Benim kablolu wifi 6 da mesela kayıpsız alırken kablolu gibi wifi5 ile 4-5 ms fark oluşturuyor ve dandik router çekim gücü zayıf. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (152. sayfa)





-
-
Beğenmezseniz iptal ederseniz sizi 12 ay bağlamıyor suç ik’da ise ücretsiz iptal bile yaparlar müşteri memnuniyeti odaklı fiber’de sorun olmuyor da bakır hatta kullananlarda sorun oluşabiliyor.
Abonelik bilgilerinizi imzalayıp whatsapp’tan gönderirseniz hızlıca kurulum gerçekleşiyor sonra da sürat kargoyla gönderirsiniz belgeleri.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 30 Ağustos 2022; 20:14:26 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Referans konusu var hocam ceza yemeyin diye söyledim bilginiz olsun
-
-
Müşteri hizmetleri ne cevap veriyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
WhatsApp daki cevap vermiyor artık önceden Türk Telekom çalışması devam ediyor diyordu, telefondaki müşteri hizmetleri ise benim yetkim yok üst birime sorununuzu bildiriyorum diyor. Türk Telekom dan arıyorlar bize arıza kaydı açmamışlar yeni hat tahsisi açmışlar hattınız kapalı diyor normal çalışan hat kapandı ve bugün 4. Gün hala çözüme ulaşılabilmiş değil komedi resmen firma :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaş ile ilgilenir misiniz o kadar tavsiye ediyoruz yüzümüzü kara çıkarmayın lütfen?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Portunuz Telekom ekipleri tarafından sabit hatta istinaden iptale çekilmiş ilgili arkadaşlarımız yeniden girişinizi yapmışlar. Yeni port tahsisi için kurulum ekipleri adresinize yönlendirilmiştir.
Bizler de konunun bir an önce çözüme kavuşması adına takibini yapıyoruz.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Telefon hattı olupta başvuranlar bu sorunları yaşayacak sanırım, siz geçiş yapmadan evvel uyarıyorsunuz ama müşteri dikkat etmiyor umursamıyor olabilir, yinede eğer telefon hattı var ise geçiş işlemini erteleyip müşteriyi arayıp bilgilendirme yapsanız, geçiş işlemini gerçekleştirirken telefon aboneliğiniz üzerinden olduğunu görüyoruz, ya yeni abonelik açalım yada siz yalın internete taşıma yaptıktan sonra başvurun hattınızda problem yaşamayın şeklinde bir uyarı dönüşü yapsanız güzel olur diye düşünüyorum. Belki de yapıyorsunuz yinede öneride bulunmak isterim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Ekip arkadaşlarımız aslında bu bilgilendirmeyi yapıyor ama bazen atlanabiliyor, churn evrağında bilgileri yazdığımız kısımda bu bilgiyi yine not olarak ekledik. Bazen yalın internete dönüştürülse bile verici işletmeci geçişte portu iptal edebiliyor, bu durumda en kesin çözüm yeni abonelik başvurusu yapmak oluyor.
Teşekkür ederiz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler,
Şu meseleye artık bi kanun yönetmelik falan gelmeli, hatta direk Türk Telekoma özel bi kanun yazılmalıaçık açık firma adı verilerek
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
arkadaşlar hendek/Sakarya (Başpınar mh. 1172. sokak) civarında bu iss'e başvurmayı düşünüyorum. bu bölgede kullanan arkadaşlar varsa onlardan bilgi almak isterim. memnuniyet durumları nedir?
genel olarak kullanan arkadaşlarin da fikilerini almak isterim.
bir de son bir sorum olacak, taahhüt yok ama iptal ederken falan sorun yaşanır mı? yok şuraya fax cek, şuraya git diye uğraştırıyorlar mi? çünkü firmalar bildiğimiz üzere başvuru yaparken her şeyi kolaylaştırıp iptal ederken zorlastirabiliyorlatr
şimdiden teşekkür ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abrahaman -- 31 Ağustos 2022; 14:19:3 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben İstanbul'da kullanıyorum. Müşteri hizmetleri gayet iyi. Ancak sahada Türk Telekom ekiplerine muhtaç oldukları için ekiplere bazen söz geçiremiyorlar. Yine de ellerinden geleni yapıyorlar, hatta yaşanan aksaklıklar yüzünden özür dileyip telafi amacıyla çeşitli hediyeleri olduğu da oluyor. İptal ederken herhangi bir sorun çıkartmıyorlar. Hatta kullanılan sürelerin ücretini bile almadıkları oluyor. Kendilerinden kaynaklı aksaklıklarda. WhatsApptan iptal etmek istiyorum diye belirtmeniz yeterli. Dediğim Tavsiye ederim tam bir fiyat performans firması. Özelden referans kodumu gönderdim. Abone olurken WhatsApptan söylemeniz yeterli hem siz hem de ben 1 ay ücretsiz yararlanacağız. Şimdiden teşekkürler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@internetkutusu yeni abonelikile ilgili pm ye bakarmısın.
ekstra kutu paketinde gpon haricinde router de veriliyormu?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakamoz77 -- 1 Eylül 2022; 13:41:59 > -
Merhaba,
Tüm fiber aboneliklerde modem verilmektedir.
Teşekkür ederiz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
30 Ağustos saat 10:40 belgeleri mail attım, dün ses seda çıkmadı. Bugün öğlen 12:30'da whatsapp üzerinden sordum, operatör değişiklik talebiniz onaylanmış, en kısa sürede arayarak sesli onayınız alınacak dediler ama hala ses yok. Geçiş sürecinden memnun değilim açıkcası.
Belgelerimi de dün kargoya verdima ama İstanbul içi olan bi kargoyu Sürat kargo bugün dağıtıma çıkarmadı. Bence başka bi kargo firmasıyla çalışın, anlaşmalı kargonuz size gelen dosyayı önemsemiyo anlaşılan. Umarım kaybetmezler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UML -- 1 Eylül 2022; 14:38:9 > -
İnternet kutusuna yeni geçtim zinternet hızım 3-4 mb üstüne çıkmıyor yardımlarınızı bekliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dün başvuruda bulundum bugün ekipler geldi modemi kurdu biraz öncede internet kutusu teknik destekten arandım ve modem ayarlarını yaptık birlikte şuan sorunsuz İnternete bağlandım. Bu kadar hızlı olabileceğini tahmin etmemiştim. Gerçekten çok memnun kaldım inşallah böyle devam eder.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X