|
merhaba ilk sayfayı okumanızı öneririm sorularınızın birçoğuna cevap bulacaksınız. |
|
_____________________________
|

|
merhaba ilk sayfayı okumanızı öneririm sorularınızın birçoğuna cevap bulacaksınız. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bilenler yardımcı olabilirse çok sevinirim. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Telefon: Samsung Galaxy Note 10 plus SM-N975F Şebeke: Vodafone Yazılım: Andr. 12 Official ROM Ultrabook: Samsung Ativ Smart PC Pro XE700T1C-H02TR Win10 TV: 55 inç LG OLED 55B9PLA Smart TV Soundbar: Samsung Soundbar HW-Q990D Oyun Konsolu: Xbox Series X 1 TB Fotoğraf Makinesi: Canon EOS 70D (Canon 18-135mm f:3.5-5.6 IS STM, 10-18mm f:4.5-5.6 IS STM, 50mm f:1.8 STM Lens)
|
|
Piksel refresh yapıldı diye bir uyarı almamış olduğumdan eminim çünkü kontrol biraz bende TV anlamında. Ben açıp ben kapatıyorum gibi ve o tarz bir uyarıya karşı çok duyarlıyım, beklediğim bir şey. Ama belki eşim bastı geçti vs. Muhtemelen yapılıp yapılmadığını teyit etme şansım yok herhalde... Hay Allah... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beygirbey -- 25 Ekim 2022; 14:51:38 > |
|
_____________________________
|
|
Arkadaşlar merhaba, Herkese faydası olması açısından, size Mayıs 2022’de aldığım LG C1 65 ile ilgili yaşadığım sorun ve çözüm süreçlerini anlatacağım. Mayıs ayında forumdan ulaştığım Burak bey vasıtasıyla ürünü satın aldım. Ankara’dan istanbul’a 2 gün içinde direkt nakliye firması ile getirilip teslim edildi. 2 gün içinde de servis gelip cihazı kurdu. Cihazı almamdan tam 5 ay sonra, 7 Ekim 2022 akşamı Tv izlerken sol taraf orta kısımda bir anda hafif bir dikey çizgi çıkmaya başladı. Kapattım açtım, farklı girişler denedim ancak düzelme olmadı. Sabah kontrol ettiğimde çizgi gitmişti. Isınma vs. diye düşündüm. Akşama doğru cihazı açtığımda çizginin tamamen aşağıya yukarıya doğru sabit kaldığını fark ettim. Sonra TV 3-5 sn de bir kapanmaya başladı ve kullanamadım. 8 Ekim sabahı Burak Beyle temas geçtim. Servisi aramamı belirtti. Servis kayıdı açtım, kendilerine çektiğim ve burada da ekte yolladığım fotoğrafları yolladım. Pazartesi günü servis geldi, cihazı inceledi ve artan çizgileri tespit etti. İlginç olan servis, ekrandaki çizgilerin fotoğraflarını TV’nin hemen kapanmasından dolayı zar zor çekebilirdi. Tutanak benzeri evrak düzenledi. Karar sonrası cihazı almaya geleceklerini söylediler. Ve verecekleri belgeyi de satın alınan bayiye yollamamı söylediler ki değişim olabilsin diye. Burak Beyle temasa geçtim elinde bu modelin stoğu olmadığını belirttti. Servisten gelecek kararı beklemeye koyuldum. Bu süreçte LG servis, LG genel merkez arasında 20’ye yakın telefon görüşmesi yaptım diyebilirim. 17 Ekim 2022’de tarafıma ulaştırılan belgede “CİHAZ BAYİ TARAFINDAN DEĞİŞTİRELECEK DEĞİŞİMİ UYGUNDUR” kararı yazıyordu. Bayide stok olmadığından LG Servisi ve onların da yönlendirmesi ile LG genel merkezi aradım. Kayıt açıp mail atacaklarını söylediler. Ertesi gününe kadar cevap gelmeyince tekrar aradım. Sonrasında LG merkezden arandım. Ellerinde stok olmadığını ücret iadesi yapabileceklerini söylediler. Ben de ürün muadili veya misli ile talep ediyorum dedim. (Bu bilgiyi Burak beyden aldım.) Yetkili 1-2 saat sonra tekrar aradı ve LG C1 65 ürününün stoğu olmadığını ve yerine LG C2 65 model ile değişim olacağını ve 1 haftaya cihazı ulaştıracaklarını söyledi. 21 Ekim 2022 Cuma günü öğleden sonra LG servis aradı ve ve cihaz getirip kurulumu yaptılar. Bu 2 haftada yaşadığım değişim sürecini noktasına kadar tüm detayları ile yazdım. Elektronik şans işi derlerdi gerçekten de öyle. Herkese LG’yi tavsiye ederim yıllardır. Sakınan göze çöp batarmış, bendeki cihazda sorun oldu. Kısmet diyelim. Bu süreçte yardımlarından dolayı Burak Keskin Bey'e, MTV Elektroniğe teşekkür ederim. Saygılarımla, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
