Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (506. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.465.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 504505506507508
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr-atlantis

    Merhabalar dün akşam 19:00 itibariyle bende s60 kervanına katıldım emektar c30 'umu bıraktım. İlk izlenimim s60 inanilmaz konforlu powershift görevini güzel yapoyor.
    Siz deneyimli kullanicilara bir sorum var. Ogs veya hgs yi nereye yapıştırmalıyız? On camda siyah veya benekli alan birakilmamis.yardimlariniz için teşekkürler.

    Yeni Volvonuz hayırlı uğurlu olsun ve hoş geldiniz. S60'dan mutlaka memnun kalacaksınızdır.
  • warland kullanıcısına yanıt
    evet arabanın ağırlığının bu anlamda büyük rolü var. Kış lastiğinde goodyear ultragrip lerin
    methini çok duydum. Kazasız belasız sürüşler inş...
  • Xibalba065 X kullanıcısına yanıt
    Aracı bu şekilde teslim aldınız ve ücreti ödediniz mi!!! asla kabul edilebilir değil bu.Ben şahsen çok takıntılıyım aracım konusunda.Özellikle servise bırakmışsam aracımı, asla hata kabul etmem. Yani demem o ki sanayide alelade bi tamirci değil bu!! Ödediniz rakamda az değil. Ben olsam kaskodan tamponu filan değiştirir sıfır hata ile alırdım aracımı ama bu tamamen tercih meselesi.
  • Geşmişolsun Ben olsam parayı vermezdim. Ama beklentilerinizde haklısınız piyasanın 2-3 katına iş yaptır sonuç hüsran. Valla iyi sabretmişiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xibalba065 X kullanıcısına yanıt
    öncelikle geçmiş olsun.
    lastikte zarar görmüş olabilir dikkat edin.diğer arkadaşlara katılıyorum teslim almama yada ücret ödememe konusunda çünkü 1. ve 2. resimdeki kaporta deformasyonları gayet belli.
  • Xibalba065 X kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Eski aracımda ben de Servise tamponu yaptırtıp böyle hüsranla karşılaşmıştım. İşimin yoğunluğundan dolayı sırf beklememek için aracı teslim almıştım. Fakat ileride o gördüğünüz kabarmalar vernik ve boya atmasına neden olacak. Bana kalırsa yeniden boyanmasını talep edin.
    Arkadaşlar bir de aklıma gelmişken söylemekte yarar var. Küçük hasarlarda cebinizden verecekseniz eğer far gibi ekipmanlarda markanın yan üreticilerinden temin edin. Mesela benim DLNA led gündüz farımda çatlama olmuştu. Volvo' da 440 TL iken 130TL' ye üreticisinden (Valeo)' dan parça numarasını bularak ithalatçısından getirtmiştim. Farkı sadece dikdörtgen çerçevenin içinde Volvo yazmaması ;)
  • Xibalba065 X kullanıcısına yanıt
    Sayın XiBalba065

    Keşke aracı teslim almasaydınız veya parayı ödemeseydiniz.

    Tanıdık bilindik güzel yetkili servis olarak Akça Denizliyi öneriyorum Bodruma kısmen yakın diye [ Bu arada bizlerde yazın Bodrum Doria Sitesi Gümbetteki ewimizde ikamet ediyoruz hatta bizim sitede bu renk bir S60 var]

    İzmirde ise Volmar yetkili servisi ile çalıştım , Garanti bitene kadar yetkili servis sonrasında ise özel servis

    Araçlarımızı Akça Denizliden alıyoruz ve her türlü sıkıntıda yardımcı oluyorlar ve oldularda ( 2007 - 2014 S40 / 2014 - ... S60 )

    Bence servise geri götürüp aracı tekrar bırakmalı ve yapıcaklarını taahüt etttikleri işi onlara yaptırtmalısınız

    Geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xibalba065

    Selam arkadaşlar;
    Sizlerle şu son bir haftalık servis tecrübemi (evo bodrum) paylaşmak isterim. Aracımın ön tamponunda kaldırımdaki saksıya vurmamdan ötürü ön panjur ve gündüz ledlerinde çatlaklar meydana geldi. Servise götürdüm kaskoyu bozmamak için kendi paramla ödeyeceğimi belirttim, ledleri ve panjuru değiştiriceklerini tamponu ise (değiştirmelerini istememe rağmen) değiştirmeye gerek olmadığını tamir edebileceklerini söylediler bende kabul ettim. Üstüne bide detaylı iç temizlik istedim toplamda bana 2365 tl fiyat çıkardılar anlaştık.Bana aracın en fazla birbuçuk günlük işinin olduğunu 2 günde aracı teslim edeceklerini söylediler. Serviste müsait araç olmadığı için bana araç veremiyeceklerini söylediler bende zaten iki günde biticeği için pek önemsemedim. Uzun lafın kısası aracımı 6 gün sonra teslim ettiler. Hizmet sektöründe (turizm) çalıştığım için afedersiniz kıl müşteriyi iyi bilirim, şu anda öylemi davranıyorum acaba diye siz değerli üyelerin yorumuna bırakıyorum. Amacım hiç bir kişi veya kurumu zedelemek değildir ama bukadarınada pes dedirten bu olayı sizlere paylaşmak istedim. Buyrunuz bana teslim ettikleri aracim. Resimlerini asagida paylastim. Bu çatlaklarla bu tamponu takıp teslim edebilecek bi zihniyetin volvoda işi ne??? Doğrusu ben söyleyecek söz bulamıyorum.. Sorumlu arkadasa soruyorum bu böyle olurmu diye ,kendisi yapmadigi icin sanayideki ustayi arayip cagiriyor, bana verdigi cevap "abi kusura bakma aceleye geldi" 6 gün!!! saka gibi :) hani deseki olmamis yeniden yapalim amenna, o da yok. Bukadarina razi ol ver parayi git. Verdik gitti zaten. Buyrunuz buda bagaj tutacağı. Sol tarafını kardeşim kırmıştı, sağ tarafını serviste kırmışlar. Ama hiç bir işlem yapılmadan öylece bırakılmış!!!! Dediğim gibi kıl müşteri gibi görünmekten çekindiğim için daha sayamadığım okadar çok şey varki inanınki utanıyorum yazmaya ama tamponu ilkokuldaki kardeşim boyasa daha iyi boyardı malesef. Uzaktan bakinca bile belli oluyor o berbat iscilik. Volvo götürüp sanayide boyatıyormuş.. Ama zaten istesem bende sanayiye götürebilirdim!!! Üstüne bide buyrunuz sanayiden dönüş yolunda sevgili volvo yetkili servis çalışanımız arabamı ön tamponsuz sürünce davlumbazlar rüzgardan tekere sürtmüş ve böyle yanmış. Bana anlattığı bu. Ve aracım bana bu şekilde teslim ediliyor!!! YETKİLİ VOLVO SERVİSİ bana aracımı böyle teslim etmekten hiç rahatsızlık duymuyor!!! Bindiğimiz araçlar çok güzel, yapanların eline sağlık bundan sonra yine volvo alırım ama böyle bir servis anlayışı olamaz, olmamalı. Türkiyede başka volvo servisleri nasıldır bilmiyorum ama burdaki gibiyseler volvonun rakipleri c,3,a4 değil kendi yetkili servisleridir. Aracıma yapılan işlemleri sanayide kendi ustama 1000 tl'ye yaptırabilecekken bize bu güzel araçları getiren insanlar bize daha iyi hizmet sunabilsin diye yetkili serviste yaptırıyorum, karşılığında aldığım ise ortada. Bunun sadece bana mahsus bir hata olduğunu umut ederek siz değerli forumdaşlarıma sağlık ve esenlikler dilerim...
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' 'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' 'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' 'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' 'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    ah hocam ah
    bu ülkede resmen servis terörü var
    5 yıllık volvo c30 kullanıcısı olarak söylüyorum bunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Pxshadowz P kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Sanırım D4 motor ve makyajlı kasa olması fark yaratıyor. Aracinizin şanzımanı nedir acaba?

    Geçen haftalarda serviste makyajlı kasa D2 motor denedim , motor sesi anlaminda eski kasa ile benzer problemleri tespit ettim. Ancak rüzgar ve yol sesi için yüksek süratlere çıkma şansım olmadı.

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • grkma G kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yabancı forumlarda bu soruna ilişkin bir çok konu inceledim ve genelde söylenen bu prolemin serviste bir çözümü olduğu. Örneğin bir Amerikan forumunda serviste uygulanan çözümün sistemdeki numarasını da vermişler, diğer benzer şikayeti olanlar da gidip bu servis kodu ile aynı işlemleri yaptırmışlar.

    Bizim servislerimizde de buna ilişkin bir bilgi var mıdır sizce ?

    Teşekkürler
  • mcson M kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Aracin sanzimani Volvo & Aisin yapimi tam otomatik 8 ileri. Volvo kendi yapimi olan yeni motorlarinda bu sanzimani kullaniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pxshadowz P kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Çok güzel, güle güle kullanın aracınızı.

