Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (271. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
304.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 269270271272273
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ozmo 950'yi sorunsuz bir şekilde kurdum. Şarj olduktan sonra Auto modda evi temizlettim. Her yere rahatça girip çıktı. Perdenin birinde (hiç sevmiyorum o perdeyi zaten:) ve kedimiz tırnakladığıi için ipi çıkan bir halıda hafif takıldı ama hızlı müdahalelerle çözdüm hemen. Tabi biraz da eşyaları ona göre düzenlemiştim öncesinde. Ev daha bir gün önce temizlenmesine rağmen çıkanlara hayret ettim.


    Ancak docka geri dönemedi ve bulamadı. Dolayısıyla haritayı da kaydedemedi. Dock wirelesse en uzak odada ama internet rahat rahat çekiyor. Aynen dediğiniz gibi duvara paralel yerleştirdim. Süpürgelik biraz kalın ondan mı oluyor? Size sormadan önce araştırıyım dedim. Biri tekrar auto modda haritalatın sorun hala çözülmediyse dockun yerini değiştirin yazmış.


    Üstadlarım yönlendirme doğru mu?

  • bugrahan18 B kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun müdahale ettim dediğiniz bir noktadan başka bir noktaya taşıma olduysa cihazda bence ondan sapıttı. Sıkıştım beni kurtar demeden müdahale etmeyin. Edeceksenizde cihazı oynatmak yerine engeli kaldırmaya çalışın.
  • jagatai J kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim. İkisinde de yerinden oynatmadım. Uyarı verdi dolanan parçayı nazikçe çıkarıp geri bıraktım.Sonra epey bir temizlik yaptı. Tüm alanları taradı.Şarja dönüyorum diye uyarı verdi. Sonra bulunamadı uyarısı verdi. Gelen yazılı uyarıyla elimle taşıdım.


    İnternet bağlantı hızı stabil olmayabiliyor bazen. Ondan olabilir mi acaba? Her halükarda yarın tekrar taratacağım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bugrahan18 -- 28 Şubat 2021; 21:18:28 >
  • bugrahan18 B kullanıcısına yanıt
    Yuvanın etrafında yansıma yapabilecek birşeyler var mı? Tam tarama yapmadan durdurup yuvaya döndürmeye çalışın bakalım bulacak mı? GPS açık olsun ilk haritalamada internet kaybetsede yuvayı bulması lazım normalde.
  • Arkadaşlar daily use store isimli satıcı ile problem yaşıyorduk. Aliexpres üzerinden anlaşmak hem çok geç oluyor hem de ürünü gümrükten kendimiz çekmeye çalışıp giderleri satıcıya beyan etmek için wechat uygulamasını kullanmayı düşünüyorum. Aramızda wechat uygulamasını kullanan ve bana referans olabilecek var mı?
  • Merhaba Ali bey.robotumuzu 1 hafta önce aldık.ancak yazdığınız yönergelere uysak da bir türlü haritalandırma işlemini tamamlayamadık.harita oluşuyor ama kaydetme işlemini yapamıyoruz.her seferinde auto modda çalıştırmak zorunda kalıyoruz.yani odaları isimlendiremedik.evimiz tek kat.multi floor map aktif denedik.acaba bu özellik kapalı mı olmalı.şimdiden teşekkür ederim

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyazar -- 28 Şubat 2021; 21:33:27 >




  • bugrahan18 B kullanıcısına yanıt

    İlk haritalama sırasında, takılmaları çözmek adına takıldığı noktaya bire bir ve aynı yöne bakacak şekilde bıraksanız dahi müdahale sorun yaratabilir. Özellikle haritalama sonunda kendisi docku bulamamış ve siz taşımızsınız anladığım kadarıyla. Bunlar harita kaydını etkileyen konular.


    Evinizi zaten baya bir düzenlemişsiniz bu takıldığı noktalardaki sorunları da çözüp baştan bir haritalama yapmanızı öneririm. İlk haritalandırmayı temiz ve müdahalesiz yapmanız sonraki süreç için çok kritik.

  • @jagatai @KRML teşekkür ederim. Zaten Dock'a kendi dönemediği için haritayı kaydedemedi. Bir harita var ama Auto modda. Aynı @eyazar arkadaşın bahsettiği gibi.


    Docka kendi kendine gitmediyse harita oluşmuyormuş hocam. Ama tecrübeli arkadaşlar daha açıklayıcı cevaplar vereceklerdir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bugrahan18 -- 28 Şubat 2021; 21:41:15 >
  • KRML kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim☺️son olarak multi floor map açık mı olacak ilk haritalandırmada(tek katlı evimiz)
  • bugrahan18 B kullanıcısına yanıt
    Cep telefonu Samsung değil demi? One ui 3.0 sorunlu bu cihazla yani cep telefonundan kaynaklı olmasın? Her ihtimali elemek için soruyorum.
  • jagatai J kullanıcısına yanıt

    iPhone XS.


