N8+ ve T9 baz ürünü resmi olarak satılıyor görünüyor ancak teyid edemedim henüz. |
Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (384. sayfa)





-
-
Merhabalar cihazı fabrika ayarlarına döndürmeyi denediniz mi? Denediyseniz netice alabildiniz mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar.
Bende Ecovacs Deebot ozmo 950 modeli var. bugün cihaz açma kapama düğmesini tanımamaya başladı.
açma kapama düğmesi açık konumdayken de kapalı konumdaykende "şarj etmeden önce cihazı açın" sesli uyarısını veriyor.
cihazı manuel şarja koyduğumda açılış sesini çalıp daha sonra kırmızı ışık yanıp sönüyor.
bu durumla daha önce karşılaşan veya çözümünü bilen var mıdır acaba?
-
-
-
Uygulama üzerinden bulunduğu odadaki herhangi bir yeri temizlemeye gönderin o kendisi konumu güncelleyip temizlemeye başladığında temizliği iptal edip şarj istasyonuna gönderin problem kalmaz.
-
inşallah, ellerinize sağlık.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şu uygulama işini bir halledeyim ondan sonra robotun komutlarını Türkçe yapmalarını isteyeceğim.
(Bugünkü mailde konuyu biraz çıtlattım aslında
baktım oralı olmuyorlar günde 1 yerine 2 mail atarım.)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ortak bir mail belirleriz, sitede paylaşıp hep birlikte atarız. İyi olur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ortak, tek elden yazılmış mailleri ciddiye almıyorlar hocam. Daha önce buradan paylaştığım mail adresine herkes elinden geldiğince birşeyler yazarsa mecbur dikkate alıyorlar. Şahsen ben 4 aydır adamlara gün aşırı mail atıp hesap soruyorum. Nihayet tünelin ucunda ışık göründü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yok işte yolladığın zaman yeni harita oluşturuyordu bir saat çabaladım düzelttim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
-
Data acquisation time-out mesajı sunucuya ulaşılamadığında gelir. Ya internet sorununuz var ya da sunucular sorunlu.
Ancak son on gündür sunucu hatası kaydı yok Ecovacs tarafında.
-
Süpürgeyi sıfırlayıp tekrar internete bağladim tekrar harita çıkartmayı deniycem. Teşekkürler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Süpürgeyi sıfırladım.fakat yine aynı hatayı veriyor.baska ne yapabilirim?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bekleyin bence, ben ne zaman bu hatayı alsam hep haftasonuydu ve bekleyince düzeldi. Muhtemelen server kaynaklıdır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Süpürgenin fişini çekip kapatıp biraz bekledikten sonra haritayı sildim.sonra kendiliğinden harita geldi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sunucu sorunu..
Hafta sonları genelde bu sıkıntı olabiliyor yoğunluktan.
-
Merhabalar, ecovacs t9 aıvı nerden temin edebiliriz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X