Maalesef bu aracı 85 e baskası almış bende bundan dolayı emin olamadım arada 13bin gibi bir fark var,almak istediğim aracı şimdi sıfır sipariş versem yine 2012 model 110 dan aşağı değil avantajlı yinede acaba fiyat biraz daha düşmelimi diye düşünüyorum.
Bu işler biraz şans işi açıkcası.Yani birdaha böyle araba düşermi net bişey söylemek zor.Birisi acil nakde sıkışır ve satar bunu bilemeyiz ama 85 bin TL gerçekten iyi fiyatmış.Bence 0 km araç alacağınıza böyle fırsatlar kovalayın.Bu dolulukta bir aracı 3-5 bin Tl pahalısına bile bulsanız fırsattır.2012 olmasınada çok takılmayın.2011-2012 arasında hiçbir fark yok.2011'ler daha uygun olur haliyle.
Ben hala aşağıdaki aracı size öneriyorum biraz pazarlıkla karlı olursunuz. 75 - 78 arası çok iyi rakam olur.
Birde 73 bine bir araç var ancak sanırım baz donanımlı.
Bence 0km için o farklar gerçekten çok fazla. İleride otomatik gelince bayilerin ellerinde kalacak 0km düz vitesleri uygun rakamlara alabilirsiniz. Şimdiden ellerinde çıkarmaya çalışıyorlar. İleride büyük ihtimalle düz vites kalkacak bu sebeple uzun vadede değer kaybı çok olabilir. Eğer 3- ay civarı bekleme süreniz varsa otomnatiklerin gelmesini bekleyin yok ise ikinici el bir dizele yönelin derim 0 km'lerde çok zarar edebilirsiniz.
Alıntıları Göster
1.6 Drive lar ile 2.0T ler neredeyse aynı fiyata geliyor 2nci elde, bence 2.0T almak mantıklı olanı, hem muazzam bir performans söz konusu hem de otomatik vites. Tabi yapılan kilometre de önemli bir kriter ancak verdiğiniz fiyat sonucunda her yönden tatmin gerekli bence. Ayrıca belirtmek gerekir ki, 2.0T ler ile şu anda 150 bin civarına satılan T5 ler aynı motori, sadece yazılımsal farklar mevcut. Şöyle düşünün, T5 ler ilk geldiğinde 2.0T ler hala vardı ve sanırım 30.000 civarında fiyat farkı mevcuttu. Volvo garanti kapsamındaki Polestar performans güncellemesi ile iki motorda aynı güce geliyor ve bu işlemin maliyeti yaklaşık 2.000 TL civarında.
quote:
Orijinalden alıntı: Medelhavet
1.6 Drive lar ile 2.0T ler neredeyse aynı fiyata geliyor 2nci elde, bence 2.0T almak mantıklı olanı, hem muazzam bir performans söz konusu hem de otomatik vites. Tabi yapılan kilometre de önemli bir kriter ancak verdiğiniz fiyat sonucunda her yönden tatmin gerekli bence. Ayrıca belirtmek gerekir ki, 2.0T ler ile şu anda 150 bin civarına satılan T5 ler aynı motori, sadece yazılımsal farklar mevcut. Şöyle düşünün, T5 ler ilk geldiğinde 2.0T ler hala vardı ve sanırım 30.000 civarında fiyat farkı mevcuttu. Volvo garanti kapsamındaki Polestar performans güncellemesi ile iki motorda aynı güce geliyor ve bu işlemin maliyeti yaklaşık 2.000 TL civarında.
