Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (317. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (4 Mobil) - 2 Masaüstü4 Mobil
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
305.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 315316317318319
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kartel1

    Cihazı çinden mi aldınız?



    Alıntıları Göster
    Yok hocam amazondan aldık bıktık vallahi sıfırladık uygulamayı sildik yükledik farklı telefondan bağlandık olmuyor işin garibi tek tük lütfedip bağlanıyoruz sonra yine bağlanamıyoruz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • msb_bjk kullanıcısına yanıt
    Amazon dan aldıysanız hiç uğraşmaya gerek yok iade ya da değişim hangisi oluyorsa işlemleri başlatın gitsin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msb_bjk

    Yok hocam amazondan aldık bıktık vallahi sıfırladık uygulamayı sildik yükledik farklı telefondan bağlandık olmuyor işin garibi tek tük lütfedip bağlanıyoruz sonra yine bağlanamıyoruz

    Alıntıları Göster

    Uygulamayı silmek yerine cihazı silip tekrar kursanız büyük ihtimalle düzelir.

    Bende aynı cihazı amazondan aldım 3-4 aydır hergün tüm evi süpürüyor uygulama güncelleme dönemlerinde çok nadir de olsa offline gözüktüğü oldu ama sizin durumunuz gibi birşeyi hiç yaşamadım. (Bahsettiğim ofline süresi maksimum 10 saniyedir) cihazı uygulama üzerinden silip tekrar tanıtın derim. Problem olsa bizde de olurdu büyük ihtimalle aynı setvere bağlanıyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kartel1

    Uygulamayı silmek yerine cihazı silip tekrar kursanız büyük ihtimalle düzelir.

    Bende aynı cihazı amazondan aldım 3-4 aydır hergün tüm evi süpürüyor uygulama güncelleme dönemlerinde çok nadir de olsa offline gözüktüğü oldu ama sizin durumunuz gibi birşeyi hiç yaşamadım. (Bahsettiğim ofline süresi maksimum 10 saniyedir) cihazı uygulama üzerinden silip tekrar tanıtın derim. Problem olsa bizde de olurdu büyük ihtimalle aynı setvere bağlanıyoruz.



    Alıntıları Göster

    Hocam selamlar inanın ki herşeyi denedik bıktırdı bizi





  • quote:

    Orijinalden alıntı: msb_bjk

    Hocam selamlar inanın ki herşeyi denedik bıktırdı bizi



    Alıntıları Göster

    Hocam o zaman amazondan iade isteyin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msb_bjk

    Hocam selamlar inanın ki herşeyi denedik bıktırdı bizi



    Alıntıları Göster

    samsung işletim sistemi kaynaklı problem oluyordu son olarak samsung deniyorsanız farklı model bi telefon denemenizi öneririm onun dışında en temizi iade işlemi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Geçmiş olsun.
    Genel olarak fırçada toz birikmesi fan, filtre veya emiş kanalı problemidir.
    Fanın görevi fırçanın kaldırdığı tozu pisliği yarattığı hava akımı ile hazneye taşımaktır. Bu yolda olacak herhangi bir sorun fırçanın aşırı kirlenmesine sebep olacaktır.

    Cihazı dün a dan z te temizledim. Sıfır kondisyonuna yakın hale getirdim. Üzerine filtreyi sifirı ile değiştirdim, vakum yapan yere hava tuttum önden. Bugün tekrar baştan temizlettim evi. Yine aynı problem, öbek öbek pislik çıkıyor fırçadan maalesef. Amazon a bildirip iade edeceğim mecburen.


    Xiaomi kullandım 3 sene tık demedi, daha 2 ay oldu olmadı bunu alalı.. büyük hayal kırıklığı oldu ecovacs bende :(


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kartel1

    Hocam o zaman amazondan iade isteyin



    Alıntıları Göster

    Hocam şu an değişim yapamıyorlar iade edeceğim ama ne alacağım şimdi cihaz güzeldi 3600 tl gibi fiyata almıştık

  • quote:

    Orijinalden alıntı: msb_bjk

    Hocam şu an değişim yapamıyorlar iade edeceğim ama ne alacağım şimdi cihaz güzeldi 3600 tl gibi fiyata almıştık



    Alıntıları Göster

    Hocam zaten bu fiyata bu kalite bir cihazı bir daha alamayız. Kendi adıma konuşayım bu aletin yaptığı temizliği pek çok normal bildiğimiz süpürge yapamaz o kadar iddialıyım. İşallah probleminiz çözülür bu cihaz olmayınca ne kadar önemli bir cihaz olduğunu daha iyi anlıyor insan.

