Şimdi Ara

===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED=== (270. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
5.928
Cevap
64
Favori
647.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 268269270271272
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makyajlı Jetta mk6 nın Golf 7 kalitesinde ve iç tasarımında olacak zihniyete sadece gülüyorum...
  • Bakın aşağıdaki linkte yakın zamanda açılmış bir konu var. Alan arkadaş yukarıda örnek verdiğim kalitesizlikleri aldıktan sonra fark etmiş ve aracını satmış. İkinci eli konusuna kesinlikle laf yok. VW marka değeri çok yüksek bir firmadır ve jetta her ne kadar beğenmesek de golf ve passatlara göre daha çok tercih edilmektedir. Zaten konuyu açan arkadaş da aracını zararsız sattığını söylüyor.

    http://forum.donanimhaber.com/m_92817032/tm.htm

    Benim gözümde Mercedes-BMW-Audi üçlüsünden sonra kesinlikle VW gelir. Burada tercih bize kalıyor. Ya kaliteli bir model alıp keyfini süreceğiz (Golf-Passat-Tiguan gibi) yada yukarıda adı geçen olumsuzlukları bilerek 2. el değerinin yüksek olmasından dolayı jettayı tercih edeceğiz.

    Ben şu an jetta alır mıyım? Tabi ki alırım. Çünkü benim için bir otomobilin 2. el değerinin yüksek olması en önemli kriterdir. Fakat yukarıda saydığım olumsuzlukları bilerek ve kabullenerek alırım. Tüm bu olumsuzluklarına rağmen jetta bu haliyle bile, hala C segmentinde otomobil satın almak isteyenlere alternatifsiz olarak tavsiye ettiğim bir modeldir. Zaten satış rakamları da ortada. Yukarıda onu da eklemiştim. VW bu yıl ilk kez Renault'yu da geçti.

    Peki MK6 nın hiç mi güzel bir yanı yok derseniz: Ben en çok dış tasarımını beğeniyorum. Dış tasarım kusursuz güzellikte. Bu segmentte gözüme en hoş görünen otomobil. Hatta segmenti dışında passattan bile çok daha güzel bir dış tasarıma sahip.

    En çok beğendiğim ikinci yanı da koltukları. Bazıları beğenmese de ben MK6 nın şoför koltuğunda kendi aracıma göre (MK5 jetta) kendimi daha rahat hissediyorum. Belimi ve yanları çok daha iyi sarıyor. Yarı deri olması da çok hoş.

    Gelelim sadede. Yukarıdaki eksiklikler giderilir ve iç mekan kalitesi Golf 7 ye benzetilirse VW gelecek seneyi de
    birinci kapatır. İnşallah bu eksiler bir an önce giderilir de 2006 yılından beri bir şekilde kullandığımız modelle tekrar barışırız.

    İyi günler dilerim...




  • Merhaba arkadaslar kullananlar ve ilgilenenlerden fikir bekliyorum 2009 jetta var sıfır jetta veya volvo v40 arasındayım v40 a daha yakın şu an düşüncem sizlerden de fikir almak isterim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lucien

    Merhaba arkadaslar kullananlar ve ilgilenenlerden fikir bekliyorum 2009 jetta var sıfır jetta veya volvo v40 arasındayım v40 a daha yakın şu an düşüncem sizlerden de fikir almak isterim

    V40 hb bir araç. Jetta ise sedan!

    Volvo güzel bir araç. Kısa bir süre benzinli S 80 4.4 kullanmıştım. Gerçekten tam anlamıyla bir otomobil kullandığımı anladım. Fakat V40 o tadı verebilecek bir araç değil. Ancak kendi sınıfında oldukça başarılı ve kaliteli bir otomobil. Dizel başlangıç fiyatları Jetta dizel highline fiyatı civarında. Her ikisi de güzel araçlar. İkinci elde Jetta'nın bir kaç adım önde olduğunu belirtmekte fayda var.

    V40 piyasada fazla olmayan bir model. Eğer imkanınızı birazdaha zorlayabilirseniz S60 1.6 D tavsiye ederim. İç mekan oldukça dar ve kasvetli olmasına rağmen tok ve güvenilir bir sürüş yapısı var. Volvoların genel sorunu arka koltuk diz mesafeleridir. Volvolar oldukça iyi iç malzeme kalitesine sahip olsalar da (S40 dışında), iç mekanları oldukça dar ve rahat olmayan bir ergonomiye sahiptir. Ben donanım farkı, geniş servis ağı ve kârlı ikinci eli ile Jettayı tercih ederdim.

