Şimdi Ara

Hani PALIO ? 1.2 - 1.4 - 1.6

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
14.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir arkadaşımız için LPG'li palio almayı düşünüyoruz motor seçenekleri içinde 1.2-1.4-1.6 seçenekler mevcut bu motor seçenekleri içinde aksesuar ve donanım ve motor teknolojisi olarak farklar nelerdir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi U_şen -- 4 Ekim 2007; 13:27:43 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Palio 1.2, 1.4 ve 1.6: Hangisini Seçmelisiniz?

    Fiat'ın popüler şehir otomobili Palio, 1.2, 1.4 ve 1.6 litrelik motor seçenekleri sunmaktadır. Bu motor seçenekleri arasında seçim yapmak zor olabilir, bu nedenle her birinin özelliklerine ve avantajlarına göz atalım.

    Palio 1.2

    Palio 1.2, yakıt açısından en verimli seçenektir. 16 valf teknolojisi sayesinde 1.2 litrelik motor, 69 beygir güç ve 102 Nm tork üretir. Şehir içi kullanım için yeterli güç sağlar ve yakıt tüketimi oldukça düşüktür.

    Palio 1.4

    Palio 1.4, 1.2 litrelik motordan biraz daha güçlüdür. 85 beygir güç ve 128 Nm tork üretir. Bu motor, hem şehir içi hem de otoban sürüşleri için daha iyi performans sunar. Yakıt tüketimi 1.2 litrelik motordan biraz daha yüksektir, ancak yine de ekonomiktir.

    Palio 1.6

    Palio 1.6, en güçlü motor seçeneğidir. 105 beygir güç ve 145 Nm tork üretir. Bu motor, özellikle otoban sürüşlerinde ve yokuşlu arazilerde daha iyi hızlanma ve esneklik sağlar. Ancak yakıt tüketimi 1.2 ve 1.4 litrelik motorlara göre daha yüksektir.

    Palio Weekend 1.4 ve 1.6

    Palio Weekend, Palio'nun station wagon versiyonudur. 1.4 ve 1.6 litrelik motor seçenekleriyle sunulur. 1.4 litrelik motor Weekend için yeterli gücü sağlar ve yakıt tüketimi de hatchback versiyonuna benzerdir. 1.6 litrelik motor ise daha fazla güç ve esneklik sunar, ancak yakıt tüketimi daha yüksektir.

    Hangisini Seçmelisiniz?

    Palio 1.2, 1.4 ve 1.6 arasındaki en iyi seçim, sürüş ihtiyaçlarınıza ve bütçenize bağlıdır. Yakıt verimliliği önceliğinizse Palio 1.2 ideal bir seçenektir. Daha fazla güç ve performans arıyorsanız Palio 1.4 veya 1.6'yı tercih edebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1,6 16 V 101 beygirlik Palio içlerinde en performanslısı. Kedi gibi seri gider, ok gibi fırlar; gerçi lpg olunca ne olur onu bilemem, bu söylediklerim benzinli içindi.
    Koltukları kadife, camları ve aynaları elektrikli, güçlü bir kliması olan 1,6 motorluları tercih etmelisiniz.

    Amaaa, neden Palio diye sorabilir miyim?
    Palioların, yukarıda saydıklarımın hepsini çöpe atacak bir özelliğinin daha olduğunu biliyorsunuz değil mi: Kalitesiz malzeme kullanımı.
    Tabi bunun karşılığında ucuzluk avantajı da var.

    Karar size kalmış:
    "Ucuz ama kalitesiz Palio alır, cebime kalan parayı tamirciye taksit taksit veririm, peşin ödememiş olurum" da diyebilirsiniz;
    "parası bir yana, tamiriyle uğraşacak vaktim yok" da diyebilirsiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: akdeveli

    1,6 16 V 101 beygirlik Palio içlerinde en performanslısı. Kedi gibi seri gider, ok gibi fırlar; gerçi lpg olunca ne olur onu bilemem, bu söylediklerim benzinli içindi.
    Koltukları kadife, camları ve aynaları elektrikli, güçlü bir kliması olan 1,6 motorluları tercih etmelisiniz.

    Amaaa, neden Palio diye sorabilir miyim?
    Palioların, yukarıda saydıklarımın hepsini çöpe atacak bir özelliğinin daha olduğunu biliyorsunuz değil mi: Kalitesiz malzeme kullanımı.
    Tabi bunun karşılığında ucuzluk avantajı da var.

    Karar size kalmış:
    "Ucuz ama kalitesiz Palio alır, cebime kalan parayı tamirciye taksit taksit veririm, peşin ödememiş olurum" da diyebilirsiniz;
    "parası bir yana, tamiriyle uğraşacak vaktim yok" da diyebilirsiniz.



    Senin yazılarını okudum bahsettiğin sorunları yaşamadım.

