Yeni uzun yoldan geldim arka arkaya gidince bol virajlı inişli çıkışlı yolda benim focus 1 le astra classice yetişemiyorum..Focusun ara hızlanması berbat, adam basıyor fırlıyor ben basıyorum çok yavaş hızlanıyor dolayısıyla astra farkı açıyor..Bir de rampalarda çok bayılıyor focus..Ama yol düzgün olunca yüksek devirlerde yol tutuşu da performansı da çok iyi focusun..
Alıntıları Göster
bu konuda haklısın ne zaman dedemin focusa binsem annemin astradan daha cansız bir motora sahip olduğunu farkediyorum. ilk 2-3 viraj astranın dinamiklerine alışık olduğum için focus bana biraz ters geliyor ama alışınca biraz yol alınca virajlar keyifli oluyor. hele didim den bodruma giden dağ yolunda iki arabada çok keyif veriyor. focus daha iyidir daha kötüdür bilmem. değişik virajlarda iki arabada daha değişik karakter sunuyor. focus uzun ve geniş virajlarda çevik olabilirken astra dar keskin ama yavaş virajlarda focustan daha iyi dönüyor. focusun aks aralığı daha fazla olduğu için geniş çaplı ve hızlı virajlarda biraz daha stabil dönüyor.
quote:
Orjinalden alıntı: x15
Yeni uzun yoldan geldim arka arkaya gidince bol virajlı inişli çıkışlı yolda benim focus 1 le astra classice yetişemiyorum..Focusun ara hızlanması berbat, adam basıyor fırlıyor ben basıyorum çok yavaş hızlanıyor dolayısıyla astra farkı açıyor..Bir de rampalarda çok bayılıyor focus..Ama yol düzgün olunca yüksek devirlerde yol tutuşu da performansı da çok iyi focusun..
quote:
Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK
bu konuda haklısın ne zaman dedemin focusa binsem annemin astradan daha cansız bir motora sahip olduğunu farkediyorum. ilk 2-3 viraj astranın dinamiklerine alışık olduğum için focus bana biraz ters geliyor ama alışınca biraz yol alınca virajlar keyifli oluyor. hele didim den bodruma giden dağ yolunda iki arabada çok keyif veriyor. focus daha iyidir daha kötüdür bilmem. değişik virajlarda iki arabada daha değişik karakter sunuyor. focus uzun ve geniş virajlarda çevik olabilirken astra dar keskin ama yavaş virajlarda focustan daha iyi dönüyor. focusun aks aralığı daha fazla olduğu için geniş çaplı ve hızlı virajlarda biraz daha stabil dönüyor.
quote:
Orjinalden alıntı: x15
Yeni uzun yoldan geldim arka arkaya gidince bol virajlı inişli çıkışlı yolda benim focus 1 le astra classice yetişemiyorum..Focusun ara hızlanması berbat, adam basıyor fırlıyor ben basıyorum çok yavaş hızlanıyor dolayısıyla astra farkı açıyor..Bir de rampalarda çok bayılıyor focus..Ama yol düzgün olunca yüksek devirlerde yol tutuşu da performansı da çok iyi focusun..
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK
bu konuda haklısın ne zaman dedemin focusa binsem annemin astradan daha cansız bir motora sahip olduğunu farkediyorum. ilk 2-3 viraj astranın dinamiklerine alışık olduğum için focus bana biraz ters geliyor ama alışınca biraz yol alınca virajlar keyifli oluyor. hele didim den bodruma giden dağ yolunda iki arabada çok keyif veriyor. focus daha iyidir daha kötüdür bilmem. değişik virajlarda iki arabada daha değişik karakter sunuyor. focus uzun ve geniş virajlarda çevik olabilirken astra dar keskin ama yavaş virajlarda focustan daha iyi dönüyor. focusun aks aralığı daha fazla olduğu için geniş çaplı ve hızlı virajlarda biraz daha stabil dönüyor.
quote:
Orjinalden alıntı: x15
Yeni uzun yoldan geldim arka arkaya gidince bol virajlı inişli çıkışlı yolda benim focus 1 le astra classice yetişemiyorum..Focusun ara hızlanması berbat, adam basıyor fırlıyor ben basıyorum çok yavaş hızlanıyor dolayısıyla astra farkı açıyor..Bir de rampalarda çok bayılıyor focus..Ama yol düzgün olunca yüksek devirlerde yol tutuşu da performansı da çok iyi focusun..