Alıntıları Göster
Bir yanım git al arkana bakma bir yanımda acele etme diyor,bu aracı bu donanımla bir daha zor bulurum gibi geliyor yeni sipariş belli ki şu anda verilmez. 3 ay bekleyemem maalesef en fazla 1-2 hafta.Elbette bir ürün alırken baştan kaybetmek üzücü olur baştan kazanmak lazım bu da pek mümkün değil volvo alırken neyse artık bir aksilik olmaz ise perşembe günü sanırım bende volvo kullanıcıları arasına katılacağım.
quote:
Orijinalden alıntı: Medelhavet
1.6 Drive lar ile 2.0T ler neredeyse aynı fiyata geliyor 2nci elde, bence 2.0T almak mantıklı olanı, hem muazzam bir performans söz konusu hem de otomatik vites. Tabi yapılan kilometre de önemli bir kriter ancak verdiğiniz fiyat sonucunda her yönden tatmin gerekli bence. Ayrıca belirtmek gerekir ki, 2.0T ler ile şu anda 150 bin civarına satılan T5 ler aynı motori, sadece yazılımsal farklar mevcut. Şöyle düşünün, T5 ler ilk geldiğinde 2.0T ler hala vardı ve sanırım 30.000 civarında fiyat farkı mevcuttu. Volvo garanti kapsamındaki Polestar performans güncellemesi ile iki motorda aynı güce geliyor ve bu işlemin maliyeti yaklaşık 2.000 TL civarında.
Tamamen katılıyorum, benim gibi çok fazla km yapmayan biriyseniz 2.0T çok uygun oluyor. Bu nedenle tercih ettim, 203HP, 300nm ve dolu donanım ile sürüş çok keyifli oluyor.
quote:
Orijinalden alıntı: fato65
quote:
Orijinalden alıntı: Medelhavet
1.6 Drive lar ile 2.0T ler neredeyse aynı fiyata geliyor 2nci elde, bence 2.0T almak mantıklı olanı, hem muazzam bir performans söz konusu hem de otomatik vites. Tabi yapılan kilometre de önemli bir kriter ancak verdiğiniz fiyat sonucunda her yönden tatmin gerekli bence. Ayrıca belirtmek gerekir ki, 2.0T ler ile şu anda 150 bin civarına satılan T5 ler aynı motori, sadece yazılımsal farklar mevcut. Şöyle düşünün, T5 ler ilk geldiğinde 2.0T ler hala vardı ve sanırım 30.000 civarında fiyat farkı mevcuttu. Volvo garanti kapsamındaki Polestar performans güncellemesi ile iki motorda aynı güce geliyor ve bu işlemin maliyeti yaklaşık 2.000 TL civarında.
Tamamen katılıyorum, benim gibi çok fazla km yapmayan biriyseniz 2.0T çok uygun oluyor. Bu nedenle tercih ettim, 203HP, 300nm ve dolu donanım ile sürüş çok keyifli oluyor.
Alıntıları Göster
ilaveten 2.0T ler ile 240 hplik t5 ler tamamiyle aynı motorlar, yakıt tüketimleri de aynı. yani 2.0t alıp hiç sorunsuz 240 hpye çıkartılabilir.
Polestar uygulamasini suan bayiler yapiyormu? Yani garanyi kapsami icinde?
quote:
Orijinalden alıntı: Musposta
Polestar uygulamasini suan bayiler yapiyormu? Yani garanyi kapsami icinde?
Performans araç için önemli bir kriter ancak günümüzde de bir ekonomi trendi söz konusu. T5'lerin 150bin Tl fiyatının olması bence hiçbirşeyi ifade etmiyor. Çünkü talep yok denecek kadar az. Xc60 larda T5 artık gelmiyor bile.
TR'de ilerdeki tablo Performans isteyene D3, istemeyen Drive powershift.
İknici elde 2.0 T almak gerçekten mantıksız bir iş değil ancak 1-2 yıl içinde bu araçları elden çıkarmak lazım bence değer kaybı çok olabilir.
Tam olarak karşılığı olmayabilir ama bunu nissan qashqai ile örnekleyebilirim. İlk olarak Tr'ye 2.0 benzli otomatik versiyon geldi. Sonra 2.0 dizel ve 1.6 benzinli en sonda 1.5 dizel. 1.5 dizelden sonra ikinci elde 2.0 benzinlinin fiyatı çok çok aşağılara indi. Volvo'da durum biraz daha farklı olabilir ancak 2.0 T ler ileride T4 lerden çok daha düşük rakamlara satılacaktır.
quote:
Orijinalden alıntı: toledox
Performans araç için önemli bir kriter ancak günümüzde de bir ekonomi trendi söz konusu. T5'lerin 150bin Tl fiyatının olması bence hiçbirşeyi ifade etmiyor. Çünkü talep yok denecek kadar az. Xc60 larda T5 artık gelmiyor bile.