    98 model 1.6 16v 103 hp palio kullanıyorum.

    bir tek radyatörüm değişti onun da sebebi usta antifirizi fazla koymuş.zaten petekler zamanla tıkanıyor değişmesi iyi oldu.90 bin km radyatör dayandı .baskı balata 100 bini geçti devam ediyor.

    nasıl kalitesizlik bu.

    ne döşeme soyuldu ne de vites kolu elimde kaldı.motor saat gibi çalışıyor.2 .viteste 7000 deviri rahat geçiyorum.

    ne lambda sensörü değişti ne de başka birşey .bir tek trigeri değiştirdim.

    buarada ruhsatta 101 hp yazar gerçeği 103 hp dir.

    ayrıca yeni çıkan palio larda birçok noktada iyileştirme yapıldı .sen de biliyorsundur.

    palio fiyatına göre bence sınıfında en iyi araçlardan biri.

    arkadaşın sorusuna da cevap vereyim.

    1.2 ve 1.6 lar mpi

    eski 1.4 ler tek nokta enjeksiyon(tek tavsiye etmeyeceğim tip)

    özellikle tavsiye edeceğim tip ise 2002 makyajlı 1.2 16v 80 beygir hl donanım.

    her açıdan fazlasıyla yeterli.

    acemiye 1.6 16v tavsiye etmem.




  • kardeşim palionun en full donanımlısı palio sporting modelir benim tercihim bu olurdu 120 bg ondan sonra sırasıyla 1.6 16 v paliolar gelio abs klima v.s tabi palio 1,6 16v lerin sadece ön cam otomatik ve hid direksiyonlusu olanlarda var 1.2 ve 1.4 tavsiye etmem 1.4 tek nokta enjeksiyonlu 1.2 de o kasaya hantal kalır sportingler yanlışta olmasın 15 milyar felan eğer pahalı gelirse 1.6 16v klimalı abs li tercih etmeniz yönündeyim ben yaklaşık 3 sene 1,6 16v sıralı sistem lpgli palio kullandım 10 numara bi araçmı değil ama bir gün olsun yolda bırakmadı yağını suyunu koy bas gaza gider süspansiyon sertti o motora arabadaki frenler zayıf kalıyordu içeri yol sesini alırdı v.s gibi ufak tefek kusurları vardı bunların haricinde güzel araba kullanışlı yolda bırakmaz sağlam 2 kere kaza yaptım arkadan trt nin r19 europa çarptı benim araçın arka tamponda az bi kırık ve boya kalkması oldu reno kaput yamuldu far sinyal tampon gitti dogana ben arkadan çarptım benim aracın sadce plakalık kırıldı doganın tampon yere düştü hala aklıma geldikçe gülerim kardeşim ben daha yazarımda senin kafana takılan soru olursa sen yaz ben cvplarım




  • 1.2 16v mpi 80 hp ve 1.2 8v mpi( kısa süre üretildi) 75 hp hantal değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    1.2 16v mpi 80 hp ve 1.2 8v mpi( kısa süre üretildi) 75 hp hantal değil.



    paliodan sonra aldıgım araç fiat stilo 1,9 jtd 115 hp o bile bana göre hantal kardeşim hantaldan kastım at 1.2 palio ya 4 kişi bide 1.6 palioya 4 kişi yokuş yukarı veya ani hızlanman gerekti aradaki farktı işte hantaldan kastım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: akdeveli

    1,6 16 V 101 beygirlik Palio içlerinde en performanslısı. Kedi gibi seri gider, ok gibi fırlar; gerçi lpg olunca ne olur onu bilemem, bu söylediklerim benzinli içindi.
    Koltukları kadife, camları ve aynaları elektrikli, güçlü bir kliması olan 1,6 motorluları tercih etmelisiniz.

    Amaaa, neden Palio diye sorabilir miyim?
    Palioların, yukarıda saydıklarımın hepsini çöpe atacak bir özelliğinin daha olduğunu biliyorsunuz değil mi: Kalitesiz malzeme kullanımı.
    Tabi bunun karşılığında ucuzluk avantajı da var.

    Karar size kalmış:
    "Ucuz ama kalitesiz Palio alır, cebime kalan parayı tamirciye taksit taksit veririm, peşin ödememiş olurum" da diyebilirsiniz;
    "parası bir yana, tamiriyle uğraşacak vaktim yok" da diyebilirsiniz.



    2004 palıo go 1.2 16v 20000 bakımı harıcınde servıse gıtemedım sorun cıkartmadı canavar gibi atıp tutmayın




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1
    14 yıl önce açıldı
    1
    geçen yıl açıldı
    1
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • @majay

    Arkadaşı banlamaya gerek yok.çünkü bazen hatalı araç denk gelebiliyor.ya da yol ve kullanım şartlarına göre

    arıza çıkabiliyor.sonuçta otomobiller mekanik ve elektronik sistemlerden oluşuyor.

    servisten çıkamayan astra,megane lar da var.sorunsuz gezenlerde.

    olaya genel bakarsak palio zaman içerisinde geliştirilmiştir.eksikleri giderilmiştir.

    ideal bir araçtır.

