Şimdi Ara

SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU) (53. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.452
Cevap
225
Favori
460.834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 75" S95B piyasaya çıkar mı bigisi olan var mı acaba ?

  • Brewmaster kullanıcısına yanıt

    Seneye gelicek

  • Affınıza sığınarak söylüyorum bu konudaki yazışmalar beni çok rahatsız ediyor. Bir marka fanatikliği almış başını gidiyor. X markayı kendi soyadıymışçasına savunan insanları okudukça şaşkınlığım artıyor. Yaşlar kaç bilmiyorum ama eli kalem tutabilen, iki kelimeyi bir araya getirebilecek eğitimdeki insanların, elektronik markalarının birer neferiymişçesine fanatikleşmesini çok normal bulmuyorum. Kimisi buraya Samsung kötülemeye geliyor, diğeri hakaret ediyor. İlkokulda terk edilmesi gereken alışkanlıklarla insanlar birbirine giriyor. Markalar, cihazlar sizin köleniz, siz onların kölesi değilsiniz. Ayrıca bir insana bir ürünü satın aldıktan sonra akıl vermek dünyanın en anlamsız şeyi. Keşke şunu alsaydın, 3 daha verip bunu alsaydın, bunu alan bilmemneler de var gibi faydasız/abuk yorumlar en fazla kullanan kişiyi üzer başka da bir işe yaramaz.


    Konu sahibi sayın @RNNN 'ye de naçizane bir tavsiyem olacak, burada samsung oledlerle, qled'ler veya başka markaların modelleriyle yapılan karşılaştırmalar, tv'leri kıyaslamak ve almak isteyen kullanıcılar için referans olabilir. Misal ben s95b alırken samsung qled/oled karşılaştırmalarını çok aradım hemen hepsi yabancı kaynaklardı. Büyük ihtimal bize yeni geldiği için. En sonunda plazma görüntüsüne alışkın olduğum için veya qled'lerin motion özelliklerini çok tatmin edici bulmadığımdan oled'de karar kıldım. Artı fiyat cazipti. Yani başka marka modellerin burada isminin geçmesi o kadar da korkutucu bir şey değil fikrindeyim. Yeter ki körü körüne fanatizm yapılmasın.





  • Tv olayında ezeli dövüş ve fanatiklik resmen konsol savaşı veya pc deki cpu-gpu savaşına dönmüş SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU) 

  • Bunlarda mini led


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qn90 95ve s95b cok begendigim modeller ama bu kadar para varmisken bir imax te olsun istiyor insan.bu teknoloji tum modellerde olsun isterdik ama bu nedenle tcl yi almak daha mantikli olacak benim icin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tv fiyat performans liginde ki tüm tv lerler tabi ki karşılaştırılacak on yıllardır diğer tüm flagship tv konularında olduğu gibi. Burası bir tv modelinin gelinip “ah ne güzel ah ne harika bir tv” ya da “bakın bugün nasıl harika bir yönünü keşfettim” diye yazılacak bir kutsama yeri olamaz…

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baris007 B kullanıcısına yanıt

    Disney + da imax filmler var zaten normal TV de izlenebiliyor


    SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU)
  • devmanetihad kullanıcısına yanıt

    Evet aciliyor izleniyor ama imax ozelligini alabilmen icin tvde imax ozelligi olmasi lazim. Ayni atmos sesi alabilmek icin tv de ve ses sistemde atmos desteklemesi gibi.senin dedigin gibi olsaydi her tvde imax olurdu veya hic olmazdi.bazi modeller imax destekliyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baris007 -- 23 Ekim 2022; 17:37:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baris007 B kullanıcısına yanıt

    IMAX özelliği hangi TV’lerde var?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ginga Bishounen kullanıcısına yanıt

    Suan icin sony philips tcl


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S95B'lerde yanma problemi ne durumda, şu ana kadar sorun yaşayan oldu mu? Ben uzun süreli TV izleme için kullanmayacağım, arada ev sineması, PC'ye bağlayıp oyun vs. için kullanacağım.

    Bu durumda pek sorun olmaması lazım ama yine de insan düşünüyor.