TR'de ilerdeki tablo Performans isteyene D3, istemeyen Drive powershift.
İknici elde 2.0 T almak gerçekten mantıksız bir iş değil ancak 1-2 yıl içinde bu araçları elden çıkarmak lazım bence değer kaybı çok olabilir.
Tam olarak karşılığı olmayabilir ama bunu nissan qashqai ile örnekleyebilirim. İlk olarak Tr'ye 2.0 benzli otomatik versiyon geldi. Sonra 2.0 dizel ve 1.6 benzinli en sonda 1.5 dizel. 1.5 dizelden sonra ikinci elde 2.0 benzinlinin fiyatı çok çok aşağılara indi. Volvo'da durum biraz daha farklı olabilir ancak 2.0 T ler ileride T4 lerden çok daha düşük rakamlara satılacaktır.
Kendi adıma hiçbir zaman T4'e 2.0T'den faza para vermem, T4 nerdeyse limitlerdeki bir motor 180 hp ile, 2.0T ise zorlama olmadan 240-250 hp'ye çıkarılabiliyor, sakin kullanımda ikisi de benzer tüketim değerleri göstercektir. T4 11 yakıyorsa mesela 2.0T yaklaşık 11.5 12 lt gibi yakar. Nissan örneğine katılmıyorum, daha doğrusu benzer müşteri kitlesine hitap eden markalar ve araçlar değil, ki performans olarak ta ilgisi olmayan motorlar. Şöyle düşünün, Honda, Toyota gibi markaların 2.0 ları o kadar yakıt tüketimi ve MTV lerinin yanında ekstra performans sunamıyorlar, ama Volvoda durum bu değil. Ya da Volvo'dan örnek vermek gerekirse eski 2.0D 136 hp idi ve D2 motorlar ECU upgrade ile aynı güce kolaylıkla gelebiliyor, benim bakış açım bu biraz da.
quote:
Orijinalden alıntı: Medelhavet
quote:
Orijinalden alıntı: toledox
Performans araç için önemli bir kriter ancak günümüzde de bir ekonomi trendi söz konusu. T5'lerin 150bin Tl fiyatının olması bence hiçbirşeyi ifade etmiyor. Çünkü talep yok denecek kadar az. Xc60 larda T5 artık gelmiyor bile.
TR'de ilerdeki tablo Performans isteyene D3, istemeyen Drive powershift.
İknici elde 2.0 T almak gerçekten mantıksız bir iş değil ancak 1-2 yıl içinde bu araçları elden çıkarmak lazım bence değer kaybı çok olabilir.
Tam olarak karşılığı olmayabilir ama bunu nissan qashqai ile örnekleyebilirim. İlk olarak Tr'ye 2.0 benzli otomatik versiyon geldi. Sonra 2.0 dizel ve 1.6 benzinli en sonda 1.5 dizel. 1.5 dizelden sonra ikinci elde 2.0 benzinlinin fiyatı çok çok aşağılara indi. Volvo'da durum biraz daha farklı olabilir ancak 2.0 T ler ileride T4 lerden çok daha düşük rakamlara satılacaktır.
Kendi adıma hiçbir zaman T4'e 2.0T'den faza para vermem, T4 nerdeyse limitlerdeki bir motor 180 hp ile, 2.0T ise zorlama olmadan 240-250 hp'ye çıkarılabiliyor, sakin kullanımda ikisi de benzer tüketim değerleri göstercektir. T4 11 yakıyorsa mesela 2.0T yaklaşık 11.5 12 lt gibi yakar. Nissan örneğine katılmıyorum, daha doğrusu benzer müşteri kitlesine hitap eden markalar ve araçlar değil, ki performans olarak ta ilgisi olmayan motorlar. Şöyle düşünün, Honda, Toyota gibi markaların 2.0 ları o kadar yakıt tüketimi ve MTV lerinin yanında ekstra performans sunamıyorlar, ama Volvoda durum bu değil. Ya da Volvo'dan örnek vermek gerekirse eski 2.0D 136 hp idi ve D2 motorlar ECU upgrade ile aynı güce kolaylıkla gelebiliyor, benim bakış açım bu biraz da.