Evet ben de tam böyle düşünüyorum.. Yüksek hızlarda uzun ve geniş yollarda focus çok keyifli ve performanslı..Ama düşük hızlarda arkadan astraya yetişememek sinir ediyor adamı...
quote:
Orijinalden alıntı: x15
quote:
Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK
bu konuda haklısın ne zaman dedemin focusa binsem annemin astradan daha cansız bir motora sahip olduğunu farkediyorum. ilk 2-3 viraj astranın dinamiklerine alışık olduğum için focus bana biraz ters geliyor ama alışınca biraz yol alınca virajlar keyifli oluyor. hele didim den bodruma giden dağ yolunda iki arabada çok keyif veriyor. focus daha iyidir daha kötüdür bilmem. değişik virajlarda iki arabada daha değişik karakter sunuyor. focus uzun ve geniş virajlarda çevik olabilirken astra dar keskin ama yavaş virajlarda focustan daha iyi dönüyor. focusun aks aralığı daha fazla olduğu için geniş çaplı ve hızlı virajlarda biraz daha stabil dönüyor.
quote:
Orjinalden alıntı: x15
Yeni uzun yoldan geldim arka arkaya gidince bol virajlı inişli çıkışlı yolda benim focus 1 le astra classice yetişemiyorum..Focusun ara hızlanması berbat, adam basıyor fırlıyor ben basıyorum çok yavaş hızlanıyor dolayısıyla astra farkı açıyor..Bir de rampalarda çok bayılıyor focus..Ama yol düzgün olunca yüksek devirlerde yol tutuşu da performansı da çok iyi focusun..
Evet ben de tam böyle düşünüyorum.. Yüksek hızlarda uzun ve geniş yollarda focus çok keyifli ve performanslı..Ama düşük hızlarda arkadan astraya yetişememek sinir ediyor adamı...
Alıntıları Göster
bana üstteki yorumumdan sonra opel fanatiği demeyen bir fordçu çıkta ya çok sevindim. gerçekleri en azından hissettiklerimi paylaşmak istedim:)
quote:
Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK
bana üstteki yorumumdan sonra opel fanatiği demeyen bir fordçu çıkta ya çok sevindim. gerçekleri en azından hissettiklerimi paylaşmak istedim:)
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK
bana üstteki yorumumdan sonra opel fanatiği demeyen bir fordçu çıkta ya çok sevindim. gerçekleri en azından hissettiklerimi paylaşmak istedim:)
sana fanatik diyen forum üyesine gül geç bence sen dostum onlar fanatik görmemişler heralde,forumda sürüsüyle var
quote:
Orijinalden alıntı: cevikism
Adam belki vites küçültüyordur sen aynı vites ile zorluyorsan??
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: cevikism
Adam belki vites küçültüyordur sen aynı vites ile zorluyorsan??
Bozuk yolda arka arkaya giderken 2.vitesle beraber hızlandık sonra virajlı inişli çıkışlı yollar astranın daha iyi hızlandığı çok açıktı..
quote:
Orijinalden alıntı: x15
quote:
Orjinalden alıntı: cevikism
Adam belki vites küçültüyordur sen aynı vites ile zorluyorsan??
Bozuk yolda arka arkaya giderken 2.vitesle beraber hızlandık sonra virajlı inişli çıkışlı yollar astranın daha iyi hızlandığı çok açıktı..
