Şimdi Ara

Cupra Formentor ANA KONU (90. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.814
Cevap
131
Favori
224.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • parabol83 P kullanıcısına yanıt

    Evet oyleymis malesef. Dun 1-2 yasinda A4’ten de benzer sesi duydum trafikte. Balata tozlarini sert fren yaparak gecici olarak temizleyebilirsiniz dendi serviste ama kalici bir cozum yok gibi duruyor.


    Cok sinir bozucu gercekten arac ciyak ciyak otuyor 😅

  • Of Monsters and Men kullanıcısına yanıt

    ABD audi fren sesi için yayınlanan teknik bülten. Bir kaç tane daha var farklı belge var. Audi brake technical bulletin aratırsanız çıkıyor. Benzer şeyleri söylüyor hepsini denedim ama işe yaramıyor. Hepsi işe yaramaz ise 12 ay içinde fren balataları garantiden değiştirin diyor. Bunu da denedim ancak türkiyede distribütor garantiye sokmadı.

  • Merhaba,

    Bazı trim ve balata seslerinin ortak çözümü için aşağıdaki linki inceleyebilirsiniz. Firmanın diğer ürünlerini de uzun süredir kullanıyorum ve gayet memnunum.

    Lütfen, ‘bu ürünleri kullanırsanız yaşadığınız sorunları kesinlikle çözer’ gibi bir anlam çıkmasın, sadece ben kullandım/kullanıyorum ve memnuniyetimi belirtiyorum. Link örnektir, diğer satıcı firmalarda da dönem dönem uygun fiyatlar bulunabiliyor, karşılaştırarak almakta fayda var.


    https://www.hepsiburada.com/ulchem-silikon-sprey-balata-temizleyici-sprey-500-ml-pm-HB00001CI9I2


    Sağlıklı sürüşler




  • .
  • Merhaba herkese.. Bende dün itibariyle Formentor ailesine katılmış bulunuyorum.


    2. el 238 Km de aracı 1.750.ooo bedelle aldım. jelatinlerini ben söktüm.


    360 kamera da falan gözüm yok ta.. arka kamera olmaması canımı birazcık sıktı.


    garantiyi bozmadan kocaeli sakarya yada ist. anadolu yakasında orginal ve performanslı kamera nerede taktırabilirim ?


    Bunun yanında tavsiye edeceğiniz , mutlaka olmalı dediğiniz aksesuar donanım vs var mı ?


    Cevap yazan arkadaşlara şimdiden teşekkürü bir borç bilirim  

  • Xyzwq X kullanıcısına yanıt

    - Kaput altı izolasyon alınabilir henüz ben de almadım.


    - kodlama ile birçok özellik açılıyor ama aracın elektriksel donanımında (sunroff) kronik hatası var bu sebeple garanti içinde bu kodlamayı tercih etmedim ben henüz. garanti bitince kodlanabilir.




    - Şuan 1850ye sıfırını veriyorlar bayilerde, geri görüş kamerası var içinde. ve 200bin sıfır yada 300bin 1,59 faizle kredi var. Enflasyon %70lerde, enflasyonla krediyi karşılaştırıldıgında ~100-120bin TL hibe etmiş gibi oluyor satın alan kişiye. Sizin fiyata sıfırı denk geliyor. Biraz yüksek geldi fiyat. Hayırlı olsun.

  • parabol83 P kullanıcısına yanıt

    ben maalesef 1913 tl den aşağı bir fiyat bulamadım :(

  • Xyzwq X kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Aracınızı iyi günlerde kullanın.

    Tam donanımını bilmediğim için fiyat yorumu yapamıyorum.

    Geri görüş kamerası kolay uygulanır, İstanbul’daki arkadaşlar adres konusunda yardımcı olacaklardır.