Alıntıları Göster
T4 ile 2.0Tler gerçekten de aynı fiyata gelebilir. Hatta Türkiye'de T4 daha pahalı da olabilir. Yıllık 1400 TL civarı vergi farkı var. Biraz da az benzin tüketimi olacağını düşünürseniz bir çok kişi için 180 HP de gayet yeterli olacaktır.
quote:
Orijinalden alıntı: Medelhavet
quote:
Orijinalden alıntı: toledox
Performans araç için önemli bir kriter ancak günümüzde de bir ekonomi trendi söz konusu. T5'lerin 150bin Tl fiyatının olması bence hiçbirşeyi ifade etmiyor. Çünkü talep yok denecek kadar az. Xc60 larda T5 artık gelmiyor bile.
TR'de ilerdeki tablo Performans isteyene D3, istemeyen Drive powershift.
İknici elde 2.0 T almak gerçekten mantıksız bir iş değil ancak 1-2 yıl içinde bu araçları elden çıkarmak lazım bence değer kaybı çok olabilir.
Tam olarak karşılığı olmayabilir ama bunu nissan qashqai ile örnekleyebilirim. İlk olarak Tr'ye 2.0 benzli otomatik versiyon geldi. Sonra 2.0 dizel ve 1.6 benzinli en sonda 1.5 dizel. 1.5 dizelden sonra ikinci elde 2.0 benzinlinin fiyatı çok çok aşağılara indi. Volvo'da durum biraz daha farklı olabilir ancak 2.0 T ler ileride T4 lerden çok daha düşük rakamlara satılacaktır.
Kendi adıma hiçbir zaman T4'e 2.0T'den faza para vermem, T4 nerdeyse limitlerdeki bir motor 180 hp ile, 2.0T ise zorlama olmadan 240-250 hp'ye çıkarılabiliyor, sakin kullanımda ikisi de benzer tüketim değerleri göstercektir. T4 11 yakıyorsa mesela 2.0T yaklaşık 11.5 12 lt gibi yakar. Nissan örneğine katılmıyorum, daha doğrusu benzer müşteri kitlesine hitap eden markalar ve araçlar değil, ki performans olarak ta ilgisi olmayan motorlar. Şöyle düşünün, Honda, Toyota gibi markaların 2.0 ları o kadar yakıt tüketimi ve MTV lerinin yanında ekstra performans sunamıyorlar, ama Volvoda durum bu değil. Ya da Volvo'dan örnek vermek gerekirse eski 2.0D 136 hp idi ve D2 motorlar ECU upgrade ile aynı güce kolaylıkla gelebiliyor, benim bakış açım bu biraz da.
Sizin fikrinize saygı duyuyorum ancak eğer 1.6 litre benzinli bir motor 180 hp zorlama ise; oranlama yaparsak 2 litre de de 225 beygir zorlama anlamına gelir. 2.0 en büyük sorunu vergi dilimi . Yakıt tüketimi 1-2 litre fark bence de çok önemli değil ancak girdiği vergi dilimi sıkıntı yaratıyor. Ben durumu tüm kullanıclar için genellemiyorum ancak büyük bir kesimde böyle bir izlenim olduğu için piyasa da buna göre oluşuyor. Zaten şu anki ikinci el piyasası da bunu kanıtlıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: dtseko
Bir yanım git al arkana bakma bir yanımda acele etme diyor,bu aracı bu donanımla bir daha zor bulurum gibi geliyor yeni sipariş belli ki şu anda verilmez. 3 ay bekleyemem maalesef en fazla 1-2 hafta.Elbette bir ürün alırken baştan kaybetmek üzücü olur baştan kazanmak lazım bu da pek mümkün değil volvo alırken neyse artık bir aksilik olmaz ise perşembe günü sanırım bende volvo kullanıcıları arasına katılacağım.
