102 HP 5 Vites Manüel Trendline bir araca yarıya yakın para vermek, LPG takabilme fırsatından istifade etmek ve 1.50-2.00 TL arasında satılan bir yakıtı kullanabilmek günümüz koşullarda daha iyi bir karardır. 1.6 MPI 102 HP motorun performansı ise günümüz trafik şartlarında da bence fazlası ile yeter. TEM'de 132 km/h'den sonrasının ceza gerektirdiğini düşünürsek ve bu motorla LPG'de 204 km/h yapabilmek mümkünken daha pahalı veya daha büyük, farklı bir motor arayışı içinde olmaya gerek yok diye düşünüyorum.

    Önemli olan aracı SATINALMAK değil, İŞLETMEK. 40 veya 50 bin TL ayırabilirsiniz. Aracın masraf kalemlerini bir ara yazmıştım, basit ama dayanıklı, ucuz LPG tüketebilen motorlu bir aracı 43.500 TL'ye alabilmek mümkünken ancak kişisel beklentiler başka bir motor/araç/modele yönlendirir.

    3 Hafta sonra bugün arkadaşımın PASSAT'ı gelecek, mümkün olduğu kadar çok resim çekmeye çalışacağım, özellikle LPG montajında. Ne var ki aracı 1 yıl geç aldılar. Geçen yıl alsalardı forumda daha fazla yakıt, tüketim, LPG dönüşüm bilgileri verebilirdim. Onun yerine Şenol beyin aracını konu mankeni olarak kullandım. Kendisi çok, çok memnun. Araçtan hiçbir şikayeti yok.

    Saygılarımla,

    Taner Göde

    Saygısızlık yapmak istemem ama bu sözüne katılmıyorum Taner abi, cevap veremeden duramadım... 1.4 TSI Passat'ın 1.6 MPI'den az yaktığını herkes biliyor... Ben şuan kendi aracımla (1.4 TSI) şehir içinde 11-12 litrenin altına inemiyorum... Burada söz konusu olan 1.6 MPI bu motorun şehir içinde ister tam gaz ister sakin bir kullanım sergilense bile 10 litrenin altında yakmayacağı garanti gibi birşey... Epeyce yüksek devirde gidip tasarruf anlayışı yapmadan gaz pedalına basıldığı halde 10.5 yakıyor ise TSI zihniyeti ortadan kalkmalı diye düşünüyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pritt31 -- 17 Ağustos 2010; 14:02:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    1.6 MPI 102 HP 8V SOHC Motorlu 2010 Model VOLKSWAGEN Marka PASSAT Tipi TRENDLINE Donanımlı BRC Sıralı Sistem LPG'li aracı ben de test ettim. Almanya'dan 10.000 adet daha getirseler 5 güne satacaklarından eminim: Türkiye'de böyle bir otomobil böyle bir fiyata, bir daha bulunmaz bir fırsat!


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Sevgili arkadaşlarım

    2010 MODEL VOLKSWAGEN PASSAT 3C
    SEDAN
    1.6 MPI 102 HP 148 NM 8V SOHC MOTOR
    5-İLERİ MANÜEL VİTES
    METALİK REFLEKS GÜMÜŞ
    TRENDLINE DONANIM
    Milwaukee Hafif Alaşım Jant ve 215 Pirelli P7 Lastik


    BRC Marka Sıralı Sistem LPG ve Bağajda 60 Litre Silindir Tank

    Dün akşam Şenol bey, ben ve bir iş arkadaşımızla aracın silecekleri iyi silmediğinden (silecek lastikleri) Adana VW Bayi ve Servis AYKAN'a gittik. Silecek lastiklerinin kusurlu olduğu anlaşıldı ve Şenol bey bu kusuru araç 550 km'de iken servise bildirmiş, ancak yeni silecek lastikleri dün geldiğinden ve aradan geçen zamanda araç 1150 km'ye geldiğinden silecek lastikleri birden garanti dışı kalmış. İlginç bir durum ama silecek lastiği ilk 1000 km içerisinde değiştirilebiliyormuş garantiden, ondan sonra kullanıcı hatası olarak ne yazık ki kesip atılıyormuş. Araya girmem ve nezakete dayalı müdahalemle sorun iş emri açılarak garantiden değiştirildi.

    Bu işlemden sonra ADANA'dan TARSUS'a TEM'den gittik.

