Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (349. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
303.434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Merhaba,


    Ben yazılım konusunda çok destek veremiyorum, çoğu sorun kullanıcı kaynaklı oluyor genelde ve çok detaylı araştırılması gerekiyor - bunun için de vaktim yok.

    Haritanın bozulmaması için 9XX serilerinde robotun ev içinde kesintisiz hareket edebilmesini sağlamanız gerekmektedir. Takılabileceği engelleri kaldırmaya çalışın.

    Yansıma haritayı bozmaz normalde. Harita dinamiktir, bir süreç içinde güncellemeyi kendisi de halleder.

    Bildiğim kadarı ile şu an için Türkçe seçeneği yok.

    Tesekkurler sagolun. Siz arada firma ile görünüyorsunuz galiba Türkçe desteği için de konuşsanız super olur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Hangi sitede acaba?

  • guvven kullanıcısına yanıt
    İşim gereği Ecovacs ile sürekli temasım var ancak pazar çok küçük ve distribütör olmadığı için Türkçe opsiyonuna sıcak bakmıyorlar şimdilik.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • _Karalahana_ _ kullanıcısına yanıt

    Bu sarj etmeme sorunu bendede basladi var mi bir cozum bulabilen ozmo 950 robot, %1 gozukuyor dockun ustunde sarj oludugu halde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karti K kullanıcısına yanıt

    Batarya sorunu olabilir.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    T8 aivi ile ozmo 950 ler aynı bataryayı mı kullanıyor acaba Ali bey?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Anlasilan tek ben degilim bu sorunu yasayan cozumu nasil buldular sorunu yasayanlar amazondan almistim surec nasil oldu sonuc alan var mi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • karti K kullanıcısına yanıt

    Forumun son 10 sayfasında sizin gibi batarya sorunu yaşayan ve amazon için iade süreci mevcuttur. Bir göz atınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba. 2 yılı aşkın süredir ozmo 950 kullanıyorum severek ve gayet memnunum üründen. Fakat son zamanlarda beni üzmeye başladı sanki. Her zaman rahatlıkla çıktığı halılara çıkamamaya başladı. Ya da çıkarken çok zorlanıyor, dönüyor duruyor, çıkamayınca sapıtıyor. Eskiden sanki tekerlekleri ile kendini daha iyi kaldırıyordu halıya falan gelince. Şimdi kaldırmadan dümdüz ilerliyor gibi. Var mı acaba bir fikri olan? Şimdiden teşekkürler ederim herkese.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • erdalkesgin E kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Tekerlekleri aşınmıştır ve yüzeyleri 'parlamıştır'. Bu da tutunma ve çekiş kaybına sebep olabilir.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    T8 aivi ile ozmo 950 ler aynı bataryayı mı kullanıyor acaba Ali bey?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Peki bu tekerleklerin yüzeyindeki dişli aşınan bölge değişiyor mu? Ya da komple tekerlek mi değişiyor? Eğer değişiyorsa kendimiz yapabilir miyiz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    Hayır efendim, bataryaların dizilimi farklı.

  • erdalkesgin E kullanıcısına yanıt

    Komple tekerlek modülü değişiyor, Ecovacs için yedek tekerlek görmedim hiç.

  • Merhabalar, ben de Amazon.de üzerinden almış olduğum ecovacs 950 arızası için Amazona yazdığımda ürünü iade alabileceklerini belirttiler ve iade etiketi oluşturdular.

    1-Peki şimdi ben hangi kargo ile göndereceğim,
    2-Amazon bize toplam ne kadar iade ödemesi yapacak,
    3-Ayrıca 30 Ekime kadar ürün gönderilmelidir yazıyor, bu tarih kargoya vermem gereken son tarih mi, çünkü bugün bile kargoya versem 30 ekime kadar Amazona ulaşmaz.

    Yardımcı olabilecek varsa şimdiden teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mavi_sardalya M kullanıcısına yanıt

    Forumun son 10 sayfasında sizin gibi arkadaşların amazon iade süreci mevcuttur. Bir göz atınız daha sağlıklı bilgi alırsınız.


    30 Ekime kadar büyük ihtimalle kargoya teslim süresidir çünkü size verilen iade kodunun kullanım süresidir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Bir yılda da batarya patlamaz inşallah aivi de. Teşekkürler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2 aydır fişten çıkık halde beklettiğim O950 dün fişe taktım hala %100 pil gösteriyordu :) bugünde sorunsuz tüm silme süpürme işlemini yaptı bilgi amaçlı paylaşmak istedim. Hiç performans kaybı yok ne pilde ne cihazda

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • jagatai J kullanıcısına yanıt

    Hocam yaz tatiline giderken bende bu şekilde bırakmıştım hatırlarsanız. Sizin de hiç şarj düşmemiş olmasını teyit etmeniz iyi oldu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim, geriye doğru okumuştum mesajları ama tam bilgi edinememiştim, tekrar gözden geçiririm,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.