    Eğer illaki Hb bir araç istiyorsanız muhakkak Golf 7 yi test etmenizi öneriyorum. V40 tan çok daha iyi tasarıma ve donanımlara sahip bir araç.




  • Volvo gerçekten tam anlamıyla bir otomobildir. Volvo birçok teknolojisini kendi geliştiriyor. Şu an Mercedes'in bazı modelleri için bile hayal olan güvenlik donanımları S60 larda vardır. En büyük handikabı 2. elinin çok kötü olmasıdır.

    Şöyle bir örnek verirsem: Arkadaşım 110.000 TL. ye aldığı 1 yılını yeni doldurmuş kazasız boyasız S60 ı 89.000 e zor sattı. Üstelik S60 Volvoların en tutulan modelidir. Sizin düşündüğünüzün 2. eli çok daha kötüdür.

    Bu sebeplerle tabi ki VW. Yoksa Volvo gerçekten müthiş otomobiller yapıyor. İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw

    Tabi içine geçip incelemeden olmaz ama yine de kalite farklılıklarının detaylarını gösteren birkaç fotoğraf ekliyorum. Bir Jetta MK6'ya bakın bir de Golf 7'ye. İki araç da comfortline donanım.

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Bu sonradan ayarlanabilir hale getirdikleri kol dayama. 2011-2013 arası araçlarda sadece kapaklı eşya gözü. Bu bölüm çok aşağıda kaldığı için ben bir türlü buraya kolumu dayayamadım. Boyum 1.70 civarı.

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Bunlar da bagaj amortisörleri. MK6 da kolların kapandığı yere dikkat.

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Takdir inceleyenlere aittir. Eğer kullanma imkanınız yoksa plazada bu dikkat çektiğim noktaları her iki araçta da incelemenizi isterim. Ben adı geçen 4 aracı da defalarca kullandım.

    İyi günler dilerim...


    anahtarsız çalıştırma özelliği yok mu bu araçlarda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw

    Volvo gerçekten tam anlamıyla bir otomobildir. Volvo birçok teknolojisini kendi geliştiriyor. Şu an Mercedes'in bazı modelleri için bile hayal olan güvenlik donanımları S60 larda vardır. En büyük handikabı 2. elinin çok kötü olmasıdır.

    Şöyle bir örnek verirsem: Arkadaşım 110.000 TL. ye aldığı 1 yılını yeni doldurmuş kazasız boyasız S60 ı 89.000 e zor sattı. Üstelik S60 Volvoların en tutulan modelidir. Sizin düşündüğünüzün 2. eli çok daha kötüdür.

    Bu sebeplerle tabi ki VW. Yoksa Volvo gerçekten müthiş otomobiller yapıyor. İyi günler dilerim...


    autotechvw hocam yazdıklarınızı dikkatle takip ediyorum ve çok faydalı bilgiler veriyorsunuz
    ama bir konuda size katılamayacam
    sürekli ikinci el değerinden bahsediyorsunuz ve çoğu kişi sizinle aynı fikirde
    işte bu yüzden çoğu insan istediği arabaya binemiyor
    biz sürekli arabaları başkaları için alıyoruz
    ben kendi zevkim için araba alma kendim için kullanma taraftarıyım

    volvo ikinci elde zarar ettirmiş olabilir ama benim gibi bir insan olsaydı o arkadaş zarar etmezdi
    çünkü en az beş sene binilebilecek bi araç benim normlarımda
    beş senede de o araç kurtarır kendi seviyesini


    şu son 4 seneden önce arabadan kimse kar edemezdi ama şu son 4 senede nerdeyse zarar ettiren araç kalmadı
    kimsenin beğenmediği araçlar bile %25-30 koydu




  • Cevaplarınıza tesekkürler beyler bende kalite olarak v40 ın önde olduğunu düşünüyorum arac hb ama geniş bi hacme sahip fiyat olarak dizel confortline dsg ile v40 d2 otomatik yakın fiyata sahip hafta sonu araçlara bakmaya gideceğim tavsiyelerinizin devamını bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anahtarsız çalıştırma opsiyonel olarak satın alınabilir.