Madem karar vermişsin, bir an önce al. Ben şahsen öyle yaptım. İsteğine göre yeni bir araç sipariş etmeye veya powershift'i beklemene belki de değmeyecek. Nasıl bir uyum sağlayacağı belli değil, ki zaten satın alırken illaki fiyatı düz vitesten daha yüksek olacaktır. İkinci elde de hiçbir zaman çok fazla değer kaybedeceğini sanmam.
quote:
Orijinalden alıntı: toledox
quote:
Orijinalden alıntı: Medelhavet
quote:
Orijinalden alıntı: toledox
Performans araç için önemli bir kriter ancak günümüzde de bir ekonomi trendi söz konusu. T5'lerin 150bin Tl fiyatının olması bence hiçbirşeyi ifade etmiyor. Çünkü talep yok denecek kadar az. Xc60 larda T5 artık gelmiyor bile.
TR'de ilerdeki tablo Performans isteyene D3, istemeyen Drive powershift.
İknici elde 2.0 T almak gerçekten mantıksız bir iş değil ancak 1-2 yıl içinde bu araçları elden çıkarmak lazım bence değer kaybı çok olabilir.
Tam olarak karşılığı olmayabilir ama bunu nissan qashqai ile örnekleyebilirim. İlk olarak Tr'ye 2.0 benzli otomatik versiyon geldi. Sonra 2.0 dizel ve 1.6 benzinli en sonda 1.5 dizel. 1.5 dizelden sonra ikinci elde 2.0 benzinlinin fiyatı çok çok aşağılara indi. Volvo'da durum biraz daha farklı olabilir ancak 2.0 T ler ileride T4 lerden çok daha düşük rakamlara satılacaktır.
Kendi adıma hiçbir zaman T4'e 2.0T'den faza para vermem, T4 nerdeyse limitlerdeki bir motor 180 hp ile, 2.0T ise zorlama olmadan 240-250 hp'ye çıkarılabiliyor, sakin kullanımda ikisi de benzer tüketim değerleri göstercektir. T4 11 yakıyorsa mesela 2.0T yaklaşık 11.5 12 lt gibi yakar. Nissan örneğine katılmıyorum, daha doğrusu benzer müşteri kitlesine hitap eden markalar ve araçlar değil, ki performans olarak ta ilgisi olmayan motorlar. Şöyle düşünün, Honda, Toyota gibi markaların 2.0 ları o kadar yakıt tüketimi ve MTV lerinin yanında ekstra performans sunamıyorlar, ama Volvoda durum bu değil. Ya da Volvo'dan örnek vermek gerekirse eski 2.0D 136 hp idi ve D2 motorlar ECU upgrade ile aynı güce kolaylıkla gelebiliyor, benim bakış açım bu biraz da.
Sizin fikrinize saygı duyuyorum ancak eğer 1.6 litre benzinli bir motor 180 hp zorlama ise; oranlama yaparsak 2 litre de de 225 beygir zorlama anlamına gelir. 2.0 en büyük sorunu vergi dilimi . Yakıt tüketimi 1-2 litre fark bence de çok önemli değil ancak girdiği vergi dilimi sıkıntı yaratıyor. Ben durumu tüm kullanıclar için genellemiyorum ancak büyük bir kesimde böyle bir izlenim olduğu için piyasa da buna göre oluşuyor. Zaten şu anki ikinci el piyasası da bunu kanıtlıyor.
Zaten piyasa güdüsüyle düşünülürse kesinlikle haklısınız, benim demek istediğim saylayacağım ekstra keyif için de bir bedel olması gerekir diye düşünüyorum, yani keyif seçeneğini fiyatlandırıyorum. T4 180 hp zorlama derken, 2.0T sadece 203 hp, bunu kastetmek istedim, aynı oranda zorlamayala 250 hp lik güç alınıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: Medelhavet
quote:
Orijinalden alıntı: toledox
quote:
Orijinalden alıntı: Medelhavet
quote:
Orijinalden alıntı: toledox
Performans araç için önemli bir kriter ancak günümüzde de bir ekonomi trendi söz konusu. T5'lerin 150bin Tl fiyatının olması bence hiçbirşeyi ifade etmiyor. Çünkü talep yok denecek kadar az. Xc60 larda T5 artık gelmiyor bile.