    Sizin cevaplardan sonra benim tahminim takılmalarda müdahale ettim kafası karıştı.

    Diğer ihtimal dockun olduğu odada internet tam çekmiyor.

    Ya da yeri uygun deği, değiştirmem gerekecek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bugrahan18 -- 28 Şubat 2021; 21:51:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyazar

    Merhaba Ali bey.robotumuzu 1 hafta önce aldık.ancak yazdığınız yönergelere uysak da bir türlü haritalandırma işlemini tamamlayamadık.harita oluşuyor ama kaydetme işlemini yapamıyoruz.her seferinde auto modda çalıştırmak zorunda kalıyoruz.yani odaları isimlendiremedik.evimiz tek kat.multi floor map aktif denedik.acaba bu özellik kapalı mı olmalı.şimdiden teşekkür ederim

    Sol alttaki harita işaretine bastınız mı? Kayıt seçeneği orada.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlginç bir sorunum var, robot şarjda olmasına rağmen yerini görmüyor, uygulamadan konum tuşuna baaıyorum ancak yerini bulamıyor.

    mutfağa koyuyorum, üstünden tuşla çalıştırıyorum, mutfaktayken mutfakta olduğunu algılıyor, diğer odalara şarj istasyonuna dönmeden hemen uygulama üzerinden gönderiyorum ancak şarj istasyonuna sorunsuz dönüyor ve istasyona döndüğünde yine yerini kaybediyor.

    Eğer mutfağa manuel koymadan direk başlatırsam farklı bir ortamda olduğunu zannediyor.bu sefer de reset current map yapıyorum ama şarja dönsede yine görseldeki gibi konumunu uygulamada göstermiyor.

    Daha önce bir kere daha böyle yapmıştı ve sıfırdan tekrar harita çıkarmıştım, sorun kalmamıştı, şimdi tekrarladı.

    Sorunun sebebi ve çözümü ile ilgili bilgisi olan var mı?

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler




  • eyazar E kullanıcısına yanıt

    Açık olması öneriliyor, ben de o şekilde yaptım ilk haritalamayı. Ancak kullanım sırasında harita sorunlarını bu özelliğin açık olması yüzünden yaşadığını belirtenler de olmuştu. Ben herhangi bir sıkıntı yaşamadım.

  • KRML kullanıcısına yanıt
    Bizimki ozmo 950
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    Bizimki ozmo 950.basınca herhangi bir kayıt seçeneği çıkmıyor
  • bugrahan18 B kullanıcısına yanıt
    Sağolun☺️
  • eyazar E kullanıcısına yanıt

    Ben de Mayıs 2020'den beri Ozmo 950 kullanıyorum. Kayıt (Disket) ikonunun çıkması için Multi-Floor Mapping açık olması gerekiyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyazar

    Bizimki ozmo 950.basınca herhangi bir kayıt seçeneği çıkmıyor

    Benimki de ozmo 950 o yüzden yazdım size.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkaç gün önce Amazon'dan Ozmo 950 alarak aranıza katıldım. İlk mesajdaki adımları harfiyen takip ettim. İlk haritalama da perdelere ve aynalı yerlere takıldığı için haritayı bozdu ancak tekrar yaparak ilk haritalamayı bitirdi. Dün evi vacuum modda çalıştırarak temizlettim ancak bir odada duvarlarda harita da kayma oldu. Çok önemsemedim ve bitirmesini bekledim bütün evi bitirdi ancak dock un yanında olmasına rağmen bulamadı ve uygulamadan göndermek zorunda kaldım. Sonrasında mop aparatını takıp Auto mavi tuşa basarak başlattım ancak dock tan ayrılır ayrılmaz new environment detected diyip sıfırdan haritalama yapmaya başlıyor. Dock'un 1 metre uzağına bırakıp yeniden dock'a gönderiyorum ama relocating diyip eski haritadan devam edemiyor. Her başlattığımda new environment diyip sıfırdan haritalama yapmaya başlıyor. İptal edip şarja gönderince eski harita tekrar geliyor. Kırmızı tuştan sıfıra getirip o şekilde de denedim ama nafile. Dünden beri çıldırmak üzereyim. Bilenlerden yardımcı olmalarını rica ediyorum.





  • 
Sayfa: önceki 269270271272273
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.