    Diğer konuya gelince: Arkadaşlar burası forum ortamı. Buraya insanlar niye gelir? Çoğunlukla aklına bir soru takılmıştır ve bu sorunun cevabını bulmaya gelir. Peki bu sorunun tek bir doğru cevabı mı vardır? Hayır.

    Herkes doğru bildiklerini karşılıklı atışma ve tartışmalara girmeden burada açıklarsa çok daha faydalı olacağı düşüncesindeyim. Bırakalım neyin doğru neyin yanlış olduğuna okuyan karar versin.

    Yukarıda gelen bir soruya 3 kişi cevap yazdı diyelim. Zaten cevapları okuyan kendine göre bir sonuca ulaşacaktır. Ben deneyimlerimi paylaşıyorum. Amacım kimseyi inandırmak yada yönlendirmek değildir. Son kararı zaten okuyan veriyordur.

    Volvo kesinlikle Alman üçlüsü ile yarışabilecek nadir otomobillerden biridir. En önemlisi taklitçi değildir. Çok ileri düzey bir arge birimi vardır. Örneğin araç kaputuna yayaya zarar gelmesin diye airbag koyma vb. birçok güvenlik donanımı Volvo'ya aittir. Fakat bu 2. elinin zayıf olmasını değiştirir mi? Hayır değiştirmez.

    Örneğin yukarıda 21.000 TL. zarar eden bu araç passat highline olsaydı ya hiç zarar etmezdi yada 2-3 bin tl. gibi bu fiyatta bir araç için sorun edilmeyecek bir zarar ederdi.

    5 yıl sonra da durumda hiçbir değişiklik olmazdı. S60 erimeye devam ederken passat prim bile yapardı. Bunlar benim doğrularım değil piyasanın doğrularıdır.

    Açın sahibindeni, 5 yıllık bir VW passat ve Volvo S60 ı aracı kıyaslayın. Zaten cevapları kendiniz bulursunuz.

    Buyrun size bir örnek. Araç hatasız-kazasız-boyasız 1.6 dizel. Sıfırı 106.000 TL. 3 yılda 30.000 tl. değer kaybetmiş. Bilmiyorum yeterli mi ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-elegant-otomotivdens60-hic-hatasiz-boyasiz-en-full-6-ileri-dizel-169451009/detay

    İyi günler dilerim...




  • Bu günlerde birçok internet sitesinde banner olarak karşımıza çıkan bir reklam var. Yukarıda VW'in Alman üçlüsünü çok iyi taklit ettiğini ve bugün elde ettiği başarının buna dayandığını söylemiştim. Taklitçilik sadece şu anlamdadır: Mercedes teknolojiyi buluyor. Diğer markalar yıllar sonra bu teknolojiyi kendi otomobillerinde kullanmaya başlıyorlar.

    İşte reklam:

    Mercedes Güvenlik Teknolojileri:

    1978 - İlk ABS'li otomobil.

    1980 - İlk Airbag'li otomobil.

    1995 - İlk ESP'li otomobil.

    1997 - İlk BAS'lı otomobil.

    Şu an trendline jettada bile standart olan bu teknolojileri Mercedes bulmuştur. Diğer tüm markalar da bu teknolojileri yıllar sonra kendi otomobillerinde kullanmaya başlamışlardır. Mercedes'in günümüzde üretip sattığı otomobillerinde kullandığı teknolojileri de VW, 3-5 yıl sonra kendi otomobillerinde kullanmaya başlayacaktır. "Taklit" kelimesinden kastım budur.

    Yalnız Mercedes'de bu yıl, asrın hatasını yaptı. Renault ile küçük hacimli motor anlaşması imzaladı. Yani şu an satılan ve bundan sonra satılacak bazı Mercedes modellerinde (Örneğin A serisi) Renault dizel ve benzinli motorları kullanılacak. Kim bir Mercedes araçta reno motoru olmasını ister bu da başka bir tartışma konusudur. Örneğin ben olsam bu motora sahip bir Mercedes'i asla satın almaz, Mercedes'in kendi ürettiği motoru kullanan bir modeline yönelirdim. Bu da maaliyet azaltma adına yapılmış bir harekettir. Aynen TSI motorların hacimlerinin gün geçtikçe düşerek üretim maaliyetlerinin azalması gibi. Mercedes de bu motoru üretmek yerine üretenden satın almanın çok daha karlı bir iş olduğunu fark etmiş ve böyle bir yola girmiştir.