  • Vain kullanıcısına yanıt
    hocam bu dusunmen bile bu tv yi almaman icin fazlasiyla yeterli bir nedendir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Vain kullanıcısına yanıt

    Tüm OLED panele sahip televizyonlarda az veya çok yanma riski bulunmaktadır. Bu marka bağımsız panelin doğasından ötürü böyledir. Henüz hiçbir firma ürettiği OLED panele uzun bir süre (mesela 5-10 yıl) yanmama garantisi verememektedir. Aynı şekilde hiç bir uzman da bu OLED panel asla yanmaz diyemez, diyene de inanmayın, ya bilmiyordur, ya da yalan söylüyordur.


    Aslında çok nadiren üzerinde konuşulan konu, bizim TV kullanım tarzımıza göre TV seçmemiz gerekliliğidir.


    Mesela; sabah TV'yi açıp yatana kadar TV açık kalanlar için OLED doğru bir tercih değildir. Eğer gün içinde kısıtlı bir sürede, -mesela, geceleri 3-4 saat film izlemek için- TV kullanıyor iseniz OLED panel düşünebilirsiniz, çünkü yanma riskini "azaltırsınız", ayrıca OLED ekranların görüntü kalitesi geceleri veya ortam ışığı az iken oldukça doyurucudur ve TV izleme açısı da geniştir, kenar açılardan kalabalık bir aile görüntü kaybı yaşamadan TV izleyebilir.


    TV'yi uzun süre açık tutuyorsanız, TV sabah açılıp yatmadan önce kapatılıyor ise, gündüz ışıklı bir ortamda TV seyrediliyor ise OLED yerine LED veya güncel teknoloji ile mini-LED daha uygun bir tercih olacaktır.





  • Merhaba, öncelikle cevabınız için teşekkürler.

    Günde 3-4 saat bile olmayacak muhtemelen, bazı günler hiç açılmayacak. Haftada izlersem 3-4 film izlerim o da maksimum.

    Bunlar yeni nesil QD-OLED olduğu için bu model ve Sony A95k özelinde sormuştum aslında bu soruyu. Çıkalı da bir süre geçti, problem

    yaşayan olmuştur belki diye.

    Günlük az kullanılacağına güvenip almak istiyorum açıkcası çünkü yanma riskini saymazsak OLED kadar sorunsuz görüntü verebilen panel

    yok gibi, Ipad Pro 12.9" kullanıyorum ve mini led ekranı ufak boyutta da olsa deneyimleyebildim. Full siyah görüntüdeyken ufak nesnelerin

    etrafında ışık haresi(holo) oluşuyor malesef, QN90 serisini de düşünüyorum açıkcası QLED/Miniled model olarak ama bu tip problem tüm miniled ekranlarda var mı bilmiyorum.

    Ama mesela ipad'in ekranını baz alırsak HDR performansı müthiş, yorumlarda kimisi de demiş ki HDR konusunda miniled ekranlar daha iyi.

    65" QN90B ve bu S95B arasında 4-5k farkediyor ki bu tvlerin fiyatını düşününce fark verilmeyecek kadar değil. Ama önemli olan amaca uygun olarak performans.

    Miniled olan QN90B mesela HDR açısından daha avantajlıysa o da tercihim olabilir. Burada önemli olan HDR parlaklığının 1600nit ve üstü olması sanırım, çünkü düşük seviye cihazlarda HDR olsa bile hissedilmiyor.





  • Aah ah lg neydi günahın senin 10 yıl sana yanık necmi muamelesi yaptılar… şimdi ne güzel “kullanım amacınız önemliler, dikkatli kullanımda sorun olmazlar, oled mucizesinin doğasında var bunlar” havada uçuşuyor. Ahh üvey evlat lg yazık ettiler sana:))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ptolomeo -- 26 Ekim 2022; 12:23:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ptolomeo kullanıcısına yanıt

    Okuduklarınızı daha dikkatlice ve tekrar okuyunuz!


    1. "dikkatli kullanımda sorun olmazlar" demedim, "Eğer gün içinde kısıtlı bir sürede, -mesela, geceleri 3-4 saat film izlemek için- TV kullanıyor iseniz OLED panel düşünebilirsiniz, çünkü yanma riskini "azaltırsınız"" dedim. "Sorun olmaz" değil "yanma riskini "azaltırsınız" dedim. Yani "yanma riski tüm OLED panellerde az olsa da devam ediyor".
    2. "oled mucizesinin doğasında var bunlar" demedim "mucize" lafını kendiniz uydurdunuz. Tam tersine "Tüm OLED panele sahip televizyonlarda az veya çok yanma riski bulunmaktadır." diyerek bunun bir mucize olmadığını ve aslında az veya çok yanma riski olduğunu ifade ettim, bu tür riskler taşıyan ürünler "mucize" ürün olamazlar!
    3. Ayrıca yaptığım yorumda asla marka ismi geçmiyor. Ne Samsung, ne LG, ne Sony, Ne de başka markaların adını etmedim. Anlaşılan o ki, sizin LG ile ilgili bir kuyruk acınız var.  


