Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (146. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.468.539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    quote:

    Orijinalden alıntı: skr44
    yazdıklarınıza tamamen katılıyorum. oncelıkler aracların lastık basıncları cok onemlı ben aldıktan 1 hafta sonra kontrol ettım lastıklere 40 bar hava basılmıs olması gerek 32 bar cok fazla hava oldugu ıcın en ufak cukurda sarsıyordu. 32 ye ındırdıkten sonra konforu arabaya bıner bınmez farkedıyorsunuz.
    sıtemde yakıt tuketımı vıdyoları ve uyelerın degerlerı mevcut ıncelemenızde yarar var.
    VE suda bır gercekır araba 1.500 de ortalama 5,4 litre
    5.000 km den sonra ben bu degerın 5,0 4,8 lere gelecegıne ınanıyorum.

    Paylaştığınız videoları izledim. Teşekkür ederim paylaşımlarınız için. İlk 1500km'de ortalama 5,4lt gerçekten iyi bir değer. Nasıl kullandınız aracınızı? Daha sonra 5lt'nin altına düşerseniz mükemmel bir değer olur bu. Yakıtı düşürmeye çabalamak bana hep zevkli gelmiştir. Amaçladığınız rakama ulaşınca, hem başardığınız için hem de daha çok kar ettiğiniz için mutlu olursunuz.

    Alıntıları Göster
    Ben s60 D3'ün ortalama tüketiminin s60 drive'den %25 -30 aralığında fazla olacağı kanısındayım. Beni bu düşünceye iten xc60 D3'ün tüketim değerleridir. Insignia 2.0 130hp'ninde s60 drive ile aynı değerleri yakalaybileceğine inanamak gerçekten zor. 180 -190 km hızlardaki tüketim değerlerinin ise 8,5 civarı olması pek mantıklı gelmiyor bana bu hızda aracın motoru epey yüksek devir çevirecektir. 15 litreleri görmek içten bile değil. Anlık olarak 8,5 değeri görülebilir ama ortalama olması bence zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Ben s60 D3'ün ortalama tüketiminin s60 drive'den %25 -30 aralığında fazla olacağı kanısındayım. Beni bu düşünceye iten xc60 D3'ün tüketim değerleridir. Insignia 2.0 130hp'ninde s60 drive ile aynı değerleri yakalaybileceğine inanamak gerçekten zor. 180 -190 km hızlardaki tüketim değerlerinin ise 8,5 civarı olması pek mantıklı gelmiyor bana bu hızda aracın motoru epey yüksek devir çevirecektir. 15 litreleri görmek içten bile değil. Anlık olarak 8,5 değeri görülebilir ama ortalama olması bence zor.

    Sn. toledox,
    Bu degerlere kesinlemek mümkün değil. kullanıma bağlı. Ben 15 yıldır uzun kilometreler yaptım. belki kilometrem toplamda şuan 2 ml. olmuştur. 17 adet araç kullandım. son 8 yıldır 2.0 motor kullanıyorum. arada 1.6 motor jetta, 307 vb. araçlarda kullandım. işim gereği genelde şehir dışı kullanıyorum. ilk defa 1.6 motor araç satın aldım 8 yıl sonra. oda volvo olduğu içindir. Kesinlikle aracın konforuna ve guvenliğine diyecek yok.Fakat yakıt olarak ve performans olarak beklentilerimi 1.6 motor karşılamadı. 1 depo yaptıktan sonrada yaktım.

    d3 kullanıcıların yakıt olarak drive kullanıcılarıyla bence aynı yakarlar. bu benim öngörüm. Çünkü aracın agırlığı 1.600 Kg. resmi sitedeki verilen oranlar belli hızlara baglı. benim gibi otobanda 170-180 basan biri için gerçek degerler degil. Şu bir gerçekki düşük hızlarda 1.6 motor 2.0 motora göre az yakıyor. fakat yuksek hızlarda 2.0 motor daha az yakıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mexmet2

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Ben s60 D3'ün ortalama tüketiminin s60 drive'den %25 -30 aralığında fazla olacağı kanısındayım. Beni bu düşünceye iten xc60 D3'ün tüketim değerleridir. Insignia 2.0 130hp'ninde s60 drive ile aynı değerleri yakalaybileceğine inanamak gerçekten zor. 180 -190 km hızlardaki tüketim değerlerinin ise 8,5 civarı olması pek mantıklı gelmiyor bana bu hızda aracın motoru epey yüksek devir çevirecektir. 15 litreleri görmek içten bile değil. Anlık olarak 8,5 değeri görülebilir ama ortalama olması bence zor.