Alıntıları Göster
yıllardan beri fordun yol tutuşu mükemmeldir diye.ama astrada çok kaliteli bir araç.ve teknolojisi artık fordla yarışacak düzeydedir.bence diğer özllikleride göz ününde bulundur.kararını ver.ben olsam focusu alırdım.öylede yaptım zaten
quote:
Orijinalden alıntı: uA_Y_C_A
quote:
Orjinalden alıntı: Duratorq
quote:
Orjinalden alıntı: okyaypay
yol tutuş hususunda mazda 3 ü de yabana atmayın .
( onunda platform ford )
focus2 s40 c30 mazda3 hepsi aynı platformda dediğiniz gibi,ondan benzer ve iyi yol tutuş özellikleri gösteriyorlar
hayır değil...bunun tesitini yaptılar... 1.focus ona çok yakın mazda3 sonra volvo s40 ..... s40 iiçn virajalrda rahat savruldğu videoda bariz belliydi.. 3.ü SEDAN dı...Testlerde..... OKe.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A
quote:
Orjinalden alıntı: Duratorq
quote:
Orjinalden alıntı: okyaypay
yol tutuş hususunda mazda 3 ü de yabana atmayın .
( onunda platform ford )
focus2 s40 c30 mazda3 hepsi aynı platformda dediğiniz gibi,ondan benzer ve iyi yol tutuş özellikleri gösteriyorlar
hayır değil...bunun tesitini yaptılar... 1.focus ona çok yakın mazda3 sonra volvo s40 ..... s40 iiçn virajalrda rahat savruldğu videoda bariz belliydi.. 3.ü SEDAN dı...Testlerde..... OKe.
sebebini kendin söylemişsin işte diğerleride sedan olsa emin ol yakın çıkarlardı birbirlerine zaten tabiki focus 1. olacak orjinali o :)
quote:
Orijinalden alıntı: okyaypay
quote:
Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A
quote:
Orjinalden alıntı: Duratorq
quote:
Orjinalden alıntı: okyaypay
yol tutuş hususunda mazda 3 ü de yabana atmayın .
( onunda platform ford )
focus2 s40 c30 mazda3 hepsi aynı platformda dediğiniz gibi,ondan benzer ve iyi yol tutuş özellikleri gösteriyorlar
hayır değil...bunun tesitini yaptılar... 1.focus ona çok yakın mazda3 sonra volvo s40 ..... s40 iiçn virajalrda rahat savruldğu videoda bariz belliydi.. 3.ü SEDAN dı...Testlerde..... OKe.
sebebini kendin söylemişsin işte diğerleride sedan olsa emin ol yakın çıkarlardı birbirlerine zaten tabiki focus 1. olacak orjinali o :)
Alıntıları Göster
Astra Classic Focus I i performansta geçer,iki motorda başarılı ama Astra daki motor daha torklu,Focus un ise vites oranları uzun olduğundan hızlanamıyor.
Yol tutuşta ikiside denk denilebilir,araçları ciddi olarak zorlayabilirseniz ani şerit değiştirmede Astra,virajda Focus I alır.
Az mı denedik ünv. de!
quote:
Orijinalden alıntı: okyaypay
quote:
Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A
quote:
Orjinalden alıntı: Duratorq
quote:
Orjinalden alıntı: okyaypay
yol tutuş hususunda mazda 3 ü de yabana atmayın .
( onunda platform ford )
focus2 s40 c30 mazda3 hepsi aynı platformda dediğiniz gibi,ondan benzer ve iyi yol tutuş özellikleri gösteriyorlar
hayır değil...bunun tesitini yaptılar... 1.focus ona çok yakın mazda3 sonra volvo s40 ..... s40 iiçn virajalrda rahat savruldğu videoda bariz belliydi.. 3.ü SEDAN dı...Testlerde..... OKe.
sebebini kendin söylemişsin işte diğerleride sedan olsa emin ol yakın çıkarlardı birbirlerine zaten tabiki focus 1. olacak orjinali o :)
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: okyaypay
quote:
Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A
quote:
Orjinalden alıntı: Duratorq
quote:
Orjinalden alıntı: okyaypay
yol tutuş hususunda mazda 3 ü de yabana atmayın .