    Ayrıca, alttaki konu ile ilgili hiçbir yorum yapmadığınızı görüyorum. Bari bir kerecikte LG mağdurlarının yanında olun, böyle körü körüne LG'yi övmeyi bırakın!


    https://forum.donanimhaber.com/lg-turkiye-nin-yasa-tanimaz-tavri-ve-haklariniz--154157616


    O konu altına mağduriyetlerini yazmış onlarca (belki gerçek dünyada yüzlerce, binlerce) LG mağduru size göre yalancı mı yoksa?



    Adem Helvacıyoutube
    Vaillant Strateji Geliştirme Yöneticisi ve aynı zamanda Donanımhaber Forumundan eski bir yönetici dostumuz olan sevgili Savaş Parlak'ın satın aldığı LG 77CX serisi OLED televizyonunun panelinde meydana gelen arıza sonrası LG Türkiye nin müşteri hizmetleri anlamında tüketiciye olan yaklaşımı, bakış açısı, kasıtlı çözümsüzlük yoluna gitmeleri, Yasa ve Yönetmelikleri tanımamaları, tüketiciyi zorla onarıma yönlendirmeleri ve yine yönetmelikte açıkça ifade edilmiş olan ''20 İş günü içerisinde sorunu çözemezsen tüketiciye seçimlik hakları doğar'' ilkesini görmezden gelmiş ve bilinçli, kasıtlı şekilde bir yıldırma politikası uygulamıştır. Tüm bunlar yetmezmiş gibi kendilerini etkili satıcı olarak gören satış kanadının bazı görevlileri kendilerini LG patronu gibi görüp tüketicileri kara listeye alındıkları ve artık LG ürünlerinden uzak durmaları yönde tavsiyelerde bulunup ''Geçmiş olsun, bundan sonra LG de hiçbir işiniz çözülmeyecek'' diyecek kadar küstahlaşabiliyor. LG Türkiye tabi tribünlerden olup biteni izlemeye devam ediyor. LG Türkiye ile ilgili bizler elimizden geldiğince olumlu adımlar atmaya çalıştıkça tüketicilere reva görülen bu DAYATMA ve TEHDİT politikası gün geçtikçe daha da rahatsız edici bir hal almaya başlamıştır. Daha önce bir Akım Koruma Prizi videosunda LG yetkili servisinin tüketiciyi, kendisinden akım koruma prizi satın almayan tüketicinin ürünlerini garanti dışı bırakmakla tehdit ettiğini ifşa etmiştik ve sonrasında LG Türkiye bu servisin yetki belgesini iptal etmişti. Şimdi bakalım tüketicileri forum gibi sosyal mecralarda satış yapan bu kişilerin hangi cüretle tüketicileri tehdit edebildiğine dair de iç soruşturma başlatabilecekler mi? E öyle ya, bir tarafta etkisiz ve yetkisiz bir servis, burada ise PARASINI konuşturan bir bayi var. Servis kapatmak kolay, bakalım bu paralı çalışanları da susturabilecekler mi? Sosyal mecrada paylaşımlar, şikayet sitelerindeki tüketici olumsuz geri dönüşleri gösteriyor ki bahsi geçen hoşnutsuzluklar sadece Savaş dostumuz ile sınırlı değil, genel anlamda firma tarafından kabul görmüş bir politka olduğu izlenimi uyandırıyor. Örneğin LG marka televizyonu X mağazadan alırsanız değişir ama ''Siz Teknosadan almışsınız'' gibi bir ifade kullanılıp bu tüketiciye ''Demek ki Teknosadan aldığım için değiştirmiyorlar'' gibi bir algı oluşmasına vesile olmaktan da hiç çekinmediklerini görüyoruz. Teknosa Genel Merkeze bu durumu ileteceğiz ve neden X mağazasından satın alınan ürünlerde Yasa ve Yönetmelik uygulanıyorken Teknosadan satın alınan ürünlerde uygulanmadığının izahını kendilerinden isteyeceğiz. (İstedik) En iyisi konuyu video içeriğinde takip etmeniz olacaktır. Bu nedenle sizler için zaman damgalarını aşağıya işaretliyoruz. 00:00 Giriş Konuşması 01:14 Kimden Bahsediyoruz? 01:35 Biz Kimiz? 02:15 Bu içerikleri neden üretiyoruz? 02:40 Bu konularda yorum yapma hakkımız veya yetkimiz var mı? 03:15 Sizden ne istiyoruz? 03:30 Konu nedir? Bu videonun ana içeriği nedir? 04:00 Savaş Parlak dilinden yazılan mailin okunması 04:25 Tüketici Haken Heyeti Rakamsal Üst Sınırı Gerçekte Kaç Lira? 05:20 LG Servisinin bu konuda suistimali var mı? 06:25 aynı sorunu yaşayan başka vatandaşın ekran alıntısı 07:30 LG Müşteri Hizmetleri ilgili ancak etkisizdi 10:10 Firma işi neden yokuşa sürüyor? 10:30 Tüketici Hakem Heyeti ile Tüketici Mahkeme süreci arasında çok fark var mı? 11:15 Tüketici Mahkemesinde Avukat Tutmak Zorunlu mu? 12:40 OLED panellerde arızalar kronikmidir? 13:15 OLED sorunları LG markasına mı özel yoksa bütün markalarda durum aynı mı? 13:55 Yurt dışından panel tedarik etmek ne kadar zaman alır? 15:30 Panel tedarik sürecini eski bir Philips servisinden dinleyelim (Telefon görüşmesi) 16:00 Gemi ile malzeme ne kadar sürede gelir? 16:30 Uçak ile malzeme ne kadar sürede gelir? 17:00 Daha erken sürede malzeme gelmesi mümkün mü? 21:40 Yurt dışındaki OLED paneller de hatalı çıktı 23:40 Yasa ve Yönetmelik Bu konuda ne diyor? (Hizmet süre aşımı) 24:20 Tüketicinin Seçimlik Hakları 24:50 Hem ayıplı maldan, Hem de hizmet süre aşımından seçimlik hakları oluşmuş 25:50 Azami hizmet süresi ne zamandan itibaren başlar? 26:25 Bu firmalar neye güvenip de Yasa ve Yönetmelikleri uygulamıyor? 28:00 Yasa ve Yönetmelikleri uygulamayan firmalar ayaptırım var mı? 28:30 Philips markasını Ticaret Bakanlığına şikayetimiz 31:20 Stoklarda olmayan ürünlerin değişim taleplerinde buna ÇOK DİKKAT!!! 32:30 Ürün değişimi yerine fatura bedeli iade edilirse ne olur? 33:11 www.inceleriz.com adresinde dilekçe örneği 34:00 Önerilerimiz Avukatlara danışılarak vatandaşa paylaşılmıştır 36:35 Bizi Savcılığa şikayet etmeleri bizi yıldırıyor mu?
    https://www.youtube.com/watch?v=wgf-r1nWvuw&feature=youtu.be