    İzlenimlerim

    1. Çekiş: Araçta evli ve yetişkin 3 erkek vardı. Yolculuk boyunca çekişte hiç zorlanmadı araç. İlk göze çarpan motorun daha yüksek devir çevirdiği. Yani 1.4 TSI 122 HP'nin 1750-2750 devir bandı aralığında yaptığı hizmeti 1.6 MPI 102 HP 2.250-3.250 devir bandında yapıyor. Benzinden LPG'ye geçişi hissetmedim.

    2. Yol Tutuşu: Kendi aracımdan farksız, çok başarılı. Motor 100 km/h'yi 5. viteste 3.000 devire yakın ulaşıyor. 190 km/h'ya kadar çıkabildim TEM'de, devir 5.500'ü geçti ama araç LPG'de dahi en ufak bir çekiş, gaz yeme, ivmelenme, vibrasyon, titreme, balans hatası veya kusuru göstermedi. GOLF ve JETTA'da 7-DSG ile de satılan bu motorun bence SEAT EXEO'daki gibi 6 ileri vitesli bir şanzımanı çoktan hakettiğini düşünüyorum.

    3. Konfor: Kendi aracımla kıyasladığımda (2008 vs. 2010) malzeme kalitesinin gözle görülür değil de parmakla hissedilir derecede arttırıldığını söylersem doğru olur. Araç bana daha sessiz geldi ama bu kulağımın 1.4 TSI'nin turbo sesine alışmış olmamdan da kaynaklanabilir. Direksiyona alışmam gerekiyordu, direksiyonu kavradığım noktalarda ince/kalın geçişler olduğundan biraz değişik geldi.

    Araçta 220V elektrik prizi de var(mış) ve Şenol bey de öğrenmiş oldu. Klima, havalandırma ve buğu giderici ile arka rezistans da aynı, en ufak bir fark yok. Araç yeni olmasına karşı yeni araba kokusu benim PASSAT'taki gibi çok keskin değildi. Kullanılan malzemeler ve/veya tutkallar değiştirilmiş olabilir diye düşündüm.

    Şenol bey daha önce RENAULT MEGANÉ II 1.5 dCi EXTREME kullanıyordu. PASSAT'ta dikkat ettiği veya aklına takılan tek şey herkese ilk önce yaba ncuı gelen ama çoğumuzun daha sonra alıştığı "POLTERN" yani amortisörlerin sert olmasından ötürü yoldaki dengesizlikleri sönümlendirmesinden sonra hemen çıkış noktasına geri dönmemesi ile hemen geri dönen helezonların aldığı yolun farkı arasında çıkan ses. Bunu yürür aksam/alt takımların Türkiye'ye özel ayarlanmasına bağladım ve esas olarak de bu böyle. Bir süre sonra zaten dikkat da edilmiyor.

    Sonuç: Dostlarım, 1.6 MPI 102 HP motorlu PASSAT'ı kendi aracımdan farksız, bazı noktalarda daha ileride buldum. Olumlu noktalar çok fazla, bilhassa LPG uyumu ve motorun sıfır dahi olsa en ufak bir uyumsuzluk göstermemesi. Bu fiyata bu araç kaçmazdı ve Şenol bey de kaçırmadı. Sensörlerin olmaması bu aracı satın almaktan vazgeçiren bir durum değil. Akşam yolculuğunda dikiz aynasını gece konumuna aldım. Sorun çözüldü mesela. Ön sis farları, iç denetimli alarm yok, ama AUX IN var mesela. RCD 310 ve radyo yayını kusursuz.

    Karter muhafazası almaya karar verdik. VW Bayi ve Servis Aykan'da 2008 model bir VW PASSAT 1.6 MPI 102 HP daha vardı. RCD 300 ve klasik gösterge panelli. ATİKER Sıralı Sistem LPG takılmış ancak Osmaniye'de bunu yapan bayi çok başarılı bir şekilde enjektörleri ve evaporatörü gizlemiş, ben bile zor fark ettim, LPG ECU'sunu orjinalmiş gibi monte edildiğini gördükten sonra anladım. Tank da arka koltuğunun hemen arkasında, dipte ve LPG dolum boruları ve kapağı da iç taraftaydı. Osmaniye ATİKER Bayisine teşekkür. İlk defa gizli bir LPG montajı da görmüş oldum.