TR'de ilerdeki tablo Performans isteyene D3, istemeyen Drive powershift.
İknici elde 2.0 T almak gerçekten mantıksız bir iş değil ancak 1-2 yıl içinde bu araçları elden çıkarmak lazım bence değer kaybı çok olabilir.
Tam olarak karşılığı olmayabilir ama bunu nissan qashqai ile örnekleyebilirim. İlk olarak Tr'ye 2.0 benzli otomatik versiyon geldi. Sonra 2.0 dizel ve 1.6 benzinli en sonda 1.5 dizel. 1.5 dizelden sonra ikinci elde 2.0 benzinlinin fiyatı çok çok aşağılara indi. Volvo'da durum biraz daha farklı olabilir ancak 2.0 T ler ileride T4 lerden çok daha düşük rakamlara satılacaktır.
Kendi adıma hiçbir zaman T4'e 2.0T'den faza para vermem, T4 nerdeyse limitlerdeki bir motor 180 hp ile, 2.0T ise zorlama olmadan 240-250 hp'ye çıkarılabiliyor, sakin kullanımda ikisi de benzer tüketim değerleri göstercektir. T4 11 yakıyorsa mesela 2.0T yaklaşık 11.5 12 lt gibi yakar. Nissan örneğine katılmıyorum, daha doğrusu benzer müşteri kitlesine hitap eden markalar ve araçlar değil, ki performans olarak ta ilgisi olmayan motorlar. Şöyle düşünün, Honda, Toyota gibi markaların 2.0 ları o kadar yakıt tüketimi ve MTV lerinin yanında ekstra performans sunamıyorlar, ama Volvoda durum bu değil. Ya da Volvo'dan örnek vermek gerekirse eski 2.0D 136 hp idi ve D2 motorlar ECU upgrade ile aynı güce kolaylıkla gelebiliyor, benim bakış açım bu biraz da.
Sizin fikrinize saygı duyuyorum ancak eğer 1.6 litre benzinli bir motor 180 hp zorlama ise; oranlama yaparsak 2 litre de de 225 beygir zorlama anlamına gelir. 2.0 en büyük sorunu vergi dilimi . Yakıt tüketimi 1-2 litre fark bence de çok önemli değil ancak girdiği vergi dilimi sıkıntı yaratıyor. Ben durumu tüm kullanıclar için genellemiyorum ancak büyük bir kesimde böyle bir izlenim olduğu için piyasa da buna göre oluşuyor. Zaten şu anki ikinci el piyasası da bunu kanıtlıyor.
Zaten piyasa güdüsüyle düşünülürse kesinlikle haklısınız, benim demek istediğim saylayacağım ekstra keyif için de bir bedel olması gerekir diye düşünüyorum, yani keyif seçeneğini fiyatlandırıyorum. T4 180 hp zorlama derken, 2.0T sadece 203 hp, bunu kastetmek istedim, aynı oranda zorlamayala 250 hp lik güç alınıyor.
Alıntıları Göster
Şunu da eklemek isterim, şu an alınacak en mantıklısı D5 AWD. Aynı donanımdaki D3 fiyatına Ankarada satılıyor. 225.000 TL lik S60ı (aklınıza gelebilecek her türlü donanımla) çok cazip bir fiyatla satıyorlar. Sıfır S60 almak için 130-140 binleri gözden çıkarmış olsam dakika düşünmezdim.
quote:
Orijinalden alıntı: grkma
quote:
Orijinalden alıntı: dtseko
Bir yanım git al arkana bakma bir yanımda acele etme diyor,bu aracı bu donanımla bir daha zor bulurum gibi geliyor yeni sipariş belli ki şu anda verilmez. 3 ay bekleyemem maalesef en fazla 1-2 hafta.Elbette bir ürün alırken baştan kaybetmek üzücü olur baştan kazanmak lazım bu da pek mümkün değil volvo alırken neyse artık bir aksilik olmaz ise perşembe günü sanırım bende volvo kullanıcıları arasına katılacağım.