    İlave olarak birde ecovacs amerikaya mail atıp sorsanız belki bir çözüm üretirler. İlk başlardaki pekçok problemimi bu şekilde çözdüm ben. Müşteri hizmetleri çok ilgili.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 18 Mayıs 2021; 18:23:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msb_bjk

    Hocam şu an değişim yapamıyorlar iade edeceğim ama ne alacağım şimdi cihaz güzeldi 3600 tl gibi fiyata almıştık



    Alıntıları Göster

    Size şöyle bir bilgi vereyim. Bende amazon a iade için başvurdum. Amazon germany ürünlerinde 14 gün sonra yapılan iadelerde sadece ürün tutarı yatarmış. Yani diğer bir ifade ile 2.400 tl geri ödeme imkanı veriyorlar iade edince. Türkiye ye gelenin orası burası oynuyor maalesef dünya devi bile olsa. Değişim yap diyorum olmaz diyor, yahu keyfi iade değil neden gümrük kargo karşılamiyorsun diyorum , prosedür böyle diyor. Bilin diye yazıyorum sizede.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker

    Size şöyle bir bilgi vereyim. Bende amazon a iade için başvurdum. Amazon germany ürünlerinde 14 gün sonra yapılan iadelerde sadece ürün tutarı yatarmış. Yani diğer bir ifade ile 2.400 tl geri ödeme imkanı veriyorlar iade edince. Türkiye ye gelenin orası burası oynuyor maalesef dünya devi bile olsa. Değişim yap diyorum olmaz diyor, yahu keyfi iade değil neden gümrük kargo karşılamiyorsun diyorum , prosedür böyle diyor. Bilin diye yazıyorum sizede.



    Alıntıları Göster

    Bu olmadı işte eyvah eyvah. 1200 tl az para mı mecbur kullanacağız bu süpürgeyi





  • Osmo 950 kullanıyorum. Evdeki odalari bazen tek tek süpurme işlemi yapıyorum. Onceden bir sıkıntı yiktu fakat son zamanlarda gitmesini istemediğim yerlere gidiyor robot. Mesela sadece salonu süpürsün istiyorum bir bakmışım çocuk odasıni süpürmeye gidiyor. Sanirim bu sin guncellemeyle bazi seyleri bozdular. Çünkü onceden boyle bir sıkıntı yoktu.
    Bir bilgisi olan varmi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu robot (t8 aivi) son güncellemeden sonra sapıttı ilk başlarken haritayı yamuk çıkarmaya başlıyor. Abi bu sorun neyle alakalıdır? Bu sorun bir aydır devam ediyor 4. 5. kez taratmak zorunda kalıyorum. Bu güncellemelerle harita yönleri de değişti sanırsam normalde bu harita diklemesine olurdu şimdi yatay oluşuyor.

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnurFB1453 -- 19 Mayıs 2021; 19:45:43 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Amazon com tr ödediğiniz vergiyi geri ödemiyor mu? Değişim politakası benim bildiğim yok. Sadece iade alıyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Opinion kullanıcısına yanıt
    Sadece dock fiyatını öğrenebilir miyim?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Opinion kullanıcısına yanıt
    Anladım hayırlı satışlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Opinion

    Amazon com tr ödediğiniz vergiyi geri ödemiyor mu? Değişim politakası benim bildiğim yok. Sadece iade alıyorlar.

    Amazon germany satici ise ilk 14 günden sonra iade etmek isterseniz kargo ve gümrüğü ödemiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yaklaşık 1 yıldır kullanmakta olduğum ecovacs DE55 robot süpürgemi satıyorum cihazın hiçbir problemi yoktur bütün parçaları tamdır, ankara içi gelip kurulum yapabilirim fiyat olarakta aklımdaki rakam 1500 lira


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 315316317318319
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.