    2 yıldır forumda olan, Passat'ın içini ve dışını hatmetmiş bir arkadaşınız olarak 2010 model bu aracı gözü kapalı alabileceğinizi, yakıt sorununun LPG ile çözülebileceğini, benzinde de uzun yolda 100 km/h ve 5 viteste 6.6 litreye gördüğümü belirtmek isterim.

    Bu fiyata böyle bir Passat benim deyişimle bedava.

    Sevgi ve saygılarımla,

    Taner Göde




    Alıntıları Göster
    slm arkadaşlar uzun zamandır araç bakıyorum passat almaa karar verdim sayılır. fyat konusunda sizlere danışmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
    2004 1.6 passat tek parça çizikten dolayı servis bakımlı 65 000 km de 27000 lira fazla mı yoksa temizse ederi o mudur. siz ne önerirsiniz. performans delisi değilim 1.6 bana yeter




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzali

    slm arkadaşlar uzun zamandır araç bakıyorum passat almaa karar verdim sayılır. fyat konusunda sizlere danışmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
    2004 1.6 passat tek parça çizikten dolayı servis bakımlı 65 000 km de 27000 lira fazla mı yoksa temizse ederi o mudur. siz ne önerirsiniz. performans delisi değilim 1.6 bana yeter

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAR BEN

    10 000 KM'YE ULAŞTIM.... ŞEHİR İÇİNDE (İSTANBUL'DA NORMAL TRAFİKTE) 9,0 MAKSİMUM 9,5 YAPIYORUM....

    TSI KESİNLİKLE BİZDEN 1 LİTRE DAHA AZ YAKIYORDUR.... AMA 1.6 MPI ARAÇ --- SÜREKLİ YAZDIM YİNE YAZIYORUM BAZI ANLAMAYANLAR İÇİN..... ŞEHİR DIŞI 110-120 KM HIZDA ORTALAMA 6,5-7,0 ARASI YAKIYOR..... ŞEHİR İÇİ 8,5 - 9,5 ARASI YAKIYOR..... BU NET BİR BİLGİDİR.... FAZLA YAKSA SÖYLERİM NİYE SAKLIYAYIM.... SİZE BU ARABANIN 10 000 KM'LİK KULLANIMI SONRASI ORTALAMASINI SÖYLÜYORUM.... TABİ Kİ BU DEĞERLER ELDE EDİLİRKEN .... DİKKATLİ BİR KULLANIMI DA GÖZARDI ETMİYELİM....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytunca

    ARKADAŞLAR BEN

    10 000 KM'YE ULAŞTIM.... ŞEHİR İÇİNDE (İSTANBUL'DA NORMAL TRAFİKTE) 9,0 MAKSİMUM 9,5 YAPIYORUM....

    TSI KESİNLİKLE BİZDEN 1 LİTRE DAHA AZ YAKIYORDUR.... AMA 1.6 MPI ARAÇ --- SÜREKLİ YAZDIM YİNE YAZIYORUM BAZI ANLAMAYANLAR İÇİN..... ŞEHİR DIŞI 110-120 KM HIZDA ORTALAMA 6,5-7,0 ARASI YAKIYOR..... ŞEHİR İÇİ 8,5 - 9,5 ARASI YAKIYOR..... BU NET BİR BİLGİDİR.... FAZLA YAKSA SÖYLERİM NİYE SAKLIYAYIM.... SİZE BU ARABANIN 10 000 KM'LİK KULLANIMI SONRASI ORTALAMASINI SÖYLÜYORUM.... TABİ Kİ BU DEĞERLER ELDE EDİLİRKEN .... DİKKATLİ BİR KULLANIMI DA GÖZARDI ETMİYELİM....

    Burası Hatay dostum, 15 dk seyehat şehir içinde 7-8 kez dur kalk yapıyorum... En fazla 3.vitese yükselebiliyorum benim aracım 1.4 TSI 122 hp 11-12 litre yakıyor... Tabii aracın yeni olması bunu etkliliyordur daha 650 km'de...




  • Tabi ki cevap vereceksin arkadaşım, bana cevap vermenin saygısızlıkla bir ilgisi yok. Ben hatalıysam da beni düzelteceksiniz, yorumun hoşunuza gitmiyorsa da kendi yorumunuzu yapacaksınız. Bu forumda bu özgürlük olmasaydı en başta ben burada durmazdım.

