Şöyle üst düzey firmaların kullandığı makine animasyon programları nelerden geçiyor, keyshotla yapıp bitirmiyorlardır sadece sanırım? Ve sizce böyle bir videonun maliyeti ne olur? Makine tasarımları yapılmış, katı modelleri elinde olan birisine bu konseptte bir video çalışması yapılmasının maliyeti? ![]() Metso Premier™ horizontal grinding mills are customized and optimized grinding solutions built on advanced simulation tools and unmatched expertise. A Metso Premier™ horizontal grinding mill is able to meet any projects needs, even if it means creating something novel and unseen before. Learn more about the Premier™ horizontal grinding mills: https://www.metso.com/portfolio/premier-mills/ https://www.youtube.com/watch?v=92FgG_bdYl0 |
Bu Tarz Videolar Hangi Programlardan Geçiyor?



-
-
Keyshot, solidworks visualise vb programlar 15. saniyedeki görüntüyü, simülasyon parçacıklarını render yapabiliyorsa kolay.
Örneğin solidworks'te montaj + animasyon zaten yapmışlardır,
sw visualize ile direkt render alırlar ve geriye metin ekleme, vidyo birleştirme kalır.
Maliyet konusu normalde aylık maaş / 30 gün / günlük saat = saatlik ücret üzerinden hesaplanmalı
ama bu ücret işyerindeki gibi performansta çalışmanın ücreti olmalı,
evde çalışanlar kendine de vakit harcıyor ve ne kadar çalıştığını ölçmek zor oluyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi limbesh -- 16 Temmuz 2025; 16:6:42 > -
Yanıt için teşekkür ederim hocam. Evet tam olarak o kırmızı çizgi geçişleri vs yine keyshottan falan yapılabilinir mi yoksa harici baska programlara da ihtiyaç duyuluyor mu merak etmiştim. Çok klas bir video, şöyle bir şey yaptırmak istiyorum açıkçası
-
quote:
Orijinalden alıntı: Aeronautical EngineeringYanıt için teşekkür ederim hocam. Evet tam olarak o kırmızı çizgi geçişleri vs yine keyshottan falan yapılabilinir mi yoksa harici baska programlara da ihtiyaç duyuluyor mu merak etmiştim. Çok klas bir video, şöyle bir şey yaptırmak istiyorum açıkçası
SW çizim/montaj ortamını olduğu gibi keyshot veya sw visualise render programına almışlardır,
orada yapılamayacak şeyleri de, blender vb başka programda yapıp oraya eklemişlerdir.
Benzerini yapmak zamanını alır ama zor değil.
Aynı kapıya çıkan onlarca farklı yol olabilir, ellerindeki programlara göre en kolayını seçmişlerdir.
1:05'deki taşların yuvarlanması çok güzel olmuş.
Büyük çalışmalarda, yapılan aşamaların yedeğini almak lazım ve
şimdi yapılan şeyin, sonraki tüm adımlarda hata çıkartmayacağını test etmek gerekiyor
ki geriye dönüp yeniden uğraşmak zorunda kalmayasın.
Örneğin çalışmadaki aylar öncesine ait bir dosya lazım oldu
ama yedeklerin çok eskilerini silmiştim, önemli birşey olsaydı zaman kaybı olacaktı.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X