    Sn. toledox,
    Bu degerlere kesinlemek mümkün değil. kullanıma bağlı. Ben 15 yıldır uzun kilometreler yaptım. belki kilometrem toplamda şuan 2 ml. olmuştur. 17 adet araç kullandım. son 8 yıldır 2.0 motor kullanıyorum. arada 1.6 motor jetta, 307 vb. araçlarda kullandım. işim gereği genelde şehir dışı kullanıyorum. ilk defa 1.6 motor araç satın aldım 8 yıl sonra. oda volvo olduğu içindir. Kesinlikle aracın konforuna ve guvenliğine diyecek yok.Fakat yakıt olarak ve performans olarak beklentilerimi 1.6 motor karşılamadı. 1 depo yaptıktan sonrada yaktım.

    d3 kullanıcıların yakıt olarak drive kullanıcılarıyla bence aynı yakarlar. bu benim öngörüm. Çünkü aracın agırlığı 1.600 Kg. resmi sitedeki verilen oranlar belli hızlara baglı. benim gibi otobanda 170-180 basan biri için gerçek degerler degil. Şu bir gerçekki düşük hızlarda 1.6 motor 2.0 motora göre az yakıyor. fakat yuksek hızlarda 2.0 motor daha az yakıyor.

    Alıntıları Göster
    2011 model s60 d3 premium + 17 jant - ortalama tüketim(%70 şehir içi): 7.1 litre. Araba soft kullanılıyor. Umarım yardımcı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mordeaur -- 18 Nisan 2012; 17:22:04 >




  • aynen. 2011 s60 D3 summum! 18 jant! 6-7. Litre Nerdeyse tamami sehir ici!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xwersion

    aynen. 2011 s60 D3 summum! 18 jant! 6-7. Litre Nerdeyse tamami sehir ici!
    S60 D3 Geartronic
    şehir içi: 7,9lt
    şehir dışı: 4,6lt
    ortalama: 5,8lt

    Sn. Mordeaur şehir içi kullanım ortalamasının 7,1lt olduğunu belirtmiş.
    Sn. xwersion da yine şehir içi ortalamasının 18" jant ile 6-7lt olduğunu.

    D3'ün şehir içi fabrika verisi görüldüğü gibi 7,9lt. Ben şahsen genel kanı olarak hep fabrika verisine 1lt ekleyip aracın pratikte yakacağı yakıtı tahmin ederim. Bu da 8,9lt eder. Fakat görülüyor ki D3 şehir içinde fabrika verisinden 1lt fazla yerine 1lt daha az yakmış. Bu harika bir değer. Mutlaka sert kullanımda daha fazla yakan D3 sahipleri vardır. Ancak motorun bu değerleri yakalayabiliyor olması bile çok iyi bir gösterge.

    Bence D3 sahipleri de araçlarının kilometresini ve ortalama yakıt tüketim değerlerini burada paylaşmalılar(kullanım şekli ile beraber).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 18 Nisan 2012; 10:28:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    grkma,

    Haddini bil. Volvo, Mercedes'den üstün olamaz. Mercedes volvo'dan kat be kat daha üstün/büyük bir firmadır. Volvo nere Mercedes nere. Ayrıca, yıldızına gurban!

    Not: Bu sefer eğlenceyi başlatan ben olmak istedim :)

    ...

    Bu ara, D2 düşünenlere kampanyalı D3'ü tavsiye ederim.