( onunda platform ford )
focus2 s40 c30 mazda3 hepsi aynı platformda dediğiniz gibi,ondan benzer ve iyi yol tutuş özellikleri gösteriyorlar
hayır değil...bunun tesitini yaptılar... 1.focus ona çok yakın mazda3 sonra volvo s40 ..... s40 iiçn virajalrda rahat savruldğu videoda bariz belliydi.. 3.ü SEDAN dı...Testlerde..... OKe.
sebebini kendin söylemişsin işte diğerleride sedan olsa emin ol yakın çıkarlardı birbirlerine zaten tabiki focus 1. olacak orjinali o :)
ya çok pardon yanlış yazmışım 3 üde sedandı.... "." fazla koyumuşum....özür...
3 araçda SEDAN dı.
quote:
Orijinalden alıntı: esmerce
quote:
Orjinalden alıntı: ozyurek
Astra da focus ta iyidir.. İkisi arasındaki farkı biz faniler anlayamayız... Hangisini severseniz onu alın...
Anlayanlar dünyaya kök mü salmış peki
Alıntıları Göster
bilader ben onu demek istemedim. kendi sınıfından bahsediorum eksik cümle yazmısım eyw ama bunu anlayamıosan o senn problemin a3 1.20 eyww saygı duyarım benm param onlara yetmes ztn onlarıda focusun sınıfında görmüyorum fiyat olarak.
quote:
Orijinalden alıntı: focusmert
bilader ben onu demek istemedim. kendi sınıfından bahsediorum eksik cümle yazmısım eyw ama bunu anlayamıosan o senn problemin a3 1.20 eyww saygı duyarım benm param onlara yetmes ztn onlarıda focusun sınıfında görmüyorum fiyat olarak.
Alıntıları Göster
biraz önce makas atmaya çalışan astranın yanından basıp geçtim gelemedi.dönüştede megane sağımdan geçmeye çalıştı 170 e çıktım gelemedi.bence siz kullanmayı bilmiyosunuz.5.viteste kapışmaya çalışırsanız araba tabi bayılır.takın 3e uzayın gidi.
quote:
Orijinalden alıntı: rocky_m5
biraz önce makas atmaya çalışan astranın yanından basıp geçtim gelemedi.dönüştede megane sağımdan geçmeye çalıştı 170 e çıktım gelemedi.bence siz kullanmayı bilmiyosunuz.5.viteste kapışmaya çalışırsanız araba tabi bayılır.takın 3e uzayın gidi.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: rocky_m5
biraz önce makas atmaya çalışan astranın yanından basıp geçtim gelemedi.dönüştede megane sağımdan geçmeye çalıştı 170 e çıktım gelemedi.bence siz kullanmayı bilmiyosunuz.5.viteste kapışmaya çalışırsanız araba tabi bayılır.takın 3e uzayın gidi.
Haklısın 5.viteste araç 3.vitese göre daha az ivmeliyor...Bu durumlarda 3'e alıp devirlenmek gerekiyor...3'te hızını al salla 5'e açarsın arayı...Özelliklede 160'tan sonra güzel hızlanıyor
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-F93BE544A
quote:
Orjinalden alıntı: rocky_m5
biraz önce makas atmaya çalışan astranın yanından basıp geçtim gelemedi.dönüştede megane sağımdan geçmeye çalıştı 170 e çıktım gelemedi.bence siz kullanmayı bilmiyosunuz.5.viteste kapışmaya çalışırsanız araba tabi bayılır.takın 3e uzayın gidi.
Haklısın 5.viteste araç 3.vitese göre daha az ivmeliyor...Bu durumlarda 3'e alıp devirlenmek gerekiyor...3'te hızını al salla 5'e açarsın arayı...Özelliklede 160'tan sonra güzel hızlanıyor
Alıntıları Göster
3 le 5 le alakası yok siz yoluna denk düşmemişsiniz..2 den 3 e attım ama önümdeki astra epey uzadı hafif rampada 3 de olsa bayılıyor ve hızlanması bariz kötü yüksek devirde ve düzgün yolda gayet iyi devirleniyor ona sözüm yok..
quote:
Orijinalden alıntı: x15
3 le 5 le alakası yok siz yoluna denk düşmemişsiniz..2 den 3 e attım ama önümdeki astra epey uzadı hafif rampada 3 de olsa bayılıyor ve hızlanması bariz kötü yüksek devirde ve düzgün yolda gayet iyi devirleniyor ona sözüm yok..