  • Bunlar eski kaldı. Güncel yazılanlar var. Benim konu içinde SAVIAR Savaş hocanın bi son yazdığını okuyun. Durumlar çok değişik


    Ayrıca dip not ( LG G1 UK-US = 5 yıl burn in )


    ( LG G2 = Global 5yıl burn in garanti verdi. )


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt

    Zaten "Henüz hiçbir firma ürettiği OLED panele uzun bir süre (mesela 5-10 yıl) yanmama garantisi verememektedir." dedim.

    Kendine güvenen buzdolabı, klima, çamaşır makinası v.b. gibi beyaz eşya üreticileri kompresör, elektrik motoru gibi en önemli parçalarına 7 veya 10 yıl gibi uzun süreli garantiler veriyorlar.


    Ayrıca, LG'nin ürettiği tek OLED TV G2 değil ki. Peki C2, B2 ve A2 gibi diğer LG OLED modellerine neden 5 yıl burn-in garantisi verilemiyor? Herkes LG'nin en pahallı modellerinden biri olan G2'mi alacak? SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU) 


    Çok daha önemlisi, atladığınız çok önemli bir konu var, yukarıdaki yazımın en sonunda bahsettim.


    LG Türkiye gibi bir firma ile 5 yıl burn-in garanti verilse ne yazar? LG Türkiye gibi yasa tanımaz çağdışı bir satış sonrası hizmet anlayışı ile kendinizi ne kadar güven içinde hissedebilirsiniz?


