harcama hedefini temmuz 2025 hunharca arttırmış denizbank: 7500 tl yap 150 bonus al diyor yahu? diğer yandan yapı kredi world eko troy 4600 tl yap 150 wp wercem diyo: yapı kredi daha avantajlı ama nedense ykb'yi sevmiyom yaw |
Denizbank Kampanyaları ANA KONU... (114. sayfa)





-
-
-
2021 den beri denizbank kk kullanıyorum, harcama hedefi kampanyasını ilk defa duyuyorum
-
eticaret yatmadi yatan var mi
-
1 karta yattı 1 karta yatmadı hala? Her ay 1 karta ısrarla yatırmıyorlar…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bugün itibariyle deniz bonus kart ile olan ilişkimi sonlandırdım. Yatmayan kampanya puanlarını takip etmekten, anlamı olmayan kampanyaları görmekten bıkıp usanmıştım artık.
-
Ben de işleme kapatıp kenara attım. Hiçbir avantajı yok son zamanlarda... Harcama hedefi de gelmiyor 2 aydır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: delpiero68Bugün itibariyle deniz bonus kart ile olan ilişkimi sonlandırdım. Yatmayan kampanya puanlarını takip etmekten, anlamı olmayan kampanyaları görmekten bıkıp usanmıştım artık.
Dün çağrı merkezi aradı, 6 ay kapatmama sözü karşılığında 700 tl bonus verelim dediler. Dayanamadım, kabul ettim :)
-
İptal talebini nereden verdiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çağrı merkezinden iptal talebi yaptım, 2-3 gün sonra yine çağrı merkezi aradı.
-
-
Sallamışlar. Borcum olmasına rağmen iptal talebi vermiştim Denizbank’ta. Evet kart uygulamadan iptal talebi verilir verilmez kayboluyor, bu doğru. Ancak, kartın ekstresi kesildiğinde mobil şubedeki borç ödeme ekranlarında kart yeniden çıkıyor ve “kapalı” olan kartın borcunu ödeyebiliyorsunuz. Hatta kartın yanında “kapalı” diye de yazıyor ayrıca. Temsilci borç ödenmiyor falan demiş, DenizBank dahil çoğu bankada kart kapatılsa bile borç ödenebiliyor. Bilginize.
.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İptal edilen kart uygulamada görünmüyor ama ekstre kesildikten sonra mobildenizde ödeme yap -> kart borcu -> Denizbank menüsünden ekstre bilgileriniz çıkar,ordan ödeyebilirsiniz
-
başka bir konuda benzer bir sıkıntı için araştırıp alıntılamıştım.
BKM ve BDDK vs bazı yasal uygulamalar sebebli bunu size diyemezler kanunen yasak söylediği.
araştırıp linkleri kaynakları bulablrsiniz size uygun yeri koyulaştıracağım. Orda yapıkredi ile alakalıydı ama herbanka bunlara uymak zorunda. şikayet edeceğim sizi deyin tıpış tıpış geri adım atarlar. size aidatsız kart sunmak zorundalar ve tüm borc oraya taksitleriyle dahi devreder. ( YKB da ben WORLD kartımı EKO karta çevirdim , anında transfer yapıldı. Kat ücreti olmayan EKO karta.) Yasal olarak her banka size aidatsız kart sunmak zorunda.
--- alıntılar ----
Yani kredi kartınızı hiç kullanmamışsanız sizden ücret alınamaz. Ayrıca, kesintisiz olarak, en az 180 gün süreyle hareket görmeyen kredi kartlarınız hareketsiz kart kabul edilir ve bu kartlara hareketsiz kaldığı müddetçeyıllık üyelik ücreti yansıtılamaz.
Türkiye'de 2014 yılında yürürlüğe giren Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili yönetmelikler, bankaların aidat talep edebileceğini ancak bazı şartlara uyması gerektiğini söylüyor. En önemli şart: Bankalar, aidatsız kredi kartı seçeneği sunmak zorunda.
