< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
Eski nick : diabolical
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
Eski nick : diabolical
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Merhaba, ben de başka bir iss'ye geçmek istiyorum sizin karşılaştığınız durumlarla ben de mi karşılaşırım acaba? 2022 yılında 69.90 iken başvurmuştum sözleşme yok elimde yıllık ödeme yapmadım sizden farklı olarak... |
_____________________________
|
390 ve 105 tl fatura göndermişlerdive thh başvuru yapmıştım. thh kararı halen çıkmadı. Bugun internet kutusu bana yeni bir fatura daha göndermiş açma kapama bedeli adı altında 490 tl.. ulan zaten başka firmaadayım. neyin açma kapama bedeli.? Ben bu devletin hiçbir kurumuna zaten güvenmiyorum. hakkımızı arayacakken bile devlete sığınmaya korkuyoruz. |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
aynı durumdayım. whatsappdan yazıyorum tamam diiyp cevap vermiyorlar. burada btk nın da birşeyler yapması lazım. bu kadar çok şikayet veya thh davası varsa bir yaptrım yapmaları lazım. almışlar bir btk onayını sonrası rahat nasıl olsa diyip gelene geçene fatura çıkarmışlar. btk sitesinde internetkusutunu şikayet edecek alan bile yok. sadece isslerde büyük olan firmalar var listede. |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
whatsapp hattından , müşteri hizmetlerinden, şikayetvardan vs. heryerden darlamak lazım bunları |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Aynı sorun bende de var hocam. İnternet Kutusun'dan Netbone'ye geçiş için başvurdum ve 5 gündür hiçbir gelişme yok. WP'den de yazmıştım bunlara Churn işlemi için sıkıntı çıkarmayın diye... Edit: WP'den tekrar darladım bunları, biraz sert konuştum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilgisayarMeraklısı -- 19 Ağustos 2024; 20:4:1 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Benim başvurunun üzerinden 6 gün geçti. Netgsm'i aradım az önce; İnternet Kutusu reddetmiş bu yüzden tekrar talep iletmişler. Transfer ID verdiler, bunu İnternet Kutusuna iletin dediler. Whatsapptan yazdım İnternet Kutusuna, bakalım şimdi. "Kontrolleriniz sağlanarak en kısa süre içerisinde onay verilecektir" yazdılar, göreceğiz. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 19 Ağustos 2024; 22:46:9 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
İki ay fazla iyimser olmuş. Ben kaç defa başvuru yaptıysam yasal sınır olan 6 ayın son gününe kadar beklettiler. Comnet'te İnternet Kutusunu aratmaz hocam, keşke geçmeseydiniz < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 19 Ağustos 2024; 22:47:14 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Bugün kurtuldum kendilerinden. Darlaya darlaya ben yoruldum onlar gün içinde onaylanacaktır demekten yorulmadı. 2 kez red verdiler. 5 günün sonunda onaylandı. Bu 5 günün ilk 2 günü öylece bekledim. Ardından red gelince whatsappdan yazdım her gün, onay verilecektir şeklinde yanıtlar aldım. Böyle olacak gibi değil şikayet vara yazdım (tabi cevap verimyorlar oradan da ama insanlar görsün diye yazdım), ekşisözlükte, kendi müşteri hizmetlerini arayıp söyledim, en son da cimere yazdım. cimere dün şikayet ilettim henüz bir işlem yapılmadı ama yine de kaldırmayacağım en azından btk ya bir şekilde ulaşsın bu şikayet. bu kadar saçlığın içinde tüketici koruyan bir sistemin olmaması yüzünden böyle oluyor. bu konuda btk ya herkesin toplu bir şikayet oluşturması lazım ki bi yaptırım uygulansın. |
_____________________________
|
Bana da şunu yazmışlar; "Merhaba, sizin adınıza tarafımıza gelen aktif bir churn başvurusu bulunmamaktadır." Geçtiğim Netbone firmasına da ulaşamıyorum, 100 tl aktivasyon ücretini de ödemiştim. Geçiş yaptığım firmadan da soğudum açıkcası, 6 gündür hiçbir ses yok. Aktivasyon ücretini geri alabilme şansım var mı sizce? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Comnet te ne gibi sıkıntılar oluyor hocam. İlk bir aydayım. Kopma donma felan olmadı şimdilik. Çıkarken de sorun yaşamayız sanırım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
https://forum.donanimhaber.com/comnet-e-neden-gecmemelisiniz--159077488 https://forum.donanimhaber.com/comnet-in-yaptigina-bakin--157822832 Şöyle bir çok konu vardı, hepsini bulamadım hocam. Müşteri destek kaydı açıyor, adamlar müşterinin üyeliğini kapatarak sorunu çözüyorlar < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 20 Ağustos 2024; 16:5:55 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Kendilerine ulaşıp talep edin, whatsapp hattı falan vardır belki. Geri ödemeye yanaşmazlarsa mecburen Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapmanız gerekecek ama o da aylar sürüyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|