Aston Martin'in kendi marka imajını daha fazla sömürmek için atmadığı takla kalmadı. Son taklası da bu saçma sapan bebek arabası projesi olmuş. Böyle yapa yapa marka imajını, prestijini ayağa düşürüyorlar, farkında değiller. 3 tane bebek arabası satışından gelecek 3 kuruşa tamah edecek kadar düşmüşse bir premium marka, artık o markanın aracı giderek cazibesini kaybeder, alınmaz olur. Aston Martin'in pazarlama departmanı bunu görmüyorsa yazık, aldıkları maaşları hak etmiyorlar demek ki. 80'li yıllarda Kawasaki motosiklet, çocuklar için gitar vb. gibi Kawasaki markalı oyuncak ürünler satışa çıkarmıştı ama orada amaç farklıydı, daha çocuk yaştayken tüketiciyi markaya bağlamak amaçlanıyordu ve gayet mantıklıydı. Bu ise tam bir saçmalık. |
_____________________________
* Din toplumları paternalisttir, ahlakı gelisemez, rasyonelleşemez ve
bireyleşemez. sekülerleşme olmadan ahlak olmaz. * Her insanın içinde bir peygamber uyuklar ve o uyandığında, dünyadaki kötülük biraz daha artar. (Emil Michel Cioran) * Yearning for the past is usually just the lament of lost youth. |