    Tüm forum camiasına hayırlı ramazanlar ve iyi günler dilerim...




  • Forumdaşlar 2012 1.2 tsi jetta sahibiyim aracın garantisi bitti servise gitmeyi düşünmüyorum..
    30 bin bakımı yaptıracağım yağ değişimi ile hava-polen-yağ filtrelerini değiştireceğim..
    Sormak istediğim özellikle uyumlu orjinal yağ filtresini nereden temin edebilirim???Fiyat nekadar tutar??
    Bİrde yakıt filtresi değişimi nedir onu soracaktım???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmelihx

    Forumdaşlar 2012 1.2 tsi jetta sahibiyim aracın garantisi bitti servise gitmeyi düşünmüyorum..
    30 bin bakımı yaptıracağım yağ değişimi ile hava-polen-yağ filtrelerini değiştireceğim..
    Sormak istediğim özellikle uyumlu orjinal yağ filtresini nereden temin edebilirim???Fiyat nekadar tutar??
    Bİrde yakıt filtresi değişimi nedir onu soracaktım???

    Özel serviste 250 TL dolaylarında bir fiyata senelik bakımınızı tüm filtreler ve yağ değişimi dahil yapabilirsiniz.
  • http://www.sahibinden.com/volkswagen-passat/dizel?a5_min=2011&a5_max=2011


    passatlar ne kadar kaybettirmiş bir de ona bakarmısınız
    hepsi 2011 model dizel


    amacım tartışma yaratmak deil yanlış anlaşılmasın


    sadeece başkaları için araba satın alma fikrine karşıyım ben

    birazda şans işi mesela eşimin bundan önceki aracı fiat pandaydı alacağım zaman herkes karşı çıktı
    yedek parça problem
    az bulunuyor
    tutulmuyor falan diye
    ama araba işinden en fazla karı bu pandadan sağladım :)
  • drmelihx D kullanıcısına yanıt
    Tüm parçaları yetkili servisten satın alıp sanayide taktırırsanız bakım çok daha ucuza gelecektir.

    Yalnız şunu da hatırlatmak isterim. Aracınızın garantisi her ne kadar bitmiş olsa da tüm bakımları aksatılmadan yetkili servislerde yapılan araçlara "iyi niyet garantisi" adı altında garanti desteği devam etmektedir. Örneğin aracınızda 5-6 yıl sonra 10.000 TL. tutarında bir arıza çıktı. Araç hep yetkili serviste bakım görmüşse bunun % 80 ini VW karşılıyor; sadece % 20 si sizden alınıyor. Çevremde bu şekilde garantiden yararlanan onlarca insan var. Siz de internette bu konuda bir araştırma yapın. Bu garantiden yararlanan bir sürü kullanıcı olduğunu göreceksiniz.

    Dolayısıyla hep yetkili serviste bakım gören araç asla garantiden çıkmıyor. Ben şimdiye kadarki tüm bakımları yetkili servislerde yaptırdım; yaptırmaya da devam edeceğim. Belki bu bakımı yaptırırken 200-300 TL. fazladan veriyoruz ama bir arıza durumunda firma yanımızda oluyor. Bunları da göz önünde bulundurun.

    İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • drlaroxyl D kullanıcısına yanıt
    Linkte örnek verdiğiniz araçlar içinde 2.0 motor olanlar var. Bunların vergisinden dolayı 2. elde değer kaybetmesi normal. Kimse bu araçlara ilk 3 yılında 6.000 TL. vergi ödemek istemiyor.

    Benim örnek verdiğim Volvo dikkat ederseniz 1.6 dizel ve kazasız boyasız. Bana bu aracın özelliklerinde 30.000 TL. zarar etmiş bir passat gösterebilir misiniz ? Bırakın zararı hepsi sıfır alındığı fiyata göre 5-10 bin TL. arası prim yapmış durumda. Fiyatı düşük olanların tamamı darbe, boya, parça değişimi, hasar kaydı vb. eksileri olan araçlar.

    Aracı zaten kendimiz için alıyoruz. Bu konuda problem yok. Yalnız sattığım zaman neden yüksek fiyata satıp daha iyisini almayayım? 30.000 TL. zarar edeceğime bu parayı üzerine koyup daha üst segment bir araç alırım.

    İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drlaroxyl D kullanıcısına yanıt
    Ne kaybettirmesi hocam. 2012 de 76 bin TL ye alınan Passat Comfortline 1.6 TDI fiyatı 90.200 TL.

