Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (384. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
304.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 382383384385386
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Psycho Cepkin P kullanıcısına yanıt

    N8+ ve T9 baz ürünü resmi olarak satılıyor görünüyor ancak teyid edemedim henüz.

  • alanyali.m A kullanıcısına yanıt

    Merhabalar cihazı fabrika ayarlarına döndürmeyi denediniz mi? Denediyseniz netice alabildiniz mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar.


    Bende Ecovacs Deebot ozmo 950 modeli var. bugün cihaz açma kapama düğmesini tanımamaya başladı.


    açma kapama düğmesi açık konumdayken de kapalı konumdaykende "şarj etmeden önce cihazı açın" sesli uyarısını veriyor.


    cihazı manuel şarja koyduğumda açılış sesini çalıp daha sonra kırmızı ışık yanıp sönüyor.


    bu durumla daha önce karşılaşan veya çözümünü bilen var mıdır acaba?

  • Yardımcı kadın fişinden çıkarıp süpürgeyi takmış. T8 aivi başlattığımda yeni alan algılıyor.
    ,kapatıp docka koyunca eski harita yerine geliyor ama locating yapmıyor, haritayı tekrar restore yapıyorum bi tepki vermiyor. ne yapmam lazım.



    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnurFB1453 -- 6 Mayıs 2022; 10:16:51 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ecovacs benden kurtulmak için elinden geleni yapıyor
    Türkçe dil desteği önümüzdeki ay gelecekmiş. İnşallah düzgün bir güncelleme olur.

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OnurFB1453 kullanıcısına yanıt

    Uygulama üzerinden bulunduğu odadaki herhangi bir yeri temizlemeye gönderin o kendisi konumu güncelleyip temizlemeye başladığında temizliği iptal edip şarj istasyonuna gönderin problem kalmaz.

  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    inşallah, ellerinize sağlık.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    Şu uygulama işini bir halledeyim ondan sonra robotun komutlarını Türkçe yapmalarını isteyeceğim.Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler  (Bugünkü mailde konuyu biraz çıtlattım aslındaEcovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler  baktım oralı olmuyorlar günde 1 yerine 2 mail atarım.)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    ortak bir mail belirleriz, sitede paylaşıp hep birlikte atarız. İyi olur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    Ortak, tek elden yazılmış mailleri ciddiye almıyorlar hocam. Daha önce buradan paylaştığım mail adresine herkes elinden geldiğince birşeyler yazarsa mecbur dikkate alıyorlar. Şahsen ben 4 aydır adamlara gün aşırı mail atıp hesap soruyorum. Nihayet tünelin ucunda ışık göründü.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    yok işte yolladığın zaman yeni harita oluşturuyordu bir saat çabaladım düzelttim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Robotun Türkçe konuşması ile ilgili sorduğum soruyu ilgili birimden teyit ettirmeleri gerekiyormuş. Neyse adamların kulağına kar suyunu kaçırdık bundan sonra ne oldu bizim iş diye sorduğumuzda hangi iş diyemezler.


    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba
    T950 modelinin durmadan harita silinmesi harita kayması sorunu bir türlü bitmedi bitmeyecek gibi duruyor.yine harita gitti.yeniden harita çıkarttım fakat kayıt edeyim dediğim de harita gözükmesine rağmen kaydetmiyor bu sorunun sebebi ne olabilir? Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • makseki kullanıcısına yanıt

    Data acquisation time-out mesajı sunucuya ulaşılamadığında gelir. Ya internet sorununuz var ya da sunucular sorunlu.

    Ancak son on gündür sunucu hatası kaydı yok Ecovacs tarafında.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Süpürgeyi sıfırlayıp tekrar internete bağladim tekrar harita çıkartmayı deniycem. Teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Süpürgeyi sıfırladım.fakat yine aynı hatayı veriyor.baska ne yapabilirim?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • makseki kullanıcısına yanıt
    Bekleyin bence, ben ne zaman bu hatayı alsam hep haftasonuydu ve bekleyince düzeldi. Muhtemelen server kaynaklıdır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Süpürgenin fişini çekip kapatıp biraz bekledikten sonra haritayı sildim.sonra kendiliğinden harita geldi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • makseki kullanıcısına yanıt

    Sunucu sorunu..

    Hafta sonları genelde bu sıkıntı olabiliyor yoğunluktan.

  • Merhabalar, ecovacs t9 aıvı nerden temin edebiliriz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 382383384385386
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.