    Ürün iyi bile olsa, yetkili teknik servisleri çağdışı ve yasa tanımaz bir mantıkla yönetiliyorsa yine de o ürünü alır mısınız?


    Aksi takdirde, sadece olası LG mağdurlarına bir ilave daha olur, o kadar!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 26 Ekim 2022; 16:0:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    Okuduklarınızı daha dikkatlice ve tekrar okuyunuz!


    1. "dikkatli kullanımda sorun olmazlar" demedim, "Eğer gün içinde kısıtlı bir sürede, -mesela, geceleri 3-4 saat film izlemek için- TV kullanıyor iseniz OLED panel düşünebilirsiniz, çünkü yanma riskini "azaltırsınız"" dedim. "Sorun olmaz" değil "yanma riskini "azaltırsınız" dedim. Yani "yanma riski tüm OLED panellerde az olsa da devam ediyor".
    2. "oled mucizesinin doğasında var bunlar" demedim "mucize" lafını kendiniz uydurdunuz. Tam tersine "Tüm OLED panele sahip televizyonlarda az veya çok yanma riski bulunmaktadır." diyerek bunun bir mucize olmadığını ve aslında az veya çok yanma riski olduğunu ifade ettim, bu tür riskler taşıyan ürünler "mucize" ürün olamazlar!
    3. Ayrıca yaptığım yorumda asla marka ismi geçmiyor. Ne Samsung, ne LG, ne Sony, Ne de başka markaların adını etmedim. Anlaşılan o ki, sizin LG ile ilgili bir kuyruk acınız var.  


    Ayrıca, alttaki konu ile ilgili hiçbir yorum yapmadığınızı görüyorum. Bari bir kerecikte LG mağdurlarının yanında olun, böyle körü körüne LG'yi övmeyi bırakın!


    https://forum.donanimhaber.com/lg-turkiye-nin-yasa-tanimaz-tavri-ve-haklariniz--154157616


    O konu altına mağduriyetlerini yazmış onlarca (belki gerçek dünyada yüzlerce, binlerce) LG mağduru size göre yalancı mı yoksa?



