Şimdi Ara

SW kararsız kaldım... Logan MCV, Lacetti SW, Fabia Combi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
13.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    quote:

    Orjinalden alıntı: cell-im


    quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    diger arabalarin ruhsatta nasil gectigini bilmiyorum ama logan mcv ruhsatta kamyonet yani ticari geciyor

    vergi avantaji var

    ayrica tam bir sw sayilmaz

    hem sw hemde ticari turevi bir aractir

    vede alileniz genis ve cesitli yollarda kullanacaksaniz ben logan mcv derim

    ayrica dizellerdeko motorda halen clio III lerde kullanilan yeni nesil 1.5 dci motordur

    sedanlarinda ve halihazirda turkiyedeki symbollerde eski nesil dci motor kullanilmaktadir bilginize


    peki mcv ruhsata kapalı kasa kamyonet olarak mı yoksa panelvan olarak mı işleniyor? çünkü eğer kapalı kasa kamyonet fln diye yazılırsa 1. köprüyü kullanması yasak. ankarada gün içinde belirli caddelere girmesi yasak? ve son sorum vergilendirmei nasıl yapılıyor?


    kardes sanirim kapali kasa kamyonet neden dersen bizim topikteki mcv sahipleride 1. kopruyu kullanamadigini soyluyorlar orada mcv sahipleri var onlar bu konud benden daha bilgilidirler

    vergi avantajini biliyorum ama hic ne kadar vergisi var diye arastirmadim

    dedigim gibi mcv ciler var onlar bilebilir

    ama pek bunu kimsenin anlayacagini sanmam cunku ankarada kizilayda oldukca gordum

    birde soyle bir durum duydum ticari ama ruhsatta ticari ollarak kullanmayacagini hususi olarak kunnacagini belirterek o sorunuda halledebiliyormussun



    çok teşekkürler bunları öğrendiğim iyi oldu. ben şirketin kangoo su ile atatürk bulvarında çevrildim. 200 YTL ceza yedim sonra 1000 küsür YTL para ödeyip ruhsatı çift sıra koltuklu panelvan olarak değiştirttim. ama bu araba SW gibi duruyor yani kangoo gibi enselenmez sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cell-im -- 12 Ocak 2008; 16:41:54 >




  • quote:

    connect e baktım comboyu pek beğenmiyorum. connectin motoru 1,8 vergi olarak bana pahalıya patlıyor. dizel focus SW nin liste fiyatı ise 40,170 YTL.


    eğer hem az yakan hem geniş hem de kalteli artı uygun fiyatlı araç istiyorsan combodan başka alternatif yok. eğer içine binmediysen hemen bir combo nun içine binmeni ve hatta deneme sürüşü yapmanı tavsiye ederim. dışarıdan farklı görünse de içi mükemmel ve kalitesine göre en az yakan, opelin de en sorunsuz aracı. neden bu kadar eminsin dersen içine bindikten sonra fikir değştiren çok tanıdığım var, çok araştırdım hatta 10 gün önce combodan 90 artı 5 te connecte döndük.

    bunun dışında connect ticari olduğu için vergisi yıllık 561 ytl.

    loganla da deneme sürüşü yaptım, malzemesi kalitesi işçiliği düşük değerlerde, ama fiyatıyla doğru orantılı.




  • dizel alabilecekkken ne alemi var lpg li arac almaının..lpg takıp ta aracı garanti kapsamına cıkarmanın.yok lpg ayarı bozuldu yok gaz kacırdı yok bilmem ne...al babalar gibi bin dizele.yak 10 kurus km de.ugrasma lpg ile.lpg daha ucuz ama.lpg ile kac km dizelle kac km gidiyorsun ona bak.lpg daha masraflı oluyor..al loganı illa en fulu olmasına da gerek yok.ha alabilim diyosan daha güzel tabi...benim param olsa şimdi accent era yada logab mvc alırım.tabiki dizel....

    dizel varken lpg li alıpta garanti dısına cıkarma aracı yazık olur....
  • Arkadaşalar bir de Renault Megane II Wagon var onu da tavsiye etmek lazım, bence çok karizma bir araba bu SW'ler içerisinde.