    @macapapazi

    Elbet 1.2 ve 16 arasında büyük performans farkı var ama 1.2 16v de yeterlidir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    @majay

    Arkadaşı banlamaya gerek yok.çünkü bazen hatalı araç denk gelebiliyor.ya da yol ve kullanım şartlarına göre

    arıza çıkabiliyor.sonuçta otomobiller mekanik ve elektronik sistemlerden oluşuyor.

    servisten çıkamayan astra,megane lar da var.sorunsuz gezenlerde.

    olaya genel bakarsak palio zaman içerisinde geliştirilmiştir.eksikleri giderilmiştir.

    ideal bir araçtır.

    @macapapazi

    Elbet 1.2 ve 16 arasında büyük performans farkı var ama 1.2 16v de yeterlidir.


    TAMAM acıklamandan sonra tepkım azaldı genelleme yapılmamalı haklısın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı:

    @macapapazi

    Elbet 1.2 ve 16 arasında büyük performans farkı var ama 1.2 16v de yeterlidir.

  • Bence 1.6 palio lpgyle ideal bir arabadır.Seri,parçası ucuz beklentileri karşılayan bir araba.Paliomu beğenmiyordum ama geçenlerde 96 model astranın stop farının 100 lira palionun 25 lira olduğunu öğrenince sevmeye başladım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Calpi84

    Bence 1.6 palio lpgyle ideal bir arabadır.Seri,parçası ucuz beklentileri karşılayan bir araba.Paliomu beğenmiyordum ama geçenlerde 96 model astranın stop farının 100 lira palionun 25 lira olduğunu öğrenince sevmeye başladım.



    evet yan aynalar orj 120 ytl opel astranın (2001 clasic)
  • Palio 1.2 tipik şehir içi arabasıdır fazla performans beklemek hayal kırıklığına neden olur söylenenin aksine abartılafcak kadar kalitesiz bir işçiliğe sahip değil acemi için ve bayalar için çok ideal bir araba

    Palio 1.4 oratalama bir performansa sahiptir benim kullangım 98 di çok fazla yakıyordu yol tutuşu sınıfındaki araçların ne ilerisinde ne gerisinde gayet tatminkar

    Palio 1.6 işte bu makina tam bir gtı katilidir inanılmaz bir performansa sahiptir bu makinayı kullanırken kaç tane bilkentli zengin züppesini ektiğimi hatırlayamıyorum çok yakar heleki basarsan ocağına incir ağacını diken tarzdan bir arabadır frenleri bu arabayı durdurmakta biraz güçlük çekmektedir bu tecrübe ile sabittir heleki bu arabaya açık hava filtre takmak kazaya davetiyedir o motor sesi ben hiç basmam diyen adamı bile gaza getirir

    Kalite olarak bu araçlar sınıfındaki bazı araçların gerisinde kalsada yinede gayet tatminkar araçlardır.

    Akıncı bu arada vites topuzları palioların harbi sorunlu kullandığım 2 palionun ikisinin de vites topuzu elimde kaldı yada sorun bendeydi :D




  • 1.4 lacağınıza 1.6 alın vergi aynı zaten performans daha iyi olur hiç olmazsa.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    2 .viteste 7000 deviri rahat geçiyorum.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: akdeveli


    "Ucuz ama kalitesiz Palio alır, cebime kalan parayı tamirciye taksit taksit veririm, peşin ödememiş olurum" da diyebilirsiniz;





    alacak olsamda almam artık bu benzetmeden sonra 10 numara bir benzetme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuci -- 5 Ekim 2007; 18:37:13 >
  • 1.6 ' lar deli sinirli motorları ile çok keyifli hızlanmaları var fiyatına göre uygun bir araç 1.4 ü tamaamen ele ya 1.6 ya 1.2
  • En yakın arkadaşım 2004 kasım ayı trafiğe çıkışlı makyajlı 2005 model Palio 1.2 16v EL kullanıyor.. Valla açıkçası gayet iyi yakıyor, performansı beklentileri karşılıyor kesinlikle iyi sayılabilir hatta, şimdiye dek sorun çıkarmadı ama arkadaşım çok titiz olmasına rağmen soyulmalar falan mevcut vites kolunda onu belirteyim.. Öyle abartı değil ama var yani onun dışında elektrikli camlardan gıcırtılı sesler geliyor, kapılar da kapanırken zorlanırmış gibi gıcırdıyor hafif, ben servise söyle bunları dedim de arkadaşım sallamaz mesela böyle şeyleri.. ama genel olarak olumlu bi model kanaatimce.. Özellikle fiyatına göre uygun yalnız yolcu havayastığı olmaması büyük ayıp..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.