    Son depo fullememden bu yana 170 km yaptım, hep klima açık gittim, ki klima açıkken motora hissedilir bir yük biniyor, özellikle motor freni yaparken kolaylıkla hissediliyor. Eksilen bu gücü telafi etmek için da gaza daha fazla basmak gerekiyor ve bu de şehiriçinde yakıt tüketimini arttırıyor. Ben bunu şu günlerde çok iyi hissedebiliyorum. Bir ara 8 litreye düşen tüketimin 10 litreye çıktı. Halbuki daha önceleri 7 litrelerde geziyordum, 1.4 TSI ile! Yakıt tüketimi bu nedenle kullanım tarzı ile de çok ilgili bir durum. 1.6 MPI ve 1.4 TSI motorları 10 litrelerde buluşabilirler, ancak bu üreticinin beyan ettiği test verilerinden ziyade günlük kullanımda gerçekleşen yakıt değerleridir.

    Kendi aracınla şehiriçinde 11-12 litrenin altına düşememenin sebepleri sıkışık trafik, kısa mesafe, klima, yokuş ve yük altında kullanım şekli mi, yoksa vitesleri yüksek devirde değiştirmek ve motorun devirlenmesini sağlamak mi? Bu değerler yüksek, benim 10 litreyi bile fazla bulduğum düşünülürse.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31
    Saygısızlık yapmak istemem ama bu sözüne katılmıyorum Taner abi, cevap veremeden duramadım... 1.4 TSI Passat'ın 1.6 MPI'den az yaktığını herkes biliyor... Ben şuan kendi aracımla (1.4 TSI) şehir içinde 11-12 litrenin altına inemiyorum... Burada söz konusu olan 1.6 MPI bu motorun şehir içinde ister tam gaz ister sakin bir kullanım sergilense bile 10 litrenin altında yakmayacağı garanti gibi birşey... Epeyce yüksek devirde gidip tasarruf anlayışı yapmadan gaz pedalına basıldığı halde 10.5 yakıyor ise TSI zihniyeti ortadan kalkmalı diye düşünüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Tabi ki cevap vereceksin arkadaşım, bana cevap vermenin saygısızlıkla bir ilgisi yok. Ben hatalıysam da beni düzelteceksiniz, yorumun hoşunuza gitmiyorsa da kendi yorumunuzu yapacaksınız. Bu forumda bu özgürlük olmasaydı en başta ben burada durmazdım.

    Son depo fullememden bu yana 170 km yaptım, hep klima açık gittim, ki klima açıkken motora hissedilir bir yük biniyor, özellikle motor freni yaparken kolaylıkla hissediliyor. Eksilen bu gücü telafi etmek için da gaza daha fazla basmak gerekiyor ve bu de şehiriçinde yakıt tüketimini arttırıyor. Ben bunu şu günlerde çok iyi hissedebiliyorum. Bir ara 8 litreye düşen tüketimin 10 litreye çıktı. Halbuki daha önceleri 7 litrelerde geziyordum, 1.4 TSI ile! Yakıt tüketimi bu nedenle kullanım tarzı ile de çok ilgili bir durum. 1.6 MPI ve 1.4 TSI motorları 10 litrelerde buluşabilirler, ancak bu üreticinin beyan ettiği test verilerinden ziyade günlük kullanımda gerçekleşen yakıt değerleridir.

    Kendi aracınla şehiriçinde 11-12 litrenin altına düşememenin sebepleri sıkışık trafik, kısa mesafe, klima, yokuş ve yük altında kullanım şekli mi, yoksa vitesleri yüksek devirde değiştirmek ve motorun devirlenmesini sağlamak mi? Bu değerler yüksek, benim 10 litreyi bile fazla bulduğum düşünülürse.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31
    Saygısızlık yapmak istemem ama bu sözüne katılmıyorum Taner abi, cevap veremeden duramadım... 1.4 TSI Passat'ın 1.6 MPI'den az yaktığını herkes biliyor... Ben şuan kendi aracımla (1.4 TSI) şehir içinde 11-12 litrenin altına inemiyorum... Burada söz konusu olan 1.6 MPI bu motorun şehir içinde ister tam gaz ister sakin bir kullanım sergilense bile 10 litrenin altında yakmayacağı garanti gibi birşey... Epeyce yüksek devirde gidip tasarruf anlayışı yapmadan gaz pedalına basıldığı halde 10.5 yakıyor ise TSI zihniyeti ortadan kalkmalı diye düşünüyorum...