    Bu bahsettiğiniz algının kaynağı aslında marka değeri ve algısında yatmakta. Bu fanatikliğe ben de katılmıyorum. Yalnız Mercedes'in ülkemizde kendi markasının algısını ve değerini güçlendirmek için sarfettiği çabaların, emeklerin, reklamların görmezden gelinemeyeceği kanısındayım. Volvo tüm bunları yaptı mı?

    Ülkemizde Volvo bu yönden Mercedes'e göre geride malesef. Marka bilinirliği, algısı, ve değerini artırmak için Volvo'nun gitmesi gereken çok yol var. Bunu başardığı gün, Volvo'nun diğer rakiplerinden üstün olan yönlerinin hakkı artık yen(e)meyecek. Volvo'nun, ürettiği araçlarının hakkını verdiğini bizler iyi biliyoruz. Fakat markanın tüketici gözünde yaygın kabulü için, doğru reklama acilen ihtiyaç var.

    Dediklerinize katılıyorum.
    Ne yazık ki söylediğiniz gerçekleri görmemezlikten gelip mental masturbasyon yapanlarda yok değil.
    Volvo sahibide olsa isveç başkonsolosuda olsa bu gerçekleri gözardı eden hala ısrarlı bir şekilde iki model kıyaslayıp Volvonun Mercedesten aşakalır bir yanı yok diyen
    hatta lafı sağdan soldan dolandırıp değişik şekiller giydirerek''Mercedese krolar biner Volvoya asiller''genellemeleri yapanlarında benim gözümde Mercedese kullanan krolardan bir farkı yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grkma

    quote:

    Orijinalden alıntı: deren05

    Merhabalar,2010 C 180 K sahibiyim fakat son gelen benzin zamlarından sonra her nekadar konfor+prestij+güvenlik beni başka dünyalara götürsede benzin istasyonuna girip depoyu açınca o rüya orda son buluyor,benzin haricinde hiçbir şikayetim yok gel gelelim yakınlarım sat bunu S60 1.6 Dizel al diyorlar(benim araç şu an 75 civarı)düşününce çok mantıklı geliyor,sizce benim gibi bu kısırdöngüde kalan varmı,varsa hangi kararı aldılar(alternatifleride duymak isterim) ve iki araca binipte karşılaştıran arkadaşlar varsa tavsiyelerini bekliyorum,öteki volvo forumlarınada yazıcam o yüzden kusura bakmayın.
    Teşekkürler!!

    2010 Mercedes C180K AMG' den, bir yakınıma satın aldıktan sonra İstanbul' dan Çanakkale' ye kadar kullanma imkanım oldu. Ve size söyleyebileceğim, ben arabamdan çok memnunum. Mercedes' in performansı illa ki S60 Drive' a göre iyi (Zaten amaç performansı karşılaştırmaksa T4 alın) fakat gaza yüklendiğim zaman ortalama tüketim değerinin (yol bilgisayarını sıfırlayıp 90-100 km kadar yol kat ettikten sonraki ortalama değerinden bahsediyorum.) 2-3 km içinde 0,3 lt kadar arttığını görünce gözüm korkttu. 200 km/s hıza geldiğim zaman yaklaşık 25 lt anlık tüketim değerlerini gördüm ve bu değer benim aracımda aynı koşulda 12 lt oluyor. Ve kesinlikle Volvo bana daha güvenli geldi. Bunda, Volvo' nun direksiyonun biraz daha sert olması ve Mercedes'in hızını Volvo' ya göre daha çok gösteriyor olması etkili olabilir. Aynı zamanda iç mekan kalitesinde de kesinlikle Volvo, yalnız makyajlı kasa C serisinin iç mekan kalitesi hariç tabi ki.

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,tamamiyle size katılıyorum zira babamda makyajlısı var ve ondan sonra arabamdan soğudum desek yeridir,teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deren05

    Merhabalar,tamamiyle size katılıyorum zira babamda makyajlısı var ve ondan sonra arabamdan soğudum desek yeridir,teşekkürler..

    Alıntıları Göster
    Şu da var ki, paralı bir "kıro" olsaydım bineceğim araba ya Mercedes ya da BMW olurdu. Başka markaya da bakmazdım. Buna dayanarak diyebilirim ki "Mercedes'e kırolar "da" biner, ama Volvo'ya kırolar asla binmez."