     SW kararsız kaldım... Logan MCV, Lacetti SW, Fabia Combi


     SW kararsız kaldım... Logan MCV, Lacetti SW, Fabia Combi


    Bu da test sonuçları;

    Ailenin ekonomi profesörü...

    Renault'un kompakt sınıf temsilcisi Megane'ın station wagonkaroser tipi geçtiğimiz yılın son çeyreğinde aileye dahil oldu.Megane Wagon, 1.6 litre benzinli ve 1.5 litre dizel motor seçenekleriyleithal ediliyor. Otomatik şanzıman benzinli modelde opsiyonel olaraksatın alınabiliyor.

    Çekici hatlar
    Megane Wagon'un tasarımı arka bölüme kadar sedan ve hatchback kardeşleriyleaynı. İnce far tasarımı ailenin diğer üyeleri gibi çekici bir karakterkazandırmış. Megane Wagon'un tavan rayları sportif görünümü destekliyor.Profilden boyutlarını ihssetiren otomobilin arka kısmıysa kendineözgü tasarlanmış. Tavana kadar uzanan üçgen formlu stoplar dikkatçekiyor. Bagaj kapağı tamponun alt noktasına kadar uzanıyor. Buyükleme yapmayı kolaylaştırıyor. Megane Wagon 4498 mm toplam uzunluğuylasedan kardeşini aratmıyor. Aks mesafesi de sedan versiyondan 61mm uzun. Otomobil bu disiplindeki en büyük rakipleri Fiat StiloMultiwagon (4516 mm) ve Opel Astra Caravan (4515 mm).

    İçi tanıdık
    Megane Wagon'un iç mekanı dışı kadar radikal çizgiler taşımıyor.Malzeme kalitesi sınıfının standartlarını karşılıyor. İşçlikse kullanıcısınıtatmin ediyor. Orta konsolun en üstüne yerleştirilen dijital ekrandanmüzik sisteminin bilgilerine ulaşmak mümkün. Daha alta ise sırasıylahavalandırma ızgaraları, dijital klima ve müzik sistemi yerleştirilmiş.Dörtlü flaşör ve merkezi kilit butonlarıysa en altta bulunuyor.Çakmak ve küllük vites kolunun önüne konumlandırılmış. Bu kullanımaçısından sorun yaratabilir. Kokpitin bazı bölümlerinde alüminyumgörümlü plastik kullanılmış. Böylelikle sportif bir hava yaratılmış.Megane Wagon, sedan kardeşiyle aynı bagaj hacmini (520 lt) sunuyor.Arka koltukları yatırarak hacmi 1600 lt'ye yükseltmek mümkün.

    Performansıtatmin ediyor
    Megane Wagon'un kalbinde pek çok Renault modelinden tanıdığımız1.5 litrelik 'dCi' dizel motor ünitesi görev yapıyor. 4000 d/d'de80 HP güç, 2000 d/d'de 185 nm tork üreten common-rail teknolojilimotor turbonun da desteğiyle otomobili hızlandırmakta zorlanmıyor.0'dan 100 km/s hıza ulaşmak için harcadığımız 14.4 saniye rakipleriylekıyaslandığında başarılı sayılabilir. Ancak Magane Wagon asıl maharetiniara hızlanmalarda gösteriyor. Yüksek torkun etkisiyle sollamalarsorunsuz. Testimiz süresince ortalama 5.7 litre motorin tüketenotomobil bu disiplinde de beğenimizi kazandı. 60 litrelik deposuylamenzili 1052 km.

    Direksiyon hissiz
    Kullanılan orta sertlikteki süspansiyon sisteminin sunduğu konforçok yüksek değil. Ayrıca süspansiyon sistemi gürültülü çalışıyor.Ayrıca süspansiyonlar hızlı virajlarda otomobilin yana yatmasınıengellemiyor. Normal kullanımda yol tutuş problemi yaşatmayan otomobilçok zorlandığında önce önden daha sonra da arkadan kayabiliyor.Magane Wagon'un direksiyonu hissiz yapısıyla eleştirimizi aldı.