Alıntıları Göster
walla bende dün acelem vardı hızlı gidiyom otabanda 150 160 trafik var selektör yapmktan elim ağrıdı bazısı var tam geçecen önüme atlıyo gece gece korna bastırıyo bitaneside sanki yol var arkdamdan selektör yapıyo ben yol açıyom oda peşimden geliyo c4 araba bi ara bi boşluk oldu beni sağlamaya kalktı yanıma yaklaşır gibi oldu bende dayanamadım kapdım over drive 180 e kadar tırmandım baktım arkamda kaldı boşu boşuna 3 e çektiriyolar adamı zaten belli yol bide sağlamaya kalkıyo sanki altındaki çok ii araba tamam araba otomatik ama 180-190 gidiyoruz sanki o yollda 220 yapcak beleşten adama yol açıyoz arkamdan gel dimi yani km 95 binde tekerler kabağa çıkıcak 0 teker alsak yol tutuşunu özledim temkinli gitmekten millete maskara oluyoz
quote:
Orijinalden alıntı: Mustafa-T
walla bende dün acelem vardı hızlı gidiyom otabanda 150 160 trafik var selektör yapmktan elim ağrıdı bazısı var tam geçecen önüme atlıyo gece gece korna bastırıyo bitaneside sanki yol var arkdamdan selektör yapıyo ben yol açıyom oda peşimden geliyo c4 araba bi ara bi boşluk oldu beni sağlamaya kalktı yanıma yaklaşır gibi oldu bende dayanamadım kapdım over drive 180 e kadar tırmandım baktım arkamda kaldı boşu boşuna 3 e çektiriyolar adamı zaten belli yol bide sağlamaya kalkıyo sanki altındaki çok ii araba tamam araba otomatik ama 180-190 gidiyoruz sanki o yollda 220 yapcak beleşten adama yol açıyoz arkamdan gel dimi yani km 95 binde tekerler kabağa çıkıcak 0 teker alsak yol tutuşunu özledim temkinli gitmekten millete maskara oluyoz
Alıntıları Göster
3 le 5 le alakası mı yok.yaw ben bu arabayla üstelikte rampada 200 nm torkluk pasatı yedim.elmadağı bilen vardır belki.dik rampa çıkıyoruz yağmur yağıyo.yapıştım passatın arkasına önce direndi sonra sağından geçtim.bazı yerlerde aracım önden kaydı ama o kadar zorlamaya iyi dayandı.bence sen aracına bi baktır.
quote:
Orijinalden alıntı: esmerce
Astra Classic Focus I i performansta geçer,iki motorda başarılı ama Astra daki motor daha torklu,Focus un ise vites oranları uzun olduğundan hızlanamıyor.
Yol tutuşta ikiside denk denilebilir,araçları ciddi olarak zorlayabilirseniz ani şerit değiştirmede Astra,virajda Focus I alır.
Az mı denedik ünv. de!
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: esmerce
Astra Classic Focus I i performansta geçer,iki motorda başarılı ama Astra daki motor daha torklu,Focus un ise vites oranları uzun olduğundan hızlanamıyor.
Yol tutuşta ikiside denk denilebilir,araçları ciddi olarak zorlayabilirseniz ani şerit değiştirmede Astra,virajda Focus I alır.
Az mı denedik ünv. de!
Ya ben sizi bilmem ama pederin 2004 focusla çok astra classic tokatladım. Bitanesini 175 de geçmiştim (adamda basıyor bende basıyorum).
quote:
Orijinalden alıntı: acr
quote:
Orjinalden alıntı: esmerce
Astra Classic Focus I i performansta geçer,iki motorda başarılı ama Astra daki motor daha torklu,Focus un ise vites oranları uzun olduğundan hızlanamıyor.