    Çünkü bu düşünce sisteminin altında yatan mantalite, "Param var, ismi en büyük olan marka arabayı alır binerim. Etrafımdakileri de paramla ezerim"dir. Türkiye'de de "ismi en büyük" araba markalarının başında Mercedes ve BMW geldiği için, bu gibi "kıro"ların da en çok tercih ettiği marka bu ikisidir.

    Bu mantaliteyle bir "kıro"nun Volvo'yu tercih etmesinin imkanı yok. Ama Mercedes'e kıroların da biniyor olması, bu markanın araçlarının hor görüleceği manasına gelmez. Bir Mercedes'e hakkıyla binen açık ara daha fazla insan vardır eminim. Ancak işte kurunun yanında yaş da yanıyor malesef.

    Volvo'ya kıroların binmediği gerçeği yine, asla "Volvo'ya sadece asiller biner" manasına da gelmez. Her markanın imajının hitap ettiği kitle ayrıdır. Kim, kendisini hangi markayla özdeşleştiriyorsa gitsin onu kullansın. Ama fanatikliğini de yapmasın.

    Volvo'nun gözümdeki imajı Mercedes'ten daha iyi. Yine de bir Mercedes alma konusunda sıkıntım olmaz. Bu aralar S60 fiyatına C-serisi de alınabiliyor. Ancak yakıtı yüzünden gidip bakma gereği dahi duymadım. C-serisinde de S60 Drive benzeri bir motor olsaydı, S60'ı almadan önce bir düşünür, ondan sonra alırdım herhalde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 18 Nisan 2012; 15:52:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deren05

    Merhabalar,tamamiyle size katılıyorum zira babamda makyajlısı var ve ondan sonra arabamdan soğudum desek yeridir,teşekkürler..

    Sayın deren05,
    Makyajlı C serisinden bahsediyorsunuz değil mi?
    Araçtan soğuma sebebinizi tam olarak belirtmenizi isteyebilir miyim?
  • Volvo'yu tercih edenler imaj icin değil kullanıcıya sundukları icin tercih ediyor.Volvo'nun kullanıcı kitlesi icin genel olarak bu sebepten gösterişe 1. Derecede önem vermeyenlerdir diyebiliriz.Bu kullanicilari çok asil demek degildir.Ancak marka degeri daha yuksek modelleri seçme şansı varken imaj kaygisi tasimadan secim yapan kisi benim gozumde kaliteli insandir.Ortalamanin ustunde para verdigi birseyle insanlara karsi ustunluk taslama kaygisi tasimayan insandan bahsediyorum...Bu tarz insanlar Mercedes'te kullaniyor BMW de vs ama benim gordugum kadariyla bu konuda Volvo kullaniclari daha belirgin.Bu forumda gordugum Volvo kullanicisi bircok arkadasta gerek konulara yaklasim,uslup,bilgi birikimi vs gibi konularda gercekten diger bolumlere gore gozle gorulur sekilde kendini olumlu yonde belli ediyor.

    Bunun haricinde Mercedes kullanicisi kıro,Volvo kullanicisi pasa torunu gibi yakistirmalari hos degil bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Volvo'yu tercih edenler imaj icin değil kullanıcıya sundukları icin tercih ediyor.Volvo'nun kullanıcı kitlesi icin genel olarak bu sebepten gösterişe 1. Derecede önem vermeyenlerdir diyebiliriz.Bu kullanicilari çok asil demek degildir.Ancak marka degeri daha yuksek modelleri seçme şansı varken imaj kaygisi tasimadan secim yapan kisi benim gozumde kaliteli insandir.Ortalamanin ustunde para verdigi birseyle insanlara karsi ustunluk taslama kaygisi tasimayan insandan bahsediyorum...Bu tarz insanlar Mercedes'te kullaniyor BMW de vs ama benim gordugum kadariyla bu konuda Volvo kullaniclari daha belirgin.Bu forumda gordugum Volvo kullanicisi bircok arkadasta gerek konulara yaklasim,uslup,bilgi birikimi vs gibi konularda gercekten diger bolumlere gore gozle gorulur sekilde kendini olumlu yonde belli ediyor.