  • Fabia'nın kasası değişmedi mi? SW olanı halen eski versiyonsa kesinlikle sıfır Fabia alma derim ben
  • nebituran kardeş, aracın ticari olması vergisini düşürebilir ama ticari aracında her sene muayene olması gerektiğini ve azami hızınında 80 km olduğunu hatırlatmakta fayda var.
    quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    quote:

    Orjinalden alıntı: cell-im


    quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    diger arabalarin ruhsatta nasil gectigini bilmiyorum ama logan mcv ruhsatta kamyonet yani ticari geciyor

    vergi avantaji var

    ayrica tam bir sw sayilmaz

    hem sw hemde ticari turevi bir aractir

    vede alileniz genis ve cesitli yollarda kullanacaksaniz ben logan mcv derim

    ayrica dizellerdeko motorda halen clio III lerde kullanilan yeni nesil 1.5 dci motordur

    sedanlarinda ve halihazirda turkiyedeki symbollerde eski nesil dci motor kullanilmaktadir bilginize


    peki mcv ruhsata kapalı kasa kamyonet olarak mı yoksa panelvan olarak mı işleniyor? çünkü eğer kapalı kasa kamyonet fln diye yazılırsa 1. köprüyü kullanması yasak. ankarada gün içinde belirli caddelere girmesi yasak? ve son sorum vergilendirmei nasıl yapılıyor?


    kardes sanirim kapali kasa kamyonet neden dersen bizim topikteki mcv sahipleride 1. kopruyu kullanamadigini soyluyorlar orada mcv sahipleri var onlar bu konud benden daha bilgilidirler

    vergi avantajini biliyorum ama hic ne kadar vergisi var diye arastirmadim

    dedigim gibi mcv ciler var onlar bilebilir

    ama pek bunu kimsenin anlayacagini sanmam cunku ankarada kizilayda oldukca gordum

    birde soyle bir durum duydum ticari ama ruhsatta ticari ollarak kullanmayacagini hususi olarak kunnacagini belirterek o sorunuda halledebiliyormussun





  • Lacetti galiba orjinalden LPGli.. O yuzden garantiden çıkma gibi bi durum yok..

    quote:

    Orjinalden alıntı: erdil83

    dizel alabilecekkken ne alemi var lpg li arac almaının..lpg takıp ta aracı garanti kapsamına cıkarmanın.yok lpg ayarı bozuldu yok gaz kacırdı yok bilmem ne...al babalar gibi bin dizele.yak 10 kurus km de.ugrasma lpg ile.lpg daha ucuz ama.lpg ile kac km dizelle kac km gidiyorsun ona bak.lpg daha masraflı oluyor..al loganı illa en fulu olmasına da gerek yok.ha alabilim diyosan daha güzel tabi...benim param olsa şimdi accent era yada logab mvc alırım.tabiki dizel....

    dizel varken lpg li alıpta garanti dısına cıkarma aracı yazık olur....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MuttFTS.

    Lacetti galiba orjinalden LPGli.. O yuzden garantiden çıkma gibi bi durum yok..

    quote:

    Orjinalden alıntı: erdil83

    dizel alabilecekkken ne alemi var lpg li arac almaının..lpg takıp ta aracı garanti kapsamına cıkarmanın.yok lpg ayarı bozuldu yok gaz kacırdı yok bilmem ne...al babalar gibi bin dizele.yak 10 kurus km de.ugrasma lpg ile.lpg daha ucuz ama.lpg ile kac km dizelle kac km gidiyorsun ona bak.lpg daha masraflı oluyor..al loganı illa en fulu olmasına da gerek yok.ha alabilim diyosan daha güzel tabi...benim param olsa şimdi accent era yada logab mvc alırım.tabiki dizel....

    dizel varken lpg li alıpta garanti dısına cıkarma aracı yazık olur....




    evet lacetti orjinal lpgli. 2 yıl garantili ruhsata işli BRC marka simit kasa takıyorlar. tüpün bakımını da yetkili chevrolet servisleri yapıyor. LPG için 1,900 YTl fark alıyorlar.