    Günlük kullanım, kısa mesafe, klima, az da olsa yokuş ve sıkışık trafik araç 650 km'de sonuç böyle Taner abi. Kullanım sert değil 2.500-3.000 d/d arası vites değişimi... Hatay Merkez'de şehir içi trafiğinin en yüksek akma hızı 40 km saattir...




  • Evet, Harbiye'ye giderken (söylemesi ayıp) 3 şeritli bulvarın 2 şeridine araçların park ettiğini görünce (foruma renkli tablo ile de betimlemeye çalıştım) Hatay'da otomobille yaşamın çok zor olduğunu düşündüm. Harbiye'ye kadar full yokuş, motor iyiyse 4'ü yiyor, yoksa 3'te gitmek zorundasınız, dönerken de hep iniş. Hatay Merkez'e 1 defa 1.4 TSI PASSAT'ımla gittim, ondan sonra eşimin aracı (FIAT GRANDE PUNTO 1.4 MPI LPG) veya kuzenimin aracı (PEUGEOT BIPPER 1.4 HDI DİZEL) ile gittim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31
    Günlük kullanım, kısa mesafe, klima, az da olsa yokuş ve sıkışık trafik araç 650 km'de sonuç böyle Taner abi. Kullanım sert değil 2.500-3.000 d/d arası vites değişimi... Hatay Merkez'de şehir içi trafiğinin en yüksek akma hızı 40 km saattir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Evet, Harbiye'ye giderken (söylemesi ayıp) 3 şeritli bulvarın 2 şeridine araçların park ettiğini görünce (foruma renkli tablo ile de betimlemeye çalıştım) Hatay'da otomobille yaşamın çok zor olduğunu düşündüm. Harbiye'ye kadar full yokuş, motor iyiyse 4'ü yiyor, yoksa 3'te gitmek zorundasınız, dönerken de hep iniş. Hatay Merkez'e 1 defa 1.4 TSI PASSAT'ımla gittim, ondan sonra eşimin aracı (FIAT GRANDE PUNTO 1.4 MPI LPG) veya kuzenimin aracı (PEUGEOT BIPPER 1.4 HDI DİZEL) ile gittim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31
    Günlük kullanım, kısa mesafe, klima, az da olsa yokuş ve sıkışık trafik araç 650 km'de sonuç böyle Taner abi. Kullanım sert değil 2.500-3.000 d/d arası vites değişimi... Hatay Merkez'de şehir içi trafiğinin en yüksek akma hızı 40 km saattir...



    Hiç sorma abi, yalnız torkuna güvenen gece 12'den sonra Harbiye yoluna gelsin...

    Geçen gün Skoda yetkili servisine gittim, 12 km'lik yol tam 40 dk sürdü yolda eski araçlar falan hararet yaptı...(Antakya-İskenderun)

    Eve geldiğimde yakıt tüketimi 17 litredeydi... Aracın suçu yok gerçi tekrar bekliyorum Hatay'a Taner abi...(Harbiye-Rakı)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Evet, Harbiye'ye giderken (söylemesi ayıp) 3 şeritli bulvarın 2 şeridine araçların park ettiğini görünce (foruma renkli tablo ile de betimlemeye çalıştım) Hatay'da otomobille yaşamın çok zor olduğunu düşündüm. Harbiye'ye kadar full yokuş, motor iyiyse 4'ü yiyor, yoksa 3'te gitmek zorundasınız, dönerken de hep iniş. Hatay Merkez'e 1 defa 1.4 TSI PASSAT'ımla gittim, ondan sonra eşimin aracı (FIAT GRANDE PUNTO 1.4 MPI LPG) veya kuzenimin aracı (PEUGEOT BIPPER 1.4 HDI DİZEL) ile gittim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31
    Günlük kullanım, kısa mesafe, klima, az da olsa yokuş ve sıkışık trafik araç 650 km'de sonuç böyle Taner abi. Kullanım sert değil 2.500-3.000 d/d arası vites değişimi... Hatay Merkez'de şehir içi trafiğinin en yüksek akma hızı 40 km saattir...