    Bunun haricinde Mercedes kullanicisi kıro,Volvo kullanicisi pasa torunu gibi yakistirmalari hos degil bence.
    Kimin ne için ne sebeple araç aldığını kimse bilemez.

    Benim etrafımda sırf sizin bahsettiğiniz ''Elit tabakadan'' gözükmek için Volvo alanlarda var.

    Bunun yanında sırf kro diye tabir edilmekten korktuğu yada çekindiği için mercedes ve BMW almayanlarda...

    Türkiyede araç çoğunlukla ihtiyaçlara göre alınmıyor etrafın değer yargılarına göre alınıyor ki buda arabanın bir statü olarak kullanılmasından kaynaklanıyor.Bu BMW olsada Mercedes olsada Volvo olsada aynı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Kimin ne için ne sebeple araç aldığını kimse bilemez.

    Benim etrafımda sırf sizin bahsettiğiniz ''Elit tabakadan'' gözükmek için Volvo alanlarda var.

    Bunun yanında sırf kro diye tabir edilmekten korktuğu yada çekindiği için mercedes ve BMW almayanlarda...

    Türkiyede araç çoğunlukla ihtiyaçlara göre alınmıyor etrafın değer yargılarına göre alınıyor ki buda arabanın bir statü olarak kullanılmasından kaynaklanıyor.Bu BMW olsada Mercedes olsada Volvo olsada aynı.

    Alıntıları Göster
    Benim gözümde de Volvo'nun yeri başkadır. Volvo mükemmel araçlar üretmiyor ancak ortalamaların üzerinde iyi araçlar üretiyor. Güncel ürün gamı araç satışında bence önemli, şu an farklı sınıflardan araç alacak olsam, s40, V50, V70, xc70 ve xc90 tercihlerim arasında olmazdı. S60, XC60 ve bellirli bir sürede s80 almayı düşüneceğim araçlar arasına girebilir. Sınıfında s60 1.6 dizel ve otomatik şanzıman seçeneğiyle ilk sıraya yerleşirdi. s80'de kendi segmentinde motor ve şanzımanıyla öne çıkardı ancak gücüm yetecek olursa 5.20 tercih ederdirm. Xc60ise suv sınıfında ilk tercihim olurdu. V40 ve V40 XC ise almak için bekleyebileceğim araçlar olurdu.

    Volvo güvenik konusunda takdiri hak eden teknolojik yeniliklere sahip. Diğer konularda ise yavaş yavaş daha da iyi olma yolunda. Üretilen araçların çıtası yükseldikçe Volvo'nun da imajı yükselecektir. Ancak imajının hiçbir zaman mercedesin seviyesine çıkamayacağını düşünüyorum. Bazı yargıları yıkmak hiç kolay değil.

    İnce eleyip sık dokuyan insanların tercih edeceği markaların başında Volvo'nun gelecektir. Bu insanlarda imajdan çok aracın kendilerine sağladıklarını ön planda tuttuklarında Sn. Tolbert'in yorumlarına katılmamak elde değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mexmet2

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Ben s60 D3'ün ortalama tüketiminin s60 drive'den %25 -30 aralığında fazla olacağı kanısındayım. Beni bu düşünceye iten xc60 D3'ün tüketim değerleridir. Insignia 2.0 130hp'ninde s60 drive ile aynı değerleri yakalaybileceğine inanamak gerçekten zor. 180 -190 km hızlardaki tüketim değerlerinin ise 8,5 civarı olması pek mantıklı gelmiyor bana bu hızda aracın motoru epey yüksek devir çevirecektir. 15 litreleri görmek içten bile değil. Anlık olarak 8,5 değeri görülebilir ama ortalama olması bence zor.