    Adamlar aldığı fiyata hatta dahada üzerine satıyorlar arabalarını. Yine 2012 de 61 bin TL olan Jetta Comfortline 1.6 TDI bugün 77.400 TL . İsim VW ise sorun yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan And Jetta

    quote:

    Orijinalden alıntı: drmelihx

    Forumdaşlar 2012 1.2 tsi jetta sahibiyim aracın garantisi bitti servise gitmeyi düşünmüyorum..
    30 bin bakımı yaptıracağım yağ değişimi ile hava-polen-yağ filtrelerini değiştireceğim..
    Sormak istediğim özellikle uyumlu orjinal yağ filtresini nereden temin edebilirim???Fiyat nekadar tutar??
    Bİrde yakıt filtresi değişimi nedir onu soracaktım???

    Özel serviste 250 TL dolaylarında bir fiyata senelik bakımınızı tüm filtreler ve yağ değişimi dahil yapabilirsiniz.

    Tşk yalnız parçayı kendim almak istiyorum özel servis getirtecez diyip yan sanayi parçayı pahalı şekilde iteliyor, yağ filtresi için internetten güvenilir parça satın alabileceğim bir yer varmı??
    Bİrde yakıt filtresi değişimi nedir onu soracaktım???




  • Bir aracın kalitesini sadece kapı döşemesi ve 2 tane kaput hidroliği ile değerlendiriyorsanız araçtan anlamıyorsunuz demektir.

    Jetta MK5 in kaput hidroliği ve döşeme kalitesinden dolayı MK6 nın kalitesiz olduğunu söylemek kadar talihsiz bir açıklama olamaz bence.

    Zira altınızdaki MK5 Jetta 20 yıllık bir motor ve Şanzıman teknolojisi kullanıyor. Bir otomobilin şanzıman ve motoru bence en hayati organlarıdır.
    100 kilometre hızla giderken 5. viteste 3000 devirde bağıra bağıra giden ve benzini içen teknolojiden yoksun bir araçtan bahsediyoruz.
    Ki aracınızda yol bilgisayarı, eğlence sistemi, OPS park sistemi, ESP, deri koltukları, full sensör grubu, yokuş kalkış asistanı gibi bir aracın en olması gereken özellikleri malesef yok.
    Velevki olsa bile yürüyen tüm aksamı VW nin en talihsiz yürüyen aksamıdır. Kaput ve bagaj hidroliği beni aracı kullanırken mutlu edemiyor malesef.

    Bundan dolayı Yeni nesil Tsi turbo şarlı, düşük tüketim ve yüksek verim sağlayan, az yakıp çok kaçan teknolojik motorlara ve 6 ileri yeni nesil şanzımana
    ve ağzına kadar dolu teknolojik ekipmana sahip bir araca sırf kaputunda hidrolik yok diye çöp muamelesi yapmamalısınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 3 Temmuz 2014; 13:05:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Bir aracın kalitesini sadece kapı döşemesi ve 2 tane kaput hidroliği ile değerlendiriyorsanız araçtan anlamıyorsunuz demektir.

    Jetta MK5 in kaput hidroliği ve döşeme kalitesinden dolayı MK6 nın kalitesiz olduğunu söylemek kadar talihsiz bir açıklama olamaz bence.

    Zira altınızdaki MK5 Jetta 20 yıllık bir motor ve Şanzıman teknolojisi kullanıyor. Bir otomobilin şanzıman ve motoru bence en hayati organlarıdır.
    100 kilometre hızla giderken 5. viteste 3000 devirde bağıra bağıra giden ve benzini içen teknolojiden yoksun bir araçtan bahsediyoruz.
    Ki aracınızda yol bilgisayarı, eğlence sistemi, OPS park sistemi, ESP, deri koltukları, full sensör grubu, yokuş kalkış asistanı gibi bir aracın en olması gereken özellikleri malesef yok.
    Velevki olsa bile yürüyen tüm aksamı VW nin en talihsiz yürüyen aksamıdır. Kaput ve bagaj hidroliği beni aracı kullanırken mutlu edemiyor malesef.

    Bundan dolayı Yeni nesil Tsi turbo şarlı, düşük tüketim ve yüksek verim sağlayan, az yakıp çok kaçan teknolojik motorlara ve 6 ileri yeni nesil şanzımana
    ve ağzına kadar dolu teknolojik ekipmana sahip bir araca sırf kaputunda hidrolik yok diye çöp muamelesi yapmamalısınız.