    Aracın 2023 model olduğunu tahmin ederek bucket koltuklu geldiğini düşünüyorum. Onun haricinde bence olmazsa olmaz donanım ileri sürüş destek paketi, var olduğunu ümit ediyorum. Beats şu anki aracımda var, önceki aracımda da vardı. Benim beklentilerimin altında olduğu için olsa da olur, olmasa da… Matrix far keşke olsaydı, bence o da önemli ama şu durumda yapılacak bir şey yok.

    Paspas, ekran koruyucu, bagaj havuzu gibi ihtiyaçlar olursa ayrıca konuşuruz.

    Ufak tefek sorunlar sizi üzmesin, olabilir, hepsi yetkili servis tarafından çözülecek şeyler.

    Sağlıklı sürüşler,
  • Tyrell T kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Anladığım kadarıyla 2nci formentor aracınız benim de öyle öncekinde eski sürüm kaynaklı yazılımsal sorunlar mevcuttu. 2022 modeldi. Şimdiki aracım henüz 4 aylık 2024 model. Fabrikasyon üretim hatası çıktı ben burada da paylaştım Facebook Cupra Türkiye sayfasında da paylaştım. Ufak tefek sorun diye söylendi bana da Başaran Antalya tarafından hallederiz dendi sol arka kabin içi lambası kendi kendine yanıyor ve dokunmatiği çalışmıyordu. Sorunu düzelttiler ama bana ne süreçle alakalı bilgi verildi ne de yapılan işlemle alakalı hep kendim uğraştım bilgi almak için. Sonuçta çözüldü mü evet ama bu sefer de aracımın iç plastiklerine ciddi zarar verdiler her yeri çizik içindeydi. Elimde görüntülerim de var a-b-c sütunları hep çizmişler. Sonrada biz yapmadık oldu araç daha 359 kmde mi neydi siz düşünün. Parçasını değiştirin diyorum bana diyorlar ki parçası üretilmiyor parça kodu bile yok. Ben Doğuş’a şikayet ettim onlar bile dedi ki orayla muhattap olmayın gereken aksiyonu biz alacağız. Sonuç ne mi oldu 6.000 TL küsür parayla kendi çabamla parçaların kodlarını bulup Alvin Antalya servisinden sipariş verdim çoğu İspanyadan geldi kısa sürede sağolsunlar kendi tanıdığıma sırf servise güvenemediğim için montaj yaptırdım ne çizildi ne de klips kırıldı. Çıkan parçalar da klipsleri bile kırmışlar. Benim iznim rızam ve bilgim olmadan işlem yapıldı.

    Ufak tefek sorunlar malesef bir takım işinin ehli olmayan yetkili servislerde dahi daha büyük sorunlara neden oluyor. Üstelik aracımın içinde vites arkası tuş takımı da çizik tornavida gezdirdikleri için parça kodu var ama inanın servise gidip trim ustasına yaptırmaya çekinir oldum. Araç 1.750 km de Alanya’dan bu sorunlar için 4 kere git gel yaptım 1.000 km’si oradan oldu. Üstelik ne mi oldu servis girişinde yerde yabancı madde varmış aracım kaydı masa gibi bir yere çarptım. Yine de sakin davrandım saygılı davrandım. Yok tampon sökülecek dendi ben gerek yok dedim sadece ön spoyler hasar aldı sonra tampon sökülmesine gerek olmadı veznede kendilerindeki iş emrinde tampon söküldü takıldı yazmamasına rağmen bana verilen faturaya eklemişler ve parasını almışlar ama sökülen tampon yok sadece alt spoyler var güler misiniz ağlar mısınız? Helal mi şimdi bu olanlar? Yazılım güncellemesi yaptırmak istedim aracımın bütün yazılımını çöktürdüler SOS sistemi dahil yazılım yok dendi sonra ben araştırmalarımı söyledim ve başka cupra’dan örnek verdim sonra tamam yapalım dediler sorunlarım çözüldü ama faturaya yansımadı bir nevi kayıt dışı yapılmış oldu. Benim şikayetlerim içinde randevu sürecinde taleplerimde yer aldı o kadar. Bu yazımı okuyan olursa ricam bildiğiniz güvendiğiniz cupra özelinde bilgisi deneyimi olan trim ustasından mekaniğine yetkili servis önerilerini bekliyorum. Korkmadan götürebileceğim elbet işinin ehli yetkili servisler vardır.

