< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
En Uygun Tarife Teklifleri Ve Mobil Operatör Sohbetleri (2025) (368. sayfa)



-
-
Darisi basima 😀
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Amin diyeyim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet Turkcell için iyi fiyat, başka öyle bulamadım bakalım artık hayırlısı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Turkcell taahhütümün bitmesine 55 gün kaldı konuyu takibe başlayayım 😅
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şu an Vodafone ve Türk Telekom da güzel fırsat tarifeler var, son geçiş tarihi 5 Mart.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İkisinide gördüm. Vodafone a geçmen rezalet ama Telekomu çevreme sorup araştırıyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Turkcell den şaşmamak lazım parası olan macera aramasin
Benim bölgede Turkcell önde gidiyor Vodafone 2.sirada...sinirsiz smm 380 liraya geçiş yaptım vf ... Telekom hangi bölgede daha iyi ise orada kullanmak en mantıklısı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet, bölge de hangisi daha iyi ise ona geçilmesi daha sağlıklı olacaktır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
23 şubatta taahhüt yapmış Taşınana kadar Bi kaç gün oluyor. Seni bağlamaması doğal cayan ödeyecek.
Seninde caydığın 1 gün olursa o zaman da öyle diyebilecekmisin bakalım.
Tam 1 ay kullanım yapıp yapmaması da seni bağlamadığı gibi TürkTelekom u da bağlamaz.
Aynı gb faturasız tarife var mı ki daha ucuz olsun.
Tarife kullanım haklarında sadece gb yok o yüzden kimse sadece dataya bakmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konuyu anlamamışsınız siz Türk Telekom'un savunucusu falan mısınız? "Ben" derken müşterileri kastettim müşteriyi bağlamaz demek istedim. Yoksa zaten ben bir şey ödemiyorum abonesi bile değilim Türk Telekom'un. Siz insanları kandırmayı seviyorsunuz galiba ya da şu müşterileri yanıltıp yanlış tarifelere geçiren bir bayi çalışanısınız. Ama şunu bilin ki birini kandırarak veya durumunu fırsat bilerek haksız yere elde edilen bir gelir hayır getirmez. Hangi iş yapılırsa yapılsın kötüye kullanılmamalı. Genel söylüyorum bunu yalnızca size değil. Ama Türk Telekom'u bu kadar savunduğunuza göre ya fanısınız ya da müşterileri kandıran bir bayi personelisiniz. Başka bir açıklaması olamaz bunun.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Senin yanlış bilgilerine karşı gerçekleri yazınca yazdığınız gibi mi oldum şimdi .
Konuyu anlamayan alakasız cevaplar veren sizsiniz
ben olacakları yazarken siz alakasız olmayan şeyleri yazıyorsunuz .
bide üstüne üstlük iftira atıyorsunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Söylediklerim yanlış değildi. Yanlış olsa bile kendi düşüncelerim. 101 TL'lik cayma bedelinin birkaç günlük kullanım için abartılı olduğunu söyledim sadece. Ben böyle dedim diye Türk Telekom cayma bedelini düşürmeyecek. Böyle köklü bir firmaya böyle bir şeyi yakıştıramadım sadece. Sizin hemen savunma moduna geçmeniz gereksizdi. Üstelik samimi olmadığınız birine "sen" diye hitap etmek de hoş değil. Kaliteniz ortada. Bu kadar tepki verdiğinize göre dediklerim doğruymuş. Müşteriyi kandırıp yanlış tarifeye geçiren bayi personeli olma ihtimaliniz yüksek gibi görünüyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hala 1 kaç günlük kullanım dediğinize göre
Okuduğunu anlamadan yorum yapan birisiniz
Kendi kendinize benim ne yaptığımla ilgili tahminde bulunmaya çalışıp başaramıyorsunuz .
Siz kendi çapınızda öyle düşünebilirsiniz .
hem bana iftira atıyorsunuz hemde bilmediğiniz konularda yorum yapıyorsunuz .
Ben sadece olacakları söylüyorum .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başvuru 4 gün önce yapılmış olabilir ama hat birkaç gündür aktif. Diğer operatörden geçiş yapılmadan nasıl Türk Telekom'daki paket kullanılabilir? Ben kullanımı gününü söylüyorum taahhütün yapıldığı tarihi değil. İftira atmıyorum size böyle savunma moduna geçtiğiniz için ya Türk Telekom fanısınız ya da müşterileri kandıran bir bayi personelisiniz dedim. Öyle olmayabilir yani. Ben bilemem sizin kim olduğunuzu belki normal bir müşterisiniz sadece. Hiçbir operatörü ℅100 savunmak zorunda değilsiniz. Ben de savunmuyorum mesela her operatörün kendine göre bir eksikliği var. Yarın Vodafone bana mantıklı gelmez Turkcell'e geri dönerim. Fan olmama gerek yok. Turkcell de Türk Telekom da Vodafone da babamın şirketi değil sonuçta.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ortada başvuru falan yok olmayan birşeyler hayal dünyanızdan mı çıkarıyorsunuz
23 şubatta beri aktif kullanılan 1 hat var ortada taşınana kadar da kullanım sağlanacak faturasının ne zaman ve nasıl çıkacağını yazmama rağmen hala 1 kaç gün diyorsunuz
İftira atmıyorsunuz da yazdığınız yorumlarda ki şöylesiniz milleti yanlış tarifeye geçişten Bayi çalışanısınız diye hayal dünyanızdan mı uyduruyorsun peki. Gerçekleri ve olacakları yazınca savunmuş mu oldum
Sizde bilmediğiniz şeyler hakkında yorum Yazınca ne oldunuz kendinizde birşey bulun o zaman tam olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X