    Ne zaman aldınız bu arada aracınızı ? Ne zaman bu yeni motor geldi ?

    Teşekkürler
  • mcson M kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim. Araci 2 ay once aldim.

    Sanirim 2014 subat veya martta Turkiyeye geldi ama tam bilmiyorum yaniltmis olmayayim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pxshadowz P kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, tekrar güle güle kullanın.

    Bende kabin içi gürültü problemi dışında çok memnunum aracımdam ama bu problem ciddi canımı sıkıyor, çözebilrim umarım.

    Teşekkürler
  • mcson M kullanıcısına yanıt
    Çok tesekkur ederim. İnsallah sorununuz cozulebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcson

    Hayırlı olsun, tekrar güle güle kullanın.

    Bende kabin içi gürültü problemi dışında çok memnunum aracımdam ama bu problem ciddi canımı sıkıyor, çözebilrim umarım.

    Teşekkürler
    Ben de araç alma arefesindeyim ilgilendiğim bir model de S60. Şöyle bir araç buldum ne dersiniz?

    S60 1.6 Dizel + Powershift (buz beyazı) + advanced + base + comfort + Sunroof +17" Sadia + siyah deri döşeme.

    Fiyat en son 124 bin TL. MY2015. Aslında bej deri istiyordum ama bu da çok hoş ve klas görünüyor.

    Fikirlerinizi bekliyorum
  • Ben volvo S60'imi 3 gün önce alıp bu aileye katılmış oldum. Aracım 1.6 D2 powershift Advance model. Alırken donanım paketleriyle çok ilgilenmedim ama ilk kullanımda dikkatimi çeken olumsuz birşey direksiyonun gerçekten ağır olmasıydı çünkü bir önceki aracim 2011 model Peugeot 308 1.6 Otomatikti ve onun direksiyonuna çok alıştığım için bu aracın direksiyonu gerçekten ağır ve çok düşük hızlarda yapılan dönüşlerde direksiyon kendi kendine toplamıyor ama belki diyorum Volvonun bu konuda bir bildiği vardır diye düşünüp yinede cok takilmiyorum bu konuya.

    Fakat benim gördüğüm bir sorun varki çok can sıkıcı geldi bana ve eğer bu konuda bir bilgisi plan varsa ve bu konuda beni aydınlatırsa çok sevinirim. Araç harekete geçtiğinde kapilar otomatik olarak kilitleniyor buraya kadar herşey normal fakat aractan inmek için kapıyı actigimizda bütün kilitler açılıyor (yada biz öyle sanıyoruz) ve iniyoruz vede diyelimki arka kapıyı açıp içeriden bir esyamizi almak istiyoruz ve doğal olarak kapının kolunu cekiyoruz ve o da ne kapı açılmıyor ve elimizdeki kumandadan tekrar kilit açma tuşuna basmamiz gerekiyor veya arabadan inmeden önce şöför kapısındaki kilitleri açma tuşuna basıp inmemiz gerekiyor. Bu konuyla ilgili bir çözüm varda ben mi bulamadim veya sizler gibi kullanıcılar da bu sorunu yasiyorlar mı bana bu konuda bilgi verirseniz çok sevinirim çünkü bu küçücük gibi görünen sorun beni arabadan soğuma noktasına getirdi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bulentakici B kullanıcısına yanıt
    Oncelikle aracınız hayırlı olsun kazasiz belasiz kullanin ins. Direksiyon ayari aracın menüsünden ayarlanabiliyor. Eğer ayarı yapabilirseniz bayağı rahatlar direksiyon. Kapı kilidine gelince yine araç menusunden otomatik kilit ozelligini devre dışı birakabilirsiniz. Yok birakmak istemiyorum derseniz yolcu kapilari icin tutma koluna acma hamlesini iki kere yapmaniz durumunda kapi rahatca açılacaktır.yani acmak icin kolu nazikce cekip birakip tekrar yaptiginizda kapi açılacaktır.tekrar hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim dediklerinizi deneyeceğim ama sanırım direksiyon ayarı benim aracimin donanım düzeyinde ayarlanamiyor onu ayrı bir pakette satin almak gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentakici

    Teşekkür ederim dediklerinizi deneyeceğim ama sanırım direksiyon ayarı benim aracimin donanım düzeyinde ayarlanamiyor onu ayrı bir pakette satin almak gerekiyor.

    Ayarlanır.
    Aracınız çalışır durumda olmalı ve myvolvo altında ayarlarda 3 kademe sertlik ayarı var. Konfor,Standart ve Spor olarak.
  • 
Sayfa: önceki 504505506507508
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.