    Saygılarımla




  • Ybyb007 Y kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Antalya Başaran servis konusunda bence de iyi değil. Benim de cam tavan modülü değişimi sonrası araçta ciddi trim sesi gelmeye başladı. Yapılan işlemlerle ilgili servis danışmanı da pek bilgi sahibi değildi maalesef. Parça değişmedi diyor, bakıyorsun değişim yapılmış vb.


    Antalya'da tek olunca da böyle rahat oluyorlar maalesef. Bildiğim kadarıyla Alvin de Başaran'ın.


    Buna ek olarak ben Cupra/Doğuş Oto müşteri hizmetlerinde de bir kere işimin çözüldüğünü görmedim, dönüş bile yapmıyorlar çoğu zaman, enteresan.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yabansı -- 24 Mayıs 2024; 13:51:6 >
  • Yabansı kullanıcısına yanıt
    Size de geçmiş olsun. Dediğiniz gibi kendilerini tek olarak görüyorlar bana göre de servis danışmanından ustalarına isimlerini anmayacağım hiç bilgi sahibi değiller zaten servis sonrasında telefonda SOS kırmızı yanıp sönüyor diye konuşmamız oldu beni o şekilde yolda düzelir diye servisten yollamışlardı Cupra Yol Yardımı böyle bir şeyi nasıl yaparlar dedi tekrar yönlendirmeden önce ben telefonda sert ama net konuştum ustasına meğerse yazılımı çökertmişler zaten multimedya saçmalaya başlamıştı yazılım güncellemesi ve SOS tekrar kalibresiyle sorun çözüldü. Arabamı rezil ettiler sonra da serviste karşıma ustayı getirin bana izah etsin nasıl bunları yapabildi diyorum usta karşıma çıkamıyor. Ortada yok. Satış danışmanına söylüyorum böyle kullanın diyor bana şaka gibi sonra arıyorum telefonumu geri çeviriyor yüzüne söyleyince de elim çarptı diyor inanılır gibi değil. Üstelik bana fahiş fiyattan satmışlar aracı bir de diyor ki her yerde aynı tek fiyat belki de en pahalı alanlardan biriyimdir sonrada neymiş ikinci bir indirim gelmiş. Başka bir arkadaşım da Ankara Doğuş’tan fiyat aldı arada 40.000 TL fark var. Ben kesinlikle önermiyorum. Araç özelinde aman aman sorunum yok ama böyle bir sistemi ben kabul etmiyorum.

    Hayatımdaki en kötü tecrübeydi ve evet trim sesleri bende de gelmeye başlamıştı tanıdığıma baktırdım söktükleri parçaları oturtmamışlar plastikler sürtüyor bir baktık ki klipsler kırılmış yeniledik şuan sadece sağ üst b sütundan bir miktar geliyor o da her zaman değil çoğu sorunu çözdüm ufak tefek kozmetik içeride çizikler var plastiklerde o kadar. Önceki halini görseniz aracın içini çizik dolu bir de biz yapmadık oldu. İnanın çoğu kişinin psikoloji kaldırmaz. Doğuş’a ben durumu defalarca ilettim ve sağolsunlar ilgilendiler. Gereken aksiyonu almışlardır diye düşünüyorum. Kendileri dahi hayret içersinde kaldılar özellikle aracın parçaları yok Doğuş’ta böyle demiş diyince bu mümkün değil başka yetkili servise yönelin denildi ben de dediğiniz gibi Alvin’e yöneldim son derece ilgili alakalılardı belki de haber gitti Doğuş’tan bilemiyorum eğer öyleyse teşekkür ederim tabiki yedek parça kısmı için söylüyorum çünkü güvenip montaj yaptıramadım.