    Adem Helvacıyoutube
    Vaillant Strateji Geliştirme Yöneticisi ve aynı zamanda Donanımhaber Forumundan eski bir yönetici dostumuz olan sevgili Savaş Parlak'ın satın aldığı LG 77CX serisi OLED televizyonunun panelinde meydana gelen arıza sonrası LG Türkiye nin müşteri hizmetleri anlamında tüketiciye olan yaklaşımı, bakış açısı, kasıtlı çözümsüzlük yoluna gitmeleri, Yasa ve Yönetmelikleri tanımamaları, tüketiciyi zorla onarıma yönlendirmeleri ve yine yönetmelikte açıkça ifade edilmiş olan ''20 İş günü içerisinde sorunu çözemezsen tüketiciye seçimlik hakları doğar'' ilkesini görmezden gelmiş ve bilinçli, kasıtlı şekilde bir yıldırma politikası uygulamıştır. Tüm bunlar yetmezmiş gibi kendilerini etkili satıcı olarak gören satış kanadının bazı görevlileri kendilerini LG patronu gibi görüp tüketicileri kara listeye alındıkları ve artık LG ürünlerinden uzak durmaları yönde tavsiyelerde bulunup ''Geçmiş olsun, bundan sonra LG de hiçbir işiniz çözülmeyecek'' diyecek kadar küstahlaşabiliyor. LG Türkiye tabi tribünlerden olup biteni izlemeye devam ediyor. LG Türkiye ile ilgili bizler elimizden geldiğince olumlu adımlar atmaya çalıştıkça tüketicilere reva görülen bu DAYATMA ve TEHDİT politikası gün geçtikçe daha da rahatsız edici bir hal almaya başlamıştır. Daha önce bir Akım Koruma Prizi videosunda LG yetkili servisinin tüketiciyi, kendisinden akım koruma prizi satın almayan tüketicinin ürünlerini garanti dışı bırakmakla tehdit ettiğini ifşa etmiştik ve sonrasında LG Türkiye bu servisin yetki belgesini iptal etmişti. Şimdi bakalım tüketicileri forum gibi sosyal mecralarda satış yapan bu kişilerin hangi cüretle tüketicileri tehdit edebildiğine dair de iç soruşturma başlatabilecekler mi? E öyle ya, bir tarafta etkisiz ve yetkisiz bir servis, burada ise PARASINI konuşturan bir bayi var. Servis kapatmak kolay, bakalım bu paralı çalışanları da susturabilecekler mi? Sosyal mecrada paylaşımlar, şikayet sitelerindeki tüketici olumsuz geri dönüşleri gösteriyor ki bahsi geçen hoşnutsuzluklar sadece Savaş dostumuz ile sınırlı değil, genel anlamda firma tarafından kabul görmüş bir politka olduğu izlenimi uyandırıyor. Örneğin LG marka televizyonu X mağazadan alırsanız değişir ama ''Siz Teknosadan almışsınız'' gibi bir ifade kullanılıp bu tüketiciye ''Demek ki Teknosadan aldığım için değiştirmiyorlar'' gibi bir algı oluşmasına vesile olmaktan da hiç çekinmediklerini görüyoruz. Teknosa Genel Merkeze bu durumu ileteceğiz ve neden X mağazasından satın alınan ürünlerde Yasa ve Yönetmelik uygulanıyorken Teknosadan satın alınan ürünlerde uygulanmadığının izahını kendilerinden isteyeceğiz. (İstedik) En iyisi konuyu video içeriğinde takip etmeniz olacaktır. Bu nedenle sizler için zaman damgalarını aşağıya işaretliyoruz. 00:00 Giriş Konuşması 01:14 Kimden Bahsediyoruz? 01:35 Biz Kimiz? 02:15 Bu içerikleri neden üretiyoruz? 02:40 Bu konularda yorum yapma hakkımız veya yetkimiz var mı? 03:15 Sizden ne istiyoruz? 03:30 Konu nedir? Bu videonun ana içeriği nedir? 04:00 Savaş Parlak dilinden yazılan mailin okunması 04:25 Tüketici Haken Heyeti Rakamsal Üst Sınırı Gerçekte Kaç Lira? 05:20 LG Servisinin bu konuda suistimali var mı? 06:25 aynı sorunu yaşayan başka vatandaşın ekran alıntısı 07:30 LG Müşteri Hizmetleri ilgili ancak etkisizdi 10:10 Firma işi neden yokuşa sürüyor? 10:30 Tüketici Hakem Heyeti ile Tüketici Mahkeme süreci arasında çok fark var mı? 11:15 Tüketici Mahkemesinde Avukat Tutmak Zorunlu mu? 12:40 OLED panellerde arızalar kronikmidir? 13:15 OLED sorunları LG markasına mı özel yoksa bütün markalarda durum aynı mı? 13:55 Yurt dışından panel tedarik etmek ne kadar zaman alır? 15:30 Panel tedarik sürecini eski bir Philips servisinden dinleyelim (Telefon görüşmesi) 16:00 Gemi ile malzeme ne kadar sürede gelir? 16:30 Uçak ile malzeme ne kadar sürede gelir? 17:00 Daha erken sürede malzeme gelmesi mümkün mü? 21:40 Yurt dışındaki OLED paneller de hatalı çıktı 23:40 Yasa ve Yönetmelik Bu konuda ne diyor? (Hizmet süre aşımı) 24:20 Tüketicinin Seçimlik Hakları 24:50 Hem ayıplı maldan, Hem de hizmet süre aşımından seçimlik hakları oluşmuş 25:50 Azami hizmet süresi ne zamandan itibaren başlar? 26:25 Bu firmalar neye güvenip de Yasa ve Yönetmelikleri uygulamıyor? 28:00 Yasa ve Yönetmelikleri uygulamayan firmalar ayaptırım var mı? 28:30 Philips markasını Ticaret Bakanlığına şikayetimiz 31:20 Stoklarda olmayan ürünlerin değişim taleplerinde buna ÇOK DİKKAT!!! 32:30 Ürün değişimi yerine fatura bedeli iade edilirse ne olur? 33:11 www.inceleriz.com adresinde dilekçe örneği 34:00 Önerilerimiz Avukatlara danışılarak vatandaşa paylaşılmıştır 36:35 Bizi Savcılığa şikayet etmeleri bizi yıldırıyor mu?
    https://www.youtube.com/watch?v=wgf-r1nWvuw&feature=youtu.be

    Bir lg de olur zaten mağdur samsungda olur mu? Hem sizin de dediğiniz gibi oledin doğasında var, olur ,normal…




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ptolomeo -- 26 Ekim 2022; 18:18:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.