  • benimde aslında aklım Megane de gerçekten 10 numara SW ama ne yazıkki en boş donanımlısı dizel 80bg 39,700YTL. değermi orasını bilemem. zaten bütçeyi aşıyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: MaviBodrum

    Arkadaşalar bir de Renault Megane II Wagon var onu da tavsiye etmek lazım, bence çok karizma bir araba bu SW'ler içerisinde.


     SW kararsız kaldım... Logan MCV, Lacetti SW, Fabia Combi


     SW kararsız kaldım... Logan MCV, Lacetti SW, Fabia Combi


    Bu da test sonuçları;

    Ailenin ekonomi profesörü...

    Renault'un kompakt sınıf temsilcisi Megane'ın station wagonkaroser tipi geçtiğimiz yılın son çeyreğinde aileye dahil oldu.Megane Wagon, 1.6 litre benzinli ve 1.5 litre dizel motor seçenekleriyleithal ediliyor. Otomatik şanzıman benzinli modelde opsiyonel olaraksatın alınabiliyor.

    Çekici hatlar
    Megane Wagon'un tasarımı arka bölüme kadar sedan ve hatchback kardeşleriyleaynı. İnce far tasarımı ailenin diğer üyeleri gibi çekici bir karakterkazandırmış. Megane Wagon'un tavan rayları sportif görünümü destekliyor.Profilden boyutlarını ihssetiren otomobilin arka kısmıysa kendineözgü tasarlanmış. Tavana kadar uzanan üçgen formlu stoplar dikkatçekiyor. Bagaj kapağı tamponun alt noktasına kadar uzanıyor. Buyükleme yapmayı kolaylaştırıyor. Megane Wagon 4498 mm toplam uzunluğuylasedan kardeşini aratmıyor. Aks mesafesi de sedan versiyondan 61mm uzun. Otomobil bu disiplindeki en büyük rakipleri Fiat StiloMultiwagon (4516 mm) ve Opel Astra Caravan (4515 mm).

    İçi tanıdık
    Megane Wagon'un iç mekanı dışı kadar radikal çizgiler taşımıyor.Malzeme kalitesi sınıfının standartlarını karşılıyor. İşçlikse kullanıcısınıtatmin ediyor. Orta konsolun en üstüne yerleştirilen dijital ekrandanmüzik sisteminin bilgilerine ulaşmak mümkün. Daha alta ise sırasıylahavalandırma ızgaraları, dijital klima ve müzik sistemi yerleştirilmiş.Dörtlü flaşör ve merkezi kilit butonlarıysa en altta bulunuyor.Çakmak ve küllük vites kolunun önüne konumlandırılmış. Bu kullanımaçısından sorun yaratabilir. Kokpitin bazı bölümlerinde alüminyumgörümlü plastik kullanılmış. Böylelikle sportif bir hava yaratılmış.Megane Wagon, sedan kardeşiyle aynı bagaj hacmini (520 lt) sunuyor.Arka koltukları yatırarak hacmi 1600 lt'ye yükseltmek mümkün.

    Performansıtatmin ediyor
    Megane Wagon'un kalbinde pek çok Renault modelinden tanıdığımız1.5 litrelik 'dCi' dizel motor ünitesi görev yapıyor. 4000 d/d'de80 HP güç, 2000 d/d'de 185 nm tork üreten common-rail teknolojilimotor turbonun da desteğiyle otomobili hızlandırmakta zorlanmıyor.0'dan 100 km/s hıza ulaşmak için harcadığımız 14.4 saniye rakipleriylekıyaslandığında başarılı sayılabilir. Ancak Magane Wagon asıl maharetiniara hızlanmalarda gösteriyor. Yüksek torkun etkisiyle sollamalarsorunsuz. Testimiz süresince ortalama 5.7 litre motorin tüketenotomobil bu disiplinde de beğenimizi kazandı. 60 litrelik deposuylamenzili 1052 km.