    Ankara olsun İstanbul olsun veya başka illerden işinin ehli deneyimli yetkili servis bilen varsa paylaşabilir. Sonuçta sadece bakımdan bakıma gidilmiyor. Şimdiden teşekkürler




  • Cupra Formentor sahibiyim. Aracım 300km de olmasına rağmen bir yılı doldurduğu için servise aracımı bıraktım. Gün içinde aradılar. Motor tarafındaki yazılım güncellemesini yaparlarken sorun oluşmuş. Aracım marş basmıyormuş. Nadirde olsa karşılaştıkları bir problemmiş. Üreticiyle görüşmüşler.Kontrol ünitesi değişmesi gerekebiliyormuş.


    Canımız sıkıldı. 300km deki sıfır araç sorunu yokken servise götürdük.Ve sonrasında başımıza gelenler ...İkame araç teklif ettiler.Beklemedeyiz.


    Bu tarz problemle karşılaşan var mı ? Hangi parça değişiyor onuda anlayamadım.Sök tak aracta sorun olur mu acaba..

  • Ybyb007 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle yaşadığınız tatsız durumlar için üzüldüm, geçmiş olsun.

    Benim de ilk aracım 2022 modeldi. Son 13 senedir fiyat sebebiyle Başaran’dan VAG araç almadım, almıyorum. Bu aracı da oradan almadım. Her sorduğumda aynı terane, detaya girmek istemiyorum. Servis konusunda da tanıdıklarımın, arkadaşlarımın yaşadıkları deneyimler var, Başaran’dan mecbur kalmazsam servis hizmeti almayı düşünmüyorum.

    Senelerdir Kare Oto’ya gidiyorum, memnunum ama kafamdaki gibi mi, tamamen evet diyemem. Bu da tamamen genç personelin iyi niyetli ama yetersiz olmasından kaynaklanıyor.

    Sizin durumunuz da işte bu yetersizlikten, tecrübesizlikten, eğitimsizlikten kaynaklanıyor; servis de bu tip işlemlerin hiçbirinde sorumluluk almıyor, yapılan işin arkasında durmuyor. Şu yazdıklarınızın acaba hangisi işinin ehli, eğitimli, özenli insanın yapacağı işlerdir? Ben dışarıda aracı komple PPF kaplattım, tertemiz söküldü, takıldı. Ha, olur, bir klips kırılır, yenisi takılır ama o kadar, ötesi olmamalı.

    Servislerin durumuyla ilgili yakında Doğuş Otomotiv’e ayrıntılı bir e-mail göndereceğim. Satış konusunda, zaten her zaman Antalya’daki bayi İstanbul’dan, Ankara’dan, İzmir’den yüksek fiyat veriyor, dışarı gitmek istemeyen kullanıcı aracı alıyor, ben almamayı tercih ediyorum.
    Servis konusunda ise, eksik hizmet vermesi kabul edilemez, üstelik ücreti de zaten emsallerine göre uygun da değil.




  • Tyrell T kullanıcısına yanıt
    Süper açıklayıcı olmuş teşekkür ederim. Antalya bölgesinde olmamız denk geldi sizinle ben de acı bir şekilde tecrübe ettim malesef normalde Doğuş Ankara’dan alırdım ama bu sefer Antalya bölgesinde olunca Başaran’ı tercih ettim ne yazık ki. Benim aracım da komple ppf kaplı dediğiniz gibi söküldü takıldı tertemiz işçilik çıkardılar tabii benim tanıdığım aynı zamanda işlerinin ehli titiz çalışıyorlar. Kare Oto’yu deneyimlemedim hiç ama dediğiniz gibi ben de Başaran’dan araç almayacağım bundan sonra benim araca yönelik pek fazla sorunum yok dediğiniz ufak tefek sorunları bu denli büyütüp sanki müşteriyi kendilerine mecbur bırakmaları sorun yaratıyor.