    Sn. toledox,
    Bu degerlere kesinlemek mümkün değil. kullanıma bağlı. Ben 15 yıldır uzun kilometreler yaptım. belki kilometrem toplamda şuan 2 ml. olmuştur. 17 adet araç kullandım. son 8 yıldır 2.0 motor kullanıyorum. arada 1.6 motor jetta, 307 vb. araçlarda kullandım. işim gereği genelde şehir dışı kullanıyorum. ilk defa 1.6 motor araç satın aldım 8 yıl sonra. oda volvo olduğu içindir. Kesinlikle aracın konforuna ve guvenliğine diyecek yok.Fakat yakıt olarak ve performans olarak beklentilerimi 1.6 motor karşılamadı. 1 depo yaptıktan sonrada yaktım.

    d3 kullanıcıların yakıt olarak drive kullanıcılarıyla bence aynı yakarlar. bu benim öngörüm. Çünkü aracın agırlığı 1.600 Kg. resmi sitedeki verilen oranlar belli hızlara baglı. benim gibi otobanda 170-180 basan biri için gerçek degerler degil. Şu bir gerçekki düşük hızlarda 1.6 motor 2.0 motora göre az yakıyor. fakat yuksek hızlarda 2.0 motor daha az yakıyor.

    Alıntıları Göster
    burda gerçekten neyi tartıştığınızı anlamadım.. d3 ve d2 farklı karakterlerde 2 motordur ve iki farklı tür sürücüye hitap eder.

    şimdi ben %95 istanbul şehir içi kullanıyorum, d2 ile yaklaşık aynı motor olan focus tdci aracım var. Manuel 6 litre yakıyorum.
    s60 drive daha agır bir de otomatik şanzıman en fazla 7 yakar.

    d3 test ettim şehir içi, hiç de soylediğiniz değerleri gormedi. dur kalklı şehir içi trafikte direk 9 yakıyor. (insignialarda o civarlarda olduğunu biliyorum.)

    Uzun yol 180 km hızlarda elbette 1.6 turbolu araç daha fazla yakar 2000cc motora gore, bunu tartışmaya bile gerek yok, fakat dediğim gibi kullanımımın %5 i için d3 almam. vergiye ve mazota daha fazla para vermem. giderim o para ile donanım alırım aracıma. ki öyle de yaptım.

    Sizin şehir dışı ağırlıklı kullanımınız daha fazla size 2000 motor daha iyi gider rahat rahat basın diye. Ama sabahları boğaz trafiğine o araçla girmeyin.

    Saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efthio

    burda gerçekten neyi tartıştığınızı anlamadım.. d3 ve d2 farklı karakterlerde 2 motordur ve iki farklı tür sürücüye hitap eder.

    şimdi ben %95 istanbul şehir içi kullanıyorum, d2 ile yaklaşık aynı motor olan focus tdci aracım var. Manuel 6 litre yakıyorum.
    s60 drive daha agır bir de otomatik şanzıman en fazla 7 yakar.

    d3 test ettim şehir içi, hiç de soylediğiniz değerleri gormedi. dur kalklı şehir içi trafikte direk 9 yakıyor. (insignialarda o civarlarda olduğunu biliyorum.)

    Uzun yol 180 km hızlarda elbette 1.6 turbolu araç daha fazla yakar 2000cc motora gore, bunu tartışmaya bile gerek yok, fakat dediğim gibi kullanımımın %5 i için d3 almam. vergiye ve mazota daha fazla para vermem. giderim o para ile donanım alırım aracıma. ki öyle de yaptım.

    Sizin şehir dışı ağırlıklı kullanımınız daha fazla size 2000 motor daha iyi gider rahat rahat basın diye. Ama sabahları boğaz trafiğine o araçla girmeyin.

    Saygılar..