Madem karar vermişsin, bir an önce al. Ben şahsen öyle yaptım. İsteğine göre yeni bir araç sipariş etmeye veya powershift'i beklemene belki de değmeyecek. Nasıl bir uyum sağlayacağı belli değil, ki zaten satın alırken illaki fiyatı düz vitesten daha yüksek olacaktır. İkinci elde de hiçbir zaman çok fazla değer kaybedeceğini sanmam.
Yarın sabah aracı teslim almaya gidiyorum heyacan var yani :)ikinci eldeki değer kayıpları veya powershift eksikliğini pek düşünmüyorum renk model aradığım araç buydu ve dediğiniz gibi hemen aldım artık bende volvo ailesine katılmış oldum.Saygılar
Sanırım arkadaşımız flemenko kırmızı D2yi almış. Yok almadıysa araç satılmış umarım üzülmez.
quote:
Orijinalden alıntı: dtseko
quote:
Orijinalden alıntı: grkma
quote:
Orijinalden alıntı: dtseko
Bir yanım git al arkana bakma bir yanımda acele etme diyor,bu aracı bu donanımla bir daha zor bulurum gibi geliyor yeni sipariş belli ki şu anda verilmez. 3 ay bekleyemem maalesef en fazla 1-2 hafta.Elbette bir ürün alırken baştan kaybetmek üzücü olur baştan kazanmak lazım bu da pek mümkün değil volvo alırken neyse artık bir aksilik olmaz ise perşembe günü sanırım bende volvo kullanıcıları arasına katılacağım.
Madem karar vermişsin, bir an önce al. Ben şahsen öyle yaptım. İsteğine göre yeni bir araç sipariş etmeye veya powershift'i beklemene belki de değmeyecek. Nasıl bir uyum sağlayacağı belli değil, ki zaten satın alırken illaki fiyatı düz vitesten daha yüksek olacaktır. İkinci elde de hiçbir zaman çok fazla değer kaybedeceğini sanmam.
Yarın sabah aracı teslim almaya gidiyorum heyacan var yani :)ikinci eldeki değer kayıpları veya powershift eksikliğini pek düşünmüyorum renk model aradığım araç buydu ve dediğiniz gibi hemen aldım artık bende volvo ailesine katılmış oldum.Saygılar
Dakika arayla yazmisiz ;) Hayırlı uğurlu olsun sevindim sizin adınıza.
quote:
Orijinalden alıntı: dtseko Yarın sabah aracı teslim almaya gidiyorum heyacan var yani :)ikinci eldeki değer kayıpları veya powershift eksikliğini pek düşünmüyorum renk model aradığım araç buydu ve dediğiniz gibi hemen aldım artık bende volvo ailesine katılmış oldum.Saygılar
Hayırlı olsun, güle güle kullanın
Hayırlı uğurlu olsun.
quote:
Orijinalden alıntı: tolbert
Hayırlı uğurlu olsun.
hayırlı uğurlu olsun ... kazasız sürüşler
quote:
Orijinalden alıntı: BmwX1
hayırlı uğurlu olsun ... kazasız sürüşler
Alıntıları Göster
Doğru karar. Hayırlı olsun.
quote:
Orijinalden alıntı: tolbert
quote:
Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE
quote:
Orijinalden alıntı: madvica
arabadan zevk almak istiyorsan ayni fiyata ikinci el d3 derim..
Benim de düz vites bir arabaya 100 bin tl civarında para vermek aklıma yatmıyor.
Düsük vergi+ekonomik motor+S60.Artiları o kadar fazla ki düz vitesede katlanıyor insan bir sekilde. :)
Alıntıları Göster
En son yapılan ÖTV zammının geri alınacağı haberleri var, bilginize.