Bir bankayla kredi kartı sözleşmesi imzalamış olsanız dahi işbu kredi kartını kullanmadığınız sürece sizden aidat kesilemez. Bunun yanında 180 gün boyunca kullanılmayan, işlem yapılmayan kredi kartı hareketsiz kabul edilir ve kullanılmadığı sürece aidat ödenmez.
Aidatsız olarak banka tarafından size temin edilen kartın limiti, aidatlı karttan farksız olmak zorundadır. Yani aidatsız karta daha düşük aidatlı karta daha yüksek limit imkanı sunulması gibi bir durum söz konusu olmaz. Bunun yanında kartınızı aidatsız bir karta çevirmek istemeniz halinde limiti aynı kalmak şartıyla aidatsız kart ile değiştirilebilir.
Kartımın borcu var ve/veya ödenmemiş taksitleri var bankaya başvuramam düşüncesindeyseniz ise bu durumu hiç dert etmeyin, çünkü kartınızın güncel borcu veya taksitleri olsa dahi tüketicinin talebi halinde bankalar kartı iptal etmek zorunda. İptal edilen kartın borcu devam etse de kredi kartı aidatı borcun devam ettiği süre zarfında alınamaz. Bunların yanında cüzdanlarımızdaki fiziki kartlarımızın yanında sanal ortamda bizlere sunulan sanal kredi kartlarından da aidat alınamaz, alınması yasal değildir.
Bankanın sizden kart aidatı alması durumunda, durumu anlatır bir dilekçe ile bulunduğunuz ildeki tüketici hakem heyetlerine başvurup kart aidatının iadesini talep edebilirsiniz. Tüketici hakem heyetlerine yapılan başvurular kısa bir süre içerisinde sonuçlanmaktadır. BDDK ve BKM de tüketici yanındadır.
-
Aidat altıncı ekstrede kesilir.quote:
Orijinalden alıntı: Loras Tyrell
Kartı aidat gelmesin diye iptal için müşteri hizmetlerini aradım. 2 taksit ödemem kalmıştı. Görevli bizim bankada kartı iptal edersek uygulamadan kart silinir borcu ödeyemezsiniz dedi.
6 ay açık kalma sözüne aidat muafiyeti aldım black kart için. Şubatta iptal ederim artık.
Kartı açtırdığım ilk sene dolunca mı aidat keser şimdi? 4. Aydayım.
Kartı çalındı desem 2 ay sonra taksit bitince iptal ederler mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
"Banka Mevduat Faizleri" başlığında Denizbank ile başımdan geçen tatsız ilişkiyi yazmış ve banka ile ilişkimi keseceğim demiştim. Geçen hafta şubeye giderek hesaplarımı ve kredi kartımı kapatmak için talepte bulundum. Hemen işlemi yaptılar. Ancak bugün bir telefon geldi ve "kredi kartınızı kapatmayın 600 TL Bonus tanımlayalım vs." diye bir teklifle geldiler. Tabii ki kabul etmedim ve "bankanızın çalışma prensibi bana uygun değil, sadece kredi kartı değil, Denizbank ile bir daha kesinlikle çalışmayacağım" diyerek teklifi reddettim.
Bir kişi bir kişidir..
-
Tatsız sorunu buraya da yazar mısınız?quote:
Orijinalden alıntı: rebellionnn"Banka Mevduat Faizleri" başlığında Denizbank ile başımdan geçen tatsız ilişkiyi yazmış ve banka ile ilişkimi keseceğim demiştim. Geçen hafta şubeye giderek hesaplarımı ve kredi kartımı kapatmak için talepte bulundum. Hemen işlemi yaptılar. Ancak bugün bir telefon geldi ve "kredi kartınızı kapatmayın 600 TL Bonus tanımlayalım vs." diye bir teklifle geldiler. Tabii ki kabul etmedim ve "bankanızın çalışma prensibi bana uygun değil, sadece kredi kartı değil, Denizbank ile bir daha kesinlikle çalışmayacağım" diyerek teklifi reddettim.
Bir kişi bir kişidir..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Her ay bonuslarıma çökmeye çalışan fakat kanıtlarla itiraz ederek bonuslarımı aldığım dandik banka.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X