    Sn. efthio benimde söylemek istedikklerim sizinkilerle paralel, şehir içi kavramının ucu açık e5'te şehiriçi durkalklı köprü trafiğide, bu sebeple benimde fikrim d3; 9litre, d2 7 litre yani %25-30 arası fark olur. Uzun yolda gidilen sürate göre ise durum değişir düşük kmlerde fark çok fazla olmasa da yüksek süratlerde fark açılabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    quote:

    Orijinalden alıntı: skr44
    yazdıklarınıza tamamen katılıyorum. oncelıkler aracların lastık basıncları cok onemlı ben aldıktan 1 hafta sonra kontrol ettım lastıklere 40 bar hava basılmıs olması gerek 32 bar cok fazla hava oldugu ıcın en ufak cukurda sarsıyordu. 32 ye ındırdıkten sonra konforu arabaya bıner bınmez farkedıyorsunuz.
    sıtemde yakıt tuketımı vıdyoları ve uyelerın degerlerı mevcut ıncelemenızde yarar var.
    VE suda bır gercekır araba 1.500 de ortalama 5,4 litre
    5.000 km den sonra ben bu degerın 5,0 4,8 lere gelecegıne ınanıyorum.

    Paylaştığınız videoları izledim. Teşekkür ederim paylaşımlarınız için. İlk 1500km'de ortalama 5,4lt gerçekten iyi bir değer. Nasıl kullandınız aracınızı? Daha sonra 5lt'nin altına düşerseniz mükemmel bir değer olur bu. Yakıtı düşürmeye çabalamak bana hep zevkli gelmiştir. Amaçladığınız rakama ulaşınca, hem başardığınız için hem de daha çok kar ettiğiniz için mutlu olursunuz.

    daha guzel bır havada 100 km hıza sabıtleyıp deneyecegım bakalım degerler ne olucak bu degerı yakaladıgımda sadece 3 kırmızı ısıkta durdum bırde sabah evden eskısehıryoluna cıkarken yaklasık 500 metre cıddı durkalklar yaptım. iş trafıgı olmadıgı bır zaman 100 km hızda 35 km aynı yolda degerler ne olacak yakında deneyıp paylasıcam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Ben s60 D3'ün ortalama tüketiminin s60 drive'den %25 -30 aralığında fazla olacağı kanısındayım. Beni bu düşünceye iten xc60 D3'ün tüketim değerleridir. Insignia 2.0 130hp'ninde s60 drive ile aynı değerleri yakalaybileceğine inanamak gerçekten zor. 180 -190 km hızlardaki tüketim değerlerinin ise 8,5 civarı olması pek mantıklı gelmiyor bana bu hızda aracın motoru epey yüksek devir çevirecektir. 15 litreleri görmek içten bile değil. Anlık olarak 8,5 değeri görülebilir ama ortalama olması bence zor.

    yakında bununda bır vıdeosunu cekıp paylasırım dert etmeye gerek yok :) bende merak ettım bakalım 180 de anlık tuketım kacları gosterıcek bence 10 11 cıvarında seyreder duz yolda. yaklasık 1 1.30 dk lık vıdeo almaya calısıcam onumuzdekı gunlerde sıtemde ve burda paylasmaya calısırım ıyı forumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skr44

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Ben s60 D3'ün ortalama tüketiminin s60 drive'den %25 -30 aralığında fazla olacağı kanısındayım. Beni bu düşünceye iten xc60 D3'ün tüketim değerleridir. Insignia 2.0 130hp'ninde s60 drive ile aynı değerleri yakalaybileceğine inanamak gerçekten zor. 180 -190 km hızlardaki tüketim değerlerinin ise 8,5 civarı olması pek mantıklı gelmiyor bana bu hızda aracın motoru epey yüksek devir çevirecektir. 15 litreleri görmek içten bile değil. Anlık olarak 8,5 değeri görülebilir ama ortalama olması bence zor.

    yakında bununda bır vıdeosunu cekıp paylasırım dert etmeye gerek yok :) bende merak ettım bakalım 180 de anlık tuketım kacları gosterıcek bence 10 11 cıvarında seyreder duz yolda. yaklasık 1 1.30 dk lık vıdeo almaya calısıcam onumuzdekı gunlerde sıtemde ve burda paylasmaya calısırım ıyı forumlar

    Alıntıları Göster
    Merak ettiğim bazı şeyler var:
    Aracına karter koruması taktıranlar, orijinal kauçuk paspas alanlar, ezos ucu taktıranlar, kotuk koruması alanlar, iç dış bakım ürünleri alanlar ve sonradan bunlar ve bunlar gibi (orjinal)aksesuarları araçlarına ekletenler nerede(yetkili mi, özel servis mi) ve ne fiyatlara yaptırdılar-aldılar? Orjinal aksesuarlarda yetkili ve özel servis arasında, işçilik dışında fiyat farkı olur mu? Bu konuda yeni araç alacaklara tavsiyeniz ne olur dostlarım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 19 Nisan 2012; 13:01:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    quote:

    Orijinalden alıntı: deren05

    Merhabalar,tamamiyle size katılıyorum zira babamda makyajlısı var ve ondan sonra arabamdan soğudum desek yeridir,teşekkürler..