    Kesinlikle katılıyorum. Araç kalitesi demek kapı döşemesi, kaput ve bagaj hidroliği değildir.

    Önceki yazılarımı okumuş olduğunuzu düşünüyorum. 2 sene TSI Comfortline kullandım ve 1.6 TDI motoru Comfortline donanımı içerisinde 4 yıldır kullanıyorum. Vw kalitesini Primline yada Trendline donanımları ile test etmek oldukça nafile bir yöntemdir.

    Şuanki mevcut MK5 kasa 1.6 TDI aracımda ESP OPS ve Ful sensör grubu ve aklınıza gelebilecek tüm özellikler mevcuttur. Yokuşta size ve motora yük bindirmeyen hill holder sistemini denemeden, aracı geri vitese aldığınızda yada OPS tuşuna bastığınızda öne ve arka sensörler yardımı ile nesnelerin araca uzaklığını ölçmeden, RCD 510 kalitesine dokunmadan CR motorun sessizliğini ve yakıt ekonomisini yaşamadan Vw araca biniyorum ve bu araçları ben çok iyi biliyorum demek araçtan anlamadığının en net örneğidir.

    Primline ve trendile donanımı araç kiralama firmalarının ve özel şirketlerin ekseriyetle tercih ettiği modeldir. Heleki bu firmalar bile 1.6 MPI motoru tercih etmezler. Eskiyen motor teknolojisi, yüksek yakıt tüketimi ve tork gücü minimize edilmiş güçsüz ve performanssız bir motordur. Bu nedenle şirketler en baz donanım olan trend ve primline modelleri için TDI motoru tercih ederek uzun süre sağlıklı ve ekonomik bir süreç ortaya koyarlar.

    Zamanında 35 bin TL ye satılan ve şuan ikinci eli 40 bin TL olan ve buna sevinen araç sahiplerinin enflasyon, para değer kaybı nedir bilmiyor malesef. Zamanında 35 bin TL ye alınan aracı şimdi 40-45 bin TL ye alınıyor olması bu araç sürücülerini çok saçma bir şekilde sevindiriyor. Neden saçma ? Dalgalı kur rejiminde ülke parasının yabancı paralara karşı değer kaybına uğrar buna "para değer kaybı" denir.

    3 sene evvel Jettanın en baz modeli 35 bin TL iken şuan en baz model 53.800 TL den başlamaktadır. Demek ki 3 sene önde 35 bin TL ile ne alınıyorsa bugün 54 Bİn TL'ye o alınabiliyor. Paranın sözde değeri arttığı gibi düşünülüyor ancak satın alma limitleri aynı seviyede. Yani para değer kaybetmiş oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökhan And Jetta -- 3 Temmuz 2014; 15:27:22 >




  • racerant kullanıcısına yanıt
    Çöp muamelesi biraz fazla olmuş. Ben yiğidi öldürüyorum ama hakkını da veriyorum. Söylediklerim sadece bu modelin nasıl daha iyi bir hale geleceği ile ilgilidir. Yukarıda 2014 satış grafiğini de ekledim. VW bu yıl binekte birinci. Tarihinde ilk kez renoyu geçti. Lokomotif model şüphesiz jetta. Yine yukarıda tüm bu eksilerine rağmen tavsiye ettiğimi ve alınabilecek bir model olduğunu da belirttim. Sadece eksilere takılmayın.

    Bakın şöyle birşey yapalım. Sizinle ve böyle düşünen herkesle 2015 ilk çeyreğinde burada görüşelim. Çünkü bu tarihte iç tasarımı tamamen yenilenmiş jettalar Türkiye'ye giriş yapmış olacak. Yukarıda eleştirdiğim özelliklerin yenilenen jettada değiştirileceğini ve şu an satışta olan Golf 7 gibi olacağını düşünüyorum.

    Yukarıda verdiğim örnekte kol dayama var. Ben bunu ilk çıktığında eleştirmiştim. (2011 Ocak) Nitekim sonraki modellerde değiştirdiler. VW'in yukarıda saydığım kalitesizlikleri de yenilenen iç tasarımla birlikte değiştireceğini tahmin ediyorum.

    Tüm forum camiasına iyi günler dilerim...




  • 
Sayfa: önceki 268269270271272
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.