Yol tutuşta ikiside denk denilebilir,araçları ciddi olarak zorlayabilirseniz ani şerit değiştirmede Astra,virajda Focus I alır.
Az mı denedik ünv. de!
Ya ben sizi bilmem ama pederin 2004 focusla çok astra classic tokatladım. Bitanesini 175 de geçmiştim (adamda basıyor bende basıyorum).
Alıntıları Göster
ben bi dergide yeni focusun testini okudum. arabayı test eden kişi anlatmıştı. anladığım kadarıyla arka akslarla ilgili bi konuymus ve bunu tek ford yapıyomus galıba. dergi yazlıkta kaldı kalmasaydı daha net bir bilgi verebilirdim. bence ford un en yüksek donanımında(şuanda titanyum) bile esp nin opsiyonel olması bence fordun yol tutuş konusunda ne kadar kendine güvendiğinin bir ispatıdır bence. ama arkadaşım sen yinede bi git test et aradaki farkı bizzat sen gör derim.
quote:
Orijinalden alıntı: mertturan273
ben bi dergide yeni focusun testini okudum. arabayı test eden kişi anlatmıştı. anladığım kadarıyla arka akslarla ilgili bi konuymus ve bunu tek ford yapıyomus galıba. dergi yazlıkta kaldı kalmasaydı daha net bir bilgi verebilirdim. bence ford un en yüksek donanımında(şuanda titanyum) bile esp nin opsiyonel olması bence fordun yol tutuş konusunda ne kadar kendine güvendiğinin bir ispatıdır bence. ama arkadaşım sen yinede bi git test et aradaki farkı bizzat sen gör derim.
Alıntıları Göster
astra süperr.. focus fıss
quote:
Orijinalden alıntı: rocky_m5
3 le 5 le alakası mı yok.yaw ben bu arabayla üstelikte rampada 200 nm torkluk pasatı yedim.elmadağı bilen vardır belki.dik rampa çıkıyoruz yağmur yağıyo.yapıştım passatın arkasına önce direndi sonra sağından geçtim.bazı yerlerde aracım önden kaydı ama o kadar zorlamaya iyi dayandı.bence sen aracına bi baktır.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: rocky_m5
3 le 5 le alakası mı yok.yaw ben bu arabayla üstelikte rampada 200 nm torkluk pasatı yedim.elmadağı bilen vardır belki.dik rampa çıkıyoruz yağmur yağıyo.yapıştım passatın arkasına önce direndi sonra sağından geçtim.bazı yerlerde aracım önden kaydı ama o kadar zorlamaya iyi dayandı.bence sen aracına bi baktır.
Daha neler..Adam seni kaale almamış anlaşılan bu yuzden arabayı çok zorlamıssın.. bence sen bi baktır o kadar zorlamayla bir yerine birşey olmasın..
quote:
Orijinalden alıntı: rocky_m5
3 le 5 le alakası mı yok.yaw ben bu arabayla üstelikte rampada 200 nm torkluk pasatı yedim.elmadağı bilen vardır belki.dik rampa çıkıyoruz yağmur yağıyo.yapıştım passatın arkasına önce direndi sonra sağından geçtim.bazı yerlerde aracım önden kaydı ama o kadar zorlamaya iyi dayandı.bence sen aracına bi baktır.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: rocky_m5
3 le 5 le alakası mı yok.yaw ben bu arabayla üstelikte rampada 200 nm torkluk pasatı yedim.elmadağı bilen vardır belki.dik rampa çıkıyoruz yağmur yağıyo.yapıştım passatın arkasına önce direndi sonra sağından geçtim.bazı yerlerde aracım önden kaydı ama o kadar zorlamaya iyi dayandı.bence sen aracına bi baktır.
Ne sakat yol.. Topu topu 5-6 kez geçtim en az 3-4 kavgaya şahit oldum adamlar kenara çekmiş "niye yol vermiyorsun" diye kavga ediyorlardı hep..