    Sayın deren05,
    Makyajlı C serisinden bahsediyorsunuz değil mi?
    Araçtan soğuma sebebinizi tam olarak belirtmenizi isteyebilir miyim?

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,kısaca şöyle özetleyebiliriz,söylediğim araç makyalı değil 2010 C180 K..Karşılaştırdığım araç 2011 1.8 C 180'ler!

    1.Makyajlı kasa karşısında çok sönük kalması
    2.Makyajlı kasadan daha fazla benzin tüketmesi
    3.Daha gürültülü çalışıyor olması
    4.Eski tip 5 ileri vitesli şanzıman(Hoş şu anki makyajlı 1.6'larda eski tip vites,Fiat Bravoda bile 6 ileri varken..)
    5.iç malzeme kalitesi,Daha güzel ön panel,direksiyon simidi,ön kaput tampon estetiği.

    Sizce aracı satıp yeni kasa BMW 116 alsam nasıl olur,ya da ikinci el T4?? O küçücük joystick vites ve 8 ilerisi bile yıldızdan vazgeçmeme sebebiyet veriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deren05

    Merhabalar,kısaca şöyle özetleyebiliriz,söylediğim araç makyalı değil 2010 C180 K..Karşılaştırdığım araç 2011 1.8 C 180'ler!

    1.Makyajlı kasa karşısında çok sönük kalması
    2.Makyajlı kasadan daha fazla benzin tüketmesi
    3.Daha gürültülü çalışıyor olması
    4.Eski tip 5 ileri vitesli şanzıman(Hoş şu anki makyajlı 1.6'larda eski tip vites,Fiat Bravoda bile 6 ileri varken..)
    5.iç malzeme kalitesi,Daha güzel ön panel,direksiyon simidi,ön kaput tampon estetiği.

    Sizce aracı satıp yeni kasa BMW 116 alsam nasıl olur,ya da ikinci el T4?? O küçücük joystick vites ve 8 ilerisi bile yıldızdan vazgeçmeme sebebiyet veriyor.



    Ben 116 ile T4 arasında hiç düşünmeden T4'ü seçerdim. Üst segment olması, daha geniş iç hacmi, daha güvenli bir his vermesi T4 ün avantajları. Ancak yakıt tüketimi 10 -11 litre olur bunu da göz ardı etmeyin derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deren05

    Merhabalar,kısaca şöyle özetleyebiliriz,söylediğim araç makyalı değil 2010 C180 K..Karşılaştırdığım araç 2011 1.8 C 180'ler!

    1.Makyajlı kasa karşısında çok sönük kalması
    2.Makyajlı kasadan daha fazla benzin tüketmesi
    3.Daha gürültülü çalışıyor olması
    4.Eski tip 5 ileri vitesli şanzıman(Hoş şu anki makyajlı 1.6'larda eski tip vites,Fiat Bravoda bile 6 ileri varken..)
    5.iç malzeme kalitesi,Daha güzel ön panel,direksiyon simidi,ön kaput tampon estetiği.

    Sizce aracı satıp yeni kasa BMW 116 alsam nasıl olur,ya da ikinci el T4?? O küçücük joystick vites ve 8 ilerisi bile yıldızdan vazgeçmeme sebebiyet veriyor.



    Volvo forumunda olduğunuz için S60 diyenlerin taraflı olduğunu düşünebilirsiniz ancak 2. elde olsa S60 bu 2'li arasında birkaç adım öne çıkıyor bana kalırsa.




  • 
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.