    Hiç sorma abi, yalnız torkuna güvenen gece 12'den sonra Harbiye yoluna gelsin...

    Geçen gün Skoda yetkili servisine gittim, 12 km'lik yol tam 40 dk sürdü yolda eski araçlar falan hararet yaptı...(Antakya-İskenderun)

    Eve geldiğimde yakıt tüketimi 17 litredeydi... Aracın suçu yok gerçi tekrar bekliyorum Hatay'a Taner abi...(Harbiye-Rakı)

    Alıntıları Göster
    slm arkadaşlar uzun zamandır araç bakıyorum passat almaa karar verdim sayılır. fyat konusunda sizlere danışmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
    2004 1.6 passat tek parça çizikten dolayı servis bakımlı 65 000 km de 27000 lira fazla mı yoksa temizse ederi o mudur. siz ne önerirsiniz. performans delisi değilim 1.6 bana yeter

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cowcow

    Arkadaslar uzun zamandır Forum üyesi olmama rağmen ilk defa bu başlığa girmiş bulunuyoeum.Ben de passat 1.6 102PS sahibinyim.Merak ettiğim bi konu var.Daha önceden dikkat etmedim ancak son zamanlarda gözüme çarpmakta olan bir şey var..vites kutusunun sağ üst köşesindeki lastik basıncıyla ilgili olan tuşun simgesi ekranda da cıkmakta.Ve sabit olarak durmakta.Herkeste böyle mi yoksa ben mi bi hata yapmaktayım?Bu arada herkese selamlar..

    Alıntıları Göster
    klimayı açmadan yani ac tuşu yanmadan sadece fanı kullansak yakıt tüketimini artırrırmıyız?gerçi bu şekilde aracın içi pek soğumuyor ama yinede sorayım dedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarumok

    klimayı açmadan yani ac tuşu yanmadan sadece fanı kullansak yakıt tüketimini artırrırmıyız?gerçi bu şekilde aracın içi pek soğumuyor ama yinede sorayım dedim.

    Hiç aklıma gelmemişti. Böyle bir şey mümkün müymüş?
  • Klima devrede olmaksızın sadece fan kullanarak yaptığınız havalandırmada, aracınızın yakıt tüketiminde bir artış sözkonusu olmaz.


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaganhak


    quote:

    Orijinalden alıntı: tarumok

    klimayı açmadan yani ac tuşu yanmadan sadece fanı kullansak yakıt tüketimini artırrırmıyız?gerçi bu şekilde aracın içi pek soğumuyor ama yinede sorayım dedim.

    Hiç aklıma gelmemişti. Böyle bir şey mümkün müymüş?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo_xv

    Klima devrede olmaksızın sadece fan kullanarak yaptığınız havalandırmada, aracınızın yakıt tüketiminde bir artış sözkonusu olmaz.


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaganhak


    quote:

    Orijinalden alıntı: tarumok

    klimayı açmadan yani ac tuşu yanmadan sadece fanı kullansak yakıt tüketimini artırrırmıyız?gerçi bu şekilde aracın içi pek soğumuyor ama yinede sorayım dedim.

    Hiç aklıma gelmemişti. Böyle bir şey mümkün müymüş?


    Alıntıları Göster
    Valla arkadaşlar ben burayı aşşağı yukarı 3 aydır ara ara bakıyorum gerçekten süper bi forum sitesine ait sayfa aşşağı yukarı ortak dil "sıradan yalın herkezi anlayacağı aşı termik cümlelerden uzak " ben 3 ay önce aldım ki ondan öncesinde de yaklaşık 6 ay hangi arabaya karar verecemi şaşırmışken burdaki yazanlardan sonra 1.6 passat a kara verdim şimdi aynı kararsızlığımın yine burdan gideceğine ina dığım için soruyorum
    Aracıma bi kaç bişey yapmak isityorum sizden tavsiye ve hangi markaları nerden nasıl alabileceğimi yazarsanız sevinirim
    * sis farları taktırmayı
    * xenon far taktırmayı (6000 k, 8000k, 10.000k )
    * geri görüş kameralı park sensörü taktırmayı
    * camlara film
    * basamak ve bagaj krom nikel çıta
    * LPG (Prins ve Telefleks arasında kararsız kaldım)
    * Koltuk Kılıfları
    BİRİ YADA BİRİLERİ CEVAP YAZARSA ÇOK İYİ OLUCAK ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gariban_memur

