|
Bu metinden abonenin iletişiminde sorun olduğunu nereden çıkardınız hocam? Abone yasal haklarını kullanacağını söylemiş ki sonuna kadar haklı, zaten telekom kaynaklı bir sorun varsa bu durumun en başında abone sorununu ilk bildirdiğinde sağlayıcının sorunun üstüne gidip, özellikle abonenin istemediği kurulum için ayrıca para istemeyip telekoma tekrar bildirimde bulunması en azından söylemesi gerekiyordu. Abonenin isteği de zaten portunun kendi kutusunda olması. Bu kadar basit bir durumu bu şekilde büyütüp abonenin sorununa çözümle yaklaşmadıktan sonra abonenin haklarını arayamamasını sağlamak ikiyüzlülükten öte bir davranış değil bence. Bu arada ekleyeyim abonenin iletişiminin üstteki gibi olduğunu düşünerek bu yorumu yaptım. Eğer abonenin farklı bir davranışı varsa bile yapılması gereken sadece aboneliğin iptal edilmesiydi. Haklarını arayamamasını sağlamak apayrı bir durum ve bence hiç etik değil. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler

önceki

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






