Bu hafta netgsm'e yeni taşıdım ev internetini defalarca internetim kesildi hafta içinde, dün geceden beri internet yok müşteri temsilcisine 40 dakikada bağlanamıyoruz böyle devam ederse ilk ayı doldurmadan kapatıcam gibi. |
Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (22. sayfa)






-
-
Bir yıldır poyraznet kullanıyorum çok memnunum 100 mgbit 200 TL'den kullandım geçen ay 300 TL oldu sinirsiz herhangi bir taahhüt yok ekstra ücret yok sıfır sıkıntı tavsiye ederim 👍
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 2 Yıldır Poyraz daydım, Turknet ten geçmiştim ama artık fiyat avantajı kalmayınca ve BTK Lisans ile alakalı konular gündeme gelince buraya geçtim. 2 Yıl iyi dayanmışım. Siz ilk zamanlarını görseydiniz belki yorumunuz farklı olurdu. Şuan ki Netgsm de yaşanan Genel kopmalar orada da yaşanıyordu. Ayrıca filtreleme sistemleri sebebiyle bir çok siteye giremiyordum.
Benzer sorunları Netgsm'e de rapor ettikçe düzeltileceğini umuyorum. Tabi destek ekibini ve uygulamalarını geliştirmesi için çaba göstermeleri lazım.
Ayrıca Referans ile 6 ay indirim avantajı var. Sizin diğer saydıklarınız ("sinirsiz herhangi bir taahhüt yok ekstra ücret yok") zaten hepsinde var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_runo -- 15 Eylül 2024; 14:17:21 > -
İnternet yine aynı şekilde kesildi, bakalım bu sefer ne kadar sürecek...
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Netgsm' in bu kesintiler hakkında bir açıklaması olur mu acaba?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yine kesildi, 2 gecedir 1 den sonra kesilmesi pek mantıklı gelmiyor.
Lokasyon : İstanbul - Fatih
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Gördüğüm kadarıyla pek salladıkları yok burayı... Açtığım destek kaydına bile donmedikten sonra...
Kendileri bilir... Arkadaşını getir ile gelenler arkadaşını da götürüp giderler...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu sefer 10dk civarı sürdü. Umarım böyle devam etmez.quote:
Orijinalden alıntı: _BLooDLiNe_
İnternet yine aynı şekilde kesildi, bakalım bu sefer ne kadar sürecek...
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet benim de düzeldi şuan. Sinek küçük ama mide bulandırıyor işte...
-
Yine kesildi bende şuan !!!
Gün içerisinde de kısa süreli gidip geliyor anlaşılan.
@netgsm
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_runo -- 16 Eylül 2024; 10:31:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben Mobil uygulamadan ne kadar kullandığımı görebiliyorum. Anlık güncellenmiyor ne sıklıkla güncellendiğini bilmiyorum ama güncel gibi görünüyor, tarifeler artık sınırsız olduğu için bakma gereksinimi de duymuyorum açıkçası.
Kesinti konusunda geçtiğimiz hafta 6 saat kadar bir kesinti oldu sorduğumda telekom kaynaklı gece 12'ye kadar çalışma bildirildiği söylendi ama saat 19:20 civarı internet geldi. Şimdiye kdar bunun harici kullanımlarımı etkileyecek bir kesiti olmadı. Gün içi evde değilken anlık kesintiler oluyorsa da farketmedim.
Sadece bazı sitelerde bu siteye vpn ile erişemezsiniz diye uyarı aldığım oldu çoğu bir kaç sayfa yenileme yapınca düzeldi bir tane dizi sitesi düzelmedi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambo2590 -- 16 Eylül 2024; 11:22:13 > -
Türk Telekom fiber altyapısından nasıl arkadaşlar kullanan var mı alınır mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bence sunucuları kaldırmıyor artık, abone sayısı epey arttı çünkü
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Selam , Netgsm geçişte Anne Kızlık Soyadı isteyen nadir ISS'lerden birisi olduğu için geçiş yapmamıştım. Gerekçe olarak yeni kimliğimin olmamasını göstermişlerdi. Şu an birçok servis sağlayıcının abonelik formlarına göz atıyorum netspeed dışında göremedim. Çoğunda böyle bir bilgi talep edilmiyor.
Yetkili varsa sorum şu , abonelik devir şeklinde geçiş işlemini başkası üzerinden (aile bireyi) yapabiliyor muyuz?
Normal geçişten farkı olur mu? Birde bu kızlık soyadı istenmeden geçiş olmuyor mu gerçekten?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X