    Valla arkadaşlar ben burayı aşşağı yukarı 3 aydır ara ara bakıyorum gerçekten süper bi forum sitesine ait sayfa aşşağı yukarı ortak dil "sıradan yalın herkezi anlayacağı aşı termik cümlelerden uzak " ben 3 ay önce aldım ki ondan öncesinde de yaklaşık 6 ay hangi arabaya karar verecemi şaşırmışken burdaki yazanlardan sonra 1.6 passat a kara verdim şimdi aynı kararsızlığımın yine burdan gideceğine ina dığım için soruyorum
    Aracıma bi kaç bişey yapmak isityorum sizden tavsiye ve hangi markaları nerden nasıl alabileceğimi yazarsanız sevinirim
    * sis farları taktırmayı
    * xenon far taktırmayı (6000 k, 8000k, 10.000k )
    * geri görüş kameralı park sensörü taktırmayı
    * camlara film
    * basamak ve bagaj krom nikel çıta
    * LPG (Prins ve Telefleks arasında kararsız kaldım)
    * Koltuk Kılıfları
    BİRİ YADA BİRİLERİ CEVAP YAZARSA ÇOK İYİ OLUCAK ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM

    Alıntıları Göster
    Eskişehir Güçlüden almak için kaporasını verdiğim araçtan ( Haftaya teslim) vazgeçtim, neden mi? Çünkü aracı kayseriden aldım daha erken teslim:). İlgelenen olursa yardımcı olurum, yabancıya gitmesin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulut4003

    Eskişehir Güçlüden almak için kaporasını verdiğim araçtan ( Haftaya teslim) vazgeçtim, neden mi? Çünkü aracı kayseriden aldım daha erken teslim:). İlgelenen olursa yardımcı olurum, yabancıya gitmesin...

    Alıntıları Göster
    Sayın memur


    Basamak ve ön ızgara kromları için geçmiş sayfalarda ayrıntılı bilgi vermiştim..... İstanbul Aksaray'da bir aksesuarcı çok ucuza hallediyor... Bu konuyla ilgili ilk sayfalara bakmanızı tavsiye ediyorum.....

    Sis farı dışarda taktırın servisler pahalı..... Ben serviste 450 TL'ye orjinal taktırmıştım.....

    Film konusunda da sonax ve zibeart'ta işlem yaptırabilirsiniz yaklaşık 350 -450 TL arası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulut4003

    Eskişehir Güçlüden almak için kaporasını verdiğim araçtan ( Haftaya teslim) vazgeçtim, neden mi? Çünkü aracı kayseriden aldım daha erken teslim:). İlgelenen olursa yardımcı olurum, yabancıya gitmesin...


    Hayırlı olsun, aracınız gümüş gri mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulut4003

    Eskişehir Güçlüden almak için kaporasını verdiğim araçtan ( Haftaya teslim) vazgeçtim, neden mi? Çünkü aracı kayseriden aldım daha erken teslim:). İlgelenen olursa yardımcı olurum, yabancıya gitmesin...

    Selamlar,

    Araç ne renk ve de ne kadara anlaşmıştınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ==>burak7777<==


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulut4003

    Eskişehir Güçlüden almak için kaporasını verdiğim araçtan ( Haftaya teslim) vazgeçtim, neden mi? Çünkü aracı kayseriden aldım daha erken teslim:). İlgelenen olursa yardımcı olurum, yabancıya gitmesin...


    Hayırlı olsun, aracınız gümüş gri mi ?

    Ewet araç gümüş gri... bu hafta kaporamı geri almaya gideceğim isteyene rezerve etmelerini sağlayabilirim... yoksa araç başkasına gidecek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ==>burak7777<==


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulut4003

    Eskişehir Güçlüden almak için kaporasını verdiğim araçtan ( Haftaya teslim) vazgeçtim, neden mi? Çünkü aracı kayseriden aldım daha erken teslim:). İlgelenen olursa yardımcı olurum, yabancıya gitmesin...


    Hayırlı olsun, aracınız gümüş gri mi ?

    Ewet araç gümüş gri... bu hafta kaporamı geri almaya gideceğim isteyene rezerve etmelerini sağlayabilirim... yoksa araç başkasına gidecek..
  • 
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.