    Direksiyon hissiz
    Kullanılan orta sertlikteki süspansiyon sisteminin sunduğu konforçok yüksek değil. Ayrıca süspansiyon sistemi gürültülü çalışıyor.Ayrıca süspansiyonlar hızlı virajlarda otomobilin yana yatmasınıengellemiyor. Normal kullanımda yol tutuş problemi yaşatmayan otomobilçok zorlandığında önce önden daha sonra da arkadan kayabiliyor.Magane Wagon'un direksiyonu hissiz yapısıyla eleştirimizi aldı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Raja Clavata

    nebituran kardeş, aracın ticari olması vergisini düşürebilir ama ticari aracında her sene muayene olması gerektiğini ve azami hızınında 80 km olduğunu hatırlatmakta fayda var.



    haklisin hocam

    ama bizim milletimiz pek kurallara uydugu yok bu araclari daha dogrusu bu tur ticari araclarin hepsini demeyeyimde marka ayrimi yapmadan buyuk cogunlugu bu hiz kuralina pek uymuyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nebituran -- 12 Ocak 2008; 22:46:08 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MuttFTS.

    Fabia'nın kasası değişmedi mi? SW olanı halen eski versiyonsa kesinlikle sıfır Fabia alma derim ben


    sadece fabia HB nin kasası değişti. Combi yıl sonunda sedan ise gelecek yıl değişicek. bence combide biraz daha fiyat kırmalılar. madem kasada değişicek...
  • evet haklısınız binek gibi rahat rahat kullanamazsınız. hele kazara biri çevirdimmi yolda daha büyük risk. otobanda radar girince diyelim 140-150 ile girdin. otomobile bile epey ceza var. bunda azami hız 80 üzerinden ölçerlerse cezası baya bir katmerli olur gibi....

    quote:

    Orjinalden alıntı: Raja Clavata

    nebituran kardeş, aracın ticari olması vergisini düşürebilir ama ticari aracında her sene muayene olması gerektiğini ve azami hızınında 80 km olduğunu hatırlatmakta fayda var.
    quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    quote:

    Orjinalden alıntı: cell-im


    quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    diger arabalarin ruhsatta nasil gectigini bilmiyorum ama logan mcv ruhsatta kamyonet yani ticari geciyor

    vergi avantaji var

    ayrica tam bir sw sayilmaz

    hem sw hemde ticari turevi bir aractir

    vede alileniz genis ve cesitli yollarda kullanacaksaniz ben logan mcv derim

    ayrica dizellerdeko motorda halen clio III lerde kullanilan yeni nesil 1.5 dci motordur

    sedanlarinda ve halihazirda turkiyedeki symbollerde eski nesil dci motor kullanilmaktadir bilginize


    peki mcv ruhsata kapalı kasa kamyonet olarak mı yoksa panelvan olarak mı işleniyor? çünkü eğer kapalı kasa kamyonet fln diye yazılırsa 1. köprüyü kullanması yasak. ankarada gün içinde belirli caddelere girmesi yasak? ve son sorum vergilendirmei nasıl yapılıyor?


    kardes sanirim kapali kasa kamyonet neden dersen bizim topikteki mcv sahipleride 1. kopruyu kullanamadigini soyluyorlar orada mcv sahipleri var onlar bu konud benden daha bilgilidirler

    vergi avantajini biliyorum ama hic ne kadar vergisi var diye arastirmadim

    dedigim gibi mcv ciler var onlar bilebilir

    ama pek bunu kimsenin anlayacagini sanmam cunku ankarada kizilayda oldukca gordum

    birde soyle bir durum duydum ticari ama ruhsatta ticari ollarak kullanmayacagini hususi olarak kunnacagini belirterek o sorunuda halledebiliyormussun







  • Loga önermem arabayı test etmek için sürdüm aracın her yerinden plastik ssi geliyor gıcırtı sürüş esnasında sağa çekip arabayı yakabilirsiniz yani:D

