< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
We few, we happy few, we band of brothers.
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
takla attıran v fren olduğuna yemin edebilirim |
_____________________________
|
insanalrin birbirine saygisi yok bisiklet surucusune mi olacak ? |
_____________________________
|
Madem seni ilgilendirmiyor o zaman akademik kariyerim hakkında neden boş sallıyorsun? Üstelik bir şeyin kanun olması o şeyi doğru yapmaz ya da güvenli yapmaz sadece pasif olarak hak verir. Kanunda bisikletle karayolunda gidebilirsin ama bir kazaya kurban gidersen seni koruyan bir kanun yok. Sana bu hak veriliyor ama can güvenliği verilmiyor benim anlatmak istediğim bu. Sen motorlada gidersin bisikletlede atlada gidersin fillede gidersin ama herhangi bir olumsuzlukta bu mesuliyeti kabul etmiş oluyorsun. Yani biri sana küfrettiği zaman ya da korna çaldığı zaman benim hakkım var demen bir naneye yaramaz kısaca. İstediğin yere dava et bir sonuç alamazsın. Hatta pek çok kanun belirli vakalar sonucunda yeniden düzenlenir ve temyize gönderilir. Bak mesela bu martılarla ilgili kanun yoktu baktılar millet rahatsız oluyor hemen bir düzenleme muhabbetleri çıktı. Emin ol, Türkiyede bisiklet süren sayısı az olduğundan bu kanun düzenlenmiyor türkiyede 1 milyon kişi trafikte bisiklet kullansa bak bakalım ne kanunlar çıkar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
We few, we happy few, we band of brothers.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Trafiği bilmem ama kaldırımda dolaşmanıza gıcık oluyorum. Geçen öküzün biri geldi kaldırımda yürürken eşime çarptı. Yaşı küçüktü yoksa yere yapıştırıcaktım. Hayır birde öküz gibi yok ön tekeri havaya kaldırıyorlar, yok ellerini bırakıyorlar. Olm burası yaya kaldırımı, yaya ve araca kapalı bölge değil. Git dağ başında istediğini yap. |
_____________________________
Dell G15 5511, i7 111800, RTX 3050 Ti, 1 TB + 512 GB SSD.
|
Bir bisikletli icin en önemli olan kendi can güvenliği yada kazaya karışmaması. Sonrasında benim için mümkün olduğunca trafiği aksatmamak geliyor. Araçlar yoğun olduğu zaman yol gidis gelis olsa bile en sağa gecip arkaya cok dikkat ediyorum. Hissetmeye çalışırım sesleri dinlerim kim nerden nasıl geliyor diye öne bakınca. Bisikletin avantajını kullanarak cabuk hızlanıp arkama bakmadan araclardan önce lambadan kalkıp emniyet seridinde sabit hızla devam ederim. Kaç sefer arkamdan vuracaklardı uyumaya gelmiyor. Bisiklet ile aralara girerim makas atarım tehlikeli olduğunun farkındayım araclar yogun trafikte yavaş olduğu için cok fazla sıkıntı yaşamadım. Bisiklet ile isen her tarafını kollaman gerekir saga sola bakmak yetmez ters yönden gelen aracla sahisla öpüşürsünüz valla sizin dediğiniz gibi carpıldıktan sonra yasanın önemi kalmaz. Canınızı cebinizde taşıyorsunuz bisiklette. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() ★★★ SAPPHİRE KULLANICILARI ★★★ <blockquote class="instagram-media" style="background-image: initial; background-size: initial; background-repeat: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: rgba(255, 255, 255, 1); border: 0; border-radius: 3px; margin: 1px; max-width: 658px; padding: 0; width: calc(100% - 2px)"><div style="padding: 8px"> <div style="background-image: initial; background-size: initial; background-repeat: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: rgba(248, 248, 248, 1); line-height: 0; margin-top: 40px; padding: 62.5% 0; text-align: center; width: 100%"> </div></div></blockquote> |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
'' Ehliyet alırken öğretilen en basit bilgiyi bile'' hem böyle diyorsun hem akademik hayatın beni ilgilendirmez diyorsun. Bende sana diyorum ki karayolunun tasarımı benim mesleğimin alanına giriyor. Basit ehliyet almada öğretilen teorik dandik bilgilere benzemez benim bildiklerim diyorum. Her şey yasa değil diyorum. Yasa olması onu doğru kılmaz diyorum. Acaba anlamada bir sıkıntın mı var? Söylediğin trafik kazaları zaten bu sebepten gerçekleşiyor. Birbirine küfreden sinirlenen sürücüler yüzünden gerçekleşiyor diyorum. Sen bir otoyolda standartı ne kadar sağlarsan kaza ihtimalini o kadar azaltırsın fakat standarttan ne kadar uzaklaşır ve melez bir trafik oluşturursan o zaman kazalarda lineer olarak artacaktır. Çünkü insanlar öfkelendiğinde kontrolünü kaybeder. Mesela sen bir kamyona arkadan bisikletle çarptın diyelim sen kamyonun altına girdin ve öldün ama aynı zamanda hatalı olanda sensin. Yani sadece hatanın kimde olduğunu belirlemek orada yaşanan olayı çözmüyor. Araçların karıştığı kazalarda bisikletli olanlar tabiki azdır. Türkiyede kaç kişi bisikletle anayola çıkıyor ki? Tabiki az olacak kaza oranları. Bu onu güvenli yapmıyor bu nasıl bir mantık? Benim söylemek istediğim yasal hakkınız var ama bisikletle motorlu araç trafiğine çıkmak kelle koltukta gezmektir. Halen daha bana ama yasamız var derseniz tartışmayalım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
We few, we happy few, we band of brothers.
|
arabanin beygir gucune guvenip baska arabalara artistlik taslayanlar var hocam ulkede, ne bisiklete saygisindan bahsediyorsunuz |
_____________________________
|
allah belanızı versin |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
hocam seni yanlış anladım o nickini verdiğin aptal kekoya hak veriyorsun sandım. nasıl yazıyorsun biraz açık yaz :D |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|