_____________________________
Quality is not an act, it is a habit. / Kalite bir eylem değil, bir alışkanlıktır... TR PSN: Cimcoz - US PSN: ArdaCimcoz - FIFA 15 - PS4 ![]() |
|
|
_____________________________
Burak Keskin
Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi |
|
Öncelikle geçmiş ve hayırlı olsun hocam. Diğer yandan bahsetmiş olduğunuz şahıs hakkında, rekabete aykırı satış yapması nedeniyle suç duyurusunda bulunuldu. Bu ne demek önce onu aktarayım sizlere. Sattığı ürünler hakkında, benim ürünlerim EVO, benden ürün alanların ürünleri değiştirilecektir gibi ifadeler kullanması, diğer firmaları ve bilhassa o firmalardan ürün alan tüketicileri töhmet altında bırakması ve rekabet kanuna aykırı hareketleri nedeniyle. Bu konu LG tarafında da araştırılıyor ve gelişmeleri yine konu üzerinden aktaracağım size. Çünkü hiçbir firmanın alelade bir bayiisi, Türkiye’nin en büyük forum sitesinde çıkıpta, aslı astarı olmayan bu ifadelerde bulunamaz, bulunursa da sonuçlarına ağır bir şekilde katlanır. Sizi anlıyorum, zannediyosunuz ki bahsettiğiniz şahsın, bu konuda bir yaptırımı veya etkisi oldu. Halbuki zaten kendisi hakkında yürütülen bir dava süreci (benim haricimde kendisini dava eden diğer üyelerimiz de mevcut) mevcut ve satış kaygıları nedeniyle ciddi anlamda zarar gören “sözde prestijini” sizler vasıtasıyla forumumuzda düzeltmeye, başka bir deyişle kurtarmaya çalışıyor. Zira mahkemeye verin ben de olsam mahkemeye veririm, çok haklısınız şekilde kendini ayrı tuttuğu çokça satış yaptığı üyemiz de mevcut. Kendisi forum üyelerimizle iletişime geçerek mesaj attıran, sıkıntılı konuları flood (arka arkaya paylaşım) yaparak arka sayfalarda bırakmaya çalışan, tek bir mesaj atmak yerine en ufak sıkıntılı bir paylaşım gördüyse arka arkaya paylaşımlar yaparak sayfayı geride bırakmaya çalışan bir arkadaş. Muhtemelen sizden de aynı istekte ve hatta talepte bulunmuş olabilir. Ancak bunun böyle olmadığını objektif ve net bir şekilde ortaya koymak da bizlerin görevidir. İyi forumlar, Savaş < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() PSN: SAVIARs Gamertag: SAVIARs Steam: SAVIARs |
|
Geçmiş olsun yeni ürününüzü güzel günlerde kullanmanızı dilerim. |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Burak Keskin
Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi |
|
Ama güncellemeyi kontrol ettiğimde sisteminiz güncel diyor. Demek istediğiniz, yeni bir güncelleme mi çıkacak? nereden takip ediyorsunuz acaba? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Naneli DRaje
|
|
|
_____________________________
Burak Keskin
Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi |
|
Çok teşekkür ederim umarım düzelir hayli can sıkıcı çünkü < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Naneli DRaje
|
|
|
_____________________________
Burak Keskin
Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Sattıklarım:heh(Hıs hd2600xt turbo agp)
Aldıklarım:genie(Sapphire Hd3850 agp |
|
Mağazada var ama C1 uyumlu değil. |
|
_____________________________
Feeling is Everything
|