    Bir skoda kullanıcısı olarak FABİA öneririm kendim de 2001 octavia 1.8 T kullanıyorum aracımın pakimları ortalama 300-350 ytl tutuyor fazla olmasının sebebi yağı sentetik 0-40 kullanmam o yüzden fabia derim performans pakımındanda
  • Lacetti yi çok beğeniyorum. sunduğu donanım fiyatına oranla çok iyi. Yanlız internette özellikle sikayetvarcomdaki bazı mailler kafamı karıştırıyor. fakat burdaki chevrolet club daki arkadaşlarım araçlarına sorunsuz bir şekilde biniyorlar. yani LPG tercih edersem Lacetti, Dizel olsun dersem FAbia. ya da biraz daha sıkıcam kendimi astra wagon 1,3 ctdi enjoy alacağım tabi imkanlar müsade ederse
  • kardeş sen 7 kişilik alcağın için senin aracının ruhsatında hususi olarak geçicek bizim 5 kişilik olduğu için kamyonet olarak geçmekte o motor performansına gelince bayramda 5 kişiydik birazda bagaj vardı gayet de iyi gidiyordu motor performansı 5 kişilik için çok iyi olduğunu biliyorum ama 7 kişilik için bir şey diyemem ama pek fazla düşmez bence o kadar da hız yapacak değilsin zaten şimdiden hayırlı olsun
  • Arkadaşım Türkiye de satılan sıfır otomobillerde motor hacmi 1600 cc ye kadar olanlarda %37 ötv vergisi alınır aynı aracın ticari geçenlerinde ise bu vergi %10 dur.
    Buda şu demek aynı logan mcv ticari ise 25 bin ytl hususi otomobil ise 30 bin ytl demek. Doblo kango gibi araçlarda aynı böyle satılıyor. Hususi ile ticari arasında 5-6 bin ytl lik bir fiyat farkı oluyo.
    dolayısıyla senin köprü vs gibi sorunların olmaz
    Çekişte en ufak bi sorun olmaz yeni nesil dizeller bi harika yedek parçası nın ucuzluğu içinin genişliği servis ücretleri sağlamlığı bence bunlarıda bi düşün
  • walla biz mcv den memlunuz performansta güsel ama sonra gelite betdua etme bize aldırdınız güzel dediniz diye tmm güsel degil demiyorum ama zevk meselesi biz aracımızdan memlunuz

    ***AKIL VAR LOGAN VAR*** (hele bide MCV ise)
  • yarın Ankara Mais e deneme sürüşüne gidip arabayı iyice inceliycem. özellikle ankara trafiğinde bol miktarda görüyorum epey tuttu bu araç.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hakan_gs06

    walla biz mcv den memlunuz performansta güsel ama sonra gelite betdua etme bize aldırdınız güzel dediniz diye tmm güsel degil demiyorum ama zevk meselesi biz aracımızdan memlunuz

    ***AKIL VAR LOGAN VAR*** (hele bide MCV ise)





  • bu hafta iyice bütün seçenkleri inceledim. artık fabi combi getiritilmiyormuş çünkü şubat sonu yeni kasa piyasaya çıkıyormuş. dacia loganı beğendim fakat 2. koltuk sırasındaki diz mesafesi bence çok az. chevrolet çok şık çok daha kaliteli ama uzun süreli kullanımda LPG motora sorun yaratır mı onu bilemyiroum bu da bende bir güvensizlik yaratıyor. dacia ve lazcetti hakkındaki son kararı bu hafta içi vericeğim. yeni arabam bunlardan biri olacak
  • ben de sw araç araştırıyorum. yeni skoda fabia sw almanya sitesinden inceledim hayran kaldım. ismi fabia kombi II olarak geçiyor, bu yılın başında satışa sunulmuş. 1,9 tdi motor full elegance versiyonu orada 19000 avro civarında. abs, esp,msr, hız sınırlandırıcı, mp3 çalar, otomatik klima vs hepsi var. fiyatı eski versiyona göre de 250 avro daha ucuzmuş, araç yükseklğini de 4,7 santim artırmışlar.
    benzer fiyata burada da satışa sunulursa almayı düşünürüm.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.