    Değiştirmek istediğim 3’lü tuş takımı yani elektronik park freni, autohold ve kilit tuşu bu tek parça halinde elimde parça kodu da var. Niye dışarıda yaptırmaya çekiniyorum çünkü orta konsol hassas bir nokta ama Antalyadaki servislere de güvenim kalmadı ya Doğuş veya en az onlar kadar iyi Ankara veya İstanbul da olan yetkili servislere götüreceğim yada orası öyle kalacak sorun hiç deforme olmasın çizilmesin değil ağırıma giden ne biliyor musunuz aracın kmsi daha 359 mu ne bayiden çıkalı 3 hafta olmuş deneyimsiz biri geliyor üzerinde tornavida gezdiriyor hiçbir önlem yok emin olun benim yerimde başkası olsa belki de sinir krizi geçirirdi yine de soğukkanlı davrandım tabii elimden geleni yaptım yine de Doğuş’a ulaştırdım konuyu.

    Ben 2018 model golf rline aracıma dışarıda neler neler yaptırdım bir çok orijinal özellik kattım aracın içinde sökülmeyen yeri kalmadı satarken de söyledim ilgili bir arkadaştı gönül rahatlığıyla verdim. Servis müdürüyle konuşmak istiyorum ortada yok ustabaşı gelsin izah etsin diyorum karşıma çıkmıyor. Ben hakkımı helal etmiyorum.

    Doğuş’tan bir yetkili beni aradı o zaman ben durumu detaylı anlattım kendisi dahi şaşırdı. Bu konuyla Doğuş ciddi ilgilendi önemsediler açıkçası birkaç kere konuşmamız oldu kendileriyle sıfır bir araca yetkili servislerinde bu kadar zarar verilip bilgisizce hareket edilmesine anlam veremediler. Hele parçası yok üretilmiyormuş siz de öyle söylemişsiniz diyince hiç hoş karşılamadılar durumu ve işin komiği ne biliyor musunuz 5 parçanın 2si Doğuş İstanbul deposundan çıktı 3’ü İspanyadan geldi. İnanılmaz yalanlar söylendi. Umarım Doğuş tarafından gereken aksiyon alınmıştır açıkçası böyle çalışanlar Antalya’nin en büyük volkswagen grubu servisi Başaran’a hiç yakışmıyor.

    Aracıyla alakalı yedek parçadan parça kodu ihtiyacı olan olursa buna aksesuarlar dahil parça kodu paylaşımında yardımcı olurum. Zaten uzun yıllardır vag araçlarını kullanıyorum ama araştıra araştıra cupra uzmanı oldum desem yalan olmaz.




  • Arkadaşlar yakın zamanda bakım yaptıran oldu mu fiyat olarak ne ödediniz? Haftaya yaptıracağım 11.500 tl dedi Denizli Batı otomotiv. Sunroof bakımı dahil araç 6500 km de
  • jasonjustice kullanıcısına yanıt

    Detaylı bir mail hazırladım. info@ iletişim@ doğuş oto ve cupraya mail gönderdim;


    XX XXX XX6 plakalı 2023 model Cupra Formentor aracımı, 300 km’de ve hiçbir sorunu olmadan yıllık bakım için 24 Mayıs 2024 sabah saatlerinde Doğuş Oto Kartal servisinize bıraktım.Sonrasında servis danışmanı güün içinde teslim alabileceğimi belirttiğiniz aracımla ilgili saat 15:00 civarında tarafıma ulaşılarak yazılım güncellemesi sırasında bir sorun yaşandığı ve aracın marş basmadığı bildirildi. Ayrıca, motor tarafındaki yazılım güncellemesi yapılırken nadir de olsa karşılaşılan bu problemin aracımda meydana geldiği, üreticiyle görüşmeler sonucu kontrol ünitesinin değişmesi gerekebileceği bilgisi paylaşıldı.


    Sıfır sorunsuz aracımı servise bıraktığımda böyle bir sorunla karşılaşmak beni son derece üzmüştür. Bu durum hem maddi hem de manevi olarak mağduriyet yaşamama sebep olmuştur. Aracımın bu hale gelmesi tamamen servisinizde yapılan işlemler sırasında gerçekleşmiş olup, bu durumun benim sorumluluğumda olmadığını belirtmek isterim.


    Bu konuda başka müşterilerinizin de benzer bir problem yaşayıp yaşamadığını merak ediyorum. Hangi parçanın değişmesi gerektiği konusunda da net bir bilgi almak istiyorum. Kontrol ünitesinin değiştirilmesi sürecinde araçta başka sorunların, özellikle trim seslerinin oluşmasından endişe duyuyorum. Sıfır araç almamızın en büyük sebeplerinden biri, aracın fabrika çıkışı orijinal haliyle sorunsuz olmasıdır ve bu durumun bozulmasını istemiyorum.


    Yaşanan bu mağduriyetin giderilmesi ve aracımın en kısa sürede eski haline getirilmesi için gerekli işlemlerin titizlikle yapılmasını talep ediyorum. Ayrıca, bu süreçte yaşadığım mağduriyetin telafisi için tarafıma gerekli bilgilendirmenin yapılmasını ve olası çözüm önerilerinizin iletilmesini rica ederim.


    Konu ile ilgili yaşanacak tüm gelişmeler hakkında tarafıma ivedilikle bilgi verilmesini bekliyorum. Gösterdiğiniz ilgi ve anlayış için şimdiden teşekkür ederim.





  • jasonjustice kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun, üzüldüm gerçekten. Sizinki çok ağır olmuş umarım sonuç alırsınız. Tarafınıza detaylı bilgi verilmesini özellikle her defasında talep edin bir de size güncelleme öncesi olası bir riski var mı diye söylediler mi veya siz mi talep ettiniz onlar kendileri gerek gördü de mi yaptılar güncellemeyi acaba umarım sorunsuz hallolur. Bazen bazı servisler müşteri talebidir diye belirtiyorlar sorumluluktan kaçmak için imza attırıyorlar ama onlar güncellemeyi size sormadan gerek görüp yaptılarsa sizin içiniz rahat olsun tabii acı bir tecrübe onu anlıyorum. Yalnız titizlikle takip edin eğer sorun tamamıyla çözülmezse sesinizi duyurun böyle bir durum asla kabul edilemez. Bir de araç 300 km 2023 model diyorsunuz sanırım kullanılmıyor umarım araçta fabrikasyon bir hata yoktur da üstüne denk gelmemiştir. Garanti meselesi olmasa inanın çoğu kullanıcı götürmez yetkili servise ama işte orijinal olsun yetkili servis baksın mantığındayız hepimiz ben dahil mecbur kalıyoruz. Süreçle ilgili bilgilendirin buradan olsun Facebook grupları var oralardan olsun destek olunur elbet. Eğer sorunsuz çözülürse en fazla servis kaydına yansır satarken söylersiniz araç içinde bir yer sökmeyeceklerse trim sesi oluşmaz ama Cupra da belli bir süre sonra trim sesleri kaçınılmaz oluyor Seat altyapılı olduğu için sadece sökülünce biraz daha erken oluyor. Canınızı sıkmayın diyeceğim de ben de sizinki kadar olmasa da ne yaşadığımı biliyorum en kısa zamanda çözülür umarım.




  • Ybyb007 Y kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler iyi dilekleriniz için.


    Servise aracımı götürdüğümde onlar bana motor ve sanzıman için güncel yazılım geldiğini onu yükleyeceklerini ilettiler.Ben Multimedya kısmında güncelleme istedim.Onu da Seat onay vermezse yapamadıklarını belirttiler.Seat a bir sebep belirtip yaptırabiliryorlarmış.


    Ben motor kısmında bir güncelleme istemedim.Onlar bülten yayınlandığını yapılması gerektiğini ilettiler.


    Beklemedeyiz. Pazartesi günü düzgün